Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 51 z 96    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 96  Další
Autor Zpráva
Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Muj tip je 83. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
155 by mohla jezdit maximálně někde na Hustopečsku, Mikulovsku nebo Břeclavsku, když už tangenciální linka z Brna, tak jedině 161 (poslední číslo u meziregionálních a tangenciálních linek určuje zónovou oblast kam směřuje)

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Líšeňský dopravák píše:
Číselné označení má být městské nebo regionální (řada 4xx)?
Nehodilo by se (v případě regionálního čísla) spíše 155? (Analogicky ke 151)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Jede jako ZVL.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
LD. To nedělní spojení jede pod nějakou linkou, nebo zvláštní doprava?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Ojin: No prozatím je spojení Bosonoh s Troubskem v neděli zajištěno odjezdem 2/69 ze Skalní v 6:58 přes smyčku Bosonohy do Troubska ke kostelu a zpět v 8:30. Od prosince by se tedy nabízela možnost ho zařadit do té nové linky...


Offline
250
16 led 2013 21:59
Popůvky(401,402,403)
Pokud se ta linka opravdu zprovozní, tak si myslím, že ve špičce bude kapacita zásadně nedostačující, když tam chtějí nasázet minibusy.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Proc by mel byt na Rosice dalsi prestup, kdyz to ma jet primo ke kampusu, a tudiz predpokladam zastavku u FNB?


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Ten popis je takový dopletený. Patrně je myšlena možnost přestupu pro Bystrc (s Žebětín) směr V. Bíteš a Říčany (Rosice jenom občas s dalším přestupem) na Veselce tj. v Troubsku. Zajímavé je taky spojení Bosonoh s Troubskem, zatím jenom při výlukách, byť to není daleko, ale vazby tam jsou (např. Bosonohy spadají pod troubskou farnost, i když v neděli to jezdit nemá)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Hlavně ráno to ten minibus z Toubska na kampus nemusí pobrat, důchodců do nemocnice, lidí do zaměstnání i studentů jezdí ráno hodně a najde si to využití. A po nějakých 17 letech bude mít zastavka Svážna i s jizdenkovym automatem pravidelné využití

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Ta linka Bystrc - kampus je fakt divná. Všude se píše o přestupech Troubsko - směr V. Bíteš nebo Rosice, ale proč je vedena do Bystrce? Navíc z Troubska do Bosonoh nebo Veselku je to max kilometr. A při troše snahy by šel udělat přestup 401 - 402 pro opačný směr (402 směr Brno udělám přestup na 401 směr Bíteš) nebo pro několik spojů linky 401 udělám závlek přes Troubsko. Z Troubska do Rosic navíc jezdí vlak, ačkoli je zastávka bokem. Teď si ale vezměte Moravany, které jsou dokonce o něco větší než Troubsko, ty rozumné spojení na Bíteš ani Rosice neudělají. Proč tedy raději tu linku z Troubska neprotáhnou přes Ostopovice do Moravan? Toto spojení chybí daleko více a i spojení na Bystrc by dávalo smysl.
Své cestující si ale asi najde i tak. Spojení Troubsko - Bosonohy - kampus si jistě najde své cestující. Stejně tak rychlejší spojení Žebětín - Bystrc bez závleku na Rišovu a Kamechy. Moc nevěřím ale ve využití Troubsko - Bystrc.
Hlavně tímto vznikne trochu divná situace, že se do Troubska bude dát cestovat z 3 velmi blízkých přestupních uzlů, Osové, Dunajské a od nemocnice. A je to podle mě nesystémové.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Zase Statosy? ](*,)
Snad aspoň budou mít nějak vyřešené pomalé otevírání/zavírání dveří.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Líšeňský dopravák: ještě tuším někde byla informace o prodloužení na druhé straně ke Štefánikově ulici, i když větší smysl by dávalo protáhnout ji ještě o pár metrů k NCKP.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Ty nové Stratosy by ale měly dojít až postupně v průběhu roku 2018. Zatím je "minibusácká" dekáda složena pouze z 8 sanitek - 24 řidičů.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
DP má přece výběrko na nové sanitky, takže to asi nebude problém.
Ale pokud to bude mít regionální číslo 4xx, tak to znamená nástup i v Brně předem a kontrola jízdenek řidičem. Nebude platit jízdné zdarma pro ZTP a další drobnosti.
Což teda v případě sanitky je jedno. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
To bude obsluhovat DPMB (se Stratosy) nebo jiný dopravce z příslušné oblasti? Pokud ano, odkud budou staženy? Číselné označení má být městské nebo regionální (řada 4xx)? Ještě jsem něco slyšel o prodloužení všech spojů a-80 (nyní kočíčích na Nám. Míru) do Pisárek, neví někdo více?


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Richie píše:
Ještě by bylo zajímavý, kdyby tam existovala tarifní výjimka, že cestující jedoucí z Bástru do Bohunic by nemuseli mít jízdenku na zónu 410 (tak jak je to na lince R13, kde cestující jenom projíždějící touto linkou touto linkou přes Břeclav nemusí platit "břeclavskou" zónu 575).

Ne, je to za příplatek 16; midi je myšlen jako návoz na přestupy v Troubsku směr Říčany, Bíteš. Pro dopravu Bystrc - kampus existuje mnohem spolehlivější 50. Z konečné na konečnou tím opravdu nikdo rozumný nepojede.
Břeclavská zóna 575 se neplatí POUZE v případě, že je jízdenka označena v zóně 100 nebo 101 nebo 900, ve všech ostatních případech se normálně platí - viz tarif - oddíl VII - paragraf 7. Pokud jede cestující např. z Rajhradu do Hodonína, zónu Břeclav nutně platí (toto si vydupali Hodoňáci, aby jim vlaková jízdenka do Brna stála stejně jak autobusová...)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
No výborně, tak konečně Cracatit objevil to, co tu někdo psal hned ze začátku, a sice, že linka nemá sloužit spojení Bystrce s kampusem, ale Troubska s Bystrcí a Troubska s kampusem.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinak by mě zajímalo, když už se budou upravovat noční rozjezdy a strčí se regionálky do smyčky trolejbusů na nádraží, proč se tam nestrčí i N94 a N95, který teď staví někde v "p*deli" a přejít z nich třeba na N98 směr Mendlák je spíš sprint, než normální přestup (osobně vyzkoušeno někdy loni o Velikonocích s rozjezdem o jedenácté). Fakt nechápu, kdo to vymýšlel, ty pořadí, co kde zastaví.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Sice jsem o tom četl taky na Iheute (sekce Brno), že vznikne tahle expres linka, ale pořád mi uniká její hlavní účel. Spojení Bastru s Kampusem? Bez Kamech pitomost, protože přestup z A-52/54 na Zoo, obsluha Troubska? Proč jako, když mají A-403/404 (ta druhá navícc vede bez přestupu přes Ořechov do Modřic a k Olympii a na Kampus/špitál mají z Osové jeden přestup a pouhé dvě zastávky). Tak v čem to teda je? A-402 projíždí záměrně skrz Troubsko, má zastávky u kruháku na Veselce po odbočení na komunikaci do Troubska a pak naproti obecáku, pak jede do Popůvek, kde taky staví nejprv u kapličky a pak nahoře u Vintrovny (kousek od Shell), tahle linka jede co dvě hodiny a odpoledne dokonce co hodina v prokladu s A-401 na Bíteš a jede i v době, kdy neobsluhuje Veverské Knínice, z toho mi vychází, že i za tuhle linku si Troubsko něco připlácí, resp. ji krajj takhle schválně objednal. S E50 má proklad a když jedu odpoledne směr Říčany (např. okolo 16:50), dokonce se stává, že přijede E50 od Komárova a až po ní plus po A-69 teprve odjíždí regionálkky. Tak mi řekněte, k čemu ta minibusová linka je, když E50 umožňuje přestup na Troubsko...
A přestup na Kampusu na Rosice/Ivančice? To mi připadá taky jako úlet, klasická A-50 tu obsluhu zajistí mnohem líp, sice vynechává Žebětín, ale dá se na ni přesednout třeba na Hájence.
Navíc na Iheute to mají napsaný tak hloupě, že z kontextu věty plyne, jako kdyby mělo jít z toho minibusíku přestoupit na Veselce na A-405 směr Rosice, ale to asi jen někdo blbě obsal myšlenku, protože tahle linka valí po dálnici a pokud valí po staré silnici, tak bez zastavení.
Jinak jo, teď už chápu ten průjezd Troubskem, asi někdo chtěl mít možnost přestupu na Bíteš už na Veselce, což takhle půjde, když minibus obslouží zastávku A-402 rovně od Staré dálnice za kruháčem a za chvilku pojede A-401 taky skrz kruháč rovně a na svou zastávku (obě v režimu Z).
Jak říkám, kdyby hlavním cílem byl Kampus a dovoz studentů na LF, tak by ta minibusíková linka kroužila prvně po Kamechách a pak teprv valila směr Kohoutky a třeba z Kameňáku bez zastavení na Kampus a konec u FN Bohunice.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Ještě by bylo zajímavý, kdyby tam existovala tarifní výjimka, že cestující jedoucí z Bástru do Bohunic by nemuseli mít jízdenku na zónu 410 (tak jak je to na lince R13, kde cestující jenom projíždějící touto linkou touto linkou přes Břeclav nemusí platit "břeclavskou" zónu 575).

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Obavam se, ze by obyvatele Ostopovic a Troubska nebyli nadseni, kdyby nastupovali na Osove do dost plneho autobusu. Navic by asi zustala bez obsluhy Labska. Nova linka navic temer expresne spoji Bystrc a Zebetin s fakultkou.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Taky je otázkou, jestli by spojení Troubska s kampusem nebylo lepší protažením linek 403 a 404 od Osové ke kampusu.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Tak otazkou asi je, kdo si tu linku objednal. Pokud Troubsko, a takto jim to vyhovuje, pak nevidim duvod se vztekat.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
To Troubsko chápu, kdyby jela jen přes Veselku, tak by tam neměla kde zastavit (zastávky jsou na Z a J od kruháče). Ono dostat se z Bystrca (25 tis. obyv.) někam na západ od Brna je nic moc, i když s E50 je to o něco lepší, ale jenom ve špičce. Předpokládám návaznost na a-401 ve Veselce. Ale tomu míjení Kamech se divím, kdyby se aspoň obnovila zastávka U borovice.
Mimochodem nemá ta linka obsluhovat Rakoveckou? V minulosti se mluvilo o závlecích a-54, případně podílových a-303. Je teda otázka, jestli by tam byl hodinový interval dostačující.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2385 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 96  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 03:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]