Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 77 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Asi aby tramvaje od Bystrce mohly rovnou zatahovat do Pisárek a nemusely se jezdit otáčet až na Mendlák.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Budoucnost pro Pisárky: Lanovka ke Kampusu, tramvajová smyčka i parkovací dům

...Poslední plánovanou změnou je vratná tramvajová smyčka mezi zastávkami Lipová a Pisárky za 191 milionů. Tato etapa je dlouhodobě plánovanou a z provozního důvodu nezbytnou investicí Dopravního podniku města Brna...

Můžete mi prosím vysvětlit co si pod tím mám představit? Kde tam ta smyčka bude? A vlastně proč (má to něco společnýho s odstavením provozu při stavbách na Žabovřeské?)?


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
MKzB: Jé pražske tramvaje ještě fungujou? Tam sem nebyl tak 8 let biggrin díky


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
V Brně se teď používají hodně VUIS panely.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Mohl by mě někdo vysvětlit rozdíly nebo výhody mezi dřevěnýma a betonovýma pražcema ... popřípadě i tím co se používá teď u zapuštěnejch kolejí? :D


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Porovnání původního a současného stavu. Dále bylo na zastávce Bieblova dodatečně natřeno zábradlí a vyměněna zde tolik diskutovaná cedule POZOR TRAMVAJ :-)
Příloha:
Původní stav.JPG
Příloha:
Současný stav.JPG

Příloha:
Původní stav (2).JPG
Příloha:
Současný stav (2).JPG

Příloha:
P1360824.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, nevím, co přehodili na druhé straně od sídliště do města, ale zapískovaný chodník je tam tak, že čáry málem nejdou pošlapem najít, holí tak sem tam ano. Směr od města je super, takhle nějak by to mělo vypadat. Plus prý tomuhle směru (do sídliště) ještě chybí vodicí zábradlí s vodorovnou tyčí kousek nad zemí, co mi vysvětloval náš kontakt (člověk pro odstraňování bariér z Tyflocentra), ale podle mě by takové zábradlí stejně bylo k ničemu, když je u označníku lavička, která poslouží stejně dobře. Jinak by to chtělo pořádný úklid právě od toho písku, asi jako v zimě, kdy tu vysypou na sníh kýbl písku a finito, žádné pořádné rozhrnutí.
Ještě mám jednu námitku proti úpravě zastávky do města, když už se s tím něco dělalo, proč musí být sloup s jízdníma řádama uprostřed chodníku, když hned vedle něj je stěna čekárny? Proč ten sloup nejde dát o dva metry blíž k silnici, aby tím pádem byla větší průchozí plocha a člověk nemusel vyhýbat sloup a stěnu, ale stačilo mu vyhnout jen samotnou stěnu? Tohle jsem prostě nepochopil, když na jiných zastávkách může viset jízdní řád v boudě a označník může být třeba až někde v trávě nebo na zídce, jak je to na Dunajské...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
I kdyby zhotovitel udělal takovouto chybu, tak zákazník má mít technický dozor, který chybu odhalí a připomínkuje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Kde beres tu jistotu, ze to zdrbal zhotovitel?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zajímalo by mě, jestli to jde na náklady zhotovitele, který to zdrbal, nebo to platí zákazník (město)?


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
agent_s_teplou_vodou píše:
...proběhlo opětovné předláždění povrchu v zastávce Bieblova směr Lesná. Varovný pás byl posunut dál od kolejí a byl oddělen od signálního pásu.


Dnes byl na Bieblově v tichosti předlážděn i opačný směr. Varovný pás byl posunut dál od kolejí, a došlo k oddělení od signálního pásu. Nechápu, proč v Brně nejde udělat nic správně hned napoprvé...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Je dobré získávat jakékoli praktické podněty od uživatelů a pokud se dostanou na správná místa k myslícím lidem, tak se snad situace pro potřebné zlepší.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jiricek: Díky za mail, že na to existuje nějaká komise, jsem věděl, ale konkroétní mail mi chběl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

537
28 črc 2013 14:13
Cracatit píše:
Takže za mě jsou momentálně nejbolavější přestupy Stará osada, Mendlák a nádraží Královo Pole. Z nich teď využívám prakticky každý týden tak jednou dvakrát do týdne Mendlák a i bez těch stánků s párkem v rohlíku jsou tam davy a strašně blbě se přechází. Asi nejhůř se vychytává ten prostřední ostrov s odjezdama T-37, ale tam si na štěstí jde pomoct odjezdovou zastávkou směr Kampus, asi vůbec nejhorší místo je křížení trajfu směr Úvoz se šalinou, tam to chce maximální pozornost. Kdybych to neměl zhruba nakrokované a netušil, kde je bouda s tou oboustrannou lavičkou směr Pisárky a příjezd A-52, tak bych snad ani netušil, že ten asfaltový chodník někde končí,, hrana chodníku u přechodu je prkticky neznatelná. Přestože znám peripetie kolem domu uprostřed Mendláku (aspoň rámcově), stejně mě nepřestane udivovat, proč zrovna na takhle důležitý přestup ty vodicí kostičky nedoplnily, když už se předělávala kolejová křižovatka včetně zásahů do chodníků v oblouku kolejí, přitom jde oproti takovéhle překopávce o drobné korunové položky, pár takových betonových pásů s kostičkama, nebo dlažba se žlábkama.


Tak zkus zformulovat všechny nedostatky a pošli je na email: bariery@brno.cz
Já tak zrovna řeším přístup k zastávce Bělohorská


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Myslel jsem, ze otroctvi uz bylo zruseno, ze mas asistencniho cernocha, bych necekal. -kitty-


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert: no, ehm, někdo jiný, kdo odnáší občas i pračky a televize, tmavá barva napoví.b

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže za mě jsou momentálně nejbolavější přestupy Stará osada, Mendlák a nádraží Královo Pole. Z nich teď využívám prakticky každý týden tak jednou dvakrát do týdne Mendlák a i bez těch stánků s párkem v rohlíku jsou tam davy a strašně blbě se přechází. Asi nejhůř se vychytává ten prostřední ostrov s odjezdama T-37, ale tam si na štěstí jde pomoct odjezdovou zastávkou směr Kampus, asi vůbec nejhorší místo je křížení trajfu směr Úvoz se šalinou, tam to chce maximální pozornost. Kdybych to neměl zhruba nakrokované a netušil, kde je bouda s tou oboustrannou lavičkou směr Pisárky a příjezd A-52, tak bych snad ani netušil, že ten asfaltový chodník někde končí,, hrana chodníku u přechodu je prkticky neznatelná. Přestože znám peripetie kolem domu uprostřed Mendláku (aspoň rámcově), stejně mě nepřestane udivovat, proč zrovna na takhle důležitý přestup ty vodicí kostičky nedoplnily, když už se předělávala kolejová křižovatka včetně zásahů do chodníků v oblouku kolejí, přitom jde oproti takovéhle překopávce o drobné korunové položky, pár takových betonových pásů s kostičkama, nebo dlažba se žlábkama.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Exekutor odnasejici televizi/lednicku. Krasna plastika.
Muzu se jen jakozto cersvty panecek stenete nemeckeho ovcaka zeptat, kdo ti asistuje?


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Třikrát hurá! :smile: Díky za info, které opravdu potěšilo. Jinak je už dobře i to hlavní nádraží prostřední ostrov, někdy před dvěma týdny jsem to osobně využil i se psem. Akorát před Strojírenským veletrhem, teda minulé pondělí, kdy jsem pro změnu využil nástupiště devítky a jedničky směr Pisárky, tam byl už okolo osmé ráno pekelnej dav a samozřejmě málokomu docházelo, že stojí na vodicí čáře nebo v prostoru mezi ní a kolejema, který by měl být volný, protože jinak řidič šaliny nemá šanci nevidomého člověka vidět, respektive ho vidí na poslední chvíli, to bylo trochu horší, no.. Teď by to chtělo ještě trošku vylepšit Joštovu, kde ta kostičková varovná čára znamená něco jiného, než má znamenat, navádí doprostřed kolejí, kde se sbíhají výhybky od Moravského náměstí a od Rašínovy, čili znamená začátek pěší zóny a ne přechod, což je matoucí a nebezpečné. Myslím konkrétně tu čáru od rohové budovy na Joštové k Nejvyššímu správnímu soudu, před kterým je ta kašna a postava s kvádrem (pardon, prý exekutor, jak kdo chcete, soukromě tomu přezdívám jinak.)

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Naposledy upravil Cracatit dne 17 říj 2017 21:26, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Cracatit píše:
Jinak jsem dneska několikrát využil zastávku Bieblova a ta rekonstrukce se fakt povedla. Přechod jednak s tím pitomým páskem světel a jednak ty signální čáry pro označení přechodu jsou fakt blbě, jednak končí moc pozdě u kolejí a jednak jsou tak zasypané pískem, že se trochu ztrácí při pohmatu holí/pošlapu botou. Celkově je všude prach a písek. Ani z druhé strany (směr do města) ten přechod není moc k nahmatání.


Dnes proběhlo opětovné předláždění povrchu v zastávce Bieblova směr Lesná. Varovný pás byl posunut dál od kolejí a byl oddělen od signálního pásu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Vypalte 12 dělostřeleckých salv! Kéž by to byl začátek dalšího rozvoje kolejové dopravy. Teď by se kraj mohl pochlapit a začít řešit most na konci Merhautovy přes trať 250.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Hurááá. pripitek

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Obnova dávno nepoužívané tramvajové tratě v Brně má zelenou

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Co je za problém v tom Juliánově, že je na levou kolej zákaz...?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
manil píše:
To zvyšování rychlosti musí být od prvopočátku nějaký informační šum. Zvýšení traťové rychlosti není reálné, už před reko bylo v úseku Lesnická - oblouk před Halasovým nám. obousměrně 60 km/h.

Ještě se krátce vrátím ke generála Píky: nakonec se po rekonstrukci traťová rychlost snížila. V oblouku okolo Bieblovy je nově 50 km/h, což před rekonstrukcí nebylo. Je to samozřejmě pochopitelné, ale odporuje to rétorice v tiskové zprávě.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3287 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 14:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]