Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 76    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 76  Další
Autor Zpráva
Offline
1591
18 led 2009 10:06
No, jako projít s krosnou je problém jak v Crossu, tak v SORce, nevidím rozdíl v šířce uličky teda... Vždycky se seknu a musím se "odrážet" o lidi a sedadla :-D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2844
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zajímalo by mě, co se na Crossu jako linkovém busu nepovedlo, za mě je naprosto v pohodě a nemám mu skoro co vytknout, pokud pominu detaily jako umístění sklopných madel na sedačkách a u E6 verze chybějící svislé tyče u dveří, protože jim nějaký chytrolín ve vývoji/výrobě nechal jen spodní půlku s pantem, takže se jí už při vystupování nedá držet. V porovnání se Sorkou CN12 je to úplně něco jiného, člověk nesedí utopený někde pod oknem, nehledá madla, nemá to úzkou uličku, že člověk neprojde ani s báglem na zádech, natož s kabelkou, necítí zimu na nohy u některých hodně starých Sorek, kde je topení za předním kolem až bůhvíkde (někde v ##MLUVÍM SPROSTĚ##), neřve tomu převodovka jak nějaké Vejtřasce, když jede devadesát po přivaděči...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
"větší obsaditelnost ve srovnání s cite a při stejné obsazenosti lepší prostupnost busem."
:lol: Tak takhle jsem se už hodně dlouho nezasmál. Je-li to ale míněno vážně, pak je to smutné. Pravda je totiž přesně opačná. V horní části se stát nedá, pokud nechcete přijít k úrazu hlavy. Už jen to snižuje reálnou kapacitu prakticky na polovic. Tomu nahrává i fakt, že zadní dveře jsou jen poloviční (což je mimochodem u Crossů to nejhorší), což ve výsledku snižuje na polovic i propustnost. V dolní části bych souhlasil, pokud bychom mluvili o verzi, jakou má Bors, s jednou řadou sedaček na pravé straně. U verze DPMB mi ale přijde, že je to srovnatelné s Citelisy. A totéž platí i pro ty kočárky a vozíky. K sezení jsem se vyjádřil už ve svém předchozím příspěvku a na svém si stále trvám. Neznám v Crossu sedačku, na které by se sedělo dobře. Prostě neznám. Tak nevím, mám pocit jako bychom každý psali o jiném autobusu. Jak píšu, je to prostě linkový autobus (a i jako linkový ne příliš povedený), ze kterého někdo uměle udělal autobus městský a ono to v reálu prostě nefunguje. Tak to je a je potřeba si to přiznat, ne tuto nepovedenou parodii na městský autobus ještě obhajovat.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
147
06 pro 2009 11:01
peno píše:
001MRY: Pohled řidiče neposoudím, ale pohled cestujícího jsem už nabídl. Tak mi řekněte co se vám na tom proboha tak líbí? Za mě je to naopak to druhé nejhorší, co DPMB má (po kloubových Citelisech, které jsou za mě tedy ještě horší). Nejlepší (pokud počítám čistě autobusy, jinak u mě vedou 21Tr a 22Tr) jsou samozřejmě Urbina.


Tkž z pohledu cestujícího : větší obsaditelnost ve srovnání s cite a při stejné obsazenosti lepší prostupnost busem. Pohodlnější sezeni a jízdní komfort. Vice mista pro kocarky/voziky. Jediné s čím můžu souhlasit je, že solaris je další typ vozu, za ktery jsem rád


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Odd: Malé rozestupy mezi sedačkami (menší, než v ciťácích, což už je co říct), málo místa na nohy u prvních sedaček v horní části a tamtéž nad koly má člověk nepřirozeně a nepohodlně zkroucené nohy a kolena pomalu u brady. Jediným pozitivem je typ sedaček, na tom jediném se asi shodneme. Ani ty ale nezachrání celkově špatnou koncepci. Toto je prostě linkový autobus (a ani jako linkový se moc nepovedl), ze kterého se někdo uměle a násilně snažil udělat autobus městský a ono to prostě nefunguje. Toť můj názor.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Taky nechápu, proč kupují další crosswaye, když už teď jezdí na linkách, kde nemají co dělat. Mnohem lépe by udělali, kdyby raději nakoupili autobusy na linky, kde není potřeba velký 12metrový autobus a zároveň by na nich stratos nestačil. Čili třeba SOR BN 9,5 nebo, pro jistotu, něco o trochu delšího (a celonízkopodlažního), jako je například Solaris Urbino 10 nebo Iveco Urbanway 10,5. Když nakupovat crosswaye, tak zásadně v dvoudveřové variantě a nasazovat je výhradně na příměstské linky. Myslím si ale, že jich v současné době máme spíš přebytek.


Naposledy upravil xxx dne 14 čer 2018 15:57, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Až na ten nízký strop u posledních dveří mně naprosto vyhovují. Člověk si sedne, je tam plno místa, ti co nemůžou lézt po schodech si sednou dolů. Velké plus jsou i pohodlné sedačky, lepší, než klasický (cite, karosy). Taky nepociťuju žádný rozdíl v kapacitě, ať už jede citelis nebo cross, je to přibližně stejně narvaný. Určitě je fajn i velký výkon, nenabírá se zpoždění jako když se táhne ciťák do kopce (sice nijak zásadní, ale je tam). No a jako další výhoda je, že tam nic nevrzá. To u většiny busů neplatí.

Celkem nechápu "...sedět se v tom pořádně nedá..." - sedačky nejsou nijak výjimečné a schody si ten, kdo není nad 60, v pohodě vyleze.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
001MRY: Pohled řidiče neposoudím, ale pohled cestujícího jsem už nabídl. Tak mi řekněte co se vám na tom proboha tak líbí? Za mě je to naopak to druhé nejhorší, co DPMB má (po kloubových Citelisech, které jsou za mě tedy ještě horší). Nejlepší (pokud počítám čistě autobusy, jinak u mě vedou 21Tr a 22Tr) jsou samozřejmě Urbina.

2389: Až na to, že DPMB žádné midibusy nemá. To co má jsou minibusy, i když i to je pro ty přerostlé dodávky ještě honosný název :lol:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
147
06 pro 2009 11:01
peno píše:
Ach jo, oni si s těmi Crossy nedají pokoj. To jim 27, no dobře 24, odpočítám zájezdové a autoškolu, těch krámů nestačí? Stát se v tom pořádně nedá, sedět se v tom pořádně nedá, nasazuje se to na linky, kde to nemá co dělat (hlavně 70, 52 a 54) protože do toho stejně nejsou pokladny, aby mohly výhradně na meziměstské linky… tak na co proboha dalších pět těch krámů, k tomu ještě dvoudveřových (jestli má Odd pravdu), když ani pro ty současné třídveřové nemáme to správné využití? Kdyby místo toho dali ty peníze do nějakých midibusů, typu třeba SOR BN 9,5, byly by to rozhodně účelněji vynaložené peníze, než na tyto krámy.


Tak za mě jsou crossy momentálně nejlepší vozy co dpmb má. A to jak z pohledu cestujícího(pokud s ním zrovna cestuji) a samozřejmě i pohledu řidiče, který je řídí.


Offline
187
21 kvě 2017 18:40
Konečně do midibusů, které nejsou potupné což ta zmenšená Sorka splňuje. biggrin
Protože ty ksindly, kterým se u nás říká midibusy, to je ostuda. S tím bych nejel ani kdyby někdo na kolenou prosil. Na to by měli vypisovat inzeráty „hledáme řidiče krabic na malých kolech“ a ne že si někdo udělá D na autobus a pak dostane tenhle zgarb sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ach jo, oni si s těmi Crossy nedají pokoj. To jim 27, no dobře 24, odpočítám zájezdové a autoškolu, těch krámů nestačí? Stát se v tom pořádně nedá, sedět se v tom pořádně nedá, nasazuje se to na linky, kde to nemá co dělat (hlavně 70, 52 a 54) protože do toho stejně nejsou pokladny, aby mohly výhradně na meziměstské linky… tak na co proboha dalších pět těch krámů, k tomu ještě dvoudveřových (jestli má Odd pravdu), když ani pro ty současné třídveřové nemáme to správné využití? Kdyby místo toho dali ty peníze do nějakých midibusů, typu třeba SOR BN 9,5, byly by to rozhodně účelněji vynaložené peníze, než na tyto krámy.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Crosswaye měly mít dvoje dveře, co se tady psalo. A doufám, že to bude řešení bez zadního okna, schodiště vzadu je fakt nanic.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
001MRY: OK, díky.

Tomáš N.: To je fakt, ale zase mají celkem slušný interiér a normální počet dveří.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Škoda, že vyhrály Urbany. Už se těším, jak bude každý dekl plný vycpávek. sarcastic


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Tak mám to z dosti důvěryhodného zdroje, prý už to je oficiální. Bližší info o typu motoru, počtu dveří atd.. jsem nezjistoval.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
001MRY píše:
Tak si odpovím sám. Vyhrálo to Iveco(15xUrban a 5xcross)

Díky za informaci! Jen mě zajímá, odkud pochází - ve věstníku to ještě ukončeno není.

Jsem zvědavý, jestli budou Urbanwaye s motorem Cursor 9 (s "komínem" vzadu jako mají CNG), nebo bude motor Tector 7 (se zadním sklem). A Crosswaye budou mít dvoje nebo troje dveře?


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Tak si odpovím sám. Vyhrálo to Iveco(15xUrban a 5xcross)


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Tak termín byl cca o mesic prodloužen(což znamená konec května) , nicméně zkusím se zeptat znovu, zda-li někdo nemá nějaké nové info, jak to s výběrkem v tuto chvíli vypadá?


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Vzhledem k tomu, že termín pro otevírání obálek, ohledně nových diselovych 12metru, měl být 19.4.,tak bych se chtěl zeptat, jestli někdo ze zdejších, nemá treba nějaké info jak to dopadlo, či alespoň kdo se o tu zakázku uchází?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mě pánové prostě nepřesvědčíte, že cesta pípání je ta správná. Své výhrady jsem už napsal a stále si na nich trvám. Pípání při každém přestupu (byť jen jednou, při nástupu do dalšího vozu), je naprosto zbytečný úkon navíc, který jen zatíží terminály a zdrží nástup a zatíží terminály. A o problémech s pípáním v regionálkách jsem už také psal. Jistě není žádoucí aby, například, výstup z a-109 v Kloboukách trval dvakrát tak dlouho kvůli končícím pípačům.

Systém, který by se líbil mě, je jakási kombinace toho plzeňského s tím ostravským. Tedy systém, kdy si cestující zvolí na začátku své cesty jízdenku, kterou potřebuje (případně si ji koupí už před cestou v eshopu), ta se mu nahraje na kartu a pak už pípá při přestupu jenom v regionálkách (kde jiná možnost kontroly platnosti jízdenky není), v Brněnské MHD a ani při výstupu už nepípá. Samozřejmě, nesmí to být, jako v té Plzni, jediný terminál na celou tramvaj (který navíc, jak praví mé osobní zkušenosti z Plzně, často naprosto zbytečně obsadí cestující s Plzeňskou kartou), ale ideálně u každých dveří jeden terminál. To si myslím, že je ideální systém pro IDS JMK.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
... zhruba od února už více jízdenek kupovat lze i v Ostravě

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Last píše:
V Ostravě systém funguje naprosto bez problémů. Odpípnout se stačí až při ukončení jízdy, při přestupu se toto tedy řešit nemusí. Byl bych opravdu nerad, aby si cestující musel vybírat jízdenku a terminál mu vyjel klasickou paírovou jízdenku (Plzeň) - toto opravdu zdržuje a navíc takový terminál mají ve voze jen jeden. V ostavě byly myslím alespoň dva (na 3 dveřový vůz).
Pokud vím, tak nevýhoda ostravského systému je ta, že na jednu platební kartu nekoupíš víc jízdenek.

V Plzni je aktuálně jeden terminál vždy u druhých dveří, krom kačen, ve kterých je u druhých a čtvrtých. U ostatních dveří jsou původní terminály pouze na Plzeňskou kartu.

A k původní myšlence pípání nástupů a výstupů: S tím bych rozhodně nesouhlasil. DP nepotřebuje mít data o nástupech a výstupeech propojená s mojí osobou, na o jsou dnes už mnohem lepší systémy na počítání cestujících ve vozech.

Toto měl (nevím, jestli ještě má) zajímavě řešené Most, nástup a výstup "s pípnutím" počítal nějaké body na kartu a za ty bylo možné získat nějaké drobné odměny, ale člověk si mohl vybrat, jestli pípá, nebo nepípá :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Obavy jsou zbytečné, jak píše Last: stejný systém co bude v Brně je v Ostravě (i v Londýně) a v obou městech funguje naprosto bez problémů. Krom toho, cestujících s šalinkartou (předplatní jízdenkou) se "pípací" povinnost týkat nebude. Pokud se to podaří rozjet v celém kraji, tak to bude úplně perfektní.


Offline
117
26 čer 2014 22:31
V Ostravě systém funguje naprosto bez problémů. Odpípnout se stačí až při ukončení jízdy, při přestupu se toto tedy řešit nemusí. Byl bych opravdu nerad, aby si cestující musel vybírat jízdenku a terminál mu vyjel klasickou paírovou jízdenku (Plzeň) - toto opravdu zdržuje a navíc takový terminál mají ve voze jen jeden. V ostavě byly myslím alespoň dva (na 3 dveřový vůz).
Pokud chce Brno zavést opravdu moderní a efektivní systém, myslím si, že jít cestou Ostravy je správné řešení (alespoň pro cestování po Brně). Pro IDS JMK by byla asi vhodná drobná modfikace, ale pípání při nástupu je minimálně stejně rychlé, jako označení klasické papírové jízdenky. V regionálkách to odbavení při nástupu opravdu nezdrží :)
A ono odpípnout se jde už při zastavování vozu v zastávce ;) Revizor při kontrole kontroluje hlavně to, že terminál na kartě provedl blokaci tzn. že karta byla při nástupu přiložena k terminálu.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
A není lepší mít prostě šalinkarty tak, jak jsou a ve voze by byla možnost si na kartu koupit (jako v Bratislavě) klasickou jízdenku (15/30/60/90 minut nebo 24 hodin)?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1893 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 76  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 lis 2024 08:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]