Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 56 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
609
24 čer 2005 20:56
Jedná se o běžnou subdodávku. ČSAD Tišnov pro Adosu zajišťuje 15303, Adosa pro BDS-BUS zajišťuje 41001 a 41002. Podobně od 10. 12. 2017 zajišťuje Břežanská pro BDS-BUS. Myslím, že žádné jiné subdodávky již aktuálně v rámci IDS JMK nejsou.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Cracatit:
kurz 15303 = podle licence ADOSA, zajišťuje ČSAD Tišnov
kurzy 41001 a 41002 = podle lince BDS-BUS, zajišťuje ADOSA

Moc těmto obstrukcím nerozumím, ale je tomu tak :D

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mám trochu jiný dotaz, i když možná podobný. V oblasti Říčan/Ostrovačic jezdí některé spoje 402 bus z linky 410 (hlavně ve všední den odpoledne) a na 153 různé busy jak od Adosy, tak ČSAD Tišnov, to je nějaká subdodávka Adosy, nebo vzájemná vyrovnávka kilometrů jednotlivých dopravců? Zajímalo by mě to, protože tu vídám celkem stálé osazenstvo za volantem a přitom vyhledávač Idos na Idnesu vypisuje třeba u té 402 jenom BDS-Bus jako dopravce. Tak se ptám spíšt ak pro zajímavost.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Mouka píše:
Dá se na ty dohody mezi kraji spoléhat, když za necelé 3 roky budou krajské volby?

Ony do této záměny se zahrnují prakticky jen takové výkony v takovém rozsahu, aby rozsah výkonů hrazených v jednotlivých krajích příliš nenarostl. Např. v rámci autobusů jsou hrazeny v rámci IDS JMK všechny spoje z rozpočtu JMK s výjimkou spojů dopravců ARRIVA Morava, FTL, ICOM, BK-BUS, TRADO BUS tj. linky 261, 755 a 815 a jeden pár VB - Křoví na lince 163, který se nevešel do záměny - toto byl stav víceméně v JŘ 2017, je možné že pro rok 2018 to v některých konkrétních případech může být odlišně.

Chci tím říct, že tyto dohody jsou asi spíše na úrovni OD KrÚ než na politické úrovni, takže by to volby neměly nijak zásadněji ovlivnit. Navíc tyto dohody přispívají k přehlednosti smluv v jednotlivých krajích, protože pak nejsou hrazeny různé frcky v rozsahu pár tisíc km za rok, které ale v rámci daného kraje spíše nemají význam (např. linky VB - Brno vedené po D1 nemají význam v rámci JMK a jsou buď na riziko dopravce nebo v rámci smlouvy Kraje Vysočina).

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Vzhledem k tomu, že první vlak tam přijede v 7:44 a první odjíždí v 8:46, a že poslední tam dojede 12:44 a odjede 13:46, mi tyto úvahy přijdou zbytečné. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Dá se na ty dohody mezi kraji spoléhat, když za necelé 3 roky budou krajské volby?

Ad protažení dopolední S2 do Chrlic: Kraj požadje 235 míst k sezení, takže to budou 3, nebo 4 vozy. 2 minuty na obrat jsou fakt hodně málo. Buďto se pojede dvoumužně, nebo tam ta souprava bude 62 minut stát.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Ojin má pravdu, JMK bude za sebe objednávat určité tratě/výkony i mimo své území a jiné kraje pak objednají ekvivalent na území JMK. To je případ i tratí 330 a 340, kdy JMK objedná vlaky až do Starého Města u UH, zatímco Zlínský kraj vlaky z Břeclavi (kromě posilových spojů do Hodonína). S Vysočinou to bude obdobně, 250 i 251 do Žďáru objedná JMK, zatímco 240 do Brna a 241 do Znojma Vysočina. Po realizaci elektriky do Zastávky to ale bude jinak (logicky si elektrické vlaky do Zastávky objedná JMK sám).


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, to vlastně dává smysl, že vlaky Břeclav – Přerov nejsou součástí tohoto VŘ. Na druhou stranu, i když počítám jen ty vlaky S9, které dnes jezdí sólo 810, tak mi tam stále chybí současné vlaky 7:34 a 16:34 z Hodonína a 13:05 z Břeclavi. Je sice pravda, že smysl vedení těchto vlaků poněkud postrádám, ale jejich absence v tom návrhu mě zaráží. Na druhou stranu tam vidím vlak po 22. z Hodonína, který dnes neexistuje. Jen mám trochu obavy, aby to nebyla náhrada za případný zrušený poslední Rx z Olomouce :-k

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
No, ony ty JŘ nejsou kompletní, není tam třeba S81, S82. Neobjednává ty Os Břeclav-Přerov Zlínský kraj? A Znojmo-MB Vysočina, v rámci nějaké vyrovnávky?
Zajímavé je protažení dopoledních S2 do Chrlic, ale s dost ostrým obratem..

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jestli jsem pochopil ty dokumenty správně, tak tam není jasně nařízena povinnost prodávat jízdenky IDS JMK ve vlacích. Je tam akorát vágní formulace, že Kordis stanoví rozsah sortimentu jízdních dokladů z tarifů platných ve vlaku. Pod tím si lze představit prakticky cokoliv. Na druhou stranu, jestli jsem to pochopill správně, tak bude povinnost přijímat ve vlaku platební karty. Což je zajímavé.

Edit: A teď se dívám na ty JŘ a u S9 tam vidím výrazné omezení a navíc je vedena jen mezi Břeclaví a Hodonínem. Ach jo. Čím jsme si toto vysloužili?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
333
21 dub 2009 20:30
Pokud by někoho zajímaly první návrhy železničních JŘ v JMK na roky 2020 a dále, tak se může probírat přílohou č. 6: https://zakazky.krajbezkorupce.cz/contr ... 12923.html


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Poslední dvoukolejná trať v Česku, kde ještě musí jezdit motorové lokomotivy, dostane elektřinu

Citace:
"Ve Slavkově se plánuje stavba dvou nástupiště a podchodu,"


Ach jo, zase další zbytečný podchod.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Reportáž ČT - čas 7:47


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Dal jsem pár fotek Kometa expresu na K-Report.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Nedávno se odehrálo další dějství nekončného příběhu elektrizace Brno - Zastávka u Brna. Bylo opět vydáno územní rozhodnutí s vypořádáním připomínek Vody z Tetčic, pěkných 54 stran.
http://mapasamospravy.cz/documents/711829/public_show#
Tentokrát ovšem: Proti rozhodnutí odvolacího správního orgánu se podle ustanovení § 91 odst. 1 správního řádu nelze dále odvolat.
Tak su zvědavý, jak to bude pokračovat.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
KOMETA EXPRES - SPECIÁLNÍ VLAK
11:00 Odjezd vlaku z Dolního nádraží
11:15 Přistavení vlaku u DRFG Areny - nástup cestujících
11:45 Odjezd vlaku přímo od DRFG Areny na Dolní nádraží
12:00 Příjezd vlaku na Dolní nádraží
12:45 Odjezd do Prahy z Dolního nádraží
15:10 Příjezd do Prahy - Libně
23:00 Odjezd z Prahy - Libně
1:22 Příjezd do Brna hl.n.
Zdroj HC Kometa Brno.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
V pátek 22.12. vyjede od DRFG Areny (dříve Rondo) Kometa expres po vlečce BVV do stanice Brno-Dolní nádraží a dále do stanice Praha-Libeň. Po skončení utkání Kometa vs. Sparta v 02 Areně v pražské Libni pojede do Brna hl.n. (na vlečku se již nepojede).
V čele vlaku bude 380.017, která má polep Komety, na vlečce bude na obou stranách vlaku navíc lokomotiva nezávislé trakce.
Jízdní řád vlaku neznám, snad někdo doplní.

380.017 s polepem Kometa Expres


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
V Milokošti otevírali novou vlakovou zastávku s cimbálovkou. Oprav se dočkají i stará nádraží


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Kraj získal miliardy na nové vlaky. Peníze ještě musí potvrdit Evropská unie


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Elektrizace Zastávky u Brna: Příprava se odblokuje ještě letos, věří náměstek SŽDC


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
michalk píše:
peno: Zas tolik by se nestalo. V kontextu IDS JMK se stejně jedná jen o dálkové vlaky v úseku Břeclav - Brno, které mají stejně dimenzovanou kapacitu na Brno - Praha. Tak proč její předbytek nevyužít v regionálce? Že taková volná kapacita existuje, usuzuji z toho, že více lidí bude logicky jezdit z Brna směrem do Prahy, než z Brna na Slovensko a do Rakouska. Pokud to má být nějaký ranní "dálkový" vymeták (jako je v současnosti poslední vlak z Prahy a první do Prahy), tak u něj platí to, že v tom vymetákovém úseku staví proto, že frekvence není taková, aby se vyplatil rychlejší vlak a zároveň onen vymeták. A v těchto případech i IDS platí (Ex581, rj580 a 372).
To, že přešli lidi z rychlíků do expresů po zrušení příplatků je jen logický stav, v té době podpořený i tím, že rychlíkům byla prodloužena jízdní doba (inflace expresů vynutila jejich předjíždění) a přidány zastávky (např. Přelouč, Březová), čímž se z nich stala jen taková rychlá regionálka v delších relacích nepoužitelná. Navíc v té době ještě doslova v "béčkové" kvalitě. Já u expresů vidím, že mj. díky kratší jízdní době cestuje mnohem více lidí (třeba denní dojíždění Pardubice - Praha, dříve nemyslitelné).

V momentě, kdy je interval integrovaných vlaků mezi Brnem a Břeclaví takový, že by rychlé EC mohlo lákat lidi s IDSkou na rychlou jízdu, s tímto krokem nesouhlasím. Ano, jsem pro, ale až v momentě, kdy toho bude jezdit více mezi Brnem a Břeclaví a pak už bude takové EC jen doplňkem navíc.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Neděláme hračky. Příprava zabere roky, říká autor modelů železnic


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Správci železnic se na jihu Moravy vrhli do oprav nádražních budov. Začali ve Vyškově a Břeclavi


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
peno: Zas tolik by se nestalo. V kontextu IDS JMK se stejně jedná jen o dálkové vlaky v úseku Břeclav - Brno, které mají stejně dimenzovanou kapacitu na Brno - Praha. Tak proč její předbytek nevyužít v regionálce? Že taková volná kapacita existuje, usuzuji z toho, že více lidí bude logicky jezdit z Brna směrem do Prahy, než z Brna na Slovensko a do Rakouska. Pokud to má být nějaký ranní "dálkový" vymeták (jako je v současnosti poslední vlak z Prahy a první do Prahy), tak u něj platí to, že v tom vymetákovém úseku staví proto, že frekvence není taková, aby se vyplatil rychlejší vlak a zároveň onen vymeták. A v těchto případech i IDS platí (Ex581, rj580 a 372).
To, že přešli lidi z rychlíků do expresů po zrušení příplatků je jen logický stav, v té době podpořený i tím, že rychlíkům byla prodloužena jízdní doba (inflace expresů vynutila jejich předjíždění) a přidány zastávky (např. Přelouč, Březová), čímž se z nich stala jen taková rychlá regionálka v delších relacích nepoužitelná. Navíc v té době ještě doslova v "béčkové" kvalitě. Já u expresů vidím, že mj. díky kratší jízdní době cestuje mnohem více lidí (třeba denní dojíždění Pardubice - Praha, dříve nemyslitelné).


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Já osobně jsem proti tomu, aby se v EC, IC, Ex a pod. uznávalo jakékoliv IDS. Jak napsal Robert, jedná se o vlaky pro dálkovou dopravu, které by lokální frekvence výrazně zabírala místo a tím snižovala komfort cestování prakticky pro všechny. Však se stačí podívat, co se stalo v úseku Česká Třebová – Praha, kde se po zrušení příplatků frekvence z R přelila do EC a IC a ty vlaky, ať už mluvíme o těch od Brna nebo od Ostravy/Vsetína, tím trpí dodnes. Navíc, a v tomto má Michalk naprostou pravdu, to může opravdu vést i k tomu, že se zruší R, protože v nich skoro nikdo nejezdí, a zbudou jen Os a Ex a vyšší kategorie a to může být velký průšvih pro dopravní obsluhu měst, kde zastavují R, ale vyšší kategorie (až na pár čestných výjimek) ne. A že takových bude vždycky dost.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3623 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 01:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]