Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 52 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
1591
18 led 2009 10:06
Jde prostě o to, že 40 let jezdili vlakem a přece nebudou jezdit jinak...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Protože v současnosti je v Šakvicích návaznost mezi rychlíkem a orchestrionem. Po elektrifikaci budou do Hustopečí zajíždět osobáky, které mají oproti rychlíkům výrazně delší jízdní dobu.


Offline
Uživatelský avatar

186
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Nějak jsem nepochopil, proč se s tím přímým spojením prodlouží jízdní doba mezi Šakvicemi a Brnem? Ale každopádně ten bus by byl lepší. No mně problémy přestupovat nedělá.
Ad lokálka: tu jsem začal vlastně od změny jř využívat, jelikož odjíždí o dvě minuty dřív než předtím a linka 541 zase odjíždí asi o dvě minuty později. I když jezdím k nemocnici, takhle se mi to vyplatí, protože mě nebaví čekat v Šakvicích. Tak to budu mít domů o pár kroků víc.

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Napíšu to natvrdo: ta lokálka se měla zrušit už dávno. Mezi Hustopečemi a Šakvicemi jezdí i tak hromada autobusů a většina z nich stejně musí zůstat. K tomu z Hustopečí do Břeclavi jezdí i přímé autobusy, ve špičce dokonce co půl hodiny, tedy častěji než vlaky (a z tohoto pohledu prostě nepochopím ty lidi, kteří musejí jet tím vlakem s přestupem, i když mají přímý autobus). Ta lokálka je prostě zbytečné a jen se v ní utápějí peníze, které by se jinde v kraji daly využít lépe. A spojení Hustopečí s Brnem také řešit znovu autobusem, jako tomu bylo před IDS. Jenže to by na Kordisu nesměli sedět hlupáci, kterým přímý autobus do Brna přijde jako sprosté slovo a raději utratí miliardy ze stáního rozpočtu (pravda, nejsou to přímo peníze Kordisu či kraje, tak proč je nevyhodit oknem) na akci, která ve výsledku akorát rozvrtá jízdní řád na hlavní trati mezi Brnem a Břeclaví, jedním z největších měst v kraji a jedním z mála, kde ještě fungují velké podniky, kam dojíždějí stovky, možná i tisíce lidí denně za prací. A to kvůli 250 lidem, jak jsme se teď vlastně dozvěděli.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Presne tak, osobaky, za cenu primeho spojeni pojedou lide ve vysledku dele.

Prime spojeni po silnici c. 425 zaniklo s nastupem IDSky, tedy v prosinci 2008.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
A co tam vlastně pojede? Hádám, že osobáky, protože rychlíky asi sotva. Takže cestující ušetří 6 minut na přestupu a o půl hodiny se mu prodlouží jízdní doba mezi Šakvicemi a Brnem. Fakt zlepšení. Myslím si, že současný stav s přestupem na orchestrion je vyhovující.


Offline
Uživatelský avatar

186
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Věřím, že spousta z nás přímé spojení ocení, možná se cestující i navýší, když se nebude muset přestupovat. Ale tomu vlastně sám nevěřím, že by lidi z aut přešli do vlaků. Třeba já si pamatuju přímé spojení s Brnem, ale bus jel přes obce po trase, Velké Němčice, Nosislav, Židlochovice atd. Nepamatuje na to někdo taky, třeba kdy ten spoj zrušili? (Omlouvám se za odbočení od tématu Železnice)

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Takže celá ta akce se dělá pro cca 250 lidí? Tomu říkám účelně vynaložené prostředky.


Offline
Uživatelský avatar

186
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Články o zrušené návaznosti linky S51 v Šakvicích na linku R13 do Břeclavi.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Kdo opraví zchátralé mosty nad železnicí? Obce na Hodonínsku řeší nechtěné dědictví


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Veřejnost se konečně dozvídá podrobnosti o Boskovické spojce


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Přímé spojení Boskovic s Brnem: přípravy pokračují


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Rekonstrukci brněnského nádraží napadl Váhostav, hrozí zpoždění výluk


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Ve článku dávají příklad mezikrajského spojení Vranovice - Praha, že půjde koupit najednou. To zrovna není dobrý příklad, tam se lomené jízdné ztratí. Problém bude, pokud cesty typu Křižanov - Tišnov nebo Kyjov - Uherské Hradiště budou stát dvakrát tolik co srovnatelné vzdálenosti uvnitř kraje. Tj. pokud by měl platit jenom krajský tarif, tak buď z hodně výraznými přesahy (tj. ideálně aspoň po sousední okresní města, tj. TR, ZR, SY, PV, KM/PR, UH), nebo aspoň se zohledněním těch cenových rozdílů.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Krajská jízdenka, nebo nic. Malé kraje malují velkou železniční budoucnost, ale každý jinak


Offline
439
16 led 2015 11:18
V článku se píše o omylu, ale tím bych si nebyl vůbec jistej. V poslední době to vídám poměrně často. Těm lidem se prostě z pohodlnosti nebo že spěchají nechce podchodem.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Muž vystoupil z osobáku na špatnou stranu, smetl jej nákladní vlak


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Ani tím ne, pokud vím, tak stejně nemůže být na S4 ani po elektrifikace a zdvoukolejnění Střelice - Zastávka díky úseku Horní Heršpice - hlavas pravidelnej 15 minutovej interval, v návrzích je ještě větší chaos než teď.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Karosa B732 píše:
miropiro: Naprosto souhlasím.
Ostatní: Právě proto, v jakém to je stavu říkám, že je treba to řešit. A opakuji, že to je problém nejzasadnejsi. A jestli za to může infrastruktura nebo co je cestujícímu jedno. Ten chce systém a logicnost. A interval v Brně o prázdninách sice tristní je, ale když ti jede vlak 1x za půl hodiny, je to mnohem palcivejsi problém.

Tento problém se vyřeší snad jedině úmrtím spolku Voda z Tetčic.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
miropiro: Naprosto souhlasím.
Ostatní: Právě proto, v jakém to je stavu říkám, že je treba to řešit. A opakuji, že to je problém nejzasadnejsi. A jestli za to může infrastruktura nebo co je cestujícímu jedno. Ten chce systém a logicnost. A interval v Brně o prázdninách sice tristní je, ale když ti jede vlak 1x za půl hodiny, je to mnohem palcivejsi problém.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Robert píše:
Prelozeno do bezne reci. Lepsi cekat na obyc. rychlik, nez vyuzit volné kapacity v EC. Z BV do BM jezdi max. desitky lidi, ktere by snizeni komfortu cestujicich v EC rozhodne nezpusobily. Mimochodem, prave jsem dojel zcela vyjimecne vlakem do Prahy, od Pardubic byli v mem voze v kupe max. 3 lidi spis min. Vskutku prervany vlak.

No dejme tomu bych se nebál pustit cestující IDS JMK do večerního railjetu 374 z Vídně do Brna (příjezd v 22:36). Když můžou platit IDS lístky v railjetu 372, který navíc zastavuje v Blansku a supluje zrušený rychlík, tak teoreticky by mohl být ten poslední railjet integrovaný. Údajně jej využívá hodně málo lidí.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Karosa B732: Takže lepší bude nechat jen vlaky základního taktu, co jedou v X:45 (Zastávka a dál) a X:54 (Silůvky a dál), aby v tom nebyl bordel? Současná infrastruktura pravidelný interval neumožňuje, to je bohužel fakt. Pokud tě to irituje, viz Jakub S.
Pravidelnou konečnou nemáme ani u některých linek MHD (namátkou d-2, d-5) a ohledně pravidelného intervalu je naprosto odstrašující případ společný interval linek d-3 a d-11 o prázdninách.
Jako ano, řešit by se to mohlo a vlaky se i řeší: Přestavba ŽUBu a hlavně elektrifikace a druhá kolej do Zastávky (proč zatím není, by ses měl zeptat tuším že někde v Tetčicích). Jenže je to prostě běh na dlouhou trať.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Karosa B732: Otevři oči a podívej se kolem sebe. Druhou možností je, že vezmeš krumpáč a půjdeš pokládat tu druhou kolej, případně stavět sloupy okolo trati.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Dokud budeme mít tak málo kapacitní tratě, budou vlaky prostě v té dopravě dělat bordel...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Mě absolutně nezajímá, co je čím daný. Ani mě nezajímají nějaký dvě linky. Mě zajímá systém v dopravě. Ani jedna z nich nemá pevný a přehledný takt. Každý vlak konci jinde, I v rámci jedné linky. A naprosto náhodně. To je problém. Ne blbý expresy. Tohle by se mělo řešit. A okamžitě. Protože cestujícího nezajímá milion důvodů proč. Takhle to prostě nemůže dal fungovat.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3617 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 18:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]