Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 323 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Takže dnešní stav ve Vozovně Medlánky:

Záložní vozy: 1031, 1583+1576 (nájezd na 01302 jako náhrada za 1523+1556 s porouchanými dveřmi), 1595+1564, 1719

Vozy KP: 1734, 1541, 1212
Dílny: tam nás bohužel nevzali, ale vozy: 1705, 1708, 1023, 1029, 1517, 1558, 1657, 1668, 1661, 1662...možná ještě něco

Fotky budou..jinak 1707 jezdí, vezla předchozí skupinu exkurze do myčky.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
nj sebelepsi techniku musi zachranit stara T2 . Az tu nebudou to bude pohroma, sluzebni anitra si nebude to pravy


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Kuba píše:
Dnes asi v 7:45 na České chcípla 1820 na d-5 (kurz nevím, napravo nebyla kurzovka), nastoupili cestující, řidič popojel, pustil před sebe d-11, potom zavolal na dispečink, že mu svítí porucha pohonu a teprve potom pustil cestující ven. Je mi záhadou, jaktože jsem na nám. 28. října, kam jsem došel pěšky potkal další d-5, že by odstavení na Rašínově?
Asi v 7:55 se cela kolona (odhadem asi 8 souprav) rozjela, anitra byla odstavena na Rasinove az do pul jedenacte, pak pro ni prijela sluzebni T2


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Emperror píše:
Tak co vyjednat pro trojče vyjímku, že když se nevejde na ostrůvek a někdo tam spadne tak za to nikdo neručí? Odpadl by tento problém a nové ostrůvky se postupně přizpůsobí.
Spis se na to pojistit u nejake pojistovny. S ohledem na to, ze takoveto veci se temer nestavaji by to nejspis ani nebylo drahe. A docela bych si typnul, ze na podobne situace je DPMB pojisteny.

U podjezdu na nadrazi (zastavka 9) bych zastavovani trojice nepovolil, ale najezd z vozovny smer Cervinkova by mel byt bez problemu.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Emperror píše:
Tak co vyjednat pro trojče vyjímku, že když se nevejde na ostrůvek a někdo tam spadne tak za to nikdo neručí? Odpadl by tento problém a nové ostrůvky se postupně přizpůsobí.

PS. KdYž mohli nedávno proldloužit ostrůvek na Krematoriu, tak to slo. A že je to starý celoasfaltový ostrůvek.

krematorium je na oddelenym telese ne ? Tam nejni vedle silnice, ktera by se musela posouvat/predelavat


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Dnes asi v 7:45 na České chcípla 1820 na d-5 (kurz nevím, napravo nebyla kurzovka), nastoupili cestující, řidič popojel, pustil před sebe d-11, potom zavolal na dispečink, že mu svítí porucha pohonu a teprve potom pustil cestující ven. Je mi záhadou, jaktože jsem na nám. 28. října, kam jsem došel pěšky potkal další d-5, že by odstavení na Rašínově?


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Tak co vyjednat pro trojče vyjímku, že když se nevejde na ostrůvek a někdo tam spadne tak za to nikdo neručí? Odpadl by tento problém a nové ostrůvky se postupně přizpůsobí.

PS. KdYž mohli nedávno proldloužit ostrůvek na Krematoriu, tak to slo. A že je to starý celoasfaltový ostrůvek.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://mhd-zr.xf.cz/sdruzeni/csn/csn.pdf

noma csn o zastavkach. iso zneni sem nenasel


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Je to problem. Stavjici ostruvky nevyhovuji novym normam a kdyby se mely prodlouzit, tak uz se musi upravit na nove normy. Ta podminute tusim sirku 1,5-2 metry jine ohraniceni, bezbarierovy pristup. To obnasi upravu prilehle silnice , chodniku. A leckde to jen tak napasovat nejde, pac pak nevychazi souctova sirka trat+ostruvek+silnice+chodnik . Jedno z reseni je trebas priblizeni zastavky k chodniku, ovsem to znamena dost drahou a dlouhou reko .


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Ta režijní jízda z Medlánek na trať je pěkná hovadina, i kdyby byly některé ostrůvky (předpokládám, že asi Jungmannova, možná Šumavská) krátké, to je takový problém je prodloužit, o tom trojčeti se mluví jak dlouho.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Kouc píše:
Hmm, no já si myslím, že by to asi tak nešlo, aby se nastupovalo jen do prvního vozu. Přeci jenom i kdyby bylo k tomu nějaké to hlášení, tak si myslím, že spousta cestujících to neposlouchá a že by se prostě stůj co stůj chtěli do těch zavřených dveří dostat a myslím si, že někteří spoluobčané by klidně byli schopni ty dveře zdemolovat.. :-? Buď otvírat všechny a nebo jet režijně, jinak to asi v brněnských poměrech nepůjde.


Bohužel je to tak. Stačí, že má tramvaj poruchu na dveřích, takže se neotevírají a i když jsou ostatní dveře otevřené, tak lidé u těch vadných stojí, mačkají uvolňovací tlačítko jak o život a někteří do těch dveří ještě kopou a mlátí.... A to stojí třeba i 3 lidé za sebou a tlačítko mačkají postupně - asi si myslí, že zrovna jeho to poslechne a dveře se otevřou. Škoda mluvit


Offline
Uživatelský avatar

97
06 úno 2006 22:01
PvvS píše:
neni, Od vyjezdu z medlanek, az do dojezdu do smycky zvonarka by se nastupovalo pouze do predniho vozu . Zadni uzavreni cestujici (vyjma par specielnich pripadu jedoucich z vozovny) nejsou .

Hmm, no já si myslím, že by to asi tak nešlo, aby se nastupovalo jen do prvního vozu. Přeci jenom i kdyby bylo k tomu nějaké to hlášení, tak si myslím, že spousta cestujících to neposlouchá a že by se prostě stůj co stůj chtěli do těch zavřených dveří dostat a myslím si, že někteří spoluobčané by klidně byli schopni ty dveře zdemolovat.. :-? Buď otvírat všechny a nebo jet režijně, jinak to asi v brněnských poměrech nepůjde.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Zlaťák píše:
To je blbost, ne? I kdyby to technicky šlo, tak co ti lidi, co už jsou ve vnitř a chtějí vystoupit??? Že by vnitřní hlášení " Vystupujte až na příští zastávce"?

neni, Od vyjezdu z medlanek, az do dojezdu do smycky zvonarka by se nastupovalo pouze do predniho vozu . Zadni uzavreni cestujici (vyjma par specielnich pripadu jedoucich z vozovny) nejsou .


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
OP píše:
Dají se zvlášť ovládat dveře v 1. voze (příp. také ve vleku)???
Že by potom trojče při výjezdu a zátahu bralo cestující jen do 1. vozu (příp. vlečňáku), třeba s vnějším hlášením "nastupujte, prosím, do předního vozu". Starosti o krátké ostrůvky by odpadly.



To je blbost, ne? I kdyby to technicky šlo, tak co ti lidi, co už jsou ve vnitř a chtějí vystoupit??? Že by vnitřní hlášení " Vystupujte až na příští zastávce"?


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Dají se zvlášť ovládat dveře v 1. voze (příp. také ve vleku)???
Že by potom trojče při výjezdu a zátahu bralo cestující jen do 1. vozu (příp. vlečňáku), třeba s vnějším hlášením "nastupujte, prosím, do předního vozu". Starosti o krátké ostrůvky by odpadly.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Takze tim padem nesmi na d-9 jezdit 2xT3/T6...jelikoz ve smeru z Komarova na Lesnou posledni dvere B vozu cuci tesne vedle ostruvku...


Offline
21
01 dub 2006 20:38
PvvS píše:
Tam to nevadi, pac tam neni navazujici komunikace, z niz by neco vyjelo. Nebyl probůlem tam videt 2*K2 a obe nabiraly, vypoustely cestujici . A 2*K2 sou delsi jak trojicka.


Ono je třeba rozlišovat také teorii od praxe.Správně bys měl umožnit výměnu cestujících za normálních okolností pouze v případě,když jsou všechny dveře u nástupiště.Stačí aby tam jedny nebyly,někdo tam spadne a to by problém docela byl.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
matin24 píše:
Já jsem ty peróny neměřil,sbírám info od kamoša,který s tím včera lítal po městě.Co třeba devítková kolej na nádraží,tam se sotva vleze kača.

Tam to nevadi, pac tam neni navazujici komunikace, z niz by neco vyjelo. Nebyl probůlem tam videt 2*K2 a obe nabiraly, vypoustely cestujici . A 2*K2 sou delsi jak trojicka.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
matin24 píše:
Já jsem ty peróny neměřil,sbírám info od kamoša,který s tím včera lítal po městě.Co třeba devítková kolej na nádraží,tam se sotva vleze kača.

Ja jen, ze na vetsine zastavek mezi Moravkym namestim a Tylovou se bezne vejdou za sebou 2 vozu K2. Nevim o zastavce, kam by se nevesly. 2xK2 = 40m


Offline
21
01 dub 2006 20:38
adam_r píše:
Me by prave zajimalo, na kterou zastavku se trojce nevejde. Podle me se vejde na vsechny s vyjkimkou "Vozovna Medlanky".



Já jsem ty peróny neměřil,sbírám info od kamoša,který s tím včera lítal po městě.Co třeba devítková kolej na nádraží,tam se sotva vleze kača.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Emperror píše:
Nemusi se vejit. Nastupiste jsou dělaný většinou na 1x KT8. Ta má podle dpmb délku 31 240mm . Trojče má délku cca 40 000mm (1x T3 má cca 15 000mm a vlečňák cca 10 000mm.)

Me by prave zajimalo, na kterou zastavku se trojce nevejde. Podle me se vejde na vsechny s vyjkimkou "Vozovna Medlanky".


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Dnes jsem viděl na Vevevří směr Bystrc soupravu 2xT3, vepředu měla ceduli služební/zkušební jízda a na boku v jendom voze žádnou a v jednom voze 3, Stará Osada, vepředu měla nahoře 3. Chudáci starší spoluobané.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Nemusi se vejit. Nastupiste jsou dělaný většinou na 1x KT8. Ta má podle dpmb délku 31 240mm . Trojče má délku cca 40 000mm (1x T3 má cca 15 000mm a vlečňák cca 10 000mm.)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
matin24 píše:
Na to Ti odpověd' asi nikdo nedá,ale kdyz to klekne,tak to pozná půlka Brna.
Na trat' a z ní by to mělo jezdit režijně,nebot' peróny na Palackého,Štefánikově jsou poněkud kratší než naše trojčátko.

Ktere jsou kratsi? Vsude by se meli vejit alespon 2xK2 - tedy dostatecna delka pro trojce. Vyjimka je myslim akorat zastavka "Vozovna Medlanky".


Offline
21
01 dub 2006 20:38
Verusha píše:
To tak dlouho vydrží bez poruchy? 8-[




Na to Ti odpověd' asi nikdo nedá,ale kdyz to klekne,tak to pozná půlka Brna.
Na trat' a z ní by to mělo jezdit režijně,nebot' peróny na Palackého,Štefánikově jsou poněkud kratší než naše trojčátko.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10303 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 09:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]