Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 50 z 96    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 96  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Bohužel, jsem si toho vědom. Proto si myslím, že je lepší omezit E50 ve prospěch a-50 a ne naopak, jako tomu bylo loni. Chápu, že by se to asi nelíbilo cestujícím v E50, ale a-50 obsluhuje výrazně větší území s výrazně větším počtem cestujících, než E50 a k tomu by se mělo přihlížet. Bohužel se to z nějakého důvodu nedělá. A jediné co mě pro současnou nevyhovující situaci napadá, je lobby někoho vlivného z Kamech. Jinak si to upřednostňování E50 na úkor a-50 vysvětlit fakt neumím.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Jo, ale přišly nový vozy, takže to by mělo být za chvíli snad v poho. Doufám.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
No, on by nebyl ani ten vůz. Stačí se podívat, že se v poslední době na E50 občas vyskytujou sóla...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
peno: zkrácení intervalu lze udělat zkrácením pauz řidičů současných kurzů či nějakým přejezdem, ale na nějaké větší posílení jak píšeš, už bys potřeboval další vůz a řidiče, vůz by byl, řidič ne.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Patnáct minut v sedle u a-50 je sice hezká věc, ale v první řadě by se u a-50 měly řešit špičky, protože 15 minut ve špičce prostě na a-50 nestačí, nikdy stačit nebude a E50 se ukázalo, že není dostatečnou alternativou, zejména v oblasti Lískovce a Bohunic. Proč se na toto zase kašle?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Aktuální vyjádření po schválení změn ZMB: Změny v městské hromadné dopravě v Brně pro rok 2018
http://www.bystrc.cz/images/aktuality/2017/mhd2018.pdf

nová informace je posílení a-50 v sedlech na 15 minut


Offline
609
24 čer 2005 20:56
OP píše:
U některých nočních linek jsou navýšeny přepravní výkony o víkendech, které asi odpovídají avizovanému vedení většiny spojů až na konec trasy, ale patrně se to týká jen některých úseků, protože nárůsty jsou u a-N89, 90, 96, 98, 99 ale třeba ne u a-N91, 93 (je jen velmi mírné navýšení), 94 ani 95.

Pásmový provoz v rámci Brna je prakticky jen na těch vyjmenovaných tj. 89, 90, 93, 96, 98 a 99, takže tam je nárůst celkem logický a pravděpodobně tedy odpovídá "novinářské kachně" o tom, že všechny spoje nočních linek budou jezdit až na konečnou - ony všechny spoje jezdí až na konečnou, pokud není řidič flákač.

OP píše:
Velmi odlišně jsou na rok 2018 plánovány výkony na prázdniny. Patrně to souvisí s tím, že většina svátků je v roce 2018 o víkendu, nebo přimknutá k víkendu. Takže oproti letošním 57 dnům má prázdninový jízdní řád v roce 2018 plati jen ve 48 dnech, naopak o 8 dnů více oproti 2017 se má jezdit podle klasických pracovních dnů. Výkony o prázdninách jsou vesměš nižší, než letos. Především u tramvajových a trolejbusových linek s krátkým intervalem (6 minut a kratší) je snížení výkonů o prázdninách o 10-15 %. Tomu by mohlo odpovídat např. prodloužení intervalu na 6-7-7, příp. až na 7-8 minut, dřívější přechod na 10minutový interval... U ostatních linek nejsou snížení prázdninových výkonů tak razantní, např. u t-37 zůstávají nezměněné a u a-44, 84 budou nově stejné jako v neprázdninových PD (tzn. 10minutový interval po celý den). Je ale nutné si uvědomit, že prázdninový jízdní řád má v roce 2018 platit jen 48 dnů, což odpovídá 43 dnům v červenci+srpnu, 3 dnům mezi vánočními a novoročními svátky, a 2 dny ještě někde. To by všechno měly být dny s výrazně nižší poptávkou, tak to snad nepzůsobí kapacitní problémy.

Většina prázdnin by měla mít provoz jako v PD, ale nepojedou školní spoje, pouze vánoční a letní prázdniny + ještě 2 dny mezi víkendem a svátky budou Pz. Prakticky budou prázdniny ve městě Brně odpovídat poznámce [56] u regionálních autobusů (lišit se budou ve 3 dnech v roce 2018).

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
xxx píše:
Proč 51 nedostala číslo 45, když je první volné?

z historických důvodů :-) Linka 51 kdysi v oblasti Bystrce operovala jako napáječ k nedostavěné tramvajové trati...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
117
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Koukám, že 82 pojede přes Starku, taky na 64 asi nějaký omezení na úseku Životského - Komárov (je to v závorkách?), 61 zase v závorce UK-Sever


Offline
Uživatelský avatar

1654
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Předpokládám že z důvodu že u ZOO už jezdí 50, 52 a 54, tak tam k nim lépe pasuje

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2651
13 črc 2009 13:42
Proč 51 nedostala číslo 45, když je první volné?


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Na posledním školení tento týden nám bylo řečeno, že u tramvají jen přibyde jedna souprava na jedničce = + 1 služba, kapacita se zvýší pouze jen dlouhýma soupravama, ostatní linky jsou jen delší soupravy, ani jeden spoj nebude navíc, maxmálně řidič bude mít menší pauzu. O víkendech na lince 9 budou poršáci = zvýšení kapacity.
Noční spoje údjně mají zůstat tak jak jsou nyní, prej to byla novinářská kachna, aspoň podle toho co nám řekla sám HS na školení.
u trolejbusů také přibude jen jeden spoj = +1 služba na linku 31, to je vše.
U autobusů 65+68+80 + to novy vesnický má být jen prodloužení tras při zachování stávajícího počtu minibusů a služeb.
Takže nečekejte žádné zázraky, on by to ani neměl kdo jezdit.
Od nádraží ze smyčky trolejbusů pojedou dvě regionáky snad jen jednou za noc o víkendu, to je vše.


Offline
2845
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a kromě toho, co píše Op, chystá se nějaká další změna tras?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
ds: díky, tak to si linka E56 asi získala slušnou oblibu. Mně by se také líbila, ale potřeboval bych bývalou zastávku Horova na mostě u Kozáka. (No jo, popis tras a intervaly jsem při čtení tak nějak přeskočil :-)


Naposledy upravil Eda dne 03 lis 2017 16:12, celkově upraveno 1
V původním příspěvku jsem ti tu E65 vs. E56 upravil, ať to nemate :-)


Offline
2845
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže na A-46 přibude další zastávka někde na Zemědělské? Posílení devítky znamená víc nízkopodlažek i večer? To by bylo fajn, protože v současném jízdním řádu se většina Poršeter stáhne okolo půl sedmé až půl osmé večer domů a pak už jezdí jen minimum nízkopodlažek a většina starých káček. Zase v zimě potkat káčko je fajn, většinou líp topí, než ty novější nízkopodlažky, hlavně ve Váriích bývá zima, ale to jsme tu už probírali, proč.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
OP: E56 je zavedení provozu v sedle v intervalu 30 min - je to v dokumentu vidět v přehledu linek

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Karlos: aha :-), to by vysvětlovalo nárůst výkonů u a-46. A na a-40 bude budou tedy patrně doplněné spoje v sedle a o víkendech, aby v Brněnských Ivanovicích nebyly 40minutové díry po odkloněné a-48.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
U linky a-46 navíc figuruje v závorce nová konečná Černá Pole, Erbenova a linka a-48 má být vedena přes Holásky

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Porovnáním přepravních výkonů pro roky 2017 a 2018 se objeví pár zajímavých věcí. Zkusím některé z nich sepsat podle linek a zaspekulovat si, co to může znamenat, třeba doplníte podrobnosti:

d-2: mírný nárůst výkonů celotýdenně, patrně reflektující smíšený provoz 2xT/13T/K2.

d-3: nárůst výkonů o 15-20 %, patrně jde o již avizované celodenní ježdění až na Rakoveckou, včetně dopoledního sedla PD

d-5: nárůst výkonů o víkendech o cca 37 %, odpovídá nasazování K2 místo sól

d-9: nárůst výkonů o víkendech o cca 35 %, odpovídalo by nasazování 13T místo K2; malé navýšení i v pracovních dnech

d-10: mírné snížení výkonů v pracovních dnech

d-11: snížení výkonů o cca 11 %, odpovídalo by ukončení v Komíně v dopoledním sedle

t-31: nárůst výkonů v pracovních dnech o cca 15 %

t-33: přepravní výkon v neděli nově odpovídá sobotnímu, asi tedy bude zrušen nedělní jízdní řád a ze sobotního se stane víkendový

a-40: nárůst výkonů o cca 12 % v PD a o cca 27 % o víkendech, že by klouby i o víkendu, doplnění spojů na interval 20 min, anebo prodlužování trasy spojů?

a-46: nárůst výkonů v PD o cca 15 %

a-50: nárůst výkonů v PD o cca 9 %

a-51: nová linka, jak již bylo níže zmíněno

a-53: snížení výkonů o prázdninách o třetinu, tzn. o prázdninách se asi ani nadále nebude jezdit do Štefánikovy čtvrti

a-E56: cca 30% nárůst výkonů v PD, ale možná to odpovídá posílení provedenému již v průběhu letoška

a-65: nově má jezdit i o víkendech 7.30-21.30 v intervalu 20 min

a-68: jak již je uvedeno níže, spojení dosavadních 68+80 a prodloužení na Šumavskou (- NCKP?)

a-80: jak je již níže uvedeno, jen od dubna do října od 7 do 19 hodin v intervalu 120 min Česká - Špilberk

U některých nočních linek jsou navýšeny přepravní výkony o víkendech, které asi odpovídají avizovanému vedení většiny spojů až na konec trasy, ale patrně se to týká jen některých úseků, protože nárůsty jsou u a-N89, 90, 96, 98, 99 ale třeba ne u a-N91, 93 (je jen velmi mírné navýšení), 94 ani 95.

Velmi odlišně jsou na rok 2018 plánovány výkony na prázdniny. Patrně to souvisí s tím, že většina svátků je v roce 2018 o víkendu, nebo přimknutá k víkendu. Takže oproti letošním 57 dnům má prázdninový jízdní řád v roce 2018 plati jen ve 48 dnech, naopak o 8 dnů více oproti 2017 se má jezdit podle klasických pracovních dnů. Výkony o prázdninách jsou vesměš nižší, než letos. Především u tramvajových a trolejbusových linek s krátkým intervalem (6 minut a kratší) je snížení výkonů o prázdninách o 10-15 %. Tomu by mohlo odpovídat např. prodloužení intervalu na 6-7-7, příp. až na 7-8 minut, dřívější přechod na 10minutový interval... U ostatních linek nejsou snížení prázdninových výkonů tak razantní, např. u t-37 zůstávají nezměněné a u a-44, 84 budou nově stejné jako v neprázdninových PD (tzn. 10minutový interval po celý den). Je ale nutné si uvědomit, že prázdninový jízdní řád má v roce 2018 platit jen 48 dnů, což odpovídá 43 dnům v červenci+srpnu, 3 dnům mezi vánočními a novoročními svátky, a 2 dny ještě někde. To by všechno měly být dny s výrazně nižší poptávkou, tak to snad nepzůsobí kapacitní problémy.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Karosa B732 píše:
Celkem mi vrtá hlavou, proč se loni zavedly ty spoje na 81 z Kraváku k NCKP a letos se zase zrušily. Nevyužívanost? Tomu se mi nechce věřit ...

V dodatku smlouvy, na kterou upozornil renek, je pro linku 68 psaná trasa
Citace:
((Kohoutovice, hájenka -) Myslivna - Šárka - Pisárky-Vaňkovo náměstí -) Náměstí Míru - Kounicovy koleje - Tábor - Klusáčkova - Šumavská ((- NC Královo Pole))
takže asi dojde opět k nějakému obnovení.
Jinak návrh dodatku je zde:
https://www.brno.cz/fileadmin/user_uplo ... 001567.pdf


Offline
Uživatelský avatar

2651
13 črc 2009 13:42
To je rozumné.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
další změnou je linka 68/80, kdy celá ta stávající dvojlinka Myslivna - Vankovo nam - Klusackova (nove Sumavska) bud mit cislo 68 a 80 bude jen sezonni linka Ceska - Spilberk

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Nová linka Bystrc-Kampus bude mít označení a-51. Více se da vyčíst z materialů na schůzi ZMB.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Celkem mi vrtá hlavou, proč se loni zavedly ty spoje na 81 z Kraváku k NCKP a letos se zase zrušily. Nevyužívanost? Tomu se mi nechce věřit ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
2845
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ojin a spol: Už jsem to tu psal víckrát, z Dunajské do Bosonoh a z kruháče do Troubska jede každé dvě hodiny A-402, tak nevím, proč tu plácáte, že Bosonohy a Troubsko nemají spojení, mají ho, jenom ne ke kapličce v Troubsku. O víkendech tahle regionálka jezdí od rána až do půl deváté večer co dvě hodiny a ve všední den hlavně odpoledne dokonce po hodině, brzy ráno do osmi taky po hodině a v sedle po dvou hodinách.
:evil:
P.s. Jezdím tou linkou často, takže to vím z praxe, kudy a kam jede.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2385 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 96  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 lis 2024 21:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]