Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 47 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Nasazení sól neřeší nedostatek řidičů, protože jejich potřeba na E50 zůstane stejná, jako dnes. Dvacetiminutový interval na E50 a desetiminutový na a-50 je právě to, co mě napadlo. To by snad navýšení počtu řidičů neznamenalo, ale nechce se mi to teď počítat. Nicméně v takovém případě by bylo nutné zajistit, minimálně v ranní špičce, aby byla E50 výhradně v kloubech, protože sóla na E50 ve dvacetiminutovém intervalu, si představit neumím. Ale zase si umím představit sólo na trhačce (ne celodenním kurzu) a-50 při desetiminutovém intervalu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1347
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A co na E50 udělat 20-minutový interval, nebo polovinu kurzů obsadit, hlavně odpoledne, sóly při zachování současného intervalu? Odpoledne se mi zdá totiž, že hlavní proud na této lince (a to jedním směrem) končí kolem max. 15-15.30 a poté by to zcela v pohodě utáhla sóla. Nechápu, proč se tolik upřednostňují expresní linky před linkami normálními.
Tom S....občas se sóla objeví i na kurzu 05020. :-)
Edit.: Jinak dle toho dokumentu se počítá již i s přetrasováním 43 přes Panorama Kociánka, to by taky mohlo nějaký vůz, či řidičie znamenat navíc.


Offline
Uživatelský avatar

2049
03 zář 2009 13:18
Miky:
Na E50 je možnost sóla na kurz 05016 a 05022.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Bohužel, jsem si toho vědom. Proto si myslím, že je lepší omezit E50 ve prospěch a-50 a ne naopak, jako tomu bylo loni. Chápu, že by se to asi nelíbilo cestujícím v E50, ale a-50 obsluhuje výrazně větší území s výrazně větším počtem cestujících, než E50 a k tomu by se mělo přihlížet. Bohužel se to z nějakého důvodu nedělá. A jediné co mě pro současnou nevyhovující situaci napadá, je lobby někoho vlivného z Kamech. Jinak si to upřednostňování E50 na úkor a-50 vysvětlit fakt neumím.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Jo, ale přišly nový vozy, takže to by mělo být za chvíli snad v poho. Doufám.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
No, on by nebyl ani ten vůz. Stačí se podívat, že se v poslední době na E50 občas vyskytujou sóla...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
peno: zkrácení intervalu lze udělat zkrácením pauz řidičů současných kurzů či nějakým přejezdem, ale na nějaké větší posílení jak píšeš, už bys potřeboval další vůz a řidiče, vůz by byl, řidič ne.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Patnáct minut v sedle u a-50 je sice hezká věc, ale v první řadě by se u a-50 měly řešit špičky, protože 15 minut ve špičce prostě na a-50 nestačí, nikdy stačit nebude a E50 se ukázalo, že není dostatečnou alternativou, zejména v oblasti Lískovce a Bohunic. Proč se na toto zase kašle?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Aktuální vyjádření po schválení změn ZMB: Změny v městské hromadné dopravě v Brně pro rok 2018
http://www.bystrc.cz/images/aktuality/2017/mhd2018.pdf

nová informace je posílení a-50 v sedlech na 15 minut


Offline
609
24 čer 2005 20:56
OP píše:
U některých nočních linek jsou navýšeny přepravní výkony o víkendech, které asi odpovídají avizovanému vedení většiny spojů až na konec trasy, ale patrně se to týká jen některých úseků, protože nárůsty jsou u a-N89, 90, 96, 98, 99 ale třeba ne u a-N91, 93 (je jen velmi mírné navýšení), 94 ani 95.

Pásmový provoz v rámci Brna je prakticky jen na těch vyjmenovaných tj. 89, 90, 93, 96, 98 a 99, takže tam je nárůst celkem logický a pravděpodobně tedy odpovídá "novinářské kachně" o tom, že všechny spoje nočních linek budou jezdit až na konečnou - ony všechny spoje jezdí až na konečnou, pokud není řidič flákač.

OP píše:
Velmi odlišně jsou na rok 2018 plánovány výkony na prázdniny. Patrně to souvisí s tím, že většina svátků je v roce 2018 o víkendu, nebo přimknutá k víkendu. Takže oproti letošním 57 dnům má prázdninový jízdní řád v roce 2018 plati jen ve 48 dnech, naopak o 8 dnů více oproti 2017 se má jezdit podle klasických pracovních dnů. Výkony o prázdninách jsou vesměš nižší, než letos. Především u tramvajových a trolejbusových linek s krátkým intervalem (6 minut a kratší) je snížení výkonů o prázdninách o 10-15 %. Tomu by mohlo odpovídat např. prodloužení intervalu na 6-7-7, příp. až na 7-8 minut, dřívější přechod na 10minutový interval... U ostatních linek nejsou snížení prázdninových výkonů tak razantní, např. u t-37 zůstávají nezměněné a u a-44, 84 budou nově stejné jako v neprázdninových PD (tzn. 10minutový interval po celý den). Je ale nutné si uvědomit, že prázdninový jízdní řád má v roce 2018 platit jen 48 dnů, což odpovídá 43 dnům v červenci+srpnu, 3 dnům mezi vánočními a novoročními svátky, a 2 dny ještě někde. To by všechno měly být dny s výrazně nižší poptávkou, tak to snad nepzůsobí kapacitní problémy.

Většina prázdnin by měla mít provoz jako v PD, ale nepojedou školní spoje, pouze vánoční a letní prázdniny + ještě 2 dny mezi víkendem a svátky budou Pz. Prakticky budou prázdniny ve městě Brně odpovídat poznámce [56] u regionálních autobusů (lišit se budou ve 3 dnech v roce 2018).

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
xxx píše:
Proč 51 nedostala číslo 45, když je první volné?

z historických důvodů :-) Linka 51 kdysi v oblasti Bystrce operovala jako napáječ k nedostavěné tramvajové trati...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
115
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Koukám, že 82 pojede přes Starku, taky na 64 asi nějaký omezení na úseku Životského - Komárov (je to v závorkách?), 61 zase v závorce UK-Sever


Offline
Uživatelský avatar

1634
10 čer 2006 20:45
Brno
Předpokládám že z důvodu že u ZOO už jezdí 50, 52 a 54, tak tam k nim lépe pasuje

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2585
13 črc 2009 13:42
Proč 51 nedostala číslo 45, když je první volné?


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Na posledním školení tento týden nám bylo řečeno, že u tramvají jen přibyde jedna souprava na jedničce = + 1 služba, kapacita se zvýší pouze jen dlouhýma soupravama, ostatní linky jsou jen delší soupravy, ani jeden spoj nebude navíc, maxmálně řidič bude mít menší pauzu. O víkendech na lince 9 budou poršáci = zvýšení kapacity.
Noční spoje údjně mají zůstat tak jak jsou nyní, prej to byla novinářská kachna, aspoň podle toho co nám řekla sám HS na školení.
u trolejbusů také přibude jen jeden spoj = +1 služba na linku 31, to je vše.
U autobusů 65+68+80 + to novy vesnický má být jen prodloužení tras při zachování stávajícího počtu minibusů a služeb.
Takže nečekejte žádné zázraky, on by to ani neměl kdo jezdit.
Od nádraží ze smyčky trolejbusů pojedou dvě regionáky snad jen jednou za noc o víkendu, to je vše.


Offline
2733
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a kromě toho, co píše Op, chystá se nějaká další změna tras?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

625
14 úno 2005 15:12
Bystrc
ds: díky, tak to si linka E56 asi získala slušnou oblibu. Mně by se také líbila, ale potřeboval bych bývalou zastávku Horova na mostě u Kozáka. (No jo, popis tras a intervaly jsem při čtení tak nějak přeskočil :-)


Naposledy upravil Eda dne 03 lis 2017 16:12, celkově upraveno 1
V původním příspěvku jsem ti tu E65 vs. E56 upravil, ať to nemate :-)


Offline
2733
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže na A-46 přibude další zastávka někde na Zemědělské? Posílení devítky znamená víc nízkopodlažek i večer? To by bylo fajn, protože v současném jízdním řádu se většina Poršeter stáhne okolo půl sedmé až půl osmé večer domů a pak už jezdí jen minimum nízkopodlažek a většina starých káček. Zase v zimě potkat káčko je fajn, většinou líp topí, než ty novější nízkopodlažky, hlavně ve Váriích bývá zima, ale to jsme tu už probírali, proč.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
OP: E56 je zavedení provozu v sedle v intervalu 30 min - je to v dokumentu vidět v přehledu linek

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

625
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Karlos: aha :-), to by vysvětlovalo nárůst výkonů u a-46. A na a-40 bude budou tedy patrně doplněné spoje v sedle a o víkendech, aby v Brněnských Ivanovicích nebyly 40minutové díry po odkloněné a-48.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
U linky a-46 navíc figuruje v závorce nová konečná Černá Pole, Erbenova a linka a-48 má být vedena přes Holásky

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

625
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Porovnáním přepravních výkonů pro roky 2017 a 2018 se objeví pár zajímavých věcí. Zkusím některé z nich sepsat podle linek a zaspekulovat si, co to může znamenat, třeba doplníte podrobnosti:

d-2: mírný nárůst výkonů celotýdenně, patrně reflektující smíšený provoz 2xT/13T/K2.

d-3: nárůst výkonů o 15-20 %, patrně jde o již avizované celodenní ježdění až na Rakoveckou, včetně dopoledního sedla PD

d-5: nárůst výkonů o víkendech o cca 37 %, odpovídá nasazování K2 místo sól

d-9: nárůst výkonů o víkendech o cca 35 %, odpovídalo by nasazování 13T místo K2; malé navýšení i v pracovních dnech

d-10: mírné snížení výkonů v pracovních dnech

d-11: snížení výkonů o cca 11 %, odpovídalo by ukončení v Komíně v dopoledním sedle

t-31: nárůst výkonů v pracovních dnech o cca 15 %

t-33: přepravní výkon v neděli nově odpovídá sobotnímu, asi tedy bude zrušen nedělní jízdní řád a ze sobotního se stane víkendový

a-40: nárůst výkonů o cca 12 % v PD a o cca 27 % o víkendech, že by klouby i o víkendu, doplnění spojů na interval 20 min, anebo prodlužování trasy spojů?

a-46: nárůst výkonů v PD o cca 15 %

a-50: nárůst výkonů v PD o cca 9 %

a-51: nová linka, jak již bylo níže zmíněno

a-53: snížení výkonů o prázdninách o třetinu, tzn. o prázdninách se asi ani nadále nebude jezdit do Štefánikovy čtvrti

a-E56: cca 30% nárůst výkonů v PD, ale možná to odpovídá posílení provedenému již v průběhu letoška

a-65: nově má jezdit i o víkendech 7.30-21.30 v intervalu 20 min

a-68: jak již je uvedeno níže, spojení dosavadních 68+80 a prodloužení na Šumavskou (- NCKP?)

a-80: jak je již níže uvedeno, jen od dubna do října od 7 do 19 hodin v intervalu 120 min Česká - Špilberk

U některých nočních linek jsou navýšeny přepravní výkony o víkendech, které asi odpovídají avizovanému vedení většiny spojů až na konec trasy, ale patrně se to týká jen některých úseků, protože nárůsty jsou u a-N89, 90, 96, 98, 99 ale třeba ne u a-N91, 93 (je jen velmi mírné navýšení), 94 ani 95.

Velmi odlišně jsou na rok 2018 plánovány výkony na prázdniny. Patrně to souvisí s tím, že většina svátků je v roce 2018 o víkendu, nebo přimknutá k víkendu. Takže oproti letošním 57 dnům má prázdninový jízdní řád v roce 2018 plati jen ve 48 dnech, naopak o 8 dnů více oproti 2017 se má jezdit podle klasických pracovních dnů. Výkony o prázdninách jsou vesměš nižší, než letos. Především u tramvajových a trolejbusových linek s krátkým intervalem (6 minut a kratší) je snížení výkonů o prázdninách o 10-15 %. Tomu by mohlo odpovídat např. prodloužení intervalu na 6-7-7, příp. až na 7-8 minut, dřívější přechod na 10minutový interval... U ostatních linek nejsou snížení prázdninových výkonů tak razantní, např. u t-37 zůstávají nezměněné a u a-44, 84 budou nově stejné jako v neprázdninových PD (tzn. 10minutový interval po celý den). Je ale nutné si uvědomit, že prázdninový jízdní řád má v roce 2018 platit jen 48 dnů, což odpovídá 43 dnům v červenci+srpnu, 3 dnům mezi vánočními a novoročními svátky, a 2 dny ještě někde. To by všechno měly být dny s výrazně nižší poptávkou, tak to snad nepzůsobí kapacitní problémy.


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
Karosa B732 píše:
Celkem mi vrtá hlavou, proč se loni zavedly ty spoje na 81 z Kraváku k NCKP a letos se zase zrušily. Nevyužívanost? Tomu se mi nechce věřit ...

V dodatku smlouvy, na kterou upozornil renek, je pro linku 68 psaná trasa
Citace:
((Kohoutovice, hájenka -) Myslivna - Šárka - Pisárky-Vaňkovo náměstí -) Náměstí Míru - Kounicovy koleje - Tábor - Klusáčkova - Šumavská ((- NC Královo Pole))
takže asi dojde opět k nějakému obnovení.
Jinak návrh dodatku je zde:
https://www.brno.cz/fileadmin/user_uplo ... 001567.pdf


Offline
Uživatelský avatar

2585
13 črc 2009 13:42
To je rozumné.


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
další změnou je linka 68/80, kdy celá ta stávající dvojlinka Myslivna - Vankovo nam - Klusackova (nove Sumavska) bud mit cislo 68 a 80 bude jen sezonni linka Ceska - Spilberk

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2313 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 čer 2024 20:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]