Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 73 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

50
24 zář 2004 16:39
Ondra K.: No prave ze neexistuje a proto az na setkani v Komarove to bylo hlucnejsi :o)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Poloha náhradní zastávky Konopná DC se od prezentace na Brně-střed nezměnila.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

50
24 zář 2004 16:39
Mouka: To ne, ale v te dobe jeste nebylo zrejme, ze se nebude dat realizovat zastavka nahradni dopravy Konopna ve smer do centra, kvuli te jsou nejvetsi emoce


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Fabiak: To ještě neznamená, že se tam lidi z Komárova nepřišli podívat.


Offline
Uživatelský avatar

50
24 zář 2004 16:39
Protoze na Brno-stredu to bylo uplne zbytecne, kdyz se to dotkne lidi jezdicich z Komarova.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Jelikož budu mít poslední den provozu po Dornychu dvanáctku od pul deváté do třičtvrtě na sedm, tu úplně poslední jízdu Dornychen asi oželím biggrin

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ojin píše:
Dneska je v Komárově od 18h informační diskuse pro občany. Bude to asi podobné, jako byla 31. ledna na Brně-středu.
http://www.brno-jih.cz/assets/File.ashx ... enty=4180/

Je to tak, náplň veřejného jednání byla stejná. Jen na Brně-středu byla diskuze s lidmi mnohem věcnější a kultivovanější.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Já ano.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Dneska je v Komárově od 18h informační diskuse pro občany. Bude to asi podobné, jako byla 31. ledna na Brně-středu.
http://www.brno-jih.cz/assets/File.ashx ... menty=4180

Mimochodem, chystáte se někdo zúčastnit poslední jízdy?
https://www.facebook.com/events/598136593865988/

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Už jen jedenáct dnů, co budeme jezdit šalinou do Komárova po staré trase. e_smile

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Takže díky Šťouračovi a těm dalším třem lidem ze spolku Líšeň Holzova trať zjevně jen tak nebude. A zázrak bude, když se letos započne se stavbou. ironický :applause:

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

535
28 črc 2013 14:13
Obnovená trať do Líšně zpřítupní i unikátní tramvaje

Nevím, kam ten článek dát. Kdyžtak to přesuňte do vhodného tématu. Díky


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
I kdyby se tu cyklodoprava řešila, pochybuju, že bude řešit návaznosti trasy. Kudy dál k centru a jak dál do Komárova.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nenavrhnout pořádné řešení pro cyklodopravu je u takto velké stavby v dnešní době megafail.


Offline
101
13 zář 2007 19:58
Zrovna na té Plotní by podle vizualizací bylo pro samostatnej cyklopruh spousta místa. Jediných kolizních je zhruba 200m počínaje železničním mostem, kde se to pere s podélným stáním, které tam ovšem snad oficiálně není ani dnes. Takže by bylo podélné stání jen na jedné straně a i do tohoto úseku by se cyklopruh vměstnal. Pokud to není spojený s meganákladama navíc nebo s nejrůznějším těžko překoustnutelným omezením, jsem rozhodně pro stavět cyklopruhy, kde se dá.


Offline
Uživatelský avatar

1408
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
... coz na Plotni patrne nebude, protoze tranzitni IAD bude na Dornychu.
Vankovka byl jeden z prikladu. Kolem Tourbusu jezdim, kdyz jedu od Holandske, to je dobra spojka.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
honny píše:
Protoze kdyz jedu z Komarova do Vankovky / na Mlynskou, tak je mi stezka kolem vody k prdu?


Tak ono stačí jet po pravé straně řeky (když beru cestu z Komárova) a pak zatočit u odstavný plochy Tourbusu a pokračovat přes dolní nádraží k Vaňkovce. Takže až tak k prdu to není. Max teda že najedeš o pár metrů víc, ale zase máš jistotu, že tě např. nějaká čerstvá osmnáctka za volantem SUVečka nesejme zrcátkem...


Offline
Uživatelský avatar

1408
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
mili.hami píše:
Ad cyklisti. Nechápu moc, proč chcou do toho rvát nějaký cyklopruhy, když o pár set metrů vede suprová cyklostezka vedle řeky, v klidné lokalitě, bez aut atd, se kterou mají přímý spojení centrum-Komárov.



Protoze kdyz jedu z Komarova do Vankovky / na Mlynskou, tak je mi stezka kolem vody k prdu?
Ted jezdim po Dornychu, ale az z nej udelaji dalnici, tak to asi delat nepujde. Tak proc ne po Plotni?


Absence pruhu jako takova je mi celkem fuk, jen - pokud tam budou piktokoridory, tak za +/- stejnou investici za barvu tam mohli byt ty pruhy rovnou.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
king666: Proto, při stavbě nové vozovny, by se mělo myslet na to, že to bude hostovat vozy pro 1, co budou (doufejme) časem jednodílné a dlouhé.
miropiro: Mělo se začít mnoho věcí a nikdy se nezačaly, takže všelijaké vyhlášené termíny začátků staveb bych s klidem ignoroval.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jiricek píše:
Když se tu řeší projekt tramvaj Plotní, neví náhodou někdo, jak to vypadá s obnovou trati ze Stránské skály do Líšně?

To by mne taky zajímalo. Loni se přece už mělo začít...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Ad cyklisti. Nechápu moc, proč chcou do toho rvát nějaký cyklopruhy, když o pár set metrů vede suprová cyklostezka vedle řeky, v klidné lokalitě, bez aut atd, se kterou mají přímý spojení centrum-Komárov. Ale to jim asi nestačí. Oni chcou jezdit v tom bordelu, špíně, prachu, hlavně že asi jedou v tom svým vydobytým cyklopruhu po silnici. Otázka času, kdy si vymyslí cyklokoridor po „dálnici” do Olympie sarcastic.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
MKzB píše:
V souvislosti s tím bych na zastávce Krásného zřídil kolejovou spojku ala Masná, aby se tam mohly otáčet vyjíždějící a zatahující tramvaje na d-8.
Pokud se časem upraví vedení tratě podle územního plánu tak, že místo po Nezamyslové přijede d-8 od Olomoucké (odklonění stávající tratě by bylo přibližně u Židovského hřbitova), bylo by při vytvoření kolejového trojúhelníku u zastávky Životského možné pro otočení ve směru od Líšně použít smyčku Geislerova ;)

Ad nová vozovna - časem bude potřeba (nejpozději při stavbě nového nádraží), na takových 10 souprav by se ale ještě místo našlo i ve městě... u prodloužení ke Kampusu jsou namalované dvě odstavné koleje (každá tak na 2 KT8), pokud by se oplotily tak tam můžou nocovat 4 vozy... a pokud se rozšíří vozovna Pisárky směrem do areálu výstaviště (ve článcích se psalo něco o hale denního ošetření), místo na pár souprav by to taky mohlo uvolnit... v případě silné nouze by možná šlo využít objízdnou kolej Technického muzea (i když to by bylo náročné na hlídání a technické muzeum by z toho asi taky neskákalo radostí), případně Jírovu upravit tak aby pobrala 6 vozů...
Nicméně takové flikování by asi nešlo dělat donekonečna a vozovna se zázemím na 45 m vozy by se hodila :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Osobně si myslím, že z dlouhodobého hlediska mají Husovice význam jedině jako muzeum MHD. V Husovicích historicky měly problém už T2 a T3, a dneska máme mnohem větší vozy s větším průjezdním profilem. A fakticky budovat novou vozovnu pro pár vozů je ekonomický i provozní nesmysl.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Velmi správná připomínka ohledně nové šalinové vozovny. A ty počty navíc jsou jenom drobnými proti potřebě při odsunu role, ale to Kotzian a spol. neřeší.

Je to možná slovo do pranice, ale já bych raději obnovil vozovnu Husovice pro šaliny a pro trajfy bych postavil úplně novou nebo podstatně upgradoval Slatinu včetně propojení s lišeňsko-vinohradskou větví. Z Husovic je to blíž na hodně linek-2,3,4,5,9.


Naposledy upravil xcav8 dne 05 úno 2018 10:59, celkově upraveno 1
upraveno, aby se to dalo přečíst


Offline
99
07 srp 2013 14:49
Ja by som sa toho nebál, ešte rok sa na Plotní ani nekopne, času na prípadnú prípravu by mohlo byť dosť (na Dornych ťahať cyklistov nechce nikto). Ostatne, v diskusii zaznelo, že dosť vecí z pozdejších častí projektu ešte nie je naplánovaných, námatkovo vedenie d-12 a ND po ukončení 1. časti projektu, podoba zastávok na Plotní, atp. Podobná odpoveď "zvážime to, času je dosť" zaznela napríklad na dotaz ohľadom rekonštrukcie smyčky v Komárove, ktorá IMHO vyžaduje neporovnateľne viac času a financií než namaľovanie cyklopruhov.

V tej diskusii zaznela z publika ešte jedna pripomienka, ktorá sa v článku neuvádza, ale myslím, že je vhodné uvedomiť si to. Plánovanie racionálneho riešenia cyklodopravy by malo byť v projektoch tohto rozmeru tak samozrejmé, ako plánovanie IAD a MHD. Že sa to nechá pri projektovaní plávať a potom sa nadáva BnK, že si na to spomenuli na poslednú chvíľu, akurát tak ukazuje, že prístupom k cyklodoprave sa stále nemôžeme zrovnávať so západom.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 25 zář 2024 05:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]