Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 60 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
tailslide: Rem to Karimu vyřídí sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Vedel by nekdo, jaka je prumerna (pripadne plna kapacita) obsazenost pivni saliny? Vcera po devate me prekvapilo, kolik mist bylo volnych.


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Rem: To mate pravdu no, ikdyz u kotasek jakekoliv je vzdy na podlaze, akorat kde udelali soudruzy z udrzby trosku chybu bylo/ je u zrychlovacovych K2 tam to je na byvale vyhybce nebo uplne jinde, takze trosku zmatek no.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
...a občas rychle hledáš pískovač, který je všude možně...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Robert: Ale ne, většinou stačí pár zastávek a zvykneš si na všechno. Jedny prázdniny jsme měli střídavé přestávky na d-5 a to si pamatuju, že jsem vystřídal za směnu 3 různé typy vozů v různém stavu (K2, K2R, Anitra). K provozu tramvaje v běžném provozu stejně moc ovládacích prvků nepotřebuješ. Jedeš, brzdíš, dáváš blinkry a sem tam otevřeš a zavřeš dveře.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert: občas mám podobný dojem z řidičů Adosy, že jim dají klíče a jeď. Jednou tady zaskakoval na 153 jeden starší týpek a museli ho vracet až z Kordisu, prý se nemá koho zeptat, kde a na jakou další linku má čekání. Nasraných cestujících bylo jen pět, ale jelikož šlo o večerní poslední spoj do určitých zastávek, tak to schytal.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Vy byste nemohli jezdit v klasickem CSAD, co? Tady mas klice, tady papiry a jed. Auto ani linku (mezinarodni) jsem v zivote nevidel... Pet jinych aut z jedne serie, ani naznakem podobne umisteni ovladacu. Nekolik typu strojku, ke kterym mi bylo sdeleno, ze snad nejsu blbej, abych to sam nepochopil, ze s tim (trochu) umi i M.H....
To jen jako vysvetleni, proc se u takovych prispevku vzdycky bavim...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Ještě k těm Kotaskám... Vzhledem k velmi častým záskokům řidičů z Medlánek v Pisárkách, zvlášť před prázdninama, vídával jsem je často i v těchto výkřicích techniky. Ale Ondra má pravdu, že to dokáže zmást. Tady jsou ale rozdíly i mezi vozy jednoho typu. Některé T3 měly/mají signalizaci zastávky na znamení u tlačítek za madlem a ne vpravo na palubce. Tlačítka jsou tedy celé posunuté a už se mi stalo, že když jsem takový vůz dostal po výměně, tak jsem na zastávce několikrát otevřel pouze první dveře.
Ale mimo tramvaje, při pádu letadla v Jaroslavli byl důvod ten, že pilot nevědomky brzdil. Létali totiž na dvou typech letadel a u jednoho typu si mohl na brzdovém pedálu nechat nohu položenou. V tu chvíli si neuvědomil, že seděl v tom druhém typu s rozdílnou konstrukcí pedálu.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Já ty dvě soupravy T3R.EV myslel obecně, nejen pro jedničku. Je mi jasné, že jsou prázdniny a tím pádem jiné oběhy/kurzy.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jenda: Tak oni by ti určitě řekli, že ano, rekonstrukce trati tomu pomůže, ale že rekonstrukce trati nemá nic co do činění s obutými vozy, že to je zcela jiný problém. Sice by měli pravdu, ale to neznamená, že to je pěkně… No, víte co. :-)
To, jak mlátí obuté vozy, to je něco šílenýho, takže se nedivím, že to probudí i neznalou populaci. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Úsměvné je, že DPMB často na veřejnosti prezentuje, že díky rekonstrukci tratě se sníží hluk do okolí, ale pak tam jezdí většina vozů obutých... viz například Ečerova - Kubíčkova. Někdy jsou B vozy fakt hodně obutý. Jednou jsem zaslechl dva důchodce, jak na to obutí říkali, že šalina má asi vadná kola :D

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ondra K.: Jasně, tak je méně odjezdů, to dává smysl. Jediná věc, co je na PD-P JŘ dobrá. Pokud kouknu na iRIS, tak vidím 2 nevyhovující vozy a zbytek OK. Tzn. pokud vyjdu ven, budu extra ##MLUVÍM SPROSTĚ##, protože „náááááhodou“ mi tam zrovna přijede přesně to, co nechci. Zákon schválnosti, víš co.
Cracatit: 34. kurz 1. Jo, ten znám dobře. Přesně to, co jsem psal nahoře. To je ten, který jsem dříve potřeboval, abych se dostal do práce. :-D Jaká to ale náhoda, že? Hmmmm!
Teď vážně: Jela tam jednou KT8, dvojice T6 byly asi nejčastější, dvojice T3R.EV občas.
A když jsme u toho zvuku, syčivé mi přijdou spíš Varia. T3R.EV jsou takové pískající.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
A porad by me zajimalo, proc se piskovace o prvnich Varii nemeni, kdyz to puvodne melo byt v plánu. Komedie hrozná.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Bud ignoruje, je mrak ridicu, kteri piskovace skoro nepouzivaji a navic k tem variim, kdyz acko s elektromagnetama, ktery je ridic na zastavce schopnej je vysypat a becko s tribotecama, ktery sypou malo, tak je plozka hned, vuz si to nesrpvna. Nepomaha tomu ani to, ze varia maji dosti nevychytanou skluzovou/ smykovou ochranu. Takze tak.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
tailslide píše:
a už sme to tady s manilem řešili, že spojovaní vozú s rozdílnými typy pískovačů nefunguje.

Jojo, to si pamatuju, proto jsem psal v původním svém příspěvku výše o "nezřízeném spojování".

Každopádně mě překvapilo, že nezanedbatelné množství řidičů ignoruje prokluz...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Přes prázdniny mají Medlánky jen 6 pořadí pro 2*T, takže spojovat europulsy ani není třeba.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Před prázdninama tak byl 34/1 ve 2*T, často T6, nebo T3R.EV. Dost se jinak ten pár T3R.EV vyskytoval na dvojce a sem tam i na dvanáctce, ale dvojka skoro pravidelně. Nevím, jak je to teď v létě, ale v červnu to chodilo takhle. Mimochodem, neví někdo, proč nejsou dvě dvojice syčivek T3R.EV? Je něco s 1560?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Je to samozřejmě tak. T6 jako samostatný typ mezi typy není. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Není tam náhodou varianta 2*T, což může být i T3EV?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
likin: 1 ve Variích. Pěknej sen. :-D

V současnosti je to v podstatě realita. 22/1 je KT8 variatně 2*T6 a 43/1 je 2*T3. Zbytek jsou garantovaně LF2+LF.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
mechoš píše:
Ondro možná před pár lety jo, ale dnes kdy se šaliny "sěhují" mezi vozovnama celkem pochybuju, že medlánečtí neznaj kotasky - ano nesetkaj se s něma každy den ale už bych to jako problém opravdu nevnímal. ;)

Tak konkrétně kotasy se mezi vozovnama nestěhují. Maximálně s nima přijede do Medlánek pisárecký řidič z trhačky a odpoledne si je vezme. Tak, že s nima přijde do styku řidič "konkurenční" vozovny, se stěhují varlata a poršata (+ varianty k poršeti - kačeny).


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
likin: 1 ve Variích. Pěknej sen. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Ondra K. píše:
Tak, tys jezdil v Pisárkách, ale jak často se medlánecký řidič potká s kotasovou K2?

asi tak 35x za šichtu sarcastic nikde není napsáno, že musejí být nutně nadále v Medl, klidně mohou jezdit z Pisárek jako alternativa ke dvojčatům, případně nahradit zbylá dvojčata na jedničce před plným pokrytím Várii - otázka je co bude dřív, zda provozní K3 nebo jednička komplet ve Variích :D Nehledal bych problém tam kde není ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Ondro možná před pár lety jo, ale dnes kdy se šaliny "sěhují" mezi vozovnama celkem pochybuju, že medlánečtí neznaj kotasky - ano nesetkaj se s něma každy den ale už bych to jako problém opravdu nevnímal. ;)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
mechoš píše:
Pokud si dobře pamatuju tak K3 ma sejné rozložení čudlíků jak kotak K2 takže argument že se řidič bude věnovat hledání čudlíků a ne řízení odpadá.
A osobně si nemyslím že by byl vůz pro řidiče zas až tak rozdílný od kotas K2 ;) - ano je o kus delší.

Tak, tys jezdil v Pisárkách, ale jak často se medlánecký řidič potká s kotasovou K2?

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 17:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]