Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 152  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pokud nenastane nějaká extrémní mimořádnost, pár let tu ještě bude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
Jak dlouho tu jeste bude strasit vuz 1042? Neuveritelne rozvrzany, pri jizde neprijemne cuka...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Stejně tak opět jezdí i 1033, které byl prodloužen život vložením 3. SP.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

243
02 zář 2014 12:02
Brno
1132 už zase jezdí.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Odstrojená 1064 dnes večer převezena tyristorakem 1544 do Medlanek, za doprovodu 1589


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ještě vyjede.


Offline
Uživatelský avatar

1662
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
1132 se zabydlela v Pisárkach se staženým pantecem na 22 kolej před RT6

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Bude na Salimě pivní tramvaj?


Offline
Uživatelský avatar

3759
08 čer 2005 23:12
Co třeba trochu samostatnosti? https://cs.wikipedia.org/wiki/Typov%C3% ... 3%AD_Tatra


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
M: No, byl jsem skeptický. Vím, že to je fyzikálně možné, jen mi přišlo neskutečně nepravděpodobné, že by to fakt postavili. Proto jsem to chtěl vidět.
MKzB: Jo, už si vzpomínám, u Kčka to byla generace (ne? Nebo něco jako verze).

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1902
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Číslo u vozů Kx neznamená počet článků, K1 byl taky kloubák se dvěma články. To nás jen mate označení reka K2/T3 na K3R.N/K3R.NT/KT3xxx.

Když už bychom chtěli tyto "retro" vozy, tak ať je to v Praze, kde se vyráběly a kde jejich prototypy aspoň nějakou dobu jezdily, K5AR, KT4, T6xx, RT6S.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Naxashi: úpřimně, ty sis fakt myslel, že to bude mít 5 článků?? sarcastic


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Fafner: Od kdy je vysvětlení a oprava krmení trollů?
Prostě jsem si jen něco myslel, co bylo prostě špatně, což jsem i sám mohl tušit, a teď si to už nemyslím a žiju spokojenější život.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Nekrmte trolla, prosím :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
No, tak tohohle jsem si samozřejmě všiml až po napsání komentu. Jako obvykle.
OK, oboustranná K2 pro zahraniční trh. Možná trochu zajímavější, ale…stále to nemá 5 článků, jen 2.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2656
13 črc 2009 13:42
Jak K2? Jak bez zadních dveří? Na druhé straně má další troje. K2 není obousměrná, K5 ano.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Koukám, že pokud něco zní příliš dobře na to, aby to byla pravda, tak to je tím, že to pravda není.
Takže jen K2. Bez zadních dveří, pro zahraničí.
Ach jo. A já jsem si už myslel, že… :-(
K5 tedy zůstanou jen jako mnou vytvořené vozy do BAHNu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2656
13 črc 2009 13:42
https://www.google.cz/search?newwindow= ... hm4AwjEHRQ


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Počkat…K5? O tom jsem nikdy neslyšel, neměl by tu někdo z vás nějaký link? Protože pochybuju, že při googlení to najde to, co myslíte (ani nevím, jak poznám, že jsem našel to, co hledám).
K5 mi zní jako K2, co má 3 vnitřní články, tzn. na délku 45 m, takže konečně něco kapacitnějšího. I proto mě to zajímá.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
826
25 led 2006 09:46
Vážení, nejen vzhledem k penězům, ale i místu - tramvajím vyráběným na export se prostě vyhýbáme. Dělat repliku K5, proč? On to zase tak významný typ nebyl, pouze modifikace K2. Osobně bych raději už třeba nějakou KT4 se zrychlovačem (např. ze Zagrebu).
Ovšem logicky by byla přednější KT8 a T6 - ovšem jak to bude z místem, se uvidí. Tak, ať v Brně jezdí co nejdéle.


Offline
Uživatelský avatar

1902
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Maulincio píše:
Předpokládám, že podnik neplánuje vytvářet retro vozy, který neprovozoval, ale co takový TMB a vyrobení třeba K5? V zásadě jde o upravenou K2, tak by to neměl být žádnej velkej problém a muzeum by tak získalo prakticky jedinej kus v Evropě (vlastně i na světě)... co myslíte? K5 zmiňuju protože myslím, že je to asi nejlevnější možnej projekt tohoto typu

Podívej se na tu K5 pořádně, ono to není jen spojit PX dva čelní články K2 a dodělat jedny dveře. K5 měla druhé dveře posunuté o jedno okno dopředu. Navíc kloub K2 spojení PX neumožňuje a K5 to měly úplně stejné - také se rozlišovaly články A a B. V Káhiře mají metrový rozchod, takže po Brně by to asi nešlo, nicméně první dva prototypy jezdily zkušebně v Praze na normálních podvozcích a dokonce se zkoušela i souprava 2xK5, v Egyptě nikdy neprovozovaná.
Dalším problémem by byla legislativa. Když už bych to stavěl, tak ať se to dá taky provozovat.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ondra: Na druhou stranu se musím trochu zastat TMB. Ono by se o exponáty i postaralo, ale muselo by být za co...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2656
13 črc 2009 13:42
Maulincio: Je škoda, že s nimi opice zacházely, jak s nimi zacházely.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
TMB není schopné se postarat ani o stávající vlastní tramvajové exponáty.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

278
31 led 2010 23:09
Předpokládám, že podnik neplánuje vytvářet retro vozy, který neprovozoval, ale co takový TMB a vyrobení třeba K5? V zásadě jde o upravenou K2, tak by to neměl být žádnej velkej problém a muzeum by tak získalo prakticky jedinej kus v Evropě (vlastně i na světě)... co myslíte? K5 zmiňuju protože myslím, že je to asi nejlevnější možnej projekt tohoto typu


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3786 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 pro 2024 00:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]