Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 77 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
I kdyby zhotovitel udělal takovouto chybu, tak zákazník má mít technický dozor, který chybu odhalí a připomínkuje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Kde beres tu jistotu, ze to zdrbal zhotovitel?


Offline
Uživatelský avatar

6963
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zajímalo by mě, jestli to jde na náklady zhotovitele, který to zdrbal, nebo to platí zákazník (město)?


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
agent_s_teplou_vodou píše:
...proběhlo opětovné předláždění povrchu v zastávce Bieblova směr Lesná. Varovný pás byl posunut dál od kolejí a byl oddělen od signálního pásu.


Dnes byl na Bieblově v tichosti předlážděn i opačný směr. Varovný pás byl posunut dál od kolejí, a došlo k oddělení od signálního pásu. Nechápu, proč v Brně nejde udělat nic správně hned napoprvé...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Je dobré získávat jakékoli praktické podněty od uživatelů a pokud se dostanou na správná místa k myslícím lidem, tak se snad situace pro potřebné zlepší.


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jiricek: Díky za mail, že na to existuje nějaká komise, jsem věděl, ale konkroétní mail mi chběl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

535
28 črc 2013 14:13
Cracatit píše:
Takže za mě jsou momentálně nejbolavější přestupy Stará osada, Mendlák a nádraží Královo Pole. Z nich teď využívám prakticky každý týden tak jednou dvakrát do týdne Mendlák a i bez těch stánků s párkem v rohlíku jsou tam davy a strašně blbě se přechází. Asi nejhůř se vychytává ten prostřední ostrov s odjezdama T-37, ale tam si na štěstí jde pomoct odjezdovou zastávkou směr Kampus, asi vůbec nejhorší místo je křížení trajfu směr Úvoz se šalinou, tam to chce maximální pozornost. Kdybych to neměl zhruba nakrokované a netušil, kde je bouda s tou oboustrannou lavičkou směr Pisárky a příjezd A-52, tak bych snad ani netušil, že ten asfaltový chodník někde končí,, hrana chodníku u přechodu je prkticky neznatelná. Přestože znám peripetie kolem domu uprostřed Mendláku (aspoň rámcově), stejně mě nepřestane udivovat, proč zrovna na takhle důležitý přestup ty vodicí kostičky nedoplnily, když už se předělávala kolejová křižovatka včetně zásahů do chodníků v oblouku kolejí, přitom jde oproti takovéhle překopávce o drobné korunové položky, pár takových betonových pásů s kostičkama, nebo dlažba se žlábkama.


Tak zkus zformulovat všechny nedostatky a pošli je na email: bariery@brno.cz
Já tak zrovna řeším přístup k zastávce Bělohorská


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Myslel jsem, ze otroctvi uz bylo zruseno, ze mas asistencniho cernocha, bych necekal. -kitty-


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert: no, ehm, někdo jiný, kdo odnáší občas i pračky a televize, tmavá barva napoví.b

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže za mě jsou momentálně nejbolavější přestupy Stará osada, Mendlák a nádraží Královo Pole. Z nich teď využívám prakticky každý týden tak jednou dvakrát do týdne Mendlák a i bez těch stánků s párkem v rohlíku jsou tam davy a strašně blbě se přechází. Asi nejhůř se vychytává ten prostřední ostrov s odjezdama T-37, ale tam si na štěstí jde pomoct odjezdovou zastávkou směr Kampus, asi vůbec nejhorší místo je křížení trajfu směr Úvoz se šalinou, tam to chce maximální pozornost. Kdybych to neměl zhruba nakrokované a netušil, kde je bouda s tou oboustrannou lavičkou směr Pisárky a příjezd A-52, tak bych snad ani netušil, že ten asfaltový chodník někde končí,, hrana chodníku u přechodu je prkticky neznatelná. Přestože znám peripetie kolem domu uprostřed Mendláku (aspoň rámcově), stejně mě nepřestane udivovat, proč zrovna na takhle důležitý přestup ty vodicí kostičky nedoplnily, když už se předělávala kolejová křižovatka včetně zásahů do chodníků v oblouku kolejí, přitom jde oproti takovéhle překopávce o drobné korunové položky, pár takových betonových pásů s kostičkama, nebo dlažba se žlábkama.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Exekutor odnasejici televizi/lednicku. Krasna plastika.
Muzu se jen jakozto cersvty panecek stenete nemeckeho ovcaka zeptat, kdo ti asistuje?


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Třikrát hurá! :smile: Díky za info, které opravdu potěšilo. Jinak je už dobře i to hlavní nádraží prostřední ostrov, někdy před dvěma týdny jsem to osobně využil i se psem. Akorát před Strojírenským veletrhem, teda minulé pondělí, kdy jsem pro změnu využil nástupiště devítky a jedničky směr Pisárky, tam byl už okolo osmé ráno pekelnej dav a samozřejmě málokomu docházelo, že stojí na vodicí čáře nebo v prostoru mezi ní a kolejema, který by měl být volný, protože jinak řidič šaliny nemá šanci nevidomého člověka vidět, respektive ho vidí na poslední chvíli, to bylo trochu horší, no.. Teď by to chtělo ještě trošku vylepšit Joštovu, kde ta kostičková varovná čára znamená něco jiného, než má znamenat, navádí doprostřed kolejí, kde se sbíhají výhybky od Moravského náměstí a od Rašínovy, čili znamená začátek pěší zóny a ne přechod, což je matoucí a nebezpečné. Myslím konkrétně tu čáru od rohové budovy na Joštové k Nejvyššímu správnímu soudu, před kterým je ta kašna a postava s kvádrem (pardon, prý exekutor, jak kdo chcete, soukromě tomu přezdívám jinak.)

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Naposledy upravil Cracatit dne 17 říj 2017 21:26, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Cracatit píše:
Jinak jsem dneska několikrát využil zastávku Bieblova a ta rekonstrukce se fakt povedla. Přechod jednak s tím pitomým páskem světel a jednak ty signální čáry pro označení přechodu jsou fakt blbě, jednak končí moc pozdě u kolejí a jednak jsou tak zasypané pískem, že se trochu ztrácí při pohmatu holí/pošlapu botou. Celkově je všude prach a písek. Ani z druhé strany (směr do města) ten přechod není moc k nahmatání.


Dnes proběhlo opětovné předláždění povrchu v zastávce Bieblova směr Lesná. Varovný pás byl posunut dál od kolejí a byl oddělen od signálního pásu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Vypalte 12 dělostřeleckých salv! Kéž by to byl začátek dalšího rozvoje kolejové dopravy. Teď by se kraj mohl pochlapit a začít řešit most na konci Merhautovy přes trať 250.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Hurááá. pripitek

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Obnova dávno nepoužívané tramvajové tratě v Brně má zelenou

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Co je za problém v tom Juliánově, že je na levou kolej zákaz...?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
manil píše:
To zvyšování rychlosti musí být od prvopočátku nějaký informační šum. Zvýšení traťové rychlosti není reálné, už před reko bylo v úseku Lesnická - oblouk před Halasovým nám. obousměrně 60 km/h.

Ještě se krátce vrátím ke generála Píky: nakonec se po rekonstrukci traťová rychlost snížila. V oblouku okolo Bieblovy je nově 50 km/h, což před rekonstrukcí nebylo. Je to samozřejmě pochopitelné, ale odporuje to rétorice v tiskové zprávě.


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
A problém toho vykolejení byl v šalině, nebo nepovedená reko smyčky?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pravděpodobně se jedná o následek středečního večerního vykolejení 1099.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
"Z důvodu aktuálního technického stavu kolejového svršku ve smyčce Juliánov je zakázána jízda všech vozů typu Vario (LF1, LF2) na levou kolej ve smyčce."


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Aha, takže styl zastávek Vsetínská, čili čelem k sobě, to není úplně blbá varianta, ale spíš jsem čekal oba ostrovy vedle sebe, jak to je třeba na Jugoslávské u zastávek trojky před lékárnou.
Leviathan a Vario1523, oběma díky za info a za odkaz na článek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
26
17 říj 2006 14:23
Zastávka Vlhká (směr do centra) se posune ke křižovatce, takže její konec bude navazovat na přechod se SSZ v křižovatce se Špitálkou. Zastávka z centra se prodlouží a rozšíří tak, aby mezi oběma nástupními ostrůvky šlo udělat přechod. Na tento přechod budou navazovat přechody přes silnici. Tyto přechody nebudou řízeny SSZ. Stačí to takto?


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Cracatit píše:
Dokázal by mi někdo popsat, kam se posunou zastávky šaliny Vlhká v obou směrech? (Potřebuju pravidelně na Špitálku.) Neplánuje se posun ostrůvků ke křižovatce se Špitálkou, přechod krytý světlyzároveň přes Křenku i na obě zastávky by dost pomohl, v současné podobě je přístup na zastávky o hubu a o bezbariérovém přecházení nemluvím už vůbec, kdybych neměl vodicího psa, tak to bez pomoci nedám, přejít včas na správnou stranu ostrůvku a ne třeba až někde daleko za ním. :smile: Dost by mi to pomohlo. Řidiči šalin prý zatím nic neví, ptal jsem se včera jednoho, co řídil v podvečer devítku směr Lesná a nebyl mi schopný k tomu říct vůbec nic.

Přesně tak by to mělo být, zde je článek z Novinky.cz: Letní rekonstrukce tramvajových tratí zkomplikují dopravu Brňanům


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
P.s. Omluva za double post, ale zatím by mě hlavně zajímala poloha Vlhké během výluky, pokud by někdo znal i finální stav, budu ještě radši za kompletní info.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 07:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]