Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 69 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Liberec zlevní MHD studentům a seniorům. Dopravce přijde o miliony

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Vandal rozmlátil v Nitře skla čtvrtiny autobusů MHD, paralyzoval řadu spojů


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Řidiče autobusu vyprávějícího za jízdy vtipy propustili, aby ho opět povolali


Offline
1476
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Testování vozu už skončilo. Měl by to být zatím pronájem, během něhož se zjistí, jak moc to v Praze do.....li a podle toho se rozhodne co dál.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Odkup je špatně. Když už jsme v Brně, tak musí jít o 4 prototypové kusy.


Online
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
A jde o odkup nebo jenom o další testování či co? Podle ev.č. bych to tipoval na odkup.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
1476
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Prý ano 8-)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
OndraS píše:
A jde zpátky do Brna 8-)


Že by 3311? :-k

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Takže na 32 bude o jeden autobus míň?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1476
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
A jde zpátky do Brna 8-)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Trolejbus SOR TNB 12 v Praze končí
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/5/24/trolejbus-sor-tnb-12-v-praze-kon


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, tak snad ta angličtina v pražském metru bude vypadat k světu a ne jako v Brně, kde je angličtina často tak akorát k smíchu. Jeden příklad za všechny: na těch nových jízdních řádech na hlaváku je platnost v záhlaví napsána „valid“, „not valid“, „valid also“. To je doslovný překlad, ovšem naprosto nesmyslný, mluvíme-li o dopravě. V dopravě na jízdních řádech má být „operates“, „not operates“, operates also“. Slovo „valid“ je v případě veřejné dopravy validní tak akorát pro označení jízdenky. Což mě vede k dalšímu problému. Na těch označovacích s displejem je česky „označte jízdenku“, anglicky „insert ticket“. Správně by tam anglicky mělo být „validate your ticket“ nebo něco v tom významu. A mohl bych pokračovat, ale raději nebudu, protože tu z toho nechci dělat jazykový koutek.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Pražské metro bude umět lépe anglicky. Alespoň na informačních tabulích

Ondra K.: Však si vzpomeň na Vnorovy, jak tam museli trhat koleje, aby se tam dostal silniční jeřáb.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Převrácený Gottwald v Brtníkách

Nakolejit ten jeřáb bude asi pořádně tvrdý ořech.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Hradec Králové prohrává v přetahované o řidiče MHD. Jinde si vydělají až o deset tisíc víc


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
V Břevnově srazila tramvaj chodkyni, žena na místě zemřela

Děti v Mostě daly na trať kamení, málem kvůli tomu vykolejila tramvaj

Policisté zadrželi v Úvalech řidiče autobusu. Nadýchal přes jedno promile


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle mě, v tom interiéru hodně klame fakt, že nad kolama nemají sedadla, ale jen holý plast, takže se ty zvýšené podesty lépe skryjí mezi ostatní sedadla. Podle schématu, co jsem našel je rozmístění podest prakticky stejné jako u 25Tr.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Lyon bude generálkovat staré trolejbusy Irisbus Cristalis:
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/5 ... -trolejbus
zaujal mě interiér, který je 100% nízkopodlažný téměř bez podest, když vemu, že je to v podstatě Citelis, tak je to docela zajímavé, takže když se chce, tak to jde.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Zetor Gerlach 4x4


Offline
Uživatelský avatar

186
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Kamion v Ústí nad Labem sejmul autobus MHD

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
449
24 lis 2017 11:40
Ono teda, když tak nad tím přemýšlím, tak oni to projektovali asi o chvilu dřív...ale stejně . Podle mě to souvisí s tím 2-obloučkovým kaselákema a špatnému odhadu(výpočtu) vzdálenosti:)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Aha, o slouceni norem jsem nevěděl. Díky za další informace k problému i k nejasnostem kolem kaseláků.


Offline
449
24 lis 2017 11:40
Od roku 2015 jsou již normy sloučené - je jedna ČSN 28 0318, kde kapitola 5.6.1 jasně říká, že obrubník u zastávky je min. 1350 mm od osy. Problematické je ovšem umístění Kaselských obrubníků u sdružených zastávek ohldně určení hrany, kterou budeme na těch 1350 mm vzatahovat. Jejich česká mutace má 2 hrany, pův. německý oreginál Kasseler Sonderbord(užívaný v Brně) má všude zaoblení, a ani výrobce není schopný říct odkud kam naměřit oněch 1350 mm. V Brně to nějak usadili a funguje to, ale sám nevím přesně kam, o tom prostě normy, skripta apod. mlčí.
Dle obrázků, co jsem někde kdysi vyštrachal soudím, že se jedná o 3 typ "kaseláku" modifikace toho německého "Kasseler Sonderbord® plus". O jejich správném umístění vůči kolegy jsme vedli s kolegy debaty, ale myslím, že ničeho jsem nedosáhli, tenhle typ je vhodný do autobusových zálivů, nikoliv do sdružených zastávek ke koleji.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Pokud dvě, tak je to dobrý. Místo negativního novinářství by se na to mohli podívat z opačného pohledu, porovnat s tím, kolik problémů v minulosti třeba bylo s průjezdním profilem t.č. nových KT8 a uzavřít to tak, že k tomu právě zkušební provoz mimo jiné také slouží, aby odhalil i takovéto problémy a že počet 2 je velmi příznivý a lehce řešitelný.

Navíc jestli se nepletu, tak zastávky (nebo minimalne ta na Stodolní) normu splňuje a problém je v nesouladu norem. Není pravda, že by normu nesplňovaly. Velmi laicky řečeno: norma vztahující se k nástupišti dovoluje obrubník alespoň 1300 mm od osy kolejí, zatímco norma na tramvaje dovoluje obrys vozidla až 1350 mm od osy kolejí. Tj. tramvaj nemusí o pár centrimetrů zastávkou projet přestože je vše podle norem.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Nové švýcarské tramvaje neprojedou centrem Ostravy. Dvě zastávky nesplňují normu


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8084 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 12:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]