Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 13 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
1092
09 lis 2006 18:16
A ještě k tomu, že pan Sedláček lže. Ať se Vám to líbí nebo ne, tak Petrov nemá zhodnocenou jinou variantu VRT než tunelem za 30 mld. Tedy je prostě dražší. A tuto variantu si nevymyslel žádný příznivec odsunu, aby ji zesměšnil. To si udělali sami. Prostě všechny výpočty pro VRT počítají s podzemními nástupišti, jestli jsem to z daných dokumentů pochopil správně. Akorát je nezahrnují do fáze 1 výstavby samotného nádraží. Tedy není jasné, jak by VRT ovlivnila provoz bez stavby tohoto tunelu. Nebo jste to někdo pochopil jinak?


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
michalk píše:
Pánové odsunáři, už jste si ujasnili, co uděláte s tím přetíženým přednádražím? A proč p. Sedláček ve svých prezentacích účelově lže (že Petrov je výrazně dražší, než řeka, přitom je to sovnatelné)? Mimochodem, nejlevnější varianta je Bf, takže tolik k těm nejdražším variantám...

Jedině odsunuté nádraží nabízí možnost rozložit proudy cestujících přes další uzel. Raději řekněte, co bude s Petrovem, až tam bude jezdit VRT a bude tam hlavní autobusové nádraží? Tedy desítky tisíc cestujících navíc. Už teď se lidi nevlezou na ostrůvky, jak to uděláte pak?
Odsunuté nádraží nabízí přímé napojení na ostatní uzly s míjením nynějšího hlavního nádraží. Tedy napojení na Mendlovo náměstí, Starou osadu, bohunickou nemocnici, samozřejmě přesunutou Úzkou a zároveň nabízí i možnost přímého spojení na sever Brna (pokud se nevyplatí využít jiných nádraží) - tedy přímé spojení s Veveří a Lidickou. Což se automaticky rovná daleko nižší počet cestujících přes současné hlavní nádraží (a nižší počet přestupujících) a tedy možnost zredukovat určitá spojení přes tento uzel. Nižší počet lidí využívající tento uzel se také rovná daleko vyšší rychlost průjezdu tímto uzlem. A v momentě, kdy nastanou problémy, lze to řešit (například minutí linky 12 současnou zastávku Hlavní nádraží) případně vybudování spojnice - Životského - nové nádraží - Vojtova. Také je nezanedbatelné, že řeka nabízí lepší napojení na IAD. Možná se to někomu nelíbí, ale i IAD sem prostě patří. V případě Petrova jsme ale prakticky bez šance. Respektive, ten uzel už je teď strašný a prakticky neřešitelný. Je mi jasné, že zpočátku to nebude dobré, protože většina lidí bude mít naučenou cestu přes současné nádraží a i MHD si bude hodně dlouho sedat. Ale jak jsem psal, dlouhodobý výhled je pro mě daleko lepší u řeky.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
vlakofil píše:
...Konečně i městský architekt Sedláček svými postoji pořádně podrazil Zelené, kteří mu vytvořili tu funkci. Ze všeho čiší obrovská neprofesionalita, unáhlenost, zmatky, tahání za nitky a možná někteří už taky neví, jestli ještě tahají nebo jsou taháni...

Njn, Zelení si mysleli, že vytvoří funkci, dosadí si do ní člověka a on jim půjde na ruku. Dobře jim tak. Z té Sedláčkovy neloajálnosti mám škodolibou radost. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Tak ještě jinak, pánové anti-odsunovači. V tuto chvíli už se konečně, po skoro sto letech, blížíme definitivnímu rozhodnutí a napadat ho a dále zdržovat jenom proto, že to není rozhodnutí, které se zrovna líbí mě, mi připomíná malé dítě, které sebou v obchodě hodí o zem a začne řvát a kopat kolem sebe, jen proto, že mu máma nechce koupit čokoládu. A to je přesně ta pozice, do které se teď Zelení a Žít Brno snaží magistrát vmanipulovat. A já si opravdu nemyslím, že by brněnský magistrát měl být tím spratkem, který kope kolem sebe, když není po jeho. A proto jsem jedině rád, ač jinak ANO a Vokřála také nějak extra nemusím, že Vokřál má ještě dostatek zdravého rozumu, aby se do takovéhoto politického harakiri, které chtějí na Brnu spáchat Zelení a Žít Brno, nenechal vmanipulovat.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
78
17 lis 2012 23:31
Fakt dobrá sranda :-) ale obávám se, že kdyby skutečně platila ta otočená verze, tak že by bylo odsunuto již za první republiky.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
vlakofil píše:
Pánové, nádraží se odsouvá už 92 let a za tu dobu se vždy, několika generacím (a v posledních dnech opět) ukázalo, že je to nesmysl. Je čas si to přiznat a využít příležitost to celé rozetnout, jak stávající koalice slibovala. Je to lepší, než když výsledkem všech slibů bude hromadné politické harakiri.
Se ukázalo asi hned vedle xcavovy Komárovské vily, žejo? :)

Pěkný pokus o hru na pocity bez vyjádření jediného logického argumentu, btw.

Tak já to zkusím trošku otočit, jo?
Citace:
Pánové, nádraží se odsouvá už 92 let a za tu dobu se vždy, několika generacím (a v posledních dnech opět) ukázalo, že je pro to fakt dobrý důvod. Je čas si to přiznat a využít příležitost to celé rozetnout. Je to lepší, než když výsledkem všech slibů bude hromadné politické harakiri.
Fakt luxusní proklamace, když se dají použít na obě strany prakticky beze změny.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Pánové odsunáři, už jste si ujasnili, co uděláte s tím přetíženým přednádražím? A proč p. Sedláček ve svých prezentacích účelově lže (že Petrov je výrazně dražší, než řeka, přitom je to sovnatelné)? Mimochodem, nejlevnější varianta je Bf, takže tolik k těm nejdražším variantám...


Offline
78
17 lis 2012 23:31
Pánové, nádraží se odsouvá už 92 let a za tu dobu se vždy, několika generacím (a v posledních dnech opět) ukázalo, že je to nesmysl. Je čas si to přiznat a využít příležitost to celé rozetnout, jak stávající koalice slibovala. Je to lepší, než když výsledkem všech slibů bude hromadné politické harakiri.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
peno: moc hezky napsáno :applause: Však sami říkali, že ať bude ve studii cokoli, ať vyjde anketa jakkoli, tak budou sabotovat odsun. Bohužel vlakofil je jeden z nich. Místo aby argumentoval, tak se pokusí uživatele zdiskreditovat. Malá lež přeci neublíží. Takže tu máme pozemky sice vlastněné městem, ale napíšeme, že je mají politici. Budeme vyřvávat a volat lidi do zbroje, protože si politici chtějí postavit daleko dražší odsunutou variantu. A ejhle, jejich varianta je najednou dražší. Ale to už se zapomnělo, co jsme říkali před rokem.
A co je nejsmutnější, tak přesně tito lidé zabili variantu Petrov, teď je akorát jejich lži dohnali. 50 mld za nádraží, u kterého je nejasné napojení na VRT. Smutné.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Vlakofil: Ve chvíli, kdy kraj i Ministerstvo dopravy už buď schválili, nebo deklarovali vůli schválit variantu u řeky, je naopak velmi problematické pro magistrát, jít proti nim. Pokud by to navíc bylo následováno změnou územního plánu v rozporu s krajským plánem rozvoje, který počítá s variantou řeka, znamenalo by to pro magistrát i dlouhou a nákladnou právní bitvu, kterou by s největší pravděpodobností prohrál. Jenže nic z toho sabotéry od Zelených a Žít Brno nezajímá. Oni prostě jen za každou cenu chtějí prosadit svou a tak se to teď v zoufalství snaží uhrát na koaliční krizi a případné předčasné volby, v nichž by téma nádraží bylo jedním ze stěžejních témat. Jinými slovy jim nejde o nic jiného, než to dál uměle zdržovat, jako to odpůrci nádraží u řeky dělali léta, stejně jako to tyto „zelené“ skupiny umí u ostatních liniových staveb (a nejen těch). Jsou v tom léta zběhlí a jen dál dělají to, co se jim prokázalo jako funkční u ŽUB i jiných staveb. A já doufám, že tentokrát jim to už neprojde, ale mám obavy, že ano, i díky lidem, jako jste vy nebo Gold, pro které je také ta jediná správná varianta ta jejich, jinak ať raději nestojí nic. A i díky tomu jsme teď v tomto bordelu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
vlakofil píše:
xcav8 bydlí v Komárově

Takže vlakofil lže. Kampak až ve lžích může zajít, aby si prosadil svou? Smutné.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
vlakofil píše:
Tak především dolní Bohunice tj. na hranici s Komárovem by to měly k řece blíž, a možná by změnu uvítaly, zvlášť pokud by jim dále ulehčila cestu do práce. Ale 75% obyvatel stále bydlí na severu.


Tak já bydlím u Krematoria a na hlavní nádraží to mám deset minut.
Ale o to tu nejde, kde já bydlím.
Pro mě je důležitá celková koncepce a uznávám, že varianta u řeky není dokonalá, ale pořád mi vychází lépe než Petrov.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
78
17 lis 2012 23:31
Tak především dolní Bohunice tj. na hranici s Komárovem by to měly k řece blíž, a možná by změnu uvítaly, zvlášť pokud by jim dále ulehčila cestu do práce. Ale 75% obyvatel stále bydlí na severu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
vlakofil píše:
a kde tedy?


V Bohunicích.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
78
17 lis 2012 23:31
a kde tedy?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
vlakofil píše:
xcav8 bydlí v Komárově


V Komárově nebydlím.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
78
17 lis 2012 23:31
xcav8 bydlí v Komárově


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Já naopak věřím, že vyhraje zdravý rozum a nádraží u řeky postaví.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
78
17 lis 2012 23:31
Ze všeho toho politického rozhodování posledních dnů je celkem jasně vidět, jak to celé stojí na špatných informacích a/nebo dezinformacích, manipulacích a lžích:
https://youtu.be/XoO8OWySIdc
Prvně nádraží k řece, protože je to rychlejší a levnější, pak radní pochopili, že je to obrovské riziko z hlediska MHD a dopravy vůbec, takže přidali podmínku diametru, čímž se to celé o desítky miliard prodraží a klidně o desetiletí prodlouží (v rozporu s jejich týden starým vyjádřením), a nakonec řekli, že varianta Petrov by nakonec taky šla. Konečně i městský architekt Sedláček svými postoji pořádně podrazil Zelené, kteří mu vytvořili tu funkci. Ze všeho čiší obrovská neprofesionalita, unáhlenost, zmatky, tahání za nitky a možná někteří už taky neví, jestli ještě tahají nebo jsou taháni. Vokřál víceméně balancuje na hraně politické sebevraždy.
Myslím, že pokud si brněnští politici chtějí ještě aspoň trochu zachovat tvář, jediné východisko je na zastupitelstvu 27.2. odhlasovat variantu B/Petrov a zahájit kroky vedoucí ke změně územního plánu. Je to v souladu s koaliční smlouvou, názorem veřejnosti, v souladu se studií proveditelnosti, bude to rychlejší a levnější než řeka s diametrem. Konečně rozetnete 100 let starý uzel a necháte přitom Brno Brnem. V očích veřejnosti 75%, která bydlí na sever od nádraží, budete hrdiny. Kluci a holky, jděte do toho, máte za to můj hlas ve volbách!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
xxx píše:
Fafner: Do jakých Židenic? Do Prahy se přes Židenice jezdit nebude. Trať se v centru zanoří do země a vyústí někde u Žebětína.

Vynechme fakt, že Fafner mluvil o něčem jiném, ale nechápu, jak někdo může furt s tím tunelem operovat, když SP ho jasně odmítla jako stavebně i finančně příliš náročný. Jinými slovy, žádný tunel nebude, smiřte se s tím. Navíc, díky tomu teď varianta Petrov ani nemá vyřešeno napojení VRT, které se bude muset řešit znovu, v dalších studiích za miliony a hlavně, to dál oddálí celou stavbu. A to je další, a hodné velké, mínus pro variantu Petrov.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
goldfinger píše:
Zpackaná soutěž na mýto, počet km nových či opravených dálnic a vůbec celé řízení resortu dopravy jsou názory?


To už názory jsou, byť s nimi nesouhlasím.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Zpackaná soutěž na mýto, počet km nových či opravených dálnic a vůbec celé řízení resortu dopravy jsou názory?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Moc se mi líbí, jak s někým nesouhlasíme a už je hned označován za hňupa.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Ťok je hňup a prokázal to i svým posledním výrokem k nádraží.

No a na twitteru vyjádřilo se i cargo: U železničního uzlu Brno preferujeme variantu B, která nepředpokládá přesun hlavního nádraží a odděluje nákladní a osobní železniční dopravu v úseku Brno-Maloměřice – Brno-Horní Heršpice a je tak umožněn plynulý průjezd brněnským uzlem. (žesnad.cz)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
xxx píše:
To je hňup.

To sice je, ale spíš kvůli jiným důvodům. Ohledně nádraží s ním mimořádně souhlasím.
Kdyby se k tomu povedlo vybudovat i SJKD, byl by to obrovský skok vpřed pro regionální dopravu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 20:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]