Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 49 z 96    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 96  Další
Autor Zpráva
Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Na Opuštěné to technicky porušuje každý autobus tudy projíždějící. Neznám bus s výškou pod 3,1, traktor nepočítám. :)


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Momentálně je to ovšem porušení zákazové dopravní značky. Což se samozřejmě děje i na Poříčí/Opuštěné pod viaduktem, kde zákaz porušují vozy i o půl metru.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
A v čem je problém? Pokud je tam špatná značka, ať se tam dá správná, nebo ať se tam dá nějaká dodatková tabulka. Až to tam nějaký řidič odře, bude to na něj...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A ty to budeš samozřejmě ještě rozkřikovat tady na fóru, aby se toho nějaký magor chytil a ty SORy tam zakázal nebo přetrasoval a-67 zpět na Koliště, že ano. Místo abys byl rád, že SORy jezdí na lince, na které ty své čtyři dveře opravdu uplatní. Pokud se tam vlezou fyzicky, což vlezou, tak nevidím důvod, proč by tam jezdit neměly.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Tak to nevím, jak to chtějí udělat, když SOR pod viadukt ze zákona nesmí. Je vyšší, než dovoluje dopravní značení a nikoho to v celým Brně netlačí.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

336
20 pro 2010 23:08
Brno-Bystrc
Bude tam pouze pár ranních přejezdů (začínající spoje z Jundrova) + myslím jeden kmenový kurz patřící Medlánkám + večerní přejezdy. Jinak zbytek spojů budou SORky O:)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Přesně tak. Navíc, mám pocit, že toto se tvrdilo už když se ty SORy kupovaly po prvé. A jak to dopadlo asi nemusím zdůrazňovat. Na a-67 Crossy a SORy např. na gratis lince do Avionu nebo na a-55, kde by ty Crossy, se skřípěním zubů, mohly stačit.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
chrysalis píše:
Ta bude pokrytá Sorkama, to stačí ;-)

Jako fakt? Ja jen, ze to je podle me linka, kam presne 4dverove 12m sorky patri, kdyz uz ne klouby.
Kdyz na 67 vidim Crosswaye, tak mi to hlava nebere...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Zdeněk píše:
Hlavně zapomínáte na jednu zásadní věc, DP sám od sebe nebude posilovat nic. Pakliže si město posílení objedná a zaplatí, tak město nebude zajímat, kolil je a není řidičů. To už je věc čistě DP.


Což by bylo od města nezodpovědné. Město není jen objednatel, ale zároveň i akcionář. Pokud mi patří nějaká společnost, která řeší nějaký problém, tak nemůžu říct, že mě to nezajímá.


Offline
Uživatelský avatar

336
20 pro 2010 23:08
Brno-Bystrc
Ta bude pokrytá Sorkama, to stačí ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jasné, já jen rejpu. Ale na pokrytí a-67 to nebude. :mrgreen:


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
MartinV, i těch 5-6 v plusu je dobrý ne? Na Brno určitě.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M: nové vozy (klouby) sice budou, ale k velkému nárústu počtu kloubových busů nedojde, protože se jich řada vyřadí. Rozdíl je +5, jestli z aktuality na bmhd dobře počítám (22+22-22-12-5), resp. k jednomu již odstavenému +6.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Hlavně zapomínáte na jednu zásadní věc, DP sám od sebe nebude posilovat nic. Pakliže si město posílení objedná a zaplatí, tak město nebude zajímat, kolil je a není řidičů. To už je věc čistě DP.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Před časem byla navrhována výpomoc VYDOSem na E75, protože v časech některých spojů je zde dokonce režijní přejezd a to párový - po 6. ze Slatiny a před 14. zpět. Realizováno z určitých důvodů nebylo. Můžete hádat proč asi.
Na druhou stranu si DP stěžuje na dlouhé pobyty 202 v Židenicích...

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Pravda, E50 je asi moc dlouhá na to, aby na ní mohly nějaké přejezdy bez nutnosti navýšit počet řidičů fungovat. Ten nápad s a-54 se mi ale také docela zamlouvá.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
peno píše:
Ještě mě napadla možnost E50 alespoň z části zajistit externími dopravci, třeba přejezdy ČSAD Tišnov z a-302 a 303, nebo ty přejezdy, co dnes má ČSAD Kyjov na a-47 přesunout na E50. Tím by se DPMB uvolnily vozy i řidiči na posílení jiných linek, včetně a-50. Ale nejsem si úplně jistý, jestli posílat linkové autobusy na E50 je ten nejlepší nápad.


Přejezdy z regionálek na a-790 (E50) by znamenaly: U Kyjováků kompletně překopat linku a-106 + minimálně 1 patnáctimetr navíc a u Tišnováků by musel být taky minimálně jeden bus navíc na a-302/303. Mnohem lepší by bylo, kdyby Tišnováci dostali nějaké výkony na lince a-54 - šlo by řešit zkrácením pauz u Zoo.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Proto píšu o přejezdech, pokud možno tak, aby se se regionálním dopravcům nenavýšila potřeba řidičů (a samozřejmě i vozů) a zároveň se uvolnili řidiči a vozy DPMB na posílení jinde ve městě. A nemusí to být zrovna nutně jen E50. Stejně tak si dokážu představit třeba přejezdy BDS na E56 nebo a-69, ZDAR nebo ČSAD Tišnov na a-43 a podobně. Myslím, že kdyby si DPMB, Kordis a dopravci spolu sedli, mohli by objevit hodně způsobů, jak systém zefektivnit, bez nutnosti navýšení řidičů.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
A kde mají ty řidiče brát regionální dopravci? Problém s nedostatkem řidičů řeší všichni...

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ještě mě napadla možnost E50 alespoň z části zajistit externími dopravci, třeba přejezdy ČSAD Tišnov z a-302 a 303, nebo ty přejezdy, co dnes má ČSAD Kyjov na a-47 přesunout na E50. Tím by se DPMB uvolnily vozy i řidiči na posílení jiných linek, včetně a-50. Ale nejsem si úplně jistý, jestli posílat linkové autobusy na E50 je ten nejlepší nápad.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno píše:
Nasazení sól neřeší nedostatek řidičů, protože jejich potřeba na E50 zůstane stejná, jako dnes.


Právě u toho jsem to myslel tak, že nasazením sól tady (při taktu 15 minut) a naopak nasazení těchto kloubů jinam (třeba na 57 anebo jiné linky, kde by se pak dalo ubrat), kde by se ten interval mohl lehce upravit a tím ušetřit nějaké řidiče pro posílení 50.
Jinak při těch 20 minutách bych ten kloub už tam nechal. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Vzhledem k tomu, že jde v případě a43 o prostý závlek současných spojů (tedy cca +2 minuty) a přestávky je možno zkrátit bez vyrazneho dopadu, žádný vůz navíc bych tu nečekal.
Stejně si myslím, že jde o předčasnou změnu. Oproti minulému roku tu už někdo doopravdy bydlí, nicméně je to z 95 % v docházkové vzdálenosti ke dnešním zastávkám.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Nasazení sól neřeší nedostatek řidičů, protože jejich potřeba na E50 zůstane stejná, jako dnes. Dvacetiminutový interval na E50 a desetiminutový na a-50 je právě to, co mě napadlo. To by snad navýšení počtu řidičů neznamenalo, ale nechce se mi to teď počítat. Nicméně v takovém případě by bylo nutné zajistit, minimálně v ranní špičce, aby byla E50 výhradně v kloubech, protože sóla na E50 ve dvacetiminutovém intervalu, si představit neumím. Ale zase si umím představit sólo na trhačce (ne celodenním kurzu) a-50 při desetiminutovém intervalu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A co na E50 udělat 20-minutový interval, nebo polovinu kurzů obsadit, hlavně odpoledne, sóly při zachování současného intervalu? Odpoledne se mi zdá totiž, že hlavní proud na této lince (a to jedním směrem) končí kolem max. 15-15.30 a poté by to zcela v pohodě utáhla sóla. Nechápu, proč se tolik upřednostňují expresní linky před linkami normálními.
Tom S....občas se sóla objeví i na kurzu 05020. :-)
Edit.: Jinak dle toho dokumentu se počítá již i s přetrasováním 43 přes Panorama Kociánka, to by taky mohlo nějaký vůz, či řidičie znamenat navíc.


Offline
Uživatelský avatar

2075
03 zář 2009 13:18
Miky:
Na E50 je možnost sóla na kurz 05016 a 05022.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2385 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 96  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 05:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]