Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 13 z 76    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 76  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Není to žádná hitparáda, ale je to pořád lepší, než NBG 18.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Opravdu jste čekali něco víc???


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Má to nějaký přesný důvod ty chybějící sklopný sedačky?
Proč nejsou úchyty a spoje madel v hnědé barvě jako u sólo Urbanů? Naopak tyče a zábrany u sedadel na přední nápravě v hnědé barvě jsou :roll:

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Vario: no, ono není moc co čekat jinýho. Dyť je to v podstatě Citybus, tzn Agora, což je koncepce cca z roku 95. I když to má novej ksicht o jehož vkusnosti by se dalo pochybovat, jiný lamináty, pár novejch ještě krkolomějších dílců v interiéru a novej motor a jnějakým bláznem překreslenou přístrojovku, při pohledu do interiéru vidíme co? Citelis 18M, kterej se bude brzo vyřazovat.
22Tr pouze dvěma NP vstupama má 6 nízkopodlažních židlí :)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Tomáš N. píše:
To DPMB vybírá náhodně, zda dosadí BUSE nebo Bustec panely? sarcastic
A proč místo označovačů VEGA má označovače NJ?


Dle zadávací dokumentace je to na dodavateli, musí splnit hlavně kompatibilitu.. A na nové označovače chtějí čerpat dotaci (v rámci celkového projektu), tady by měla být tím pádem kabelová příprava..


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Ještě se vracím sedačkám bez podesty, tenhle Urbanway jich má jen 5? :shock: Solaris III. generace by jich měl v CNG verzi 15! To je nákup za všechny prachy fakt.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
To DPMB vybírá náhodně, zda dosadí BUSE nebo Bustec panely? sarcastic
A proč místo označovačů VEGA má označovače NJ?


Naposledy upravil Tomáš N. dne 24 říj 2017 13:37, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Koukám že tam nejsou sklopné sedačky = o 4 sedadla bez podesty méně.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Už je tady.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Slatina - 2001?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Ondra K.: Dokázal bys říct, v jakém období to tak bylo?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
odd píše:
Já myslel, že když se do VŘ přihlásí pouze jeden uchazeč, tak se ruší...(?)

Bývávalo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
pozitkar píše:
Asi to tu ešte nepadlo, jediným uchádzačom vo výberku na 10 minibusov bol SKD TRADE.


Vždyť se to už ví delší dobu. Mimochodem jsem to sem na fórum již před časem sám psal. :roll:


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Já myslel, že když se do VŘ přihlásí pouze jeden uchazeč, tak se ruší...(?)

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
99
07 srp 2013 14:49
Asi to tu ešte nepadlo, jediným uchádzačom vo výberku na 10 minibusov bol SKD TRADE.


Offline
88
26 dub 2011 09:13
Ráno je 6-7 minut. A právě jsem psal, že když byl 10 minut, někteří se dovnitř ani nedostali...


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
To je ovsem normalni. Rano jede velka cast lidi na urcity cas do skoly ci do prace, ale nekonci najednou. Je to tak i na regionalkach, ze rano byva smerem do vetsiho mesta kratsi interval nez odpoledne opacnym smerem.


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
tukator...pokud vím, tak v odpolední špičce interval 7-8 minut je a dokonce po 17h byl omezen na 10-minutový. A právě kvůli tomu jsem napsal, že kdyby se ty spoje přeplňovaly, mohly by se tam posílat ty kloubové vozy (nebylo by jich taky ráno potřeba tolik). Ale to všechno je v teorii kdyby, kdyby přišly do Brna další nové kloubové t-busy, což se nestane v nejbližších letech (stejně mizerně vidím i přestavbu křižovatky na Kamenolomu), takže tímto tu diskuzi můžeme ukončit. :wink:


Offline
88
26 dub 2011 09:13
A jak se tam potom dostanou ldii v ranní a odpolední špičce? Někdy tam není k hnutí už teď. Když byl interval takto upraven kvůli výluce Minské/Horovy, byl to děs běs...


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Chces mi rict, ze hodina, ve ktere pojede o 4 spoje mene, usetri nejake ridice? Kdyz navic chces prodlouzit cekani v KP?


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Zdeněk...jelikož tam denně jezdím, vídám, že na Svratecké se téměř nepřestupuje (alespoň jsem si těch přestupujících jinak tedy nevšiml), většina lidí nejspíš využívá spíš tu tramvaj (nejvíc lidí přestupuje na Podlesí). A o modelovém obecném příkladě se také nemůžeme moc bavit, takových linek, kde vozy nemají téměř žádnou pauzu na konečné a mají tak pravidelný zpoždění (i přestože není nijak moc extra výrazný), je opravdu v Brně minimum. A bavíme se o hodině, nikoliv celém dni a to o 2 minutách změny, nikoliv třeba 5 a víc. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Nezlob se na mě, ale řešit ucpanou křižovatku omezením intervalů je hodně mimo mísu.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Naposledy upravil Zdeněk dne 03 říj 2017 21:32, celkově upraveno 1

Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Zdeněk...Jakýpak všude, bavíme se snad o lince 30, žádné další lince. Tu linku znám, jezdím s ní denně, tak vím, že ten ranní interval 7-8 minut, by se dal snést bez problémů. Ten interval je na lince 30 asi jen hodinu, ale i tak za prvé by se ušetřilo víc řidičů a za druhé by se mohlo navýšit čekání v KPN a tím minimalizovat přenášení zpoždění do dalšího kola směr Bystrc. :-) michalk....většina lidí přestupuje na 1 a ta má interval 3-4 minuty v té době, takže tam bych problém neviděl.
Prosím o přesunutí do vhodnějšího tématu.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
MtM: Pokud je nejvyužívanější na lince 30 Černého - ZOO, tedy návoz k šalině, pak by měla linka jezdit v intervalu, aby k šalině navazovala, což interval 7-8 minut rozhodně nesplňuje, pokud šaliny jezdí po 5 minutách. Takže ty 2 minuty můžou klidně znamenat prodloužení cestovní doby i o těch 5 minut a pokud někdo má přestup i na druhé straně, tak klidně i dvojnásobně. (A to neplatí jen na linku 30, ale obecně).


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Aha, dvě minuty, nic víc, tak to můžeme rovnou omezit intervaly všude.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1890 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 76  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 zář 2024 19:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]