Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 23 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Bugear: VRT Praha – Brno – Ostrava je součástí širší mezinárodní sítě VRT. Pokud tato mezinárodní trasa nevznikne, nevznikne ani vnitrostátní trasa, protože bez navázání na mezinárodní trasy nemá takový krátký úsek VRT smysl vůbec stavět a provozovat, protože je to moc drahé a byla by to pro náš ekonomická sebevražda. Mluvíme tu o úseku něco přes čtyři sta kilometrů. Tak krátký osamocený úsek VRT se nevyplatí nikde na světě ani mezi mnohem většími aglomeracemi, než jsou Praha, Brno a Ostrava. Tudíž tu vaši arogantní poznámku o tom, že bych si měl něco o VRT nastudovat, abych ze sebe nedělal blázna, co nic neví, Vám moc rád vracím.
A k té kapacitě. Operujete letadly. Já jsem sice napsal, že VRT je konkurencí hlavně letadlům a na tom si trvám, ale zároveň je pochopitelně konkurencí i autům a konvenčním vlakům. Dá se tedy předpokládat, že ti, co dnes jezdí z Berlína do Prahy, z Vídně do Prahy nebo z Varšavy do Prahy klasickým vlakem, přesednou do VRT. A k tomu určitě i část těch, kteří dnes tyto trasy absolvují autem, protože se jim najednou vyplatí jet vlakem. I proto bude mezinárodní frekvence prioritou.

Michalk: 2:08 z Lesné do Vysočan? Ani po kompletní modernizaci D1. Dokud nebude v Brně velký okruh a v Praze obchvat (a to reálně nebude dřív, než VRT, to si zase nenamlouvejme), tak je tento čas opravdu nereálný, protože vždy někde uvíznete v nějaké zácpě. A jak píšu, Jančura své autobusy plánuje přesunout na železnici a neustálá zpoždění a stání v kolonách (nejen na D1, ale i v Praze a Brně) jsou hlavním důvodem tohoto přesunu.
VRT viz. výše.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ano, za 2-2,5 hodiny se po D1 dá dostat z Prahy do Brna dveře-dveře. Nebo snad Jančura s busem (jízdní doba 2,5 hodiny) má věčně zpoždění? A plánovač trasy z Lesné někam do Vysočan (náhodně nakliknuté dva body), udávající 2:08, taky kecá? Nebavíme se taky o současném stavu, kdy to asi není tak růžové, ale v relativně blízké budoucnosti to rozhodně nebude problém.
Ten druhý odstavec je s prominutím snůška nesmyslů (jak už stihl poznamenat předřečník). Němcům apod. bude úplně šumák, jestli nějaká VRT v Čechách vznikne. Těch 1000 Němců denně si budou do Vídně a Budapeště dál lítat letadlem. VRT se staví pro řádově desetitisíce, to nemá mezinárodní relace, narozdíl od vnitrostátní, ani náhodou šanci vygenerovat. Pokud by měla být VRT postavena na těchto cestujících, tak žádná nevznikne. A že na VRT náš stát nebude mít peníze? Za pár let skončí modernizace koridorů. Při stejných vynaložených prostředcích můžeme mít VRT Praha - Brno za deset let. Mimochodem, pokud chceme tlačit na to, aby mezinárodní relace přes Brno nezpomalovaly, tak je třeba tlačit právě na variantu Petrov (o 3 km kratší, bez úvratě, bezkolizní s ND a mezi sebou navzájem).


Offline
121
29 črc 2014 19:57
peno píše:
A ne, bez mezinárodní podpory u nás žádné vnitrostátní VRT nevznikne. Nejsme Německo čí Francie, kde si to mohou dovolit. Taková je realita. A proto bychom měli tlačit na to, aby ŽUB VRT nezpomaloval, což varianta Petrov, bez poddolování Brna, rozhodně nemá šanci splnit. Varianta řeka ano. To je, bohužel pro zastánce nádraží v centru, krutá politická realita. Tento stát VRT nikdy nezaplatí, musí se podřídit mezinárodnímu trasování, ať se mu to líbí nebo ne. V extrémním případě se tak může stát i to, že o poloze brněnského nádraží a budoucí podobě ŽUB se nebude rozhodovat ani v Brně, ani v Jihomoravském kraji, ba dokonce ani v Praze, ale v Berlíně, Vídni a Varšavě při rozhodování o trasování VRT. Politika je svinstvo a ta mezinárodní tuplem. Ale české VRT, ať se nám to líbí nebo ne, se musí mezinárodním tlakům podvolit, jinak žádné nebude. A s tím bude nakonec souviset i poloha nádraží.

Zkuste si o tom nejdřív něco nastudovat, ať tu ze sebe neděláte blbce. Nikdo cizí ji platit nebude, protože na tom prostě nemá žádný zájem. Těch pár letadel odvede potřebnou práci výrazně levněji.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
2-2,5 hodiny po D1? V jaké alternativní realitě to žijete, člověče. To nehrozí snad ani po celkové modernizaci D1 (nepočítáme-li extrémy typu cest Starý Lískovec – Opatov/Chodov). Kdyby tomu tak bylo, tak by Jančura rozhodně neplánoval přesunout své autobusy mezi Brnem a Prahou kompletně na železnici (vyjma těch přes Jihlavu, ale u nich očekávám do budoucna rozdělení na Brno – Jihlava a Jihlava – Praha, po vzoru podobného rozdělení u Ostravy a Olomouce po zvedení vlaků).

A ne, bez mezinárodní podpory u nás žádné vnitrostátní VRT nevznikne. Nejsme Německo čí Francie, kde si to mohou dovolit. Taková je realita. A proto bychom měli tlačit na to, aby ŽUB VRT nezpomaloval, což varianta Petrov, bez poddolování Brna, rozhodně nemá šanci splnit. Varianta řeka ano. To je, bohužel pro zastánce nádraží v centru, krutá politická realita. Tento stát VRT nikdy nezaplatí, musí se podřídit mezinárodnímu trasování, ať se mu to líbí nebo ne. V extrémním případě se tak může stát i to, že o poloze brněnského nádraží a budoucí podobě ŽUB se nebude rozhodovat ani v Brně, ani v Jihomoravském kraji, ba dokonce ani v Praze, ale v Berlíně, Vídni a Varšavě při rozhodování o trasování VRT. Politika je svinstvo a ta mezinárodní tuplem. Ale české VRT, ať se nám to líbí nebo ne, se musí mezinárodním tlakům podvolit, jinak žádné nebude. A s tím bude nakonec souviset i poloha nádraží.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Že současný koridor s jízdní dobou 2,5 hodiny nádraží-nádraží je schopen konkurovat autům s jízdní dobou 2-2,5 hodiny dveře-dveře je myšleno vážně? Tak leda těm, kteří nemají jinou možnost. VRT v Českých podmínkách bude spíš něco jako VRT (Zurich -) Olten - Bern, která neskutečne zrychlí vnitrostátní spojení a právě tohle je hlavní důvod, proč VRT u nás budovat. Mezinárodní trasy se s tím jen svezou a nikdy nejsou hlavní podstatou VRT. Berlín - Vídeň létá denně 4-9 letadel s čistým časem letu cca 1:20, to máme tak 3 hodiny centrum-centrum. VRT to zvládne tak za 4 hodiny, takže na této trase prohraje stejně, ať mine Brno, nebo ne (to by VRT musela být minimálně o hodinu rychlejší). I kdyby se všichni přesunuli do vlaku, jsou to 3 páry vlaků, reálně tak 1-2. Podobné to bude do Budapešti. Jedině čím by se dalo argumentovat, je Praha. Ta má potenciál přetáhnout lidi z letadel. Létá jich 5, tj. ekvivalent jednoho páru vlaku. Těch pár vlaků má být hlavní přepravní frekvence? Potenciál Praha - Brno - Ostrava je naproti tomu více než desetinásobný a sedí dnes právě v autech nebo v případě Ostravy ve vlaku přes Olomouc. A zde by bylo minutí Brna fatální chybou.
Mimochodem, k tomu, že Berlín - Vídeň bude vlakem rychlejší přes Mnichov a mimo ČR již za několik málo týdnů dojde. Zprovozněním NBS Erfurt - Norimberk v prosinci. Tady už jsme zaspali.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
VRT není konkurencí autům. Těm v případě Brna dokáže konkurovat už současný koridor přes Pardubice. VRT se ve světě primárně buduje jako konkurence letadlům a celková jízdní doba, ať už v trase Berlín – Vídeň nebo Varšava – Vídeň bude muset být nastavená tak, aby byla konkurenceschopná celkové cestovní době v letadlech, do které je započítána nejen letová doba, ale i doba na odbavení a cestu na letiště. A právě tomu VRT již konkurovat dokáží. Brno je jen jedna zastávka na této trase, která ale může znamenat výrazné zdržení na celkové trase, pokud se neudělá správně a potom bude velký tlak okolních států Brno zcela minout a pokud by nebyla k tomuto z české strany ochota, pak může dojít i k tomu, že se Německo, Rakousko a Polsko rozhodnou zcela vynechat Česko jako takové a to by pro nás byla hodně velká rána, protože bez těchto mezinárodních tras v Česku VRT nemá smysl vůbec budovat, to si zase nenalhávejme.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Rozumný názor! :applause:

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ondra K.: Není pravda. Město Brno bude mít hlavní slovo, už jen z toho důvodu, že si sestavuje územní plán. Pokud by varianta Řeka neměla v Brně podporu a byla z územního plánu vyškrtnuta, tak si stát ani neškrtne.

Bez rozumného nádraží v Brně v ČR žádná VRT nebude, tím jsem si stoprocentně jistý. Pouze mezinárodní cestující VRT neuživí a pokud by se prosadilo nádraží někde v polích, tak to nebude atraktivní a nepřitáhne to dostatečný počet lidí, takže se stavba VRT nevyplatí. Na VRT se bude bojovat o každou minutu. Dveře-dveře Praha Brno musí být vlakem+MHD rychlejší než autem z co největší oblasti obou měst, jinak prohraje. A třeba se to nezdá, tak i toto je hendikep varianty Řeka, takže se třeba může stát, že těch 5-10 minut bude onen jazýček na vahách a ve variantě Řeka VRT ekonomicky nevyjde, ačkoli by ve vaiantě Petrov vyšla (ten rozdíl 25 mld v ceně přivedení VRT do uzlu bude odhadem cca 10% ceny celé VRT, takže pokud by byl potenciální počet cestujících o tuto hodnotu nižší, je tato varianta reálná - a o tomto narozdíl od polohy nádraží v Brně stát bude rozhodovat).


Naposledy upravil michalk dne 17 lis 2017 12:34, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Rozhodnutí o poloze nádraží bude na státu, co bude chtít Brno bude celkem jedno. I proto si myslím, že výrazně vyšší složitost a finanční náročnost zaústění VRT do varianty Petrov bude ve finále to co tuto variantu definitivně potopí. Stát si prostě vybere variantu, která je pro něj výhodnější.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
335
21 dub 2009 20:30
Citace:
Pokud si v Brně prosadíme variantu Petrov, SŽDC nakonec nic jiného nezbude, než Brno poddolovat, nebo přijít s jiným řešením, jak do centra VRT přivést. A mají dost času nakreslit případný příjezd od jihu, VRT v roce 2030 je v Brně nereálná.


No aby to jiné řešení nakonec nespočívalo v tom, že případná VRT (mezi námi, nevěřím, že v nejbližších 50 letech nějaká bude) prostě do centra Brna nepovede s tím, že na luxus typu VRT v centru je Brno moc velká díra....


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
peno píše:
Ta studie tuto verzi rozcupovala do nitě.

Já teda nevím, ale to rozcupování si představuju trochu jinak. Pokud to "rozcupování" stavíte na větě:
Citace:
Na základě výsledků investiční náročnosti řešení zapojení VRT ve variantě B se doporučuje hledat jiné možnosti, které by umožnily dosažení výhledové provozní koncepce rychlých spojení méně nákladným a technicky náročným provedením.

tak je to pouze váš sen. Věta pouze znamená, že to bude drahé a technicky náročné, ale stále proveditelné. To není nic, co by se už nevědělo (doporučuje nerovná se nutnosti). Pokud si v Brně prosadíme variantu Petrov, SŽDC nakonec nic jiného nezbude, než Brno poddolovat, nebo přijít s jiným řešením, jak do centra VRT přivést. A mají dost času nakreslit případný příjezd od jihu, VRT v roce 2030 je v Brně nereálná.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Ja jsem si otazku zacinajici Kam vztahnul k predchozi vete. Pak tedy mlcim.:-$


Offline
3
05 lis 2017 12:51
Neznám "přesné" statistiky, ale soudím, že většina lidí z nádraží pokračuje MHD, nikoliv pěšky ani autem. Na tom se asi nic nezmění ani v budoucnu. Nejdůležitější na poloze nádraží tak je, aby na něj přiléhal dopravní uzel, z kterého jezdí co nejvíce páteřních linek, tedy tramvají a S-bahnu (zatím v plenkách).

U řeky se nikdy nepodaří vybudovat tak rozsáhlý tramvajový dopravní uzel jako je u současného nádraží. Plyne to i z jednoduché geometrie. Tramvaje je vždy lepší středovat do geometrického středu města a zde vytvořit uzel. Otázkou je, co to ten "geometrický střed" města je, ale intuitivně to nebude u řeky, dokud se nezastaví věžáky, sídlišti a fabrikami prostor až někam k Čističce odpadních vod. Dolní Heršpice a Přízřenice už kvůli takovým záměřům vyhrožovali odtržením.

Problémy páteřní dopravy k řece:
Lískovec,Bohunice: pěšky je vzdálenost Rondo-Nádraží řeka cca 1 km, tram to bude objíždět přes stařé nádraží 10 min, lidé tak budou chtít spíše bus Nádraží řeka - Bohunice (viz linky 60,61...)
Slatina: buď pojede 31/33 dál po Křenové na staré nádraží (a řeku vynechá), nebo budou lidé na Životského přestupovat (to by sem ovšem musela v hustém intervalu jezdit tram směr Česká, o čemž pochybuju, neboť tram budou trasovány spíše k řece)
Líšeň: bez tram k řece (10ku na okraj Líšně nepočítám)
Židenice + Cejl: absenci spojení 2kou zajistí trolejbus přes Vlhkou a S-Bahn do Židenic, co ale prostor mezi...
Husovice: bez tram k řece
Lesná+Černá pole: nikdo neví... jisté je jen prodloužení jízdní doby
Královo Pole + Řečkovice: prodloužení jízdní doby o 6 min
Komín + Bystrc: bez tram k řece
Údolní + Masarykova čtvrť: bez tram k řece

Na 2. stranu se může zlepšit S-bahn spojení směr Průmyslová zóna Slatina.

Co se týče VRT. Proč by rychlovlaky zajížděly do centra. Zastavením, staničením a rozjezdem ztratí určitě 5 min, proč by někdo chtěl aby se pak ještě plazily přes město rychlostí kolem 60 km/h, kde kvůli obloukům, hluku a bezpečnosti stejně není větší rychlost možná. Postavení tunelů je spíš taková pohádka pro pobavení. Navíc vlaky v relaci Vídeň - Brno - Praha by se stejně museli v Brně "otáčet", pokud by zajížděly k řece/Petrovu, pokud tedy neberu v potaz sci-fi typu tunely.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Robert: A myslím že právě na to tr, poněkud ironicky, narážel.

A ještě k VRT. Napojení VRT do varianty Petrov s poddolováním půlky Brna je pasé. Ta studie tuto verzi rozcupovala do nitě. A protože autoři varianty Petrov si na této verzi napojení VRT hodně tvrdohlavě trvali a jiné možnosti prakticky nepřipouštěli, tak teď mají nádraží sice proveditelné, ale bez VRT. A můžou si za to svou nepochopitelnou neschopností zpracovat alternativní napojení VRT do nádraží pod Petrovem sami. A já říkám dobře jim tak.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
tr píše:
Kam reálně lidé dojíždějí z okolí města za prací, na úřady, do škol, k specializovaným doktorům...?

Opravdu do centra? Nezda se mi, ze by tam bylo nejak moc prace ci snad specializovanych lekaru. Cena je ponekud vyhnala. A jake skoly jsou v centru v dochazkove vzdalenosti od role, aby se zakum/studentum vyplatila CD tratovka oproti salinkarte, kde nejake popojeti MHD nemusi nikdo resit?


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Last píše:
Něco málo k VRT.
Jenom úplně nesouhlasím s tím, že na VRT nemá vliv poloha nádraží. Proveditelné je samozřejmě obojí, ale podtunelování Brna není zrovna nejšťastnější... A hlavně pochybuju, že to někdo zadotuje, když jediný argument je blízkost centra a dopravní uzel, který stejně nestačí kapacitně.
Odsunuté nádraží by zase tak daleko od toho současného nebylo...


Souhlas. Navíc by si někteří krátkozrací radikálové měli položit pár zásadních otázek: Co je to reálné centrum města? Je to ta historická část, kde už dnes (žel) skoro nikdo nebydlí? Kam reálně lidé dojíždějí z okolí města za prací, na úřady, do škol, k specializovaným doktorům...? A hlavně: Kde bude reálné (ekonomické, úřední...) centrum města za padesát či sto let?


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ono v těch "deseti letech," kdy se nekopne je taky ta papírová válka jako územní řízení, EIA, stavební povolení, zrovna u železnic to celkem dost trvá. To je potřeba si uvědomit.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Nejhorší na tom celém je, že i kdyby se teď politici nějakým zázrakem nakrásně rozhodli pro kteroukoliv z variant, tak se vždycky nějaká najde skupina lidí, která celou věc bude za každou cenu blokovat a minimálně dalších deset let se do ničeho nekopne.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
117
26 čer 2014 22:31
Něco málo k VRT.
Jenom úplně nesouhlasím s tím, že na VRT nemá vliv poloha nádraží. Proveditelné je samozřejmě obojí, ale podtunelování Brna není zrovna nejšťastnější... A hlavně pochybuju, že to někdo zadotuje, když jediný argument je blízkost centra a dopravní uzel, který stejně nestačí kapacitně.
Odsunuté nádraží by zase tak daleko od toho současného nebylo...


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Krajské Ano odsunuje, protože chce SJKD, zatímco Vokřál (místní Ano) s městem jsou proti. Fakt sranda. sarcastic surprised Jinak nádraží u řeky je na dvě věci, minimálně pořád není dořešený šalinový uzel a navíc to zablokuje nákladní průtah a zhorší tím pádem průjezdnost pro nákladní vlaky, což je další výhoda současné polohy v centru.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Brněnský primátor Vokřál se distancoval od tvrzení, že ANO podporuje přesun nádraží


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
goldfinger píše:
..že vůbec není dopracovaný systém návazné MHD...

Bohužel je varianta Řeka spjata s vybudováním SJKD, aby byla doprava dobře vyřešena. Což je ale pořád banalita o praktické nemožnosti dovést do centra VRT - to nezacáluje ani Brusel.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Golde, bez urážky, ale na pár facek jsou spíš ty tvoje kydy. Nádraží u řeky má návaznou dopravu vyřešenou, a troufnu si říct, že mnohem přívětivěji pro už tak přetížené centrum města, než varianta Petrov. To za prvé. Za druhé, je v souladu s územním plánem. Za třetí, většina pozemků pro něj je už majetkově vypořádaná. A za čtvrté, má vyřešené napojení VRT. Nic z toho se o Petrovu říct nedá. Ale to nejdůležitější je, že čím dříve se začne na novém nádraží pracovat, tím lépe nejen pro Brno, ale i pro celý Jihomoravský kraj a potažmo i pro celou republiku, protože bez nového nádraží, nebo alespoň definitivního rozhodnutí o jeho poloze, nemá smysl vůbec uvažovat o modernizaci tratí 240, 300 a 340, protože ty jsou na modernizaci ŽUB a potažmo poloze nádraží přímo závislé a tudíž i další oddalování výstavby nádraží, ať už z jakéhokoliv důvodu, logicky oddálí i tyto stavby, významné nejen pro Brno a Jihomoravský kraj. Proto říkám už dlouho, že čím dřív se závazně rozhodne o nádraží a začne se na něm pracovat, tím líp. Bohužel, ANO teď po tlaku Zelených a Zabít Brno… ehm, pardon, Žít Brno, i když mám obavy, že po jejich hrůzovládě už Brno moc žít nebude, opět rychle ustupuje od podpory nádraží u řeky. Takže se stává přesně to, co jsem čekal a čeho jsem se bál, tedy že z nádraží bude opět politický boj pro nadcházející komunální volby a bude se rozhodovat emocionálně a politicky, místo aby se rozhodovalo o faktech.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
goldfinger: Někdo jako ty, píšící o nákaze bacilem, to je docela ironie.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
ANO se zařadilo mezi odsunovače, je to asi nějaký bacil na radnici, který nakazí většinu zvolených zástupičů lidu (nejdříff oranžády, teď babišoffci - navzdory tomu, že si od nich primátor udržuje viditelný distanc).
Že vůbec není dopracovaný systém návazné MHD a zejména aspoň náznak návazných opatření, nikoho z nich netrápí. Hlavně brzo nejlépe zítra kopnout do země. Co na tom, že je to broskvovina, ale Brusel ji zacáluje, takže vlastně dobrý. To je na pár facek bez sena.


Naposledy upravil Ondra K. dne 13 lis 2017 20:00, celkově upraveno 1
Minulý BAN evidentně nestačil.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 05:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]