Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 57 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 412  Další
Autor Zpráva
Offline
2824
01 úno 2006 10:39
To znamená, že po dlouhé době se na lince 8 může teoreticky ukázat v podstatě uplně vše a vůbec tu přes prázdniny nemusí být KT8.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Linka 11 nepřipadá v úvahu kvůli provázání s linkou 12 a kvůli provozu přes Cejl. Jediná linka, která by teoreticky připadala v úvahu je x14 za předpokladu nasazování pouze K2 1123.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Tomáš N. píše:
Jelikož o prázdninách bude linka 10 mimo provoz a linka 5 bude úvraťově ukončena na Moravském náměstí, tak retro vozy o prázdninách asi nevyjedou, že?


Co tak třeba linka 11 v úseku Nové Sady - Hlavní nádraží - Tkalcovská - Jugoslávská - Zemědělská.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Jelikož o prázdninách bude linka 10 mimo provoz a linka 5 bude úvraťově ukončena na Moravském náměstí, tak retro vozy o prázdninách asi nevyjedou, že?


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Jsem rád, že se to povedlo. http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/4 ... uzea-v-brn


Offline
Uživatelský avatar

2074
03 zář 2009 13:18
Ondro, ale to byla nouzově po výměně.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Druhé ráno po sobě je na d-1 vypravená jedna Anitra. Včera byla ranní 7/1 a dnes na 47/1.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Dnes proběhne od 17:30 na radnici v Brně zasedání o výluce Údolní.

Projekt představí Richard Mrázek - náměstek primátora města Brna, generální ředitel Dopravní podnik města Brna Miloš Havránek a provozní ředitel Jan Seitl, zástupce Městská část Brno-střed, zástupce Brněnských vodáren a kanalizací i zástupce zhotovitelského sdružení firem.

Více zde:
https://www.facebook.com/events/2872123 ... 3240156387


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Ale o tom zde již dobrou čtvrthodinu* hovoříme, Mlho!

*vlastně už dva dny

Pardon, já jen ať nám tu nevznikne paralelní diskuze.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Ve webu e-zakazky.cz se objevilo nové a velice zajímavé výběrové řízení od DPMB: Dodávka komponentů pro kompletaci nové středně kapacitní tramvaje...

Asi budou mít kluci v dílnách co dělat. Hodnota zakázky je 1 100 000 000 Kč a půjde o licenční výrobu 41 nových tramvají s plně otočnými podvozky o délce 20-25 metrů. Jsou tam vypsané všechny technické požadavky, které přibližně odpovídají tramvaji EVO2. Mají být nízkopodlažní (min. 10 sedaček bez podesty), klimatizované, vybavené LCD-čky, USB nabíječkami...

Zapomněl jsem napsat: výroba v letech 2019-2024. Takže náhrada všech K2 jestli se nepletu.


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
Zde je ke stažení velká část projektové dokumentace provedení stavby.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Brno rozšíří pisáreckou vozovnu, tramvaje získají další halu za 387 milionů korun

Je k dispozici ňákej projekt nebo aspoň ňáký informace?


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Ahoj, nevím do jakého vláka se bude moje prosba nejvíc hodit, tak píšu sem. Nemáte někde apsoň dokumentační fotky z dílen toho 4MT, co se rekonstruuje na retro tramvaj? Nedávalo by smysl na retro sbírku udělat nějaké samostatné vlákno, případně i nějaké samostatné tlačítko v evidenci? :) děkuji moc!

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
86
17 zář 2011 08:58
Po dlouhé době jsem se nechal nachytat na Mendlaku na přestupu. Klasika - přijela 1 z Bystrce, čekala až před ní šalina která zrovna vyjela z Pisárek uvolní místo​. Jenže ona pouštěla 6, tak tam stála dva semafory. Mezitím 44 veselé odjela. Naivně jsem doufal, 3 minuty na přestup stačí. Příště nespoléhat na MHD, ale na svůj instinkt a přeskočit na Lipové na trolejbus.

_________________________________
Občas je na co se dívat


Offline
455
24 lis 2017 11:40
Při troše štěstí by se dokoupilo už něco lepšího než Vario.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Hlavně ukončovat program rekonstrukcí na Varia na 32 dlouhých soupravách je totální nesmysl. Na jedničce tak bude stabilně 5 souprav chybět. Fakt koncepční jak blázen.

Nechápu, jak může někdo tvrdit, že vypravíme s 32 soupravama 30 kurzů. To je prostě blbost.

Ideální by bylo mít tak 40 souprav. Díky tomu by se jednička dala opravdu reálně celá i s nějakou drobnou rezervou vypravit 40metrově.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
tailslide píše:
Naxashi: K T3G. Taky některý kousky dojíždí km. A navíc není u gecek ani u generalkovanejch v plánu prohlídka vyššího stupně možná se vloží nějaká SP vozům kde se nevložila.

I letmý pohled do vypravenosti naznačuje, že aktuálně jezdí prakticky všechny T3 a stejně vypravení moc nevychází (viz dnešní 1806 na ranní 7/1), takže si myslím, že nějaký prostor na odstavování dalších T3 moc není. Můj osobní tip je, že k odstavování nad rámec toho, co půjde na Vario nakonec nedojde, a i vozy, které už mají prodloužené km se budou dál prodlužovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Všechny výklopky nemaj a není to problém kvůli čemu by se měli odstavit. Mají najete km a z pohledu dopravního podmníku se nevyplatí do toho rvat další prohlídku ( love ). Celej problem. Někdo to tady nakousl už nahoře.....starý typ vyzbroje atd atd..... nejezdí to na to že to vypadá hezky. Bohužel vozítka mají generačně doslouženo.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Jen k tomu konci rekonstrukci Varií. Tu informaci o definitivním konci rekonstrukcí vych bral jalo těžce informativní. Viz 100 procentni informace o odprodeji K2R na Ukrajinu, z čehož sešlo, informace že K2R nekončí, dva dny na to že končí, takže dokud to není od kompetentních lidí, tak mě nepřesvědčí ani aktualita.
Na K2R je z pohledu řidiče velkej problém výklopný dveře, kdy po otevření není nic vidět. Ano, kamery, ale zkuste si 9 hodin kroutit krk nahoru na kamery, nic moc, kdo v tom seděl, dá mi za pravdu...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Je tam více faktoru...... A ono ty erka kloubový designově asi dobrý, ale jízdní vlastnosti na hov...o ....líny .....tupější na brzdu....neříkám že je to nejhorší co je v Brně, ale nemá to k tomu daleko.... i když zrychl je dávno za zenitem, tak dobře poladěnej udělá možná více parády, než li erko.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
tailslide: To je fajn, že se alespoň nějakých zbavíme, jestli to chápu dobře.
Ale mně prostě zaráží, že pohodlné, povedené rekonstrukce dojíždí ale ultravraky…ty tu jsou pořád.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Naxashi: K T3G. Taky některý kousky dojíždí km. A navíc není u gecek ani u generalkovanejch v plánu prohlídka vyššího stupně možná se vloží nějaká SP vozům kde se nevložila.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Co já vím, tak ty K2R měly být vyřazeny bez náhrady (bez využití TP), protože se místo nich koupily 13T.
Ty K2R snad měly být darované na Ukrajinu, ale nějak to zamrzlo.
Jinak že je celkem škoda, že příští rok Program Vario končí (viz. aktualita). Dokud budou v provozu nějaké Vysokopodlažní T3 a K2, bez vize pořízení nových tramvají, tak bych v něm postupně pokračoval. Ale třeba je možné, že se kuje nějaké další výběrko.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ondra K. Co vraky jako T3G, nebo snad i KT8? Ty jezdí pořád, nějak nevidím jejich nahrazování. OK, vynechme KT8, ale T3G…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky si myslím, že vyřazování K2R je škoda, ale holt mají najetý kilometry, mezi řidiči jsou neoblíbené a mají starší výzbroj, než K2T a K2P. T3R, ani T3RF konec nehrozí. Ty budou jezdit ještě dlouho.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10297 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 12 lis 2024 20:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]