Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 43    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 43  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
1752 a 1754 do Parsu nepůjdou?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Vozy 1752 a 1754 jsou nyni v Medlankach, kde probehly nejake priravy a drobne opravy, nic dalsiho ted jiste neni...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
pozitkar: myslím si na 99,9%, že kdyby někdo měl info, okamžitě ho sem dá. Pokud by už byly v Brně, foto už by tu bylo. Pokud potřebuješ nějaké info a tu nikdo neví, zkus si napsat do Parsu, třeba ti odpoví.


Offline
99
07 srp 2013 14:49
Koniec května aj červen je už za nami, tak sa skúsim spýtať aj ja, či niekto nemá info, ako prebiehajú opravy alebo kedy by sa mohli K3 vrátiť domov (príp. ak už sú, kedy by mohli vyjsť na ZJ). Díky.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Oprava probíhá. Možná koncem května nebo v červnu by mohly být zpět v Brně.


Offline
Uživatelský avatar

94
08 črc 2015 19:33
Olšany
Zdravím, neví náhodou někdo jak jsou na tom K3 1751 a 1753 v Parsu ?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Přes víkend se vezla do VM právě ta 1647. Ale pochybuji, že něčím, co má zvuk jako 13T.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Čistě náhodou…nejela nějaká šalina dneska v 1 ráno od Semilassa směrem na Medlánky? Něco jako (podle zvuku) 13T táhnoucí něco dalšího?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
To bych si dovolil zpochybnit s tim, ze tou stastnou by mela byt jedna z dvojice 1647-1648.


Offline
Uživatelský avatar

336
20 pro 2010 23:08
Brno-Bystrc
Dnes v noci bude převezena K3 z Pisárek do Medlánek.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Již se tu něco řešilo, shrnutí bude každopádně v tradiční bilanční aktualitě, která by mohla být v následujícím týdnu dokončena.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Kari píše:
Ano, je. Kvůli tomu jely dva kusy do Šumperka.


A zbytek? Budou tam novinky ve vozech? Jinak díky


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ano, je. Kvůli tomu jely dva kusy do Šumperka.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Řešilo se to o stránku zpět.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Chci se zeptat co je na tom pravdy. Prý DPMB uvažuje o znovu zprovoznění vozů K3R-N. Je to pravda?


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
1753 je ve vozovně na valníku a čeká na odjezd do Šumperku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ok, dík za doplnění.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ondra K. píše:
Další věc je, že Vario, stejně jako všechno mimo Aniter a 13T, má mechanickou brzdu, která díky způsobu ovládání umí brzdit jenom na plno, nebo vůbec, což logicky vede na vyšší pravděpodobnost zablokování kol.

Mechanická brzda má 2 stupně brzdění. Odpadne stykač BR1, proud jde přes stykač BR2 a odpor - brzda dobržďuje, za cca 2-3 vteřiny odpadne i BR2 a brzdy brzdí naplno. Příp. u vozů T6A5 a KT8D5N před GO jsou BAHOZY, který nahrazují stykač BR2 a odpor.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V Olomouci mají LFR.S a LF+/0 výzbroj Škoda, která by údajně měla mít lepší řízení pohonu, čímž by ty vozy měly být míň náchylný na zablokování kol při jízdě. Co je na tom pravdy nevím.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Zajímavé je, že v Olomouci jsou Varia tichý (teda ty, který mě zrovna vezli), nevíte v čem je takovej rozdíl, tady i ty co nemaj vyloženě plochý kolo, tak jezdí jak slon v porcelánu. Občas mám pocit, že na nápravách nejsou kola, ale mnohoúhelníky.


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Ondra: jsou to dobry vozejky, pohodlny, ale tady ty nevychytany mouchy tomu kazi nalepku. Troufam si tvrdit, ze mezi cestujicimi by to mohlo byt nejpohodlnejsi a nejoblibenejsi svezeni, ale nesmi kazdy druhy vario drncat jak na tankodromu. Bohuzel.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
tailslide píše:
V1523: Varia jezdí, jezdívaly obutě z několika faktoru. Zaprvé protiskluzová ochrana, která není ta z nejpovedenějších ( citlivost čidel apod.. ) . A za druhé rozdílné typy pískovačů na A a B voze. Příklad: na B voze Tribotecy na Ačku elektromagnety. Tribotecy sypou méně než elektromagnety tudíž B vůz dobržduje jinak než A vůz. Samozřejmě není to jen tím, také záleží na stylu jízdy. Ale kdosi tady říkal, že se nějak upravil software ale nevim.

Další věc je, že Vario, stejně jako všechno mimo Aniter a 13T, má mechanickou brzdu, která díky způsobu ovládání umí brzdit jenom na plno, nebo vůbec, což logicky vede na vyšší pravděpodobnost zablokování kol.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Preklep. Otec jezdil jako strojvedouci, mam k drzae blizko, napsal jsem to pac me to jako prvni se spojilo s podvozkem. Dobre jinak tedy. Mezi opravy spojene s koly tramvaje. Soustruh , oprava obruci ( nebo vymena ted nevim )lakovani podvozku....ale mysleno to bylo ke kolum, omlouvam se za preklep.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
821
25 led 2006 09:46
tailslide píše:
Ono je to těžký. Můžeš mít vůz čerstvě po vyvažovačce a hned první šichtu když s tím pojede nějaký prase, který jede jizdá brzda, nebo v tomto počasí preventivně dle situace nesype, tak to máš obutý první kolo. Reší se to , ale postupně, jinak by nebylo s čím jezdit.


Ta "vyvažovačka" je překlep nebo neznalost terminologie? Ono ten pojem není od základu vyvážení, ale vyvázání. Vyvazovací opravy je termín známý už od doby parních lokomotiv, ale u tramvají se moc nepoužívá. Ale i v případě tramvají se vyvazují podvozky nebo třeba nápravy.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Teď je podzim. Na listí se šalina snadno dostane do smyku.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1069 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 43  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 22 lis 2024 04:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]