Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 14 z 76    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 76  Další
Autor Zpráva
Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Zdeněk...Jakýpak všude, bavíme se snad o lince 30, žádné další lince. Tu linku znám, jezdím s ní denně, tak vím, že ten ranní interval 7-8 minut, by se dal snést bez problémů. Ten interval je na lince 30 asi jen hodinu, ale i tak za prvé by se ušetřilo víc řidičů a za druhé by se mohlo navýšit čekání v KPN a tím minimalizovat přenášení zpoždění do dalšího kola směr Bystrc. :-) michalk....většina lidí přestupuje na 1 a ta má interval 3-4 minuty v té době, takže tam bych problém neviděl.
Prosím o přesunutí do vhodnějšího tématu.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
MtM: Pokud je nejvyužívanější na lince 30 Černého - ZOO, tedy návoz k šalině, pak by měla linka jezdit v intervalu, aby k šalině navazovala, což interval 7-8 minut rozhodně nesplňuje, pokud šaliny jezdí po 5 minutách. Takže ty 2 minuty můžou klidně znamenat prodloužení cestovní doby i o těch 5 minut a pokud někdo má přestup i na druhé straně, tak klidně i dvojnásobně. (A to neplatí jen na linku 30, ale obecně).


Online
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Aha, dvě minuty, nic víc, tak to můžeme rovnou omezit intervaly všude.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Zdeněk...já tou linkou denně jezdím a nemyslím si, že by to bylo nijak cítit. V ranní špičce je z 1/2 trasy její trasa společná s okružky, úsek Podlesí-Přívrat by si vystačil i s 10 minutami. Jediný nejvyužívanější úsek Černého-ZOO (Podlesí) by si počkal na spoj o 2 minuty víc, nic míň, nic víc. Neřeknu, kdyby se mluvilo třeba o 5 a více minutách rozdílu, ale tohle by bylo fakt téměř nepoznatelné na té lince.
P.S...přesuňme již diskuzi o tom do jiného vlákna. :-)


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Od Zebetina...


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Robert píše:
A co tu 30 zrusit? Pak zadnou sekeru nenabere.


souhlasím a troleje co se tam "vytrhaj" zavedem na kamechy :-P


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
A co tu 30 zrusit? Pak zadnou sekeru nenabere.


Online
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
MtM: chápu, že pro tebe by to nebylo nijak cítit, ale pro cestující, co tuto linku využívají by to cítit bylo dost znatelně. Kvůli ucpané křižovatce omezíme MHD. To je tedy řešení.
Můžeme omezit třeba i ráno všechny tramvaje přes Mendlák, protože než okolo sedmé přeskáčou přes křižovatku tak -4 není nic neobvyklého a vyrovnávačky taky nejsou velký.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Naposledy upravil Zdeněk dne 03 říj 2017 20:54, celkově upraveno 1

Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Zdeněk...interval u linky 30 z 5 minut, na třeba 7-8 minutový by nebyl nijak výrazně cítit. S kloubovými vozy bych zde počítal samozřejmě, jen pokud by to jezdilo plnější při tom větším intervalu, jinak pořád bych počítal se sóly (klouby spíš na tu 31/3). Na lince 30 se mi zdá interval 5 minut ráno nevhodný, dokud se nevyřeší křižovatka na Kamenolomu, neboť právě díky tak malému intervalu je v KPN příliš malá čekací doba a trolejbusy si teda přebírají zpoždění od směru z Bástru i na další kolo směr Bástr (a zde to opravdu narozdíl od okružek, linky 1 a dalších, nejde moc jinak řešit).


Online
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Ondra. Zkus to udělat ráno na jedničce a uvidíš jak rychle si všimnou biggrin

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zdeněk píše:
Prodloužením intervalů a nasazením většího vozu lidi do mhd nedostaneš. Lidi neuvidí kloub, ale to, že čekají déle..

Záleží jak moc se intervaly prodlouží. Myslím, že třeba prodloužení intervalu 4-3-3 na 5 minut si nikdo ani nevšimne.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Zdeněk: Přesně tak.


Online
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Prodloužením intervalů a nasazením většího vozu lidi do mhd nedostaneš. Lidi neuvidí kloub, ale to, že čekají déle..

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Online
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
MtM. Takže vlastně můžeme omezit i linky 1, 12, 44, 70, 84 a podobně, taky se sjíždí, tak je omezíme...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Janatak píše:
A čemu pomůže, když se v koloně u Kamenolomu sjedou místo 2-3 sól, dva tři kloubáci?


Třeba to, že by se upravil ten 5 minutový interval na třeba 7-8 minutový (a odpoledne na 10-minutový) a ke sjíždění by tak moc nedocházelo? On ten 5-minutový interval ani moc neprospívá otáčením v Kr.Poli, neboť zde musí mít ve špičce řidič téměř minimální přestávku (aby se zde nesjíždělo větší množství t-busů= malá kapacita smyčky u KPN pro t-busy) a tak i zpoždění od Kamenolomu se přesune i do trasy směr BČ.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MtM píše:
To spíš 20 dalších kloubových trolejbusů, třeba na linky 31/3, zbytek 37 nebo 30/6 (třeba u 30 je takový zahuštěný interval ráno, že se v koloně u Kamenolomu dokážou sjet i 2-3 trolejbusy a to nemluvím o 31/3). Sól 21Tr je myslím hodně, aby utáhly linky, jako 32,34 apod. :-)


A čemu pomůže, když se v koloně u Kamenolomu sjedou místo 2-3 sól, dva tři kloubáci? Řešením je spíš tu křižovatku upravit, co do lepší plynulosti dopravy a eliminovat kolony.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Ondra K. píše:
Nákupy autobusů a trolejbusů jsou sice pěkný, ale chtělo by to taky tramvaje.


Nejlépe ještě obousměrné


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nákupy autobusů a trolejbusů jsou sice pěkný, ale chtělo by to taky tramvaje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
To spíš 20 dalších kloubových trolejbusů, třeba na linky 31/3, zbytek 37 nebo 30/6 (třeba u 30 je takový zahuštěný interval ráno, že se v koloně u Kamenolomu dokážou sjet i 2-3 trolejbusy a to nemluvím o 31/3). Sól 21Tr je myslím hodně, aby utáhly linky, jako 32,34 apod. :-)


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě by to chtělo tak aspoň dvacet nových krátkých trolejbusů. Pak by ten výsledek byl docela dobrej.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Na propagační internetové stránce https://www.matehromaduduvodu.cz/ je v sekci Brno uvedeno, že se chystá nákup 15 kusů sólo busů. A světe div se, ve věstníku veřejných zakázek už je výběrko vyvěšeno, podrobnosti zde. Musím říct že DPMB teď docela válí :applause:


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A kdy se vůbec mají v plánu vyřazovat B931E? Vzhledem k tomu, že poslední GO mají taky některé vozy již 6-7 let starou a většina kousků jezdí dennodenně, tak jestli by v případě nějaké nehody, či větší poruchy, nešel taky nějaký z těchto kousků?


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
likin píše:
mám za to, že výrobce udával 12 let ;-) sóla mají něco přes 700tis km ty nejstarší, klouby něco nad půl mega ;-)

Co se týče km stavu sólo vozů, tak je to docela různorodé:
7632- cca 660 tis
7634- cca 770 tis
7646- cca 580 tis
7652- cca 730 tis
7659- cca 530 tis
7671- cca 770 tis
Takže jsem zvědav, co se bude vůbec vyřazovat...


Offline
335
21 dub 2009 20:30
Ondra K. píše:
Co se týče Citelisů, je otázka jestli už jsou opravdu na konci životnosti, nebo je prostě ekonomicky výhodnější vyřadit Citelis, který by se za pár let stejně musel vyřadit, než vyřazovat B900, která je pár let po GO a která by v případě nouze mohla vydržet déle za levnější údržbu.


Podle mě bude jádro pudla spíše v účetní hodnotě. Prehistorické devítky po GO ještě nějakou mají, Ciťáky už ne. A protože GO autobusů patří do minulého století (ano, i městský autobus je spotřební zboží na jedno použití), nemá většího smyslu staré vraky nějak násilně držet při životě.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Co se týče Citelisů, je otázka jestli už jsou opravdu na konci životnosti, nebo je prostě ekonomicky výhodnější vyřadit Citelis, který by se za pár let stejně musel vyřadit, než vyřazovat B900, která je pár let po GO a která by v případě nouze mohla vydržet déle za levnější údržbu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1893 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 76  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 21:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]