Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 19 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Že k referendu přišlo málo lidí je jasný, o to se nepřu. Jenom zpochybňuju názor, že jestliže by se účastnil zbylý počet voličů potřebný k závaznosti referenda pro zastupitelstvo města, že by ti volili tak, že by se čísla pro a proti posunula k těsnému výsledku. To je nepravděpodobné.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
A kde vydíš přesvědčivé výsledky referenda? Snad ne v tom, že víc jak polovina lidí, co byla u současně probíhajících krajských voleb v Brně, se nezúčastnila referenda...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jakub S. píše:
Osobně si myslím, že by byl výsledek těsný, což ukazuje velkou rozpolcenost obyvatelstva.


Pochybuju. Kde vidíš velkou rozpolcenost obyvatelstva? Zdejší fórum není reprezentativní vzorek.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
M píše:
Každopádně studie ukázaly, že odsun je špatná volba


Bohužel ve studiích a "expertních posudcích" si každá skupina najde to, co chce a co se jí hodí, aby si potvrdila svůj neměnný a "evidentní" postoj. Proto tady ty srovnávací studie a "expertní" posudky nemůžou nikdy nic vyřešit. Nicméně jsem příjemně překvapen, že někteří politici dokázali změnit názor, jakkoliv budou určitě peskování za to, že se nechali koupit, zkorumpovat atd.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
No, vzhledem k tomu, že k současně konaným "Jihomoravským krajským" volbám (2016) přišlo cca 60 % voličů a k referendu pouze 23,8 %, nemaloval bych to tak jednoznačně. Osobně si myslím, že by byl výsledek těsný, což ukazuje velkou rozpolcenost obyvatelstva.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Referenda byla neplatná, protože se jich nezúčastnil potřebný počet občanstva. Každopádně pokud vím, v obou referendech lidi rozhodli vždy pro ZACHOVÁNÍ nádraží v centru. Pro srovnání v roce 2004 bylo 86 % lidí pro modernizaci nádraží ve stávající poloze, v roce 2016 to bylo 81%. I kdyby přišel relevantní počet hlasujících, pochybuju, že by to s výsledkem hnulo o víc jak jednotky procent.

Takže ačkoliv referenda bylo neplatná, názor hlasujících v obou případech mluví celkem jasně a nelze ho jednoduše ignorovat, pořád je to nemalej počet voličů při krajských nebo komunálních volbách. Prostě stěhovat nádraží z centra je neskutečná volovina, toť můj názor.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
M píše:
Ano, zbytek světa totiž Brno nezajíma, asi jsi nepochopil, co jsem tím chtěl říci. Každopádně studie ukázaly, že odsun je špatná volba, referenda co byly ukázaly taky, že lidé chtějí nádraží v centru a osobně neznám moc lidí, kteří podporují odsun, tož asi tak a radní, ti mají jiné důvody proč se to nádraží snaží pořád narvat k řece. Byl jsem ve více městech kde nádraží neni v centru a je to mega nevýhoda a to místo je většinou mrtvé. Naopak, mám několik známích co nejsou z Brna, jsou i z Německa či Rakouska a nádraží tam kde ho máme - to je v centru, to berou jako mega plus.


Těch studií je více, jiné tvrdí, že odsun je výhodnější.
Referendum bych vůbec nezmiňoval, vždy bylo neplatné.
Já jsem každopádně pro odsun a doufám, že se to po letech čekání konečně podaří.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Ano, zbytek světa totiž Brno nezajíma, asi jsi nepochopil, co jsem tím chtěl říci. Každopádně studie ukázaly, že odsun je špatná volba, referenda co byly ukázaly taky, že lidé chtějí nádraží v centru a osobně neznám moc lidí, kteří podporují odsun, tož asi tak a radní, ti mají jiné důvody proč se to nádraží snaží pořád narvat k řece. Byl jsem ve více městech kde nádraží neni v centru a je to mega nevýhoda a to místo je většinou mrtvé. Naopak, mám několik známích co nejsou z Brna, jsou i z Německa či Rakouska a nádraží tam kde ho máme - to je v centru, to berou jako mega plus.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Jenže zrovna v tomto případě to "zbytek světa" neřekl.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Naši zastupitelé vždy podpoří odsun k řece, i kdyby zbytek světa řekl, že to je špatné rozhodnutí a na onom místě byla díra do pekla.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Že by?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Cracatite, reagoval jsem na to, ze na odsunute nadrazi se stejne pojede pres centrum jako ted. Zrovna na postu by se mohlo jet lip, pri mensim zalidneni prostoru by tam mohla vzniknout nejaka parkovaci mista pro navstevniky posty.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Nemyslím si, že by zrovna odsunem nádraží mělo dojít k nějakému "megaprůseru". To se může stát u obou variant a v obou případech záleží na přípravě.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jistě, idiot pojede na nádraží a na poštu autem, že. Hlavně, když potřebuje na hlavní poštu, protože jako asi jediná valí skoro nonstop. Jinak Jihomoravský kraj schválil dneska usnesení, že prý chce odsun, ještě bude sranda, nebo možná spíš megaprůser. Uvidíme.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Jen idiot pojede k novému nádraží přes Nádražní (=centrum).


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Horší dopravní obsluha pod Petrovem, než u řeky, co to Peno hulí za matroš? Od perónů odsunuté role to bude na šalinu delší cesta, než z perónů pod Petrovem na jakoukoli šalinu, nejen tu na Bulváru.
Taky je docela komická myslet si, že když odsunu autobusák ještě za Zvonařku, tak mi lidi nepojedou do centra, ale budou ho obcházet či objíždět uctivým obloukem.
A ke zklidnění centra už vůbec nemá cenu se obsáhle vyjadřovat - jestli to má být pokus a la zákaz levých odbočení na Nádražní nebo rezidentní parkování, tak může skončit megaúspěchem, že do centra už nepáchne nikdo, protože se tam efektivně nedostane. Už teď je problém udržet obchody na Čáře o dalších ulicích ani nemluvě při životě, prosperují akorát restaurace a bary (viz Jakubák a přilehlé okolí), protože do nich se autem nejezdí a když tak taxíkem.
](*,)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ale bulvár má vzniknout i ve variantě Petrov a zastávka na něm má být v této variantě jedinou zastávkou tramvaje u staniční budovy. Čili přímá obsluha nádraží ve variantě Petrov tramvajemi bude ještě horší, než ve variantě řeka. A k tomu jako bonus přetížené Nové sady autobusy, díky šílencem navrženému napojení autobusového terminálu na tuto ulici. Vážně Golde, podívej se už konečně do té studie, třeba ti pak svitne a pochopíš, že varianta Petrov opravdu není tou správnou cestou pro budoucnost Brna, ať už z pohledu jeho budoucího rozvoje, nebo zklidnění centra.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Neni problém pretrasovst linky podle potřeby, jasné, zdroje jsou, vozovny nafoukneme, křižovatky profoukneme a bude to jezdit jedna báseň.
Jak dlouho stojí Zvonarka?Teprve letos se začne překládat šalina do Plotni.A ten slavný bulvár by byltaky zážitek, zejména jeho napojeni na Novych sadech.
Neco smysluplného na jihu vzniknout může, ale oba am se, ze nádraží to neni.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ve chvíli, kdy k novému nádraží povedou koleje, není problém přetrasovat linky dle potřeby. Nemám strach, že by nádraží u řeky zůstalo neoblouženo, ale je to vítaný zastrašující argument do ruky zastáncům centrální varianty.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Už aby to nádraží konečně přesunuli k řece a udělali tam nové moderní centrum. Zmizí odtud Vaše katastroficko-komické scénáře a bude klid.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
To linkové vedení ve studii je nedomyšlené, mnohem větší smysl dává osmičku nechat být a k nádru poslat místo toho linku z Bastru. Ale pořád v těch návrzích chybí nějaké spojení na JZ (nejen bus), ideálně šalina z Heršpické na Hlubokou, nebo aspoň ten trajf přes Červené kopec do kampusu, který je tam naprosto nesmyslně ukončený na Vojtově.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Robert píše:
Do nejzalidnenejsich casti mesta prime spoje zustanou, ne?
No právě že ne tak docela. Minimálně Líšeň (d-8) a Bystrc (d-1) o přímé spojení s nádražím přijdou. Jen to je necelých 50 tisíc obyvatel. Dále přijdou o spojení s nádražím linky d-2 a d-4, u nich to však nebude až tak velké číslo. Přidané trolejbusy po různých nových bulvárech neřeší oproti var. Petrov vůbec nic, protože jsou velmi podobně navržené i v této variantě. Jediná výrazná změna je zajíždění okružek k Řece; tu je však velmi diskutabilní, zda je to až takový přínos, když do všech zásadních je navržen přímý spoj (šalina či trolejbus) i od Petrova.
Robert píše:
Podle mě nejvíce vlakem dojíždějících dělá právě v těch okrajových lokalitách, kam dnes stejně spojení z hlavasu není.
Nejsem si úplně jist, zda je to úplně pravda.
SP ZUB_Dil B3, str. 80 píše:
Celkový počet cestujících, kteří přijíždí na Hlavní nádraží je necelých 30 tis. za pracovní den. Tito cestující nejčastěji pokračují do cíle své cesty tramvají (57 %), následuje pěší cesta (24 %), 10 % cestujících pokračuje mimo Brno a 8 % využívá autobus nebo trolejbus.
I obrázek na následující stránce říká, že hlavní cíle jsou zhruba v širším okolí nádraží (jak jinak, převážně severním směrem), pak Technopark v KrPoli a Kampus v Bohunicích. Ostatní lokality nejsou ani zdaleka tak výrazné. Tady na variantě Řeka prodělá naprostá většina.

Jak se tak dívám na schemata, docela by mě zajímal smysl tramvaje 8A od Řeky přes Dorych a Nové sady ke kampusu, když ke kampusu pojedou stále relativně přímé autobusy 60 a 61. Než šalina dojede na současný hlavák, tak busy budou někde u Ústředního hřbitova. Docela slušné znehodnocení případné tratě ke kampusu potvrzuje i propad cestujících oproti var. Petrov. Další bonus je ten, že na budoucí nejdelší linku přes Brno (8B: Kamechy - centrum - Mifkova) budou potřeba obousměrné šaliny, stejně jako na tuto podivnou linku 8A (v případě úvrati u kampusu). To už aby je dopravní podnik začal pomalu poptávat. Z hlediska MHD je prostě var. Řeka za víc peněz výrazně míň muziky.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Hodne lidi jezdi autobusem do Modric a dal CTP busem. Psal jsem od Rajhradu, cimz jsem myslel jen smer (505, 512, 513, 10x).


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Z Rajhradu jezdí CTP bus

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Robert píše:
lidi, co potřebují jet do fabrik na periferii Brna či v jeho okolí, stejně vlakem pojedou jen v případě, ze nemají vhodné spojení autobusem, protože se budou muset z centra vracet na okraj města, zatímco z autobusu vystoupí tam, kde potřebují. Platí samozřejmě pro případy, ze člověk jede od Slavkova a dělá na Černovické terase, nebo od Rajhradu a jezdí do CTParku v Modřicích apod.


Z Rajhradu do průmyslové zóny v Modřicích přes Brno? Mnohem rychlejší je vystoupit z vlaku v Popovicích a dojít to pěšky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 03:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]