Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Vec nazoru. Do nejzalidnenejsich casti mesta prime spoje zustanou, ne? Plus bych ocekaval prima spojeni do prumyslovych oblasti a nejaka tangencialni spojeni a la linky 50, 78 apod.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Nové nádraží nikdy nebude tak kvalitně obsloužené MHD jako současné.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Asi se da tezko srovnavat vylukovy provoz, navic v prazdninovem obdobi s prazdninovymi JR, se stalym stavem, kdy bude spojeni k novemu nadrazi zcela jine nez linka 60 a nic vic.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
no nevím, 2x se už jezdilo při výluce na dolní nádraží a dvakrát to stálo za starou belu, při další výluce to bude to samé, nádraží v centru postě nemá konkurenci.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně: umrtvování centra, to už tu dlouho nezaznělo, plus že je nádraží v centru bariéra rozvoje jižního centra. (tu druhou větu nepodsouvám Robertovi, říkám ji tak obecně.)
Něco podobnýho tvrdil posledně taky vedoucí Kanceláře architekta města.
Jo a pak prý by se ještě mohl dostavět SJKD za dalších třicet miliard a pak, že je Řeka levnější! sarcastic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Já jsem zapomněl, že skoro všichni pracují v okruhu 300metrů od nádraží a ti ostatni tam, odkud se jede přímo z hlavasu MHD. Podle mě nejvíce vlakem dojíždějících dělá právě v těch okrajových lokalitách, kam dnes stejně spojení z hlavasu není. A pokud bude zavedeno přímé spojení jak na terasy, tak třeba na Evropskou do Modřic či Šlapanic, tak se těmto dojezdové doby možná i zkrátí.
Pro mě stále převažují pozitiva typu zklidnění centra města, sblížení autobusového a vlajkového nádraží, lepší dostupnost nádraží autem nad pár minutami dne strávených na cestě.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Všem příznivcům varianty Řeka bych doporučil malou hru. Každý den po cestě do/z práce (školy,...) po výstupu z dopravního prostředku počkat 5 minut, než se dotyčný vydá do práce/na cestu domů. Tím si vykompenzuje zdržení pro cestující z nádraží ve var. Řeka. Během těch pěti minut musí hodit do nejbližšího kanálu při každé cestě jednu korunu, což jsou zhruba zvýšené náklady na provoz nádraží a návazné MHD ve var. Řeka (ročně je to dle SP cca 50 mil. Kč). A teď pozor. Každý si stanoví, kolik času mu cesta do práce zabere (Tohle však si může stanovit jen 1x ročně, když se mění jízdní řády). Pokud přijede dřív, musí počkat, dokud tato doba neuplyne. Pokud přijede pozdě, musí počkat 40 minut. Proč 40 minut? Tím si nasimuluje průjezd nákladní dopravy ve variantě Řeka (a to zejména při nepravidelnostech), protože odsunutá varianta obsahuje jen 3 trasy pro nákladní dopravu ve špičkové dvouhodině. Pokud si to chce ještě vylepšit, může se domluvit s kolegy na stejné hře. Pokud přijede kdokoli z kolegů pozdě, čekají 40 minut všichni (tvou trasu ti vyžral předchozí zpožděný nákladní vlak).

Těch až 7 minut není až tak problém pro dálkovou dopravu, ale hlavně pro denně dojíždějící, u kterých to může taky znamenat, že budou muset jet o vlak dřív nebo se vracet o vlak později (a to ještě v případě, že nemusí nikam přestupovat dál). A to už může být problém.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Expertizy se shodují v tom, že nárůst cestovních dob do cílů po Brně bude převážně vyšší u odsunuté varianty a podle cíle to může být až sedm minut.

Super, takže se bavíme"až" o sedmi minutách. To je predevsim v dálkové dopravě fantastický argument. A jak jsem se dnes bavil s kolegou, lidi, co potřebují jet do fabrik na periferii Brna či v jeho okolí, stejně vlakem pojedou jen v případě, ze nemají vhodné spojení autobusem, protože se budou muset z centra vracet na okraj města, zatímco z autobusu vystoupí tam, kde potřebují. Platí samozřejmě pro případy, ze člověk jede od Slavkova a dělá na Černovické terase, nebo od Rajhradu a jezdí do CTParku v Modřicích apod.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Ten Ander si nedá pokoj. :roll:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Experti doporučují nechat brněnské nádraží v centru. Městský architekt trvá na jeho odsunu k řece


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Karosa: Náhodou, metro by Brnu celkem pomohlo, stačilo by jedna linka východ-západ a la současná osmička, jen dokončit segregaci a sem tam ubrat zastávku a pak dvě linky sever-jih, klidně podzemní.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Někteří bohužel asi ano. Nicméně tunel pod Petrovem už je pasé, studie ho definitivně potopila, takže je zbytečné se o něm dále bavit. Varianta E, o které mluví Gold, z nějakého důvodu ve studii zmíněna nebyla a tudíž v tuto chvíli de-facto neexistuje. Pokud by se na ní trvalo, znamenalo by to další prodloužení výstavby nového nádraží a to je, doufám, pro většinu nepřijatelné. Tudíž jedinou variantou, která má v tuto chvíli vyřešeno napojení VRT je varianta u řeka. Taková je prostě realita.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Vy se tady furt s něčím srovnáváte. To nemyslíte vážně. A kdo to, prosím vás, zaplatí? Chcete srovnávat švédskou a naši ekonomiku? Nebo metro v Praze se snahou komunistů za každou cenu mít metro? Prosím, že to nemyslíte vážně.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Za chvilku bude na Českém Rozhlasu Brno pokec s archálem o nádraží, je to v cca 17:30, tak poslouchejte, koho to zajímá. (dověděl jsem se náhodně cestou v autě)

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Já jsem hlavně proti tomu nic nedělat.


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Taky jsem proti odsunu.
Buď ať opraví to, co je, nebo ať to posunou pod Petrov.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Taky jsem proti odsunu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Pod Petrovem se dá stavět i bez tunelů (varianta E) a každá etapa by znamenala zlepšeí oproti stávajícímu stavu, takže nevím, odkud se berou řeči o kompletní palarýze dopravy na Nových sadech a širokém okolí.

Stavba se dá zvládnout, viz Blanka u cajzlů a dlouhodobá uzavírka kolem metra Hradčanská včetně vyloučení tramvají (tam šaliny nemají).

Obtíže by nebyly větší, než přepojování a zapojování tratě přes Dokoupilův bulvár.

Na bruselské love bych zrovna v této době po Čapím hnízdě moc nesázel a bez nich se to postavit nedá, takže by bylo taktičtější postupně stav uzlu zlepšovat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Já jsem taky odpůrce odsunu. Nevidím důvod za každou cenu něco někam poslat.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
79
13 úno 2012 18:04
Karosa B732 píše:
Taky by mě zajímalo, jak by koukali zastánci Petrova na 36,5 metrů hlubokou díru, přičemž od 18. metru by se už kopalo "pod vodou" na Novejch sadech, přičemž by se tam nacházela asi 7 let a kompletně paralyzovala dopravu v okolí, což by mělo za následek ochromení dopravy na jih od centra.


Malmö, Švédsko, znáš? Výstavba podzemní části stanice, 2005-2010, hloubka 20+ m, od dvou metrů se kopalo "pod vodou" a to rovnou mořskou! Paralýza okolní dopravy se nekonala, díra tam byla cca 3 roky a kdo o ní nevěděl, tak si ji ani nevšiml. Bohužel se zdá, že lidí, kteří pokládají za nemožné cokoliv, co si nedokážou představit, je v Brně poslední dobou nějak moc... KAM, teď kraj a ani na magistrátě to asi nedopadne líp :(.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Lol: prý sedm metrů pod vodou a na Nových Sadech, existují technologie, jak to udělat, nebo snad v Praze mají nějaký zásadní problém s metrem pod Vltavou? Jasně, jinej průřez tunelu, no a co. sarcastic :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Taky by mě zajímalo, jak by koukali zastánci Petrova na 36,5 metrů hlubokou díru, přičemž od 18. metru by se už kopalo "pod vodou" na Novejch sadech, přičemž by se tam nacházela asi 7 let a kompletně paralyzovala dopravu v okolí, což by mělo za následek ochromení dopravy na jih od centra.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Článek mi přijde psaný trošku tendenčně, to vidím i já, priznivec odsunu. A popravdě řečeno se moc.těším na dobu, kdy křiklouni zjistí, že MHD k.novemu nádraží funguje, ulevilo se centru a vlastně je vše v pořádku. Resp. realisticky spíš na ty stupidní nářky, co si budou vymýšlet.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Už jsem se bál, že se nejhlasitější odpůrce přesunu na tomto fóru neozve.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Mimořádně hloupý a krátkozraký názor krajských zastupičů. Stavět nesmysl jen proto, že nám na něco (možná) dá EU, to vypovídá o inteligenci nositelů těchto myšlenek. U Malečka to ostatně žádným překvapením není.
Myslet si, že výstavba u řeky nijak neovlivní situaci na stávajícím HBf. je mimořádně naivní. Kontrolní otázka: kudy pojedou náklady při sanaci mostů přes Dornych a Plotní?
A je rozdíl snášet obtíže po omezenou dobu nebo nevýhody (mizerné napojení na MHD, jako že u řeky jiné z principu být nemůže) na věky věků. Sázím svoje spoďáry, že do pěti let se u řeky nezačne dít vůbec nic.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 10:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]