Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 76 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Jen zhruba jednou za 10 minut... :wink:


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
mechoš píše:
Jen mezi náma.
Kolej:
1. směr Bystrc
2. směr Cejl (Roosveltova)
3. směr Lískovec
4. směr viadukt

Z druhé koleje lze také jet směr Viadukt. Akorát se ta spojka téměř nepoužívá.


Offline
31
03 úno 2017 07:44
AD úvahy nad vedením linek: ono je to složité. Linku 9 bychom museli poslat oklikou přes Husovu. Tím by linky jedoucí na Křenovou měli společné nástupiště na Hl.n. Přes náměstí Svobody a 2. kolej by jela linka 12. Linka 4 by jela z České Rooseveltovou do Obřan. Linka 11 by nejezdila vůbec (mně jako Komíňákovi teď nechybí). O nevýhodách vím. Hlavně propustnost na Hl.n. Ale zase by se to dobře pamatovalo: 1,2 a 12; 8,9 a 10. Doufám, že to berete jako výstřelek :-)


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
goldfinger píše:
Ta dvoukolejná propojka by měla za následek ještě větší chaos, než tam panuje teď. Jenom si zkuste představit, že by šalina ze 2. koleje odbočovala do Masaryčky - dávala by přednost šalinám ze 3. a 4. koleje, ale měla by přednost před nic netušícími auty, co jedou po Nádražní od Letma...


Jen mezi náma.
Kolej:
1. směr Bystrc
2. směr Cejl (Roosveltova)
3. směr Lískovec
4. směr viadukt

Prosím o správné číslování kolejí (nástupišť)


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Nakaši: Od Renenské na Masarykovu i opačně se již nyní dá dostat díky spojkám u zastávky Nové sady.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Taky si nemyslím, že by se to tam vešlo. Ty oblouky na tak malý prostor nevejdou. Leda tak odbočení od NS.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Ta dvoukolejná propojka by měla za následek ještě větší chaos, než tam panuje teď. Jenom si zkuste představit, že by šalina ze 2. koleje odbočovala do Masaryčky - dávala by přednost šalinám ze 3. a 4. koleje, ale měla by přednost před nic netušícími auty, co jedou po Nádražní od Letma...

Další patálií by byla spousta kolejových křížení (nejsu si jistej, zda by oblouk napojení vyšel geometricky).

Souhlasím, že napravovat špatné linkové vedení kolejovými propojkami není dobrá cesta.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Kolejová propojka se neztratí. Ale hlavně jen ne pouze jednokolejnou. Oba směry. Když už, tak pořádně.
Nehledě na to, že tohle není jedno z těch, co jsou důležité.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
xxx píše:
Myslím si, že by nebylo od věci udělat napojení z ulice Masarykovy na 4. kolej (stačilo by jenom v tomto směru), aby lidé jedoucí na Křenovou nemuseli váhat, jestli pojede dřív devítka, nebo osmička nebo desítka.

Řešit špatně navržené linkové vedení stavbou nových kolejových propojení mi nepřijde zrovna šťastné.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Na zastávce Tkalcovská se srazily tramvaje. Linky jezdily hodinu odklonem


Offline
809
25 led 2006 09:46
Nechci nehodu zlehčovat, zejména pokud byli zranění, ale v minulosti byla najetí mnohem horší (rozhodně je nechci přivolávat). Ale dokud ta Anitra neskončí tři metry uvnitř té trojky, tak jde - z hlediska poškození vozů - opravdu spíše o ťukanec.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Na Tkalcovské si dnes kolem 7:10 daly pořádný polibek 1821 (?) a béčko soupravy 1595+1564.
Šlo bohužel o nehodu se zraněnými (zřejmě i vážnějšího charakteru).
Dokumentační foto od Lukáše Eliáše...
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/20229012_10211485374663080_4614966543251324809_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=2d1f110d0a48e2ac0177bdb5c6914e5a&oe=5A071D40


Offline
175
23 led 2011 03:17
http://brnensky.denik.cz/nehody/az-hodi ... 70718.html
Přetržené trolejové vedení na ul.Lidické.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Myslím si, že by nebylo od věci udělat napojení z ulice Masarykovy na 4. kolej (stačilo by jenom v tomto směru), aby lidé jedoucí na Křenovou nemuseli váhat, jestli pojede dřív devítka, nebo osmička nebo desítka.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
No, to jste dost odvání. :-D
Ale zase, celkové zastřešení nástupišť šalin není tak špatný nápad.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Byl bych odvážnější, dal bych zastřešení od pošty po Letmo na celou šířku ulice, mohla by z toho být pěkná hala, a la hlavní nádraží v Praze. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Byl bych odvážnější a vlez do díry bych ponechal akorát u prostředního nástupiště - u 1. se dá do podchodu vlézt na parkovišti taxíků (za předpokladu odstranění zábradlí, u 3. zase od Letma.

Zůstanou-li šaliny na povrchu, řešil bych celoplošné zastřešení nástupišť


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
To koukám dobře, že po reko nádraží bude vstup do díry jen z 2. - 3. nástupiště?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

276
31 led 2010 23:09
Jiricek píše:
Podle info v dnešním vydání Událostí v regionech je to pouze reko nástupišť. Celková oprava bude prý za 2 až 3 roky



Aaaaha! Já si právě říkal, že o tom nic moc nikde nepíšou... Díky


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
Podle info v dnešním vydání Událostí v regionech je to pouze reko nástupišť. Celková oprava bude prý za 2 až 3 roky


Offline
Uživatelský avatar

276
31 led 2010 23:09
Rekonstrukce před hlavním nádražím se týká pouze nástupišť nebo se bude opravovat celý prostranství okolo jako to bylo na začátku v plánu?

Příloha:
3518938_nadrazi-brno-zeleznice-v0.jpg

Příloha:
3188754_brno-hlavni-nadrazi-v0.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Tohle reseni by opravdu bylo velke zlepseni. Mozna by nebylo od veci, v tom kruhaci udelat ze dvou pruhu pouze jeden.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Souhlas, lepší i bezpečnější. Za relativně málo lovů hodně muziky.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Jo, takhle by to bylo podstatně lepší.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Podobně by fungovala líp drtivá většina kruháčů (pokud vyjíždím prvním výjezdem, pak de facto kruhový objezd vynechávám).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 29 zář 2024 05:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]