Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 78 z 136    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 136  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2509
28 lis 2007 23:00
Brno
Už jen jedenáct dnů, co budeme jezdit šalinou do Komárova po staré trase. e_smile

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2487
19 dub 2009 12:06
Brno
Takže díky Šťouračovi a těm dalším třem lidem ze spolku Líšeň Holzova trať zjevně jen tak nebude. A zázrak bude, když se letos započne se stavbou. ironický :applause:

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Obnovená trať do Líšně zpřítupní i unikátní tramvaje

Nevím, kam ten článek dát. Kdyžtak to přesuňte do vhodného tématu. Díky


Offline
Uživatelský avatar

4000
25 led 2006 16:11
všudezdejší
I kdyby se tu cyklodoprava řešila, pochybuju, že bude řešit návaznosti trasy. Kudy dál k centru a jak dál do Komárova.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nenavrhnout pořádné řešení pro cyklodopravu je u takto velké stavby v dnešní době megafail.


Offline
102
13 zář 2007 19:58
Zrovna na té Plotní by podle vizualizací bylo pro samostatnej cyklopruh spousta místa. Jediných kolizních je zhruba 200m počínaje železničním mostem, kde se to pere s podélným stáním, které tam ovšem snad oficiálně není ani dnes. Takže by bylo podélné stání jen na jedné straně a i do tohoto úseku by se cyklopruh vměstnal. Pokud to není spojený s meganákladama navíc nebo s nejrůznějším těžko překoustnutelným omezením, jsem rozhodně pro stavět cyklopruhy, kde se dá.


Offline
Uživatelský avatar

1416
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
... coz na Plotni patrne nebude, protoze tranzitni IAD bude na Dornychu.
Vankovka byl jeden z prikladu. Kolem Tourbusu jezdim, kdyz jedu od Holandske, to je dobra spojka.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
honny píše:
Protoze kdyz jedu z Komarova do Vankovky / na Mlynskou, tak je mi stezka kolem vody k prdu?


Tak ono stačí jet po pravé straně řeky (když beru cestu z Komárova) a pak zatočit u odstavný plochy Tourbusu a pokračovat přes dolní nádraží k Vaňkovce. Takže až tak k prdu to není. Max teda že najedeš o pár metrů víc, ale zase máš jistotu, že tě např. nějaká čerstvá osmnáctka za volantem SUVečka nesejme zrcátkem...


Offline
Uživatelský avatar

1416
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
mili.hami píše:
Ad cyklisti. Nechápu moc, proč chcou do toho rvát nějaký cyklopruhy, když o pár set metrů vede suprová cyklostezka vedle řeky, v klidné lokalitě, bez aut atd, se kterou mají přímý spojení centrum-Komárov.



Protoze kdyz jedu z Komarova do Vankovky / na Mlynskou, tak je mi stezka kolem vody k prdu?
Ted jezdim po Dornychu, ale az z nej udelaji dalnici, tak to asi delat nepujde. Tak proc ne po Plotni?


Absence pruhu jako takova je mi celkem fuk, jen - pokud tam budou piktokoridory, tak za +/- stejnou investici za barvu tam mohli byt ty pruhy rovnou.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
king666: Proto, při stavbě nové vozovny, by se mělo myslet na to, že to bude hostovat vozy pro 1, co budou (doufejme) časem jednodílné a dlouhé.
miropiro: Mělo se začít mnoho věcí a nikdy se nezačaly, takže všelijaké vyhlášené termíny začátků staveb bych s klidem ignoroval.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jiricek píše:
Když se tu řeší projekt tramvaj Plotní, neví náhodou někdo, jak to vypadá s obnovou trati ze Stránské skály do Líšně?

To by mne taky zajímalo. Loni se přece už mělo začít...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Ad cyklisti. Nechápu moc, proč chcou do toho rvát nějaký cyklopruhy, když o pár set metrů vede suprová cyklostezka vedle řeky, v klidné lokalitě, bez aut atd, se kterou mají přímý spojení centrum-Komárov. Ale to jim asi nestačí. Oni chcou jezdit v tom bordelu, špíně, prachu, hlavně že asi jedou v tom svým vydobytým cyklopruhu po silnici. Otázka času, kdy si vymyslí cyklokoridor po „dálnici” do Olympie sarcastic.


Offline
Uživatelský avatar

641
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
MKzB píše:
V souvislosti s tím bych na zastávce Krásného zřídil kolejovou spojku ala Masná, aby se tam mohly otáčet vyjíždějící a zatahující tramvaje na d-8.
Pokud se časem upraví vedení tratě podle územního plánu tak, že místo po Nezamyslové přijede d-8 od Olomoucké (odklonění stávající tratě by bylo přibližně u Židovského hřbitova), bylo by při vytvoření kolejového trojúhelníku u zastávky Životského možné pro otočení ve směru od Líšně použít smyčku Geislerova ;)

Ad nová vozovna - časem bude potřeba (nejpozději při stavbě nového nádraží), na takových 10 souprav by se ale ještě místo našlo i ve městě... u prodloužení ke Kampusu jsou namalované dvě odstavné koleje (každá tak na 2 KT8), pokud by se oplotily tak tam můžou nocovat 4 vozy... a pokud se rozšíří vozovna Pisárky směrem do areálu výstaviště (ve článcích se psalo něco o hale denního ošetření), místo na pár souprav by to taky mohlo uvolnit... v případě silné nouze by možná šlo využít objízdnou kolej Technického muzea (i když to by bylo náročné na hlídání a technické muzeum by z toho asi taky neskákalo radostí), případně Jírovu upravit tak aby pobrala 6 vozů...
Nicméně takové flikování by asi nešlo dělat donekonečna a vozovna se zázemím na 45 m vozy by se hodila :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Osobně si myslím, že z dlouhodobého hlediska mají Husovice význam jedině jako muzeum MHD. V Husovicích historicky měly problém už T2 a T3, a dneska máme mnohem větší vozy s větším průjezdním profilem. A fakticky budovat novou vozovnu pro pár vozů je ekonomický i provozní nesmysl.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Velmi správná připomínka ohledně nové šalinové vozovny. A ty počty navíc jsou jenom drobnými proti potřebě při odsunu role, ale to Kotzian a spol. neřeší.

Je to možná slovo do pranice, ale já bych raději obnovil vozovnu Husovice pro šaliny a pro trajfy bych postavil úplně novou nebo podstatně upgradoval Slatinu včetně propojení s lišeňsko-vinohradskou větví. Z Husovic je to blíž na hodně linek-2,3,4,5,9.


Naposledy upravil xcav8 dne 05 úno 2018 10:59, celkově upraveno 1
upraveno, aby se to dalo přečíst


Offline
99
07 srp 2013 14:49
Ja by som sa toho nebál, ešte rok sa na Plotní ani nekopne, času na prípadnú prípravu by mohlo byť dosť (na Dornych ťahať cyklistov nechce nikto). Ostatne, v diskusii zaznelo, že dosť vecí z pozdejších častí projektu ešte nie je naplánovaných, námatkovo vedenie d-12 a ND po ukončení 1. časti projektu, podoba zastávok na Plotní, atp. Podobná odpoveď "zvážime to, času je dosť" zaznela napríklad na dotaz ohľadom rekonštrukcie smyčky v Komárove, ktorá IMHO vyžaduje neporovnateľne viac času a financií než namaľovanie cyklopruhov.

V tej diskusii zaznela z publika ešte jedna pripomienka, ktorá sa v článku neuvádza, ale myslím, že je vhodné uvedomiť si to. Plánovanie racionálneho riešenia cyklodopravy by malo byť v projektoch tohto rozmeru tak samozrejmé, ako plánovanie IAD a MHD. Že sa to nechá pri projektovaní plávať a potom sa nadáva BnK, že si na to spomenuli na poslednú chvíľu, akurát tak ukazuje, že prístupom k cyklodoprave sa stále nemôžeme zrovnávať so západom.


Offline
Uživatelský avatar

7037
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Doufám, že to nezbrzdi provedení projektu. Si vzpomněli za 5 dvanáct.


Offline
Uživatelský avatar

1910
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Sice existuje projekt vozovny v Bosonohách, ale já bych ji radši umístil do oblasti Stránské skály do jihovýchodního cípu areálu Zetoru, klidně bych tam zaintegroval i tu smyčku. V průmyslové oblasti by ta vozovna nikomu nemusela vadit. V souvislosti s tím bych na zastávce Krásného zřídil kolejovou spojku ala Masná, aby se tam mohly otáčet vyjíždějící a zatahující tramvaje na d-8.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
mechoš: Já s tebou naprosto souhlasím, je potřeba nová, vysokokapacitní vozovna (i) pro jednodílné 45 m vozy.
Samozřejmě, všichni tu jsme na zemi, nikdo z nás ve skutečnosti nevěří v jakékoliv rozšiřování. Nebo alespoň já ne. Budu v to věřit, až tady uvidím fotky, že se teda kope.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2779
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Pánové a teď nohama na zem.
Plánuje se hromada rozšiřování tratí - ano jsem pro, ale v první řadě by se mělo uvažovat o nové vozovně protože:

Kamechy - cca 2 soupravy (4vozy)
Lesná - cca 4 - 6 souprav ( 4 - 12 vozů - podle toho co tam pojede)
Líšeň - Vzhledem k předpokládanému zvětšení intervalu tam ty 3 vozy co tam teď ve špičce jezdí stačit určitě nebudou - takže klidně i třeba 10-20 vozů
Bohunice - tam si myslím že jediné prodloužení kde by nedošlo k nárustu vozů

A to jsem určitě na něco zapomněl.

No takže to máme cca 30 až možná 40 vozů navíc....
A kde je odstavit....


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pokud vím, tak trať ke křížení D1+D2 je v územním plánu města pořád a dokud jsou dotace na stavbu nových tratí, tak by nebylo od věci se do takového projektu pustit, mít třeba pro tři tisíce aut velké P+R za křížením dálnic by docela pomohlo, hlavně v dobách, kdy se konají velké akce jako strojírenský veletrh a Grand Prix.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Ondra K. a MartinV: TT od Komárova ke křížení D1/D2 je (nebo alespoň bylo) v územním plánu. Taky si říkám, že by bylo fajn udělat tunel k Avionu a mít smyčku tam. Klidně ať tam jezdí jeden spoj za 10 nebo 20 minut, zbytek jen na Komárov, ale bylo by to pořád lepší a pohodlnější, než současné spojení.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Když se tu řeší projekt tramvaj Plotní, neví náhodou někdo, jak to vypadá s obnovou trati ze Stránské skály do Líšně?


Offline
Uživatelský avatar

7037
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
To mě též napadlo, nedaleko křížení dálnic by navíc mohlo být P+R parkoviště - s přestupem na přímou tramvajovou linku do centra. To by byla v podstatě značka ideál.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Rozumné řešení by bylo prodloužit TT z Komárova směr Avion a někde po trase vybudovat přestupní terminál pro autobusy, tak aby a-40, a-63 a spol. vůbec do města nezajížděly.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 136  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2025 11:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]