Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 25 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Nejvetsi zpozdeni ty linky nabiraji v opacnem smeru na Jihlavske a Herspicke. V opacnem smeru se navic tim, ze se nejede po vecne ucpane Uzke, se eliminuje sekera mezi Uzkou a Soukenickou.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
K té 60/61 - hlavně aby fakt někoho nenapadlo je takhle nechat - už teď nabírají šílený zpoýdění mezi Dolním a Soukenickou a to nemluvím o dalším zpoždění v oblasti Spielberk Office Center, hřibitova a krematoria. A přitom jsou to linky vozící lidi k nemocnici na linky 405/6.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
31Tr. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Co znamenají "kloubové šráky" v hlasování?

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Díky všem za názory a je to tak. Linky 60 a 61 slouží jako doprava ke kampusu a k bohunické nemocnici. A z hlavasu výhoda, jelikož
to je dopravní uzel. Z Úzké jezdí jen lidi, kteří tam dojdou pěšky z podchodu.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Já jsem s tím už několikrát jel a ty tři minuty to zhruba byly, a to i ve špičce. Ano, pokud to bude zajíždět na plochu ÚANu, tak můžeme minutu přidat. Ale furt to je stejný čas, který trvá cesta v jakémkoli voze, co jede od toho Grandu, takže to není důvod do celkového času cesty započítávat. A ty další tři minuty čekání na 60/61 bych fakt do celkového času cesty nepočítal, to jsou dva semafory s červenou, což se ztratí.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
3 minuty? Nenech se vysmát. Za prvé by ten bus málokdy přijel hned - v jakém intervalu by jezdil, kdyby po 5 minutách, tak střední hodnota je 2.5 minuty. Po cestě mám 4 světelné křižovatky - u viaduktu, u Vaňkovky, Zvonařka Opuštěná a odbočka na ÚAN. Kdybych se zdržel na třech z nich, což je víc než reálné, tak mám další 3 minuty navíc plus čistá doba jízdy - další 2.5 minuty? Takže su na 8 minutách a to neuvažuju s horší dopravní situací na Dornychu, která vůbec není výjimečná. Ale jo, jinak je to zanedbatelné.


Naposledy upravil xcav8 dne 10 črc 2017 09:52, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
A kdyz je autobus zaveze primo na plochu Zvonarky, coz je vec, kterou tady resime, tak namitnes, ze Zvonarku nejde obslouzit jako Grand. A jenom proto, ze by to vyzadovalo max. 1 prestup a 3 minuty jizdy navic, coz v celkove dobe cestovani dela zcela zanedbatelny cas. Ktery beztak cestujici stravi v autobuse jedoucim od Grandu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Robert píše:
Ty se z toho Grandu jednou poseres... Pro lidi, co potrebuji pokracovat autobusem ze Zvonarky, je stejne k h*vnu jako Zvonarka pro tebe.

Kolik je lidí, co přestupují od Grandu na Zvonařku a vice versa? Podle mne naprosté minimum, odhaduju, že 70% pokračuje dál MHD, 20% přestupuje na vlak a možná ten zbytek na jiný bus ze Zvonařky.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Robert píše:
Ty se z toho Grandu jednou poseres... Pro lidi, co potrebuji pokracovat autobusem ze Zvonarky, je stejne k h*vnu jako Zvonarka pro tebe.

Však právě proto by taky chtěl celou Zvonařku nastěhovat ke Grandu. sarcastic sarcastic

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Robert: :applause: naprosto přesně vystihnuto.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinak na houby není existence Grandu, ale nutnost obsloužit dva velké autobusové terminály a k nim hlavní nádraží. Bylo by fajn se po letech shodnout, kde ten autobusák chceme a tam vymístit všechno včetně příslušné linky MHD, která pak obslouží vlakové nádraží a třeba kampus, nebo nějaký jiný velký cílový bod.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím si, že by přesměrování A-60/61 mělo vydržet delší dobu, větší výluky nádraží se plánují i na příští rok a nejvýživnější má být v 2019 při výstavbě zab. zař. na hl. nádraží. Takže já bych ty linky takhle nechal trvale s ukončením ideálně na ploše Zvonařky, nebo někde u dolního nádraží.
E-60/76 mi připadá nesmyslná, jednak zabíjí výhodu ukončení na Zvonařce a jednak je nežádoucí přenášení zpoždění ze šedesátky na letiště.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Ty se z toho Grandu jednou poseres... Pro lidi, co potrebuji pokracovat autobusem ze Zvonarky, je stejne k h*vnu jako Zvonarka pro tebe.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nechápu, proč někomu leží v žaludku terminál u grandu.Autobusak tam byl odjakživa a je videt, ze lepší misto pro dálkové spoje neni.Ze by potřeboval lepší organizaci, o tom asi nebude sporu.Ale je sociálně inženýrský nesmyslem uvažovat o jeho rušení jenom proto, ze fuj busy jedou do centra. No kam by taky mely jet, vlaky taky konci o kus vedle, takze výborná návaznost.
Zvonarku nejde obsloužit tak, jako Grand.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Pokud chces rozumne obslouzit Zvonarku, musis tam linku ukoncit, nejlepe primo na plose, spojeni s cimkoli tu vyhodu zabije.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Fafner: Jak píše Robert, a-60 a 61 zastávkové opravdu nejsou. S výjimkou té zmíněné Strážní a možná ještě Kejbal se ve větším využívají jenom zastávky u nemocnice, Kampusu a Úzká. Naopak jako zastávkové slouží právě d-1, 8 a t-25, jenže právě do nich je často problém se po trase dostat. Tak nevím o jakém plánování kapacity tu je řeč, když tyto linky jsou už teď kapacitně za hranou a posilovat je dál je problém, na rozdíl od a-60 a 61, které mají kapacitní rezervy. Další možností, která mě napadla, pak může být zavedení nějaké E60 v trase Kampus – Nemocnice Bohunice – Hlavní nádraží – Autobusové nádraží a pak expresně někam na Černovické terasy, případně spojit s E76 a na letiště (resp. protáhnout E76 expresně ke kampusu, s případnou zajížďkou k ÚAN).

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Treba proto, ze ty saliny jezdi narvane po strechu a autobusy maji vyuzitelnou kapacitni rezervu?
A zastavkove tyto linky moc nejsou. Vetsina lidi jede opravdu do spitalu, zastavky od Zvonarky po ÚH jsou obvykle jen nastupni. Snad jen s vyjimkou Strazni a okolnich na 61, coz by slo vyresit prave vedenim jen linky 60 pres hlavas.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
peno: Proč bys chtěl ulehčit d-1 / d-8 na úkor autobusu?

Čím méně ekvivalentních způsobů, jak se dostat z bodu a do bodu b, tím jednodušší plánování obsazenosti těchto spojů. Přidáním a-60 / a-61 bys d-1 / d-8 / t-25 zas až tak výrazně neulehčil, ale dost bys poškodil účel těchto autobusových linek jako zastávkových (=značná část cestujících by akorát jela z konečné na konečnou, což by ztížilo možnosti využití po trase těchto linek).

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Tak jiste, ze DP nebude delat nic, co by mu snizilo zisky z pronajmu. Proc taky? Penize by od mesta pri vyuziti Grandu dostal stejne a prisel by o zisk z pronajmu. Vedeni linek 60/61 (nebo aspon 60) pres hlavas by se mi taky libilo, ale neverim, ze to zustane. Snad jen vyluka spojena se zrusenim smycky Zvonarka by tomu mohla pomoci.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Je také vhodné si uvědomit, že a-60 a 61 může ulevit i d-8 a také d-1 a t-25, protože jsou i lidé, kteří pojedou d-1 na Mendlák a pak se nacpou do už tak narvané t-25, protože je to, na rozdíl od kombinace d-8 na Osovou a t-25/a-50 k nemocnici či Kampusu (o trmácení se někam na Úzkou ani nemluvě), prakticky bezbariérové spojení.
A ano, DPMB pronajímá terminál u Grandu a pak to dopadá tak, že už pomalu ani nemá kde odstavovat záložní autobusy. A právě proto by se mělo zlepšit spojení s ÚAN, což by a-60 a 61 přes hlavní nádraží s ukončením na ÚAN dokázali. Jenže se mi zdá, že není v zájmu DPMB jakkoliv zlepšit spojení ÚAN. Jen se podívejte na to, jak dlouho trvá příprava tramvaje na Plotní. DPMB je prostě ve střetu zájmů a to je ten hlavní problém. Dokud bude DPMB vlastnit a hlavně pronajímat terminál u Grandu a tím rejžovat na hromadě dálkařů v centru, tak mám obavy, že se situace nezlepší.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
jara255: byla to linka 51. Tuto linku jsem ve špičce jezdil s kloubákem, měli jsme to na dekádě, ale ten kloub tam nebyl kvůli pacientům ke sv.Anně a kvůli Žluťáku, ale kvůli děckám co jeli na konečnou Barvičova na základku. To samé platilo opačně odpoledne. Ze Zvonařky jsem jel většinou uplně prázdnej nebo tak max 2 lidi, pár kousků nastoupilo na Úzké a pak se vše nahrnulo na Mendláku. Neříkám, že tam nejezdily pacoši do nemocnic, taky neříkám, že jsem souhlasil se zrušením této linky, ale asi to byl právě tento důvod. 60 a 61 ikdyž se to cestujícím takto líbí, nevěřím, že to tak zůstane, docela se divím, že se 67 drží v centru. Je poněkud zvláštní, že DP nevyužívá nádraží i Grandu, kde by v pohodě mohly právě 60 a 61 a třeba i 76 končit tak jak tomu bývalo dříve ( tuším 55,83 a ještě nějaké linky ) místo toho to pronajímá ŽluŤáskům, kteří to tam dokáží dokonale zasekat. Zajímavé je, že zde Brnu nevadí tyto autobusy ve středu města.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Autobusy v centru NE, ale pro 60 a 61 od hlaváku by měla by být výjimka stejně jako u bývalé tuším 57 nebo co to bylo, která jezdila na Žluťák z Novejch sadů. Proč? Jsou to linky, který obsluhují špitály(!) a nastupují do nich lidi co přijedou vlakem, kam je IDS cíleně cpe. Do špitálu jezdí nemocní, kteří o nějaký přestupy natož chození na Úzkou nemají zájem a mnohdy mají i sníženou mobilitu! Dřív u špitálu v Bohunicích zastavovaly linky ČSAD. Za stavu, kdy 60, 61 jezdí z Úzké, MHD lidem moc neslouží.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Souhlasím s penem - dokud nebude hotová šalina na Plotní a Bohunice, tak a-60/61 v jeho návrhu zní opravdu rozumně - nevím, kdo dnes chce jet z Bohunic k Vaňkovce - je to taková zastávka v centru z nouze (kde vystoupí nejvíce lidí, protože jinde blíž důležitých uzlů není kde). Na Zvonařku jezdí minimum lidí. Za to spojení na hlavas a dokonce na ÚAN - to zní mnohem rozumněji.
Nikdo nechce spojení ze všech míst ve měste na hlavas - ale ten bus do centra stejně jede - takto by jen jel na mnohem rozumnější místa - přestal by obsluhovat jen "Kampus a okolí", ale najednou by i druhá strana větve měla své velké opodstatnění.

Většina lidí se dnes na ÚAN courá z hlavasu přes Vaňkovku... tento spoj by jistě využili, navíc interval linek je luxusní a konečná Zvonařka se má rušit, jestli se nepletu - bude potřeba ji opustit stejně dřív, než bude Plotní dokončena.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Co pět minut odevšud všude samozřejmě ne, ale hlavák je nejdůležitější přestupní uzel v Brně a Kampus s bohunickou nemocnicí generují tisíce lidí denně a nejsou adekvátně propojeny. A totéž platí pro spojení hlaváku a ÚAN. V obou případech se tramvaj plánuje a je to jedině dobře. Ale to je běh na dlouhou trať. Nevidím tedy důvod, proč lidem z těchto oblastí neusnadnit spojení s hlavákem hned, když k tomu máme i vhodnou autobusovou linku. Samozřejmě s tím, že půjde jen o dočasné řešení, než bude tramvaj. Veřejná doprava je a musí být o tom, zajistit adekvátní spojení vytížených oblastí a když to nedokážeme, alespoň zatím, nabídnout v elektrické trakci, tak holt musejí nastoupit autobusy, byť jsou trochu mimo systém.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 20:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]