Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 146 z 724    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 724  Další
Autor Zpráva
Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Když budu odkládat tak budu rok chodit pěšky?


Offline
7293
27 úno 2010 07:40
Třeba proto, že si potřebují koupit tu měsíční, čímž jim na odložení nezbyde?


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Vím, že takových lidí je hodně, ale nechápu jedno, proč si ty peníze postupně během roku neodkládají? - vezměme teda příklad šalinakrty na 100+101 a průměrnou rodinu dva rodiče a dvě děti a bez slevy od města, protože ta se vrací zpětně.
Když by si koupili roční pro všechny, dají jednorázově sice 14 250 Kč, ale oproti čtvrtletním ušetří 2 190 Kč a oproti měsíční dokonce 5 550 Kč.

Čili místo toho, aby dali jednorázově každej měsíc 1 650 Kč za měsíční nebo čtvrtletně 4 110 za čtvrtletní, tak by si místo toho mohli odložit 1187,50 Kč. V čem může být problém, když dohromady za rok dokážou těch peněz dát dohromady vlastně víc? Nemyslím to zle, prostě tomu nerozumím a nikoho takovýho neznám.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Přesně tak, běžná rodina má 4 členy, v podstatě většinu co znám, nemá na to, aby si koupila 4 roční šalinkarty, proto kupují měsíční, ikdyž to neni výhodné, ale jednoduše tolik vydat nemohou. To je bohužel realita.


Offline
7293
27 úno 2010 07:40
A co to pomůže? Stejně to vyjde na jeden měsíc, tudíž na stejnou výplatu.


Offline
85
10 úno 2009 22:38
Ale pokud vím, nemusíš si šalinkartu kupovat den před koncem její platnosti.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Sice máme klouzavý tarif, ale pokud se to dřív kupovalo přímo na kalendářní měsíc/rok/čtvrtletí a člověk jezdí nepřetržitě dál, tak to kupuje stále stejně.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
„Když má rodina zaplatit třeba dvě šalinkarty za dospělé a pak za jedno dítě, tak dá v jednom okamžiku přes 10 tisíc. Pro některé je to výrazný náklad, který si nemohou dovolit,“ vysvětluje náměstek brněnského primátora Martin Ander (Zelení).
To je škoda, že si musí všichni kupovat tu šalinkartu v jeden den a čelit tak jednorázovému výdaji. :pray: Achich ouvej.

Edit: aby to nevyznělo špatně - ale jo, není to špatný nápad, tak proč něco takového neposkytnout. Jen mi přijde ujetá ta argumentace.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Šalinkarta na „splátky“. Brno chystá úlevy pro méně majetné cestující


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Cestující ohrozil strážníka při noční kontrole s revizory, útočník skončil v poutech

Na jednoho ze strážníků, kteří v noci na sobotu doprovázeli revizory při kontrolách v hromadné dopravě, bezdůvodně zaútočil čtyřiatřicetiletý muž. Na zastávce Česká do něj tvrdě vrazil ramenem a pokusil se utéct. Bleskově však skončil v poutech. Svoje chování strážníkům nijak nevysvětlil. Důvod napadení bude moci objasnit i ve správním řízení, kde mu hrozí pokuta do deseti tisíc korun.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Silničáři rozjeli proces EIA k východní části okruhu Brna včetně tunelu Vinohrady


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Nejvíc problematický je na budoucím křížení D43/D1 právě kvůli blízkosti křižovatky Brno - západ směr Bastr - Brno jih. Kdyby se rampa na D1 napojovala zprava, křížily by se připojovací a odbočovací proudy. Proto by asi bylo lepší tuto rampu napojit na D1 netradičně zleva, protože z Bastru do Šrajbecu by asi málokdo jel přes Veselku. D1 se stejně má rozšiřovat, takže úpravám se stejně vyhnout nedá.


Offline
2818
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
TIN: v současné době není problém tvar křižovatky, ale vzdálenosti a hustota provozu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Soudruzi postavili D1 rovně, cca tak, jak byla plánována za první republiky. To znamená, že současná D1 se s Hitlerovou kříží pod úhlem asi 30 ° a takovou křižovatku tenkrát neuměl nikdo postavit (znali jen čtyřlístky). Proto se měla D1 esovitě zalomit, aby se s Hitlerovou křížila kolmo. Od Prahy měla přijít trochu jižněji, zatočit vlevo směrem na severovýchod, kolmo překřížit Hitlerovu, zatočit vpravo a dál pokračovat o kousek severněji, než je současná trasa. Na leteckých Mapách.cz je ta křižovatka do dneška vidět, nejlépe asi v roce 2012.

Dnes už by se taková křižovatka pochopitelně neřešila čtyřlístkem, ale jiným typem křižovatky, takže v tomto už není žádný problém.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
2818
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vario+Goldfinger: přesně o takovém napojení mluvím. Dolfova dálnice má jen takovou "drobnou chybičku," že soudruzi D1 zatočili tak, že nejde křižovatku jen tak postavit, jednak jsou moc blízko ty dvě benzínky (Aral a bývalý Agip) a jednak je blízko křižovatka s přivaděčem Brno-západ, exit 190, takže pokud stavět, pak jedině nějak propojeně s tím přivaděčem, což mimo jiné znamená taky fakt, že zářez mezi Veselkou a Bosonohama nejde použít. Nebo se pak nabízí jiná varianta, tj. prosté křížení bez sjezdů, což by podle současných norem šlo postavit skoro kdekoli, ale pak je tu problém, že třeba po napojení na D52 někde za Moravanama by museli řidiči sjíždět směr Brno a zahlcovat tak křižovatku D1 s Vídeňkou. :mrgreen: Nenapadá mě, jak to jinak vyřešit, proč to nešlo jinak, se mě neptejte, já jenom vím, že soudruzi prostě dálnici zahnuli trochu jinak, než měla být původně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
175
23 led 2011 03:17
https://brno.idnes.cz/video-skolak-preb ... ntent=main


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
goldfinger píše:
Pro začátek by stačilo udělat "pouhý" přivaděč na D1, tedy ve stopě Dolfovy dálnice a na křižovatce s D1 u Bosonoh skončit. Díky tomu by Bastr získal plnohodnotné napojení na západ a na jih, aniž by přes ně vedl "tranzit". No a pak by se tento přivaděč mohl protáhnout přes řeku do Jinačovic a pak až do Kuřimi. Mezi tím se snad na severu zejména od Černé Hory na Jevíčko bude stavět rychleji, protože tam dálnici chtějí.

Přesně tak. Toto napojení Bystrce na D1 neskutečně chybí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
To samý jako ekologický spolek Děti Země.
Krásný případ rekonstrukce D1, kdy pokaždé podávají rozklad. blee

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
goldfinger píše:
Odpůrce D43 lze rozdělit do ...

Podobně to bylo se znojemským obchvatem. Existuje OS Obchvat, které bojuje proti stavbě a bývalo hodně slyšet.
Nakonec se znojemský starosta naštval a založil OS "Pro obchvat" jako protipól. Poté se zjistilo, že ti odpůrci jsou jen 4, slovy čtyři. Zbytku obyvatelstva je to buď jedno, nebo spíš čekají, kdy už to bude hotové.
Bohužel se těm aktivistům podařilo zneplatnit povolení na dostavbu 1. etapy, bez které bude současná stavba pouze luxusní zkratkou do nemocnice.


Offline
Uživatelský avatar

142
09 kvě 2014 17:24
Nowy Dwór Mazowiecki
Vario1523 píše:
Jel jsem tama po spuštění semaforů několikrát a pokaždé to byl děs. V pondělí jsem jel E50 do Bystrce a stáli jsme tam 5 minut! Jsou tam nekonečně dlouhé intervaly, chybí tam pruh pro odbočení Kohoutovice-Bystrc mimo semafory, průjezd křižovatkou v "dálničním" směru je zúžen do 1+1 pruhu a slibovaná preference autobusů nikde (ale i kdyby tam byla, stejně jsou tam kolony aut které nelze s autobusem jen tak přeskočit). Stejně na houby to bude i po instalaci semaforů na křižovatku Kubičkova x Vejrostova...

Křižovatku samotnou řešit nebudu, ale u té E50 byl akorát problém v tom, že semafory v křižovatce braly data pro preferenci busů v momentě, kdy odhlásil příjezd do zastávky "Stará dálnice", která u E50 není. Pokud to tak ještě není, tak by to přý mělo být během pár dní vyřešený :)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Odpůrce D43 lze rozdělit do nejméně dvou skupin. Ta první bude proti, i kdyby jim ŘSD sneslo modré z nebe (Firbas, Friča, Pálková). Ta druhá by mohla být přístupná racionálním argumentům a nakloněná případné dohodě. Jde o to identifikovat, co konkrétně by vadilo a navrhnout řešení, které by tyto negativní dopady co nejvíce eliminovalo. Stoprocentně vyhovět všem nepůjde, ale například zakrytí podstatné části tělesa by několik zásadních problémů vyřešilo.
Pro začátek by stačilo udělat "pouhý" přivaděč na D1, tedy ve stopě Dolfovy dálnice a na křižovatce s D1 u Bosonoh skončit. Díky tomu by Bastr získal plnohodnotné napojení na západ a na jih, aniž by přes ně vedl "tranzit". No a pak by se tento přivaděč mohl protáhnout přes řeku do Jinačovic a pak až do Kuřimi. Mezi tím se snad na severu zejména od Černé Hory na Jevíčko bude stavět rychleji, protože tam dálnici chtějí.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Vario1523 píše:
.... Podle mě by měl někdo přijít, říct D43 povede přes Bystrc a hotovo! Žádné odvolávání, žádné blokování - je to stavba státního významu, tečka.


Vario1523 - to je ale chyba. Tímto způsobem si spolehlivě proti sobě poštveš většinu Bystrce a ten potenciál k zaražení stavby tady evidentně je. Když dálnici, tak prostě udělat jeden až několik veřejných brífingů a vysvětlovat výhody a nevýhody, prostě jednat na rovinu, ale ne z pozice síly, jak ŘSD umí. Pokud se dálnice skrze Bystrc zahloubí, kolem Kníniček a Jinačovic asi nejlíp taky, tak vidím pouze problém v přemostění Svratky. Ale jestli tu mají stát sedmdesát let starý pilíře, nebo most mi přijde v zásadě jedno. Další věc, pokud by se D43 realizovala, chtělo by to zásadně předělat kníničský přivaděč od města, už teď je tu o hubu tu jet.

A pokud D43, tak v úseku od D52 jihozápadní tangentou po D1 a nahoru až po křížení s I/43 u Sebranic, a máme jihoseverní obchvat města jak vymalovanej. Což by mimo jiné znamenalo citelné snížení dopravy Komárově a v Židenicích, o Tomkáči nemluvě.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Ještě jsem zapomněl napsat jeden z typických argumentů odpůrců D43: Že prý ta dálnice rozdělí sídliště na dvě půlky, co je to za hloupost? Teď je sídliště rozdělené na dvě půlky, a sice tankodromem zvaným Hitlerova dálnice. Pokud by se tihle kecalové ráčili podívat sem: Vizualizace D43, tak by třeba zjistili, že oproti stávajícímu stavu by došlo k jednoznačnému "slepení" těch jejich půlek sídliště do jednoho celku - díky tunelu Bystrc, na kterém by vznikl parádní park.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
goldfinger: Já bydlím v Bystrci (kousek od konečné Ečerova) 24 let a jsem jednoznačně PRO stavbu D43. Takových je nás tady víc, ale bohužel odpůrci jsou vždy více slyšet. Myslím si že jsou tu dva hlavní problémy:
1. Většina obyvatel ČR odmítá nové věci už z principu, případně se slovy "to je zbytečné", "k čemu nám to tady bude" atd. Všichni vidí jen ty špatné věci (prý hluk a smrad), nikdo se na to nedívá z té druhé, pozitivní stránky (obrovské zlepšení dopravní dostupnosti - doslova bych řekl spojení Bystrce s Evropou, úprava zanedbaného okolí tělesa dálnice a přehrady...).
2. O projektu D43 se člověk dozví vždy jednou za pár měsíců (let) akorát z médií. Na stránkách Brna jsou sice nějaké vizualizace, ale ty jsou už 8 let staré - zřejmě tedy neaktuální. Nikdo tu zatím nezaujal jakékoliv oficiální stanovisko, podobně jako s novým nádražím. Takže všechny zprávy jsou vlastně jen spekulace. Podle mě by měl někdo přijít, říct D43 povede přes Bystrc a hotovo! Žádné odvolávání, žádné blokování - je to stavba státního významu, tečka.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Cracatit píše:
Janatak: Moje řeč s tou Starou dálnicí, bylo by to unikátní, silnice III. tř. se čtyřpruhem včetně regulérních MÚK, ale fungovalo by to nejlíp. Jenom by pak nastal problém, jak tu čtyřpruhovku napojit na D1, skrz oboustranné benzínky to kvůli dopravním předpisům nepůjde, respektive to policie nedoporučí, mít takovou silnici jenom po kruháč na Veselce by byla škoda, takže by se stejně muselo domluvit město s ŘSD a krajem, což je neprůchodné, už jen proto, že kraj takovou věc nezaplatí. Jinak by se mi to líbilo, mít čtyřpruh od Kuřimi skrz sídliště, kde by šla dálnice tunelem až ke křižovatce se Žebětínskou a pak po povrchu až na D1 exit 190, kde by navázal přivaděč do města. Křižovatky by byly v sídlišti před začátkem tunelu, pak Žebětínská, pak sjezd ke kruháči na Veselku a ten exit na dálnici. Takhle by to dávalo větší smysl, ne? :smile:

Jo, takhle to měl namyšlený Dolfa a fungovalo by to. Akorát by se musela dát nějaká úlitba bosonožským a troubským, třeba v podobě zakrytí D1. Stejně odpor Bastru proti dálnici nechápu - vždyť se teď nemají jak slušně dostat do žádného směru - na západ skončí u kruháče na Veselce, na ostatní směry musí přes křižovatku u OBI... A sídliště rozpůlené ne dálnicí, ale šalinou. No nekup to.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18086 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 724  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 00:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]