Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 15 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3093
29 srp 2009 19:30
Možná to nevyplynulo z dřívějších diskuzí úplně jasně, ale dokud nebude za kachny náhrada (jakože to aktuálně vypadá spíš v budoucnosti na větší modernizaci než nové obousměrné tramvaje), budou kachny jezdit a retro kachna vznikne jen těžko.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

276
31 led 2010 23:09
Je v plánu i retro-kachna?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Kari píše:
Pak je tam u enkových kačen u čtyřsedaček šedivá krabice na vzduch do motorů, který je nasáván zvenku z mřížky na boku vozu, ne zevnitř, jak u klasik.


"Enka" mají také sání přes filtr z vozu, ale vedení vzduchového kanálu pod vozem jsem pravda nezkoumal..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1720 dnes ráno na ZJ po VP.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Cracatit píše:
Kari: Nene, já nemluvím o mřížkách, šedivou krabici pod oknem na nasávání vzduchu jsem už v Kachnách na osmičce potkal a po chvilce pozorování vzduchu mi došlo, o jakou bednu jde. Já se bavím o něčem trochu jiném, možná jsem to nepřesně popsal. Popsal bych to asi jako velikou lištu, když člověk sedí u okna, tak je pod kolenem sedícího na zdi enkové Kachny (a často i obyčejné neenkové) taková hranatá podélná jako kdyby roura, myslel jsem si, že je v ní topení, ale posledně, když jsem jel z Kraví hory a měl štěstí na enkovou, tak ta hranatá věc nehřála, přestože jinak šalina topila a první dvojsesla v salonu na straně právě otevíraných dveří byla zahřátá, dál nevím, jak jinak to popsat.

Trochu pozdě, ale přece. Byl jsem se podívat a jediný, na co jsem narazil, tak v uvedeném místě je jen elková lišta, která ukončuje papundekl na stěně. Pak je tam u enkových kačen u čtyřsedaček šedivá krabice na vzduch do motorů, který je nasáván zvenku z mřížky na boku vozu, ne zevnitř, jak u klasik.


Offline
1
08 srp 2017 03:18
Ahoj, nevíte co se včera stalo s 1723? Na vyhýbce u krematoria velká rána(výbuch) od podvozku a pak dým v salonu.
Takhle se loučí trakční motor, když odchází do křemíkového nebe?


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
To, že kačeny (všeobecně všechny šaliny bez sálavého topení v bočnici) blbě topí je známá věc. Ano způsobuje to i netěsnost dveří, které jsou navíc oboustranné, takže vzniká průvan. Proto nechápu (snad někdo ze zainteresovaných to vysvětlí), kterou moudrou hlavu napadlo, odstranit při VP skleněné a umakartové příčky v prostoru dveří, které průvan a prašnost částečně eliminují. Také nechápu, proč se u vozů, které byly vybaveny sálavým topením (převážně K2) tohle topení nahrazuje fukary, které absolutně jsou výkonově nedoatačující. Hlavně, že Poršáci majl kombinaci obou a u K2 se sálavé topení ruší.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Cracatit: Až budu v práci a odchytnu si enkovou kachnu a hlavně si vzpomenu, tak se podívám na místo tvého popisu.


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kari: Nene, já nemluvím o mřížkách, šedivou krabici pod oknem na nasávání vzduchu jsem už v Kachnách na osmičce potkal a po chvilce pozorování vzduchu mi došlo, o jakou bednu jde. Já se bavím o něčem trochu jiném, možná jsem to nepřesně popsal. Popsal bych to asi jako velikou lištu, když člověk sedí u okna, tak je pod kolenem sedícího na zdi enkové Kachny (a často i obyčejné neenkové) taková hranatá podélná jako kdyby roura, myslel jsem si, že je v ní topení, ale posledně, když jsem jel z Kraví hory a měl štěstí na enkovou, tak ta hranatá věc nehřála, přestože jinak šalina topila a první dvojsesla v salonu na straně právě otevíraných dveří byla zahřátá, dál nevím, jak jinak to popsat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Dřív jsem KT8R jezdil velmi často. A byl to tak „skvělý“ zážitek, že jsem rád, že jimi nemusím jezdit vůbec.
Nkové mi přijdou lepší, z hlediska interiéru, Rkové jsou strašné.
Co se týče obutých šalin, tak Varia jsou na tom strašně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Cracatit píše:
Mimochodem neví někdo, proč enkové kachny topí mnohem lépe? To vážně hraje takovou roli interiér? Přece prostor uvnitř je hodně podobný jako u ostatních kačen. Taky se divím, proč pořád zůstávají ocelové hranaté topnice v bocích, když se dávno nevyužívají, nebo je v nich kabelovod? Mluvím teď o obou typech, všiml jsem si, že v enkových ta hranatá boční bývalá topnice zůstává, zatímco v některých ostatních kachnách to už není...

"Enkové" kačeny - ručky topí lépe, protože:
1. mají předsuvné dveře, které lépe těstí a za jízdy jima netáhne
2. mají - stejně jako např. T6A5 sálavé topení v bocích vozidla.

Jinak nevím o jakých ocelových hranatých topnic, který se nepoužívají, píšeš. Jestli ty nemyslíš mřížku, přes kterou se nasává chladicí vzduch do motorů? Tak ta tam pořád je a je funkční. To že si myslíš, že v některých vozech není, tak to asi záleží, kam si sedneš, protože je to jen na určitých místech.


Offline
Uživatelský avatar

535
28 črc 2013 14:13
Cracatit píše:
Poslední dobou docela radost jezdit Kachnou na osmičce z Lískovce na nádraží. Každá mlátí, některé dokonce ultramoc a sjetí kol mají snad úplně všechny, plus samozřejmě vrtivé pohyby, což je při jízdě po mostě od Krematoria fakt lahůdka, když se ten rámus a pohyby sejdou dohromady. Z takovýho krámu musí mít šofc pořádný bolesti za krkem a zalehlý uši.

Mnohem větší radost jezdit tímto typem šaliny je z Novolíšeňské na hlavas. To je ten pravý "požitek" z jízdy, až jsem vždycky rád, že vystoupím


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Poslední dobou docela radost jezdit Kachnou na osmičce z Lískovce na nádraží. Každá mlátí, některé dokonce ultramoc a sjetí kol mají snad úplně všechny, plus samozřejmě vrtivé pohyby, což je při jízdě po mostě od Krematoria fakt lahůdka, když se ten rámus a pohyby sejdou dohromady. Z takovýho krámu musí mít šofc pořádný bolesti za krkem a zalehlý uši. sarcastic Samozřejmě slabé topení je tradiční a když se přidá oblíbené rozvalení všech dveří před Rondem a na Soukenické... zkrátka šetříme na vozidlech, kde se dá a pak to má lákat cestující.
Mimochodem neví někdo, proč enkové kachny topí mnohem lépe? To vážně hraje takovou roli interiér? Přece prostor uvnitř je hodně podobný jako u ostatních kačen. Taky se divím, proč pořád zůstávají ocelové hranaté topnice v bocích, když se dávno nevyužívají, nebo je v nich kabelovod? Mluvím teď o obou typech, všiml jsem si, že v enkových ta hranatá boční bývalá topnice zůstává, zatímco v některých ostatních kachnách to už není...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mělo by se jednat pouze o sjednocení s ostatními KT8D5R.N2.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Ondra K. píše:
1737 -> GO

plánují se v rámci GO nějaké větší inovace? (pracoviště řidiče, výměna dveřních křídel jak u 702 a 726, interiér...) nebo to bude nadále tuctová kača? ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1737 -> GO

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
M píše:
Co to bylo za akci, to se děje pravidelně?

Odborová párty..

Ondra K. píše:
Jako párty tramvaje se využívají KT8D5N, protože je do nich vyřešená instalace přídavných měničů a dalšího zařízení.

Vyřešená úplně není, měnič se v podstatě "pohodí" vedle odpojovače baterky. U T3/K2 je odpojovač baterky pod vozem, ikdyž K2P už se taky bastlila nějak přes kloub..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Díky za doplnění. To větší místo na stání mě taky napadlo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
+ je do nich možno nainstalovat dva bar pulty - každý k jedné kabině a do NP článku stolek pro DJ.

Edit: ono nebudou přednostně posílány enka kvůli měniči, ale proto, že v nich je víc místa na stání. Dát měnič do jiné kachny není zas takový problém.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pravidelně to nejezdí, byla to nějaká jízda na objednávku. Jako párty tramvaje se využívají KT8D5N, protože je do nich vyřešená instalace přídavných měničů a dalšího zařízení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Malý dotaz, v noci ze soboty na nedělu jsem na rozjezdu na nádru potkal nějakou KT8D5N jako disco tramvaj, lezli od tama divný lidi sarcastic
Nevíte co to bylo za vůz? Ve vypravenosti jsem to nenašel. Co to bylo za akci, to se děje pravidelně? Ten vůz je na to nějak upraven? Kde se dá zjistit kdy to zas pojede? Dík M.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Abych to trochu upravil na pravou míru. Omlouvám se za předchozí příspěvek. Kdyžtak ho smažte.
Staťáky jsou na střeše, tak do nich pálí slunko. I v autě, pokud si neotevřeš okénka (nepustíš klimatizaci) je nesnesitelně a neochladí se pouze jízdou.
Pokud by zlobil regulátor, případně trakční měnič, tak by vůz mohl odjet jen na půl vozu. Se staťákama ti odjede jen na "myčák"' ale to nefunguje chlazení trakčních měničů, tak by se mohlo stát, že bys ten kočár mohl uvařit.
A když v létě vagon zdechne na Mifkové, tak se vrací na dobíjení.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Pan je od fochu?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Statické měniče už jsou na všech KT na střeše a chladí se samy prouděním vzduchu za jízdy. Tam bych viděl spíš problém s chlazením regulátoru nebo trakčního měniče. Pokud se v létě při vysokých teplotách nepřebírá řízení, je dobré alespoň počkat před vypnutím vozu, než se ventilátory samy vypnou.

KT8D5N mohou jet na zadní sběrač stejně jako pedálové. Na vozem před GO ale nelze jet se dvěma sběrači zvednutými, vůz povolí zvendout jen ten sběrač, který je připojen odpojovačem. KT8D5N po Go už mohou jet na oba s tím, že proud je sbírán jen jedním. Jízdy na dva sběrače se využívá např. při srážení námrazy - první jen šoupe troleje, druhým se sbírá proud.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Přesně, problém byl Krásného, kde nešly zavřít dveře, to si taky moc dobře pamatuju.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 22 zář 2024 06:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]