Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 88 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Robert píše:
Naopak z Vranovic jezdi lide do Pribic, Velkeho Dvora, Pohorelic, Uhercic a Starovic.


Zas tolik jich asi nebude, když se tam zrušil vlak.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Trolejbus od Ekovy Vypadá dost dobře: http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2017/5 ... ectron-12t


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
505 nezvlada? Kdy, prosim? Ty max. dva pary spoju, kdy stoji vice nez 10 lidi, a to jen kvuli navazujici 514? Naopak z Vranovic jezdi lide do Pribic, Velkeho Dvora, Pohorelic, Uhercic a Starovic.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A není právě to, to o čem Robert psal? K tomu navíc případné komplikace při rozpojování a spojování, o čemž moc dobře vědí své v okolí Prahy, kde je právě kvůli tomu snaha spojování a rozpojování Ešusů v provozu omezit, ne-li zcela zlikvidovat. Nemluvě o tom, že zastávka kvůli spojování a rozpojování se nutně musí odrazit v jízdní době.

Robert: I kdyby se do Židlochovic přesměrovala část vlaků, které dnes jezdí do/z Vranovic, (to, co dnes jezdí do Šakvic či Zaječí tam snad už nikdo normální přetrasovávat nebude, doufám), pořád je to rozumnější, protože Židlochovice jsou největším sídlem v oblasti a zároveň i významným přestupním uzlem. A co si budeme povídat, a-505 prostě nezvládá a vlak je pro tuto linku jedinou rozumnou posilou. Oproti tomu přípoje ve Vranovicích se dají udělat rozumně i na menší počet vlaků a pořád se to bude kapacitně zvládat. V Židlochovicích u a-505 totéž zdaleka neplatí a tahat všechno do Hrušovan na vlak taky nejde.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Pokud se nepletu, tak na úseku po rozpojení by museli být dva fírové tak jako tak.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Tak to by pochopil i vetsi omezenec, nez su ja. Myslel jsem samozrejme usek po rozpojeni.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Nové tramvaje? Dopravce plánuje investice za miliardy

Pantery mají mnohočlen, takže v úseku, kde jedou dva spojený, stačí jeden fíra.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Takze fira navic, super.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
V dnešní době, kdy máme v Brně Pantery s automatickým spřáhlem, je ve hře i varianta spojování/rozpojování.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Pokud bude v Zidlochovicich ukonceno tech par vlaku, co konci v Hrusovanech, pripadne se tam zavedou dalsi, je to hodne draha sranda. Pokud tam ukonci ty, co dnes konci ve Vranovicich nebo Sakvicich, urcite to dotcene obyvatele potesi. Jestli se tam ma jezdit zavlekem, tak je to uplny nesmysl.
Nemluve o tom, ze pro polovinu Zidel uz tak dosti vzdalene autobusove nadrazi bude spolu s vlakovym jeste dal.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
S Hustopečemi souhlas, ale s Židlochovicemi ne. Židlochovice mi přijdou jako rozumné ukončení krátkých posilových vlaků od Brna, které dnes končí v podstatě v polích před velkým sídlem. Oproti tomu Hustopeče nadělají víc škody, než užitku, protože totálně rozhází dopravu na koridoru a prakticky znemožní přímé osobní vlaky Brno – Břeclav a tím i zkomplikují dopravní obsluhu Ladné a Rakvic a zhorší i obsluhu Podivína a Zaječí. Přitom kdyby Kordis nebyl dlouhodobě zatvrzele protiautobusový, tak máme přímé autobusy Brno – Hustopeče a spíš řešíme, kdy konečně ukončit na té trati do Hustopečí provoz, protože by byl její provoz neekonomický. A také bychom nemusely řešit přeplňování R13.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Tomu rikam vyhozene penize. Podobne jako planovana obnova a elektrifikace trate do Zidlochovic. Zjevne na to mame...


Offline
100
08 dub 2017 08:47
Stát „zadrátuje“ další trať, umožní tak přímé vlaky Brno-Hustopeče
http://ekonomika.idnes.cz/szdc-chysta-e ... oprava_suj


Offline
100
08 dub 2017 08:47
Další místa pro konstruktéry. Siemens bude v Plzni vyvíjet rychlovlaky
http://ekonomika.idnes.cz/siemens-otevr ... oprava_suj


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Koukám, že ten známý vtip: „Já musím, já jsem řidič“, dostal při této nehodě novou perspektivu, která už ovšem nijak vtipná není :-(

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To je u těchto panelů normální, že i při vypnutém klíčku svítí? A nebo že by to všechno bylo trochu jinak?
Každopádně tenhle facelift tomu včelínu z JZD Libchavy docela sluší. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Rozjetý autobus bez řidiče v Úštěku drtil lampy a dopravní značky


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Pokud by skutečně byl zájem všech kompetentních lidí, aby to fungovalo, tak by to fungovat mohlo.
Ale obávám se, že ten předpoklad asi naplněn nebude.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
A městský DP má generovat zisk? Nebo jaký v tom vidíš rozdíl?


Offline
1591
18 led 2009 10:06
No ale pokud u nás v kraji mají dopravci smlouvu na 10 let, tak taky dostanou vždycky zaplaceno a mnozí nemají pak motivaci poskytovat tu službu tak jak mají... Jako nejsu zastánce krajskýho DP, ale tohle si myslím že je taky fakt, nebo ne? Když má dopravce dobrý vedení, je na úrovni a když má špatný, tak všecko sabotuje.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To je dost naivní představa. Pokud firma nemá generovat zisk, tak zákonitě nemá žádnou motivaci fungovat efektivně, protože ta firma dostane zaplaceno vždy bez ohledu jak dobře, nebo špatně funguje. Ostatně, je to vidět na většině státem vlastněných firem. Přezaměstnanost, dosazování nekompetentních lidí do vedení, zaměstnávání neschopných lidí, kteří by se jinde neuživili...

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Tak ale pokud 99 % aktivit soukromého podniku je, že jezdí v závazku veřejné služby, tak co je na tom podniku pak soukromého? Alespoň v některých případech to tak je - to se to jezdí, když má peníze jisté a vlastně nemusí řešit ani žádnou konkurenci - jen při novém VŘ. Alespoň u některých dopravců to tak je.

Pokud existujou městské DP, které dovedou rozumně fungovat (až na výjimky), nevidím zas tak velký rozdíl proti krajským DP - pokud by to nedopadlo formou nějakého pronájmu a "subdodávek", ale nejlíp by odkoupily nějaké autobusy a zázemí od existujících společností. Takový podnik je pak mnohem pružnější + jeho cílem by nemělo být generovat zisk narozdíl od soukromé společnosti, takže by provoz měl být o něco levnější. Proč by stát měl platit někomu, kdo vykazuje vysoký zisk (skupina Arriva ČR třeba - rok 2015 zisk 203 milionů (i když největší podíl na zisku má prý NAD pro ČD - což by krajský dopravce taky mohl zajistit levněji, pokud by měl kapacity a přiznalo se, že byť je ČD formálně akciovka, tak je to prakticky spíš státní podnik a stát by mě šetřit peníze nás všech)), když o tuto částku by teoreticky mohl mít službu levněji (nebo ji rozdělit zaměstnancům). Určitě to výhody má stejně jako nevýhody - ale nemyslím si, že by bylo možné říct, že je to blbost, že by to nemělo žádnou výhodu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To bude efektivita sama. Státní podnik je přece vždycky efektivnější než soukromý, že...

Ale aspoň bude více teplých místeček pro kamarády.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tohle je naprostý výhas pece. Soudruhům evidentně chybí staré pořádky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Konec vyjednávání se soukromníky. Ústecký kraj založí dopravní podnik


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 22:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]