Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 56 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Ojin má pravdu, JMK bude za sebe objednávat určité tratě/výkony i mimo své území a jiné kraje pak objednají ekvivalent na území JMK. To je případ i tratí 330 a 340, kdy JMK objedná vlaky až do Starého Města u UH, zatímco Zlínský kraj vlaky z Břeclavi (kromě posilových spojů do Hodonína). S Vysočinou to bude obdobně, 250 i 251 do Žďáru objedná JMK, zatímco 240 do Brna a 241 do Znojma Vysočina. Po realizaci elektriky do Zastávky to ale bude jinak (logicky si elektrické vlaky do Zastávky objedná JMK sám).


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, to vlastně dává smysl, že vlaky Břeclav – Přerov nejsou součástí tohoto VŘ. Na druhou stranu, i když počítám jen ty vlaky S9, které dnes jezdí sólo 810, tak mi tam stále chybí současné vlaky 7:34 a 16:34 z Hodonína a 13:05 z Břeclavi. Je sice pravda, že smysl vedení těchto vlaků poněkud postrádám, ale jejich absence v tom návrhu mě zaráží. Na druhou stranu tam vidím vlak po 22. z Hodonína, který dnes neexistuje. Jen mám trochu obavy, aby to nebyla náhrada za případný zrušený poslední Rx z Olomouce :-k

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
No, ony ty JŘ nejsou kompletní, není tam třeba S81, S82. Neobjednává ty Os Břeclav-Přerov Zlínský kraj? A Znojmo-MB Vysočina, v rámci nějaké vyrovnávky?
Zajímavé je protažení dopoledních S2 do Chrlic, ale s dost ostrým obratem..

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jestli jsem pochopil ty dokumenty správně, tak tam není jasně nařízena povinnost prodávat jízdenky IDS JMK ve vlacích. Je tam akorát vágní formulace, že Kordis stanoví rozsah sortimentu jízdních dokladů z tarifů platných ve vlaku. Pod tím si lze představit prakticky cokoliv. Na druhou stranu, jestli jsem to pochopill správně, tak bude povinnost přijímat ve vlaku platební karty. Což je zajímavé.

Edit: A teď se dívám na ty JŘ a u S9 tam vidím výrazné omezení a navíc je vedena jen mezi Břeclaví a Hodonínem. Ach jo. Čím jsme si toto vysloužili?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
325
21 dub 2009 20:30
Pokud by někoho zajímaly první návrhy železničních JŘ v JMK na roky 2020 a dále, tak se může probírat přílohou č. 6: https://zakazky.krajbezkorupce.cz/contr ... 12923.html


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Poslední dvoukolejná trať v Česku, kde ještě musí jezdit motorové lokomotivy, dostane elektřinu

Citace:
"Ve Slavkově se plánuje stavba dvou nástupiště a podchodu,"


Ach jo, zase další zbytečný podchod.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Reportáž ČT - čas 7:47


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Dal jsem pár fotek Kometa expresu na K-Report.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Nedávno se odehrálo další dějství nekončného příběhu elektrizace Brno - Zastávka u Brna. Bylo opět vydáno územní rozhodnutí s vypořádáním připomínek Vody z Tetčic, pěkných 54 stran.
http://mapasamospravy.cz/documents/711829/public_show#
Tentokrát ovšem: Proti rozhodnutí odvolacího správního orgánu se podle ustanovení § 91 odst. 1 správního řádu nelze dále odvolat.
Tak su zvědavý, jak to bude pokračovat.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
KOMETA EXPRES - SPECIÁLNÍ VLAK
11:00 Odjezd vlaku z Dolního nádraží
11:15 Přistavení vlaku u DRFG Areny - nástup cestujících
11:45 Odjezd vlaku přímo od DRFG Areny na Dolní nádraží
12:00 Příjezd vlaku na Dolní nádraží
12:45 Odjezd do Prahy z Dolního nádraží
15:10 Příjezd do Prahy - Libně
23:00 Odjezd z Prahy - Libně
1:22 Příjezd do Brna hl.n.
Zdroj HC Kometa Brno.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
V pátek 22.12. vyjede od DRFG Areny (dříve Rondo) Kometa expres po vlečce BVV do stanice Brno-Dolní nádraží a dále do stanice Praha-Libeň. Po skončení utkání Kometa vs. Sparta v 02 Areně v pražské Libni pojede do Brna hl.n. (na vlečku se již nepojede).
V čele vlaku bude 380.017, která má polep Komety, na vlečce bude na obou stranách vlaku navíc lokomotiva nezávislé trakce.
Jízdní řád vlaku neznám, snad někdo doplní.

380.017 s polepem Kometa Expres


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
V Milokošti otevírali novou vlakovou zastávku s cimbálovkou. Oprav se dočkají i stará nádraží


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Kraj získal miliardy na nové vlaky. Peníze ještě musí potvrdit Evropská unie


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Elektrizace Zastávky u Brna: Příprava se odblokuje ještě letos, věří náměstek SŽDC


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
michalk píše:
peno: Zas tolik by se nestalo. V kontextu IDS JMK se stejně jedná jen o dálkové vlaky v úseku Břeclav - Brno, které mají stejně dimenzovanou kapacitu na Brno - Praha. Tak proč její předbytek nevyužít v regionálce? Že taková volná kapacita existuje, usuzuji z toho, že více lidí bude logicky jezdit z Brna směrem do Prahy, než z Brna na Slovensko a do Rakouska. Pokud to má být nějaký ranní "dálkový" vymeták (jako je v současnosti poslední vlak z Prahy a první do Prahy), tak u něj platí to, že v tom vymetákovém úseku staví proto, že frekvence není taková, aby se vyplatil rychlejší vlak a zároveň onen vymeták. A v těchto případech i IDS platí (Ex581, rj580 a 372).
To, že přešli lidi z rychlíků do expresů po zrušení příplatků je jen logický stav, v té době podpořený i tím, že rychlíkům byla prodloužena jízdní doba (inflace expresů vynutila jejich předjíždění) a přidány zastávky (např. Přelouč, Březová), čímž se z nich stala jen taková rychlá regionálka v delších relacích nepoužitelná. Navíc v té době ještě doslova v "béčkové" kvalitě. Já u expresů vidím, že mj. díky kratší jízdní době cestuje mnohem více lidí (třeba denní dojíždění Pardubice - Praha, dříve nemyslitelné).

V momentě, kdy je interval integrovaných vlaků mezi Brnem a Břeclaví takový, že by rychlé EC mohlo lákat lidi s IDSkou na rychlou jízdu, s tímto krokem nesouhlasím. Ano, jsem pro, ale až v momentě, kdy toho bude jezdit více mezi Brnem a Břeclaví a pak už bude takové EC jen doplňkem navíc.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Neděláme hračky. Příprava zabere roky, říká autor modelů železnic


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Správci železnic se na jihu Moravy vrhli do oprav nádražních budov. Začali ve Vyškově a Břeclavi


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
peno: Zas tolik by se nestalo. V kontextu IDS JMK se stejně jedná jen o dálkové vlaky v úseku Břeclav - Brno, které mají stejně dimenzovanou kapacitu na Brno - Praha. Tak proč její předbytek nevyužít v regionálce? Že taková volná kapacita existuje, usuzuji z toho, že více lidí bude logicky jezdit z Brna směrem do Prahy, než z Brna na Slovensko a do Rakouska. Pokud to má být nějaký ranní "dálkový" vymeták (jako je v současnosti poslední vlak z Prahy a první do Prahy), tak u něj platí to, že v tom vymetákovém úseku staví proto, že frekvence není taková, aby se vyplatil rychlejší vlak a zároveň onen vymeták. A v těchto případech i IDS platí (Ex581, rj580 a 372).
To, že přešli lidi z rychlíků do expresů po zrušení příplatků je jen logický stav, v té době podpořený i tím, že rychlíkům byla prodloužena jízdní doba (inflace expresů vynutila jejich předjíždění) a přidány zastávky (např. Přelouč, Březová), čímž se z nich stala jen taková rychlá regionálka v delších relacích nepoužitelná. Navíc v té době ještě doslova v "béčkové" kvalitě. Já u expresů vidím, že mj. díky kratší jízdní době cestuje mnohem více lidí (třeba denní dojíždění Pardubice - Praha, dříve nemyslitelné).


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Já osobně jsem proti tomu, aby se v EC, IC, Ex a pod. uznávalo jakékoliv IDS. Jak napsal Robert, jedná se o vlaky pro dálkovou dopravu, které by lokální frekvence výrazně zabírala místo a tím snižovala komfort cestování prakticky pro všechny. Však se stačí podívat, co se stalo v úseku Česká Třebová – Praha, kde se po zrušení příplatků frekvence z R přelila do EC a IC a ty vlaky, ať už mluvíme o těch od Brna nebo od Ostravy/Vsetína, tím trpí dodnes. Navíc, a v tomto má Michalk naprostou pravdu, to může opravdu vést i k tomu, že se zruší R, protože v nich skoro nikdo nejezdí, a zbudou jen Os a Ex a vyšší kategorie a to může být velký průšvih pro dopravní obsluhu měst, kde zastavují R, ale vyšší kategorie (až na pár čestných výjimek) ne. A že takových bude vždycky dost.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Robert: Já se spíš bojím, že to dojde do stavu, kdy bude souběžný dotovaný rychlík zrušen, částečně pro řvaní Regiojetu a částečně pro jeho (ne)vytíženost. A pak jaksi pro IDS zbyde jen ten osobák. (A už si k tomu vybírejte vhodný protipár na zrušení - osobně tipuji první spěšňák s příjezem v 6:14 do Brna).

Líšeňský dopravák: IC 572/573 bude sice vozit přímé vozy na EN 406/407, ale ne do Varšavy, ale do Vídně (asi aby se lidi přes noc vyspali), takže nějakého vyčkávání na případného zpožděného Chopina se neobávám. V Břeclavi se bude čekat několik hodin.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Mouka píše:


Zajímavý bude ten pár vlaků IC 572/573 "METROPOLITAN" (ranní směr Praha/večerní směr Brno), který má vézt přimé vozy z/na EN 406/407 "CHOPIN". Poprvé v historii IDS JMK bude jezdit vlak (konkrétně IC 573), který bude složen i z lůžkových a lehátkových vozů. U jeho protějšku (IC 572) jsem zase zvědavý, kolikrát do roka pojede načas, když bude čekat v Břeclavi na Chopina jedoucího až z Varšavy.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Mel jsem samozrejme na mysli IDSJMK. Ze v Iredu jsou zaintegrovany casti dalkovych linek, vim, ale vzhledem k tomu, ze bez prispevku kraju by ty linky nejspis nejezdily vubec (780980 apod., i kdyz ta za mesic taky konci), tak se nejedna o stejny pripad, kdy by tato kapacita dopravci chybela. Proto nevidim jediny rozumny duvod, proc by tak mel Regiojet cinit. Zvlast v tomto pripade, kdy 3 minuty pred nim jede integrovany rychlik a 3 minuty po nem osobak do Rajce.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Pokud vím, v IREDU nějaké dálkové autobusové linky zaintegrované jsou. Samozřejmě je to na dohodě mezi dopravcem a koordinátorem, dopravce z toho musí taky něco mít. Podobný je případ, kdy obce připlácí dopravcům, aby v jejich obci zastavovali, jinak by třeba nestavěli. V JMK může být příklad Brankovice / Malínky / Kožušice na linkách typu Brno - Uherský Brod / Zlín / ...

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Pletes jablka a hrusky. Ty slevy, co jsi zminil, jsou ze zakona a statem kompenzovane. Nevsiml jsem si, ze by komercni linky, at uz vlakove, nebo autobusove, byly do IDS zapojeny.
Dopravce jedouci na sve podnikatelske riziko si.rozhodne nenecha krajem, se kterym nema nic spolecneho, vnutit lidi na regionalni frekvenci, aby tim prisel o kapacitu na velke vzdalenosti.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Komerce nebo ne, na tom nezáleží, hlavním cílem dopravního systému by mělo být vozit co nejvíc lidí, takže být krajem, dost bych se o to uznávání snažil. Jestli chceš dospět jednou k celostátnímu IDS, tak se nemůžeš ohlížet na to, jestli jde o komerci nebo ne. Trochu podobná je věc uznávání studentských a důchodcovských slev, jedeš komercí, pak tvrdíš, že je nemusíš uznávat?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3617 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 22:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]