Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 324 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
1560+1302 na Malinovského nám. z webkamery, podle času průjezdu se jedná o 00902


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


To tak dlouho vydrží bez poruchy? 8-[


Offline
21
01 dub 2006 20:38
V Medlánkách jsme dostali menší změnu v rozdělení platnou od 10,dubna,ta největší je zařazení trojčete na 9/12.Mělo by jezdit mezi půl šestou a třiadvacátou hodinou.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
Dal sem si trosku prace a udelal prehled novych unifiku na kotasovinach K2R03 (1027), K3R-N (1751,1752) a T3R (1661,1662)...snad ty rozdily budou videt...

Rozdíly jsou vidět parádně, pěkná práce :wink:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Datel píše:
To je mě jasný, že to není tak jednoduchý. Ale když jsem to dneska viděl, tak jsem si to neuměl jinak vysvětlit???


krovi je pravidelne poradany vyrez, za prve aby se moc nerozrustalo kvuli vyhledu, za b aby tam nestrasilo.

koleje jsou tam odlozeny budto po oprave, nebo na opravu, podle toho zda jsou ojety.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Dal sem si trosku prace a udelal prehled novych unifiku na kotasovinach K2R03 (1027), K3R-N (1751,1752) a T3R (1661,1662)...snad ty rozdily budou videt...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
To je mě jasný, že to není tak jednoduchý. Ale když jsem to dneska viděl, tak jsem si to neuměl jinak vysvětlit???


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
kdyby se mela pokladat, tak se musi pod ni vykopat minimalne 3/4 metru hluboka, aby se dalo udelat podlozi (nejde jen pohodit prazce,koleje a zasypat sterkem.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Ve Starém Lískovci (smyčka), se bude budovat třetí kolej? Nevíte někdo o tom víc, je tam připravená pláň pro položení koleje. To roští co tam roste je pořezaný na hromadě uprostřed, teda trochu tam toho nechali. A dokonce nějaké kolejivo se tam povaluje. To jako, že by d-7 končila ve Starém Lískovci, nebo pro d-8, aby odpadlo hloupé přelézání řidičů při dlouhých pauzách na Jírové?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
No a ja myslel ze aprilovsky vtipek sem nikdo nehodi...pd krasna fotomontaz :applause:


Od rána jezdí po Brně na zkušebkách drážďanské NGT12DD a tady to ještě nikdo nenapsal??


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
Kuba píše:
Dnes v d-1 směr Řečkovice na Svratecké vešel řidič do vozu a vysvětlovat cestujícím výluku. Tam není rozhlas?


Jestli tím rozhlasem myslíš: repro vnitřní, tak to je na všech vozech.


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Dnes v d-1 směr Řečkovice na Svratecké vešel řidič do vozu a vysvětlovat cestujícím výluku. Tam není rozhlas?


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já myslím, že teď by se ty šaliny měly nechat jak jsou. Jestli jsem dobře pochopil plánek diametru, tak to bude vypadat tak, že za bystrc kým odbočením na Žabiny bybyl vjezd pod povrch a tudíž by odpadla povrchová trať . Znamená to ale pouze její přesunutí pod povrch. ne zrušení. Stejně tak v Kr. Poli , Červinkova.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Asi mám tu výhodu, že se nechodím dívat na Rybkovu, ale pravidelně obě linky používám. Ať už je to pomalými dveřmi, špatně nastavenými jízdními dobami, vedením d-3 až na Ečerovu nebo zoufale nemožným řešením vnitřního prostoru tramvají K2, přijdou mi vozy na linkách 3 a 11 vytížené dost podobně. Rozhodně nepotkávám prázdné K2 na d-11 jak se tu snaží někdo namluvit. Souhlasím jedině s menším využitím tramvají v úseku Česká - Stará osada, což ale lze řešit lepším proložením s linkou 2.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
James píše:
Na d-3 jezdí nejvíce zpožděné vozy s pomalýmy dveřmi, tyto vozy delší dobu odbavují v zastávkách a pak nestíhají semafóry.
Př. Úsek Komárov - Konopná, se skládacími dveřmi se stihne semafór na Konopné s pomalýmy vyklápěčkamy NE!!! Stejná situace je v úseku Nám. 28. října - Moravské náměstí!


Tak já bych to tak horké neviděl..., dveře jsou pomalejší, ale ne tak, jak se zde zmiňujeě..., ve středu jsem jel ráno na 00309 1209 (+1210) a stihli jsme semafor a to ještě vystupovalo na zastávce Nám. 28. října několik gymnazistů na Jarošovu.....


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
manil píše:
Na pomalé dveře se vymlouvat nelze. Nejsou o moc pomalejší než obyčejné skládací dveře, problém nastává až za případu, že začnou "pumpovat". Zpožděné jezdí na d-3 i T3.


Na d-3 jezdí nejvíce zpožděné vozy s pomalýmy dveřmi, tyto vozy delší dobu odbavují v zastávkách a pak nestíhají semafóry.
Př. Úsek Komárov - Konopná, se skládacími dveřmi se stihne semafór na Konopné s pomalýmy vyklápěčkamy NE!!! Stejná situace je v úseku Nám. 28. října - Moravské náměstí!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS píše:
Právě, že sem dnes jel d-3 do bystrce. Zastávka rybkova 16:23(o tři min. opožděná narvaná d-3), 16:25 poloprázdná d-11, 16:32h plná d-3. Vždyť tohle není interval 5 min., ale 2/3-7/8 min. Pak se není čemu divit, že jsou ty d-3 narvaný. Napadá mě jediná věc, zpoždění kvůli pomalým dveřím, na obou d-3 byly T3R a T6. To není jedne spoj, ale minimálně několik co sem zaregistroval. Nebudu to tam sledovat celý odpoledne :-? .

Na pomalé dveře se vymlouvat nelze. Nejsou o moc pomalejší než obyčejné skládací dveře, problém nastává až za případu, že začnou "pumpovat". Zpožděné jezdí na d-3 i T3.

btw: jakou tento příspěvěk má souvislost s tvými předešlými? Tímto si akorát potvrdil, že d-3 jezdí narvané a řekl, že ti nevyhovují na d-3 T6. Pořád chceš zavést jen kloubáky?


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
VS píše:
Odpolední špička zastávka Jugoslávská směr nádraží narvaná d-9 1811, někdy začátkem týdne, protože prší lidi si tam můžou připadat, jak ve skleníku. Chvíli po ní poloprázdná d-3 1607+11 ze St.Osady. Co vy na to?


Linka d-9 jede z Jugoslavské do Komárova přes zastávku Hlavní nádraží (střed města) takže ji využívá více lidí (než např. L.11 - jedoucí z Lesné na Českou) Protože většina lidí se chce raději dostat na Hlavní nádraží, než na Českou. A proto lidé z Židenic využívají více d-2 než d-3, která bývá v úseku Židenice, stará osada - Česká prázdnější. Linka d-3 bývá zaplněná ( a to velmi) v úseku Česká - Bystrc, Ečerova.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
manil píše:
VS: Nasazení kloubáků na d-3 a její ukončování na Rakovecké je opravdu nemyslitelné. Doporučuju svézt se někdy ráno trojkou z Bystrce na Českou nebo odpoledne z České do Bystrce a myslím, že by tě tento návrh rychle přešel.


Odpolední špička zastávka Jugoslávská směr nádraží narvaná d-9 1811, někdy začátkem týdne, protože prší lidi si tam můžou připadat, jak ve skleníku. Chvíli po ní poloprázdná d-3 1607+11 ze St.Osady. Co vy na to?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
manil píše:
VS: Nasazení kloubáků na d-3 a její ukončování na Rakovecké je opravdu nemyslitelné. Doporučuju svézt se někdy ráno trojkou z Bystrce na Českou nebo odpoledne z České do Bystrce a myslím, že by tě tento návrh rychle přešel.


Právě, že sem dnes jel d-3 do bystrce. Zastávka rybkova 16:23(o tři min. opožděná narvaná d-3), 16:25 poloprázdná d-11, 16:32h plná d-3. Vždyť tohle není interval 5 min., ale 2/3-7/8 min. Pak se není čemu divit, že jsou ty d-3 narvaný. Napadá mě jediná věc, zpoždění kvůli pomalým dveřím, na obou d-3 byly T3R a T6. To není jedne spoj, ale minimálně několik co sem zaregistroval. Nebudu to tam sledovat celý odpoledne :-? .


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Kuba : v Obřanech se mi jedná o dobu v pracovní dny po 18. hodině a v nepracovní dny celodenně. Považoval bych za účelné, aby tam v tuto dobu jezdil jen každý druhý spoj, stejně jako v pracovní dny přes den. Je nesmysl, aby tam v sobotu odpoledne byl kratší interval než v ranní špičce. Jízdní řád by se předělat dal úplně bez problémů a 3 koleje by vskutku potřeba nebyly.

pd : právě pokud by byl diametr, tak by trať v Pisárkách ztratila význam až na úroveň dopravní obslužnosti pro místní frekvenci. Spojování s rušením tratě v Žabinách s posilováním směru přes Pisárky je tudíž značně zkreslující, až manipulativní.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS: Nasazení kloubáků na d-3 a její ukončování na Rakovecké je opravdu nemyslitelné. Doporučuju svézt se někdy ráno trojkou z Bystrce na Českou nebo odpoledne z České do Bystrce a myslím, že by tě tento návrh rychle přešel.


ds: se zrušením tratě přes Žabiny počítají zrovna ty plány s diametrem (fakt je, že povrchová tramvaj by tam potom byla opravdu zbytečná). A ještě se musím zastat VS - s d-3 jezdí v Bystrci ve špičku opravdu víc lidí. Ony totiž ty tramvaje taky jezdí zpátky do města :wink:

Kuba: tak se lehce změní jízdní řád, aby vycházely přestávky i v Obřanech na dvou kolejích...


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
ds píše:
Nechal bych ty Bystrčáky žít a zbavil se jediné věci, kde je opravdu kapacitní rezerva - krátký interval d-4 v úseku Maloměřický most - Obřany.

Tam je to udělaný, aby vycházely přestávky, v Obřanech by tedy musely být 3 koleje, aby se mohly ukončit všchny spoje d-4 v Obřanech.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10303 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 11:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]