Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 83 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Oprava za čtvrt miliardy. Výměna potrubí nebo kolejí na rok zavře Údolní ulici
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/oprava-za-ctvrt-miliardy-vymena-potrubi-nebo-koleji-na-rok-zavre-udolni-ulici-20170628.html


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
http://www.zidenice.eu/wp-content/uploa ... 235144.pdf

Sice je to rozhodnutí o umístění značek na přechodnou úpravu provozu, ale jsou tam detailní mapky z nichž lze vyčíst, že se bude (!konečně!) opravovat křížení žel. vlečky s tramvajovou tratí na Křenové


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Emperror píše:
Ono by to tou tramvají bylo hlavně bez přestupu a ještě by se nějaká ta minuta ušetřila. Teď jede t-26 z Oblé na Mendlák 13 min, pak d-1 cca 8min, tedy 21 min čistého času + přestup. Tramvaj přes Kampus by jela cca 17-19 min a bez přestupu, tedy časově jasná volba, jakkoli se může zdát, že to objíždí.

Taky fakt.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ivanovice mě taky napadly, přivést TT třeba do oblasti Globusu/Bauhausu, kde je možnost mimo jiné v budoucnu postavit P+R parkoviště. Resp. odtud ještě TT protáhnout o nějakou tu zastávku až do Ivanovic. Tady by se nabízelo zahloubení TT pod povrch, ale to bude v České republice asi ještě dlouho nemožné (finančně).


Offline
7387
27 úno 2010 07:40
Tak na Holzove uz ta vystavba je a pokracuje, v Bosonohach o nicem takovem nevim. Spis bych si umel predstavit prodlouzeni do Ivanovic, kde obyvatel pribylo.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jaký má smysl stavět trať do Holzovy ulice? V Líšni je plánovaná budoucí výstavba. Z hlavy teď nevím, jak jsou na tom Bosonohy, co se týče ÚP; ale když si vezmu třeba takový Campus, kde se něco postavilo a pak doháníme resty (chybějící TT) a fakt, že je v Brně aktuálně nedostatečné tempo výstavby bytů (i proto jsou ceny tam, kde jsou), nepřijde mi to jako zcestné, navíc v Bosonohách by bylo místo na novou vozovnu.
Jinak to prodloužení TT může v dané lokalitě zatraktivnit MHD - přímé spojení s centrem díky šalině. Jak píšeš - dnešní špičkový interval není žádná pecka, navíc přestup bus-tram tomu nejspíš taky nepřidá.

Však tam nemusí zajíždět všechny spoje. Jen si myslím, že by se rozvoj tramvajové sítě měl odvíjet mimo jiné od budoucího stavu (dle nějakých scénářů; Líšeň, potenciálně Bosonohy, už postavené prodloužení do TP), než jen lepit díry stavu současného (Campus, Kamechy, Lesná).


Offline
7387
27 úno 2010 07:40
Jaky ma mit smysl stavet trat nekam, kde je ve spicce 15 minutovy interval solo busu?


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Emperror: tak ono lze postavit v budoucnu obě prodloužení. Na Kamenný vrch i do Bosonoh. Ale Bůh ví, jestli na to budou finance a jestli se proti tomu neozve nějaké sdružení typu Voda z Tetčic.


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ojin píše:
doba výstavby 41 měsíců (zkrácení doby bude kritériem výběrka)

Ano, doba výstavby by se měla zkrátit pokud možno do záporných hodnot.


Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Dneska jsem byl u nás v Lískovcu na besedě o šalině do kampusu, tady je pár postřehů.
(Počítám, že tady se brzo objeví aktualizovaná prezentace.)

Jízdní doba 2,5 minuty
Délka nástupišť 65 m
oprava stávajícího úseku kolem zastávky Osová 230 m (včetně zahloubení o cca. 1 m v místě dnešního přechodu přes koleje, místo něho lávka pro pěší)
doba výstavby 41 měsíců (zkrácení doby bude kritériem výběrka)

Etapizace
1. etapa: Kampus, S 1/2 Jihlavské - 4 měsíce
2. etapa: J 1/2 Jihlavské po zastávku Nová Jihlavská - 6 měsíců
3. etapa: dokončení zastávky Nová Jihlavská, úsek po zastávku Labská (uzávření ul. Labské) - 4 měsíce
4. etapa: od jižního portálu po jednosměrku skrz Mikuláškovo nám. - 6 měsíců (z toho 3 měsíce povrchový výkop)
5. etapa: jednosměrka skrz Mikuláškovo nám. - Labská - 6 měsíců (z toho 3 měsíce povrchový výkop)
6. etapa: kolem zastávky Osová, zahloubení tratě - 10 měsíců (část této doby nejspíš výluka, jedná se o zachování jednokolejného provozu)
V prvních 2 etapách bude Jihlavská průjezdná v polovičním profilu.

Ty počty měsíců nesedí s tím celkovým počtem, možná v tom mají rezervu, přestávky (technologie, zima)

Pravděpodobný provoz po dokončení:
8 do kampusu
6, 10 do Starého Lískovce, smyčky
25 zachování stávající trasy, prodloužení k žel. zastávce je zatím s mnoha otazníky
37 na Osovou ztratí význam, patrně bude ukončena u nemocnice
60/61 budou výrazně omezeny

Další témata:
Údržba tunelu, podzemní zastávky a výtahů - má zajišťovat DPMB na objednávku města
Pěší přechod přes Jihlavskou - majetkové komplikace - silnice je kraje, tangenciální přivaděč patří ŘSD, část pozemků kolem je soukromých, na část jsou restituční nároky (Kohnové). Město bude řešit nějaké směny v rámci této stavby, ale než se zruší ta tangenta, přechod patrně nebude (ani podchod).
Požadavky na koordinaci uzavírek Jihlavské s činností na D1.
Obavy o statiku z blízkého domu Mikuláškovo nám. 10 (9 m od stěny tunelu) - zesílená stěna tunelu, zpevnění hloubené jámy betonem, výkop zdi bude napuštěn speciální směsí, aby nedošlo k sesuvům.
Současná ulice Okrouhlá/Vltavská kolem tratě bude zaslepena, obavy o kapacitu křižovatky Labská / Osová / Pod nemocnicí, navíc v souvislosti s právě stavěným OD Lidl v Bohunicích

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2889
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A ještě k těm parkovištím, kdyby se hodně chtělo, tak na Jemelkové se dá udělat parkovací dům, šalina tam je (Starý lískovec, smyčka), přivaděč tam je a Jihlavská taky, stačilo by upravit jednu křižovatku na Jihlavské a trochu to prostředí upravit po stránce kamer, oplocení, automatů na jízdenky a podobného vybavení, nemusí jet všichni do na kampus. Hlavně při veletrzích, Velké ceně a podobných příležitostech by tohle místo pomohlo už dneska.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2889
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ono je i logický, že to objíždí, si vezměte, do jakýho krpálu valí T-25/26 po Pisárecké/Rybnické.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Ono by to tou tramvají bylo hlavně bez přestupu a ještě by se nějaká ta minuta ušetřila. Teď jede t-26 z Oblé na Mendlák 13 min, pak d-1 cca 8min, tedy 21 min čistého času + přestup. Tramvaj přes Kampus by jela cca 17-19 min a bez přestupu, tedy časově jasná volba, jakkoli se může zdát, že to objíždí.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
2889
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přišlo by mi to logičtější, mít šalinu na Kameňák, než ji táhnout někam do Bosonoh, kde o ni stejnak nemají zájem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Vzhledem k povaze tohohle projektu, by jednou taky mělo být myšleno na budoucnost.
Otázkou je ale taky jízdní doba šaliny na Kamenný vrch. Řekněme na všemi oblíbené nádraží. Ono to docela objíždí, když se na to tak člověk podívá.
Jasně, není to nějak dramatický a rozhodně by to nemělo být jako bod proti nějaké takové trati, ale…je to.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Emperror: budeš se divit, ale měl jsem na mysli to stejné. Je totiž otázka, jestli je jednodušší podjet Campus Square, příp. kruhový objezd vedle, nebo tramvaj natáhnout prostředkem právě onoho kruháče (potenciální protažení na Kamenný vrch). Finanční náklady samozřejmě mluví pro pozemní variantu.


Offline
14
11 čer 2008 21:12
MartinV píše:
Nakolik se dá ještě se stavbou něco dělat, ve smyslu upravit? Z magistrátu se občas ozývá potřeba P+R parkovišť. Pokud by byla zastávka nemocnice Bohunice podzemní, neměl by snad být problém stočit TT doleva pod odstavné parkoviště mezi výpadovkou a Campus square. Stálo by to sice víc, ale parkoviště by získalo více na významu.


No to je otázka, zda by mnohem levnější a snazší nebylo postavit nové parkoviště (resp. parkovací dům) blíž šalině. Např. mezi ulicemi Jihlavská a Labská ;-)


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
MartinV píše:
Nakolik se dá ještě se stavbou něco dělat, ve smyslu upravit? Z magistrátu se občas ozývá potřeba P+R parkovišť. Pokud by byla zastávka nemocnice Bohunice podzemní, neměl by snad být problém stočit TT doleva pod odstavné parkoviště mezi výpadovkou a Campus square. Stálo by to sice víc, ale parkoviště by získalo více na významu.


Hlavně to nedávat u Nemocnice pod zem. Současná úvrať je ideální pro možné budoucí prodloužení. Dovedl bych si časem představit prodloužit trať středem komunikace až na Kamenný Vrch se smyčkou u dnešní smyčky trolejbusové. Jen by se obětovaly parkovací místa na ulici Petra Křivky, ale rozhodně by mi to stálo za to mít na Oblé trbus i tramvaj, stejně se na ní bude jezdit k té Nemocnici. Mimo jiné může dojít časem aspoň k dobudování smyčky u kruháče u Kampusu.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

567
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Eda píše:
Ach jo. Škoda, že jsem to nevěděl dřív, čas bych si udělal. Teď už je bohužel pozdě :-(

Dle Brněnského Metropolitanu se další setkání uskuteční 15. června v 18:00 ve Starém Lískovci ve školní jídelně ZŠ Labská.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nakolik se dá ještě se stavbou něco dělat, ve smyslu upravit? Z magistrátu se občas ozývá potřeba P+R parkovišť. Pokud by byla zastávka nemocnice Bohunice podzemní, neměl by snad být problém stočit TT doleva pod odstavné parkoviště mezi výpadovkou a Campus square. Stálo by to sice víc, ale parkoviště by získalo více na významu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ach jo. Škoda, že jsem to nevěděl dřív, čas bych si udělal. Teď už je bohužel pozdě :-(


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Kdyby někoho zajímalo:
Citace:
Přípravy na stavbu tramvajové trati z Osové do kampusu pokročily do další etapy. Město Brno a dopravní podnik proto připravují na další veřejné projednání tohoto projektu.

Uskuteční se ve středu 14. června v 18.30 v sále bohunické hasičky, Ukrajinská ul. č. 2.

O nové tramvajové trati, která patří mezi strategické projekty města Brna, přijde debatovat Richard Mrázek - náměstek primátora města Brna, zástupci Dopravní podnik města Brna i projektant tramvajové trati. Besedy se zúčastní i starosta městské části Antonín Crha.

...a kdyby tam někdo šel, já bohužel čas nemám, tak určitě budu rád, když sem pak hodí své dojmy - klidně i subjektivní/neoficialní, o kterých se právě nejde nikde dočíst, ale je třeba "být na místě".


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Podle tohoto (vím, je to Blesk), Brno již vlastní všechny potřebné pozemky pro stavbu TT Osová - Univerzitní kampus. Podle fb R. Mrázka věc aktuálně náleží zastupitelstvu a jeho schválení.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

279
31 led 2010 23:09
TMB píše:
... Samozřejmě věřím, že nakonec bude nalezeno přijatelné řešení a projekt se realizuje v podobě, jak je navržený.



Jak to tedy bude s napojením normálního rozchodu na trať? Úzkokolejku čekat asi ani nemůžeme, ale normální rozchod by napojenej být mohl ne nebo to bude opravdu tak, jak je nakreslený ve vizualizacích?


Offline
830
25 led 2006 09:46
Vzhledem k tomu, že jednání s DPMB pokračují, nechci zde příliš ventilovat některé dosud nevyřešené problémy. V současnosti bylo TMB projektantem požádáno o souhlas s realizaci projektu (v Areálu MHD), aby šlo požádat o stavební povolení. Ten zatím muzeum nedalo, protože jsou zde některé nesrovnalosti mezi dohodnutým řešením a zaslanou dokumentací + otázka kdo co bude platit.
Problém je, že sice projektant byl k požadavkům muzea celkem vstřícný, ale platí jej DPMB, který uplatňuje svoje postupy a směrnice, přes které "nejede vlak" (třeba typy žlábkových kolejnic).
Z tohoto pohledu je zbytečné řešit, zda a kam by mohly jezdit úzkorozchodné tramvaje.
K financování jen tolik - kdyby mělo muzeum spolufinancovat částku dle původních představ DPMB, tak dle mého mínění budou koleje v Areálu MHD pozlacené, bude viset trolejové vedení a vůbec tam nebudeme potřebovat smyčku DPMB.
Samozřejmě věřím, že nakonec bude nalezeno přijatelné řešení a projekt se realizuje v podobě, jak je navržený.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 pro 2024 20:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]