Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 76    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 76  Další
Autor Zpráva
Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Teda ta Lukšová si pěkně vymýšlí. Na podzim a i v zimě bývaly dny, kdy ze všech Stratosů a Fiatů byly v provozu 2-3 vozy, zbytek zařizovaly normálně sóla, což je dost slabé. A jako na jaké další linky je chcou nasazovat? Napadá mě leda 81, pokud by došlo ke zlepšení intervalu na této lince, jinak mě nic nenapadá.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Lukšová pro ČTK píše:
Dosud má dopravní podnik 14 minibusů. Čtyři jsou značky Mave-Fiat a deset značky Stratos. "Zkušenosti s nimi jsou velmi dobré. Nasazujeme je například na sezonní turistickou linku na hrad Špilberk nebo na linku 68 k hotelu Myslivna, občas i na linku 64," uvedla Lukšová. Minibusy jezdí například večer také na lince 46 na Lesnou či na lince 43 do Soběšic.
Jeden z nových minibusů nebude určený pro MHD, ale pro zájezdovou dopravu. Bude mít zařízení pro připojení vozíku, bude tedy možné převážet i kola.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Přesně tak. V zadání se chce dodání 15 vozů, nic víc, nic míň.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nechci vám brát iluze, ale aby se někdo mohl řídit i spolehlivostí, funkčností a dalšíma podmínkama daného produktu, musí to napsat do zadání, jinak se může kdokoli včetně takového výrobce Stratosů odvolat k antimonopolnímu úřadu a ten mu s velkou pravděpodobností vyhoví.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
To je dost smutná zpráva a vizitka DP. Jezdím jimi poměrně často a při sebemenší nerovnosti...toto vozítko zkrátka není minibus. Ale tak třeba budou v DP prozíraví a nebudou se řídit jen počtem dodaných vozů daného typu, ale taky jejich funkčností, spolehlivostí atp.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zběžně jsem na podmínky koukl a řekl bych, že takový Stratos těm podmínkám vyhovuje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Doufám, že to dodání 15 vozů znamená dodávku 15 funkčních vozů. A že se k tomu taky přihlídne a nebude to tak, že někdo dodal 15 popelnic a tím splňuje podmínku.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Co na tu dokumentaci říkáte? Může ji splňovat zase i nějaká dodávka, nebo to tentokrát musí být plnohodnotný autobus?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V zadávací dokumentaci je kvalifikační podmínka dodání minimálně 15 obdobných vozů v minulých 3 letech. Nabízí se otázka kolik Solaris dodal za tohle období plně nízkopodlažních Alpin.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

50
25 lis 2010 23:34
Brno
Dnes bylo zveřejněno výběrové řízení na nové minibusy

_________________________________
www.smpd.cz


Offline
27
04 led 2009 18:06
Co se týče nevýhody koženky - pocení se v tropicých dnech, tak to už tady taky kdysi v podobné diskuzi bylo zmíněno, je to jen problém chybějící klimy, pokud se i v našich končinách v 21. století celovozová klima stane standardem (jao že už se pomalu blýzká na lepší časy), pak tento problém odpadá.
Jinak kromě dalších pozitiv ještě nebylo zmíněno, že ta červená tvarovaná koženkav pražských busech vypadá i hodně hezky, rozhodně to není ten černý hnus z hranatých karos nebo to, co mají lidi mentálně spojeno s klasickým rychlíkovým vagonem nejlépe v tmavozeleném socialistickém nátěru. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Také ne nutně. Třeba koženka v Honeckrech takovými vlastnostmi zdaleka netrpí tolik, jako koženka v Béčkách nebo starších Karosách (škoda, že je to asi tak to jediné pozitivum na sedačkách v Honeckrech). A zrovna to, co zvolili v Praze je přece jenom blíž tomu, co je v Honeckrech, než v B. Ale hlavně, ten plast v létě pálí taky. Koženka má proti tomu alespoň tu výhodu, že je měkká. Ale chce to také volit opatrně, protože i koženka umí klouzat. Hlavní problém koženky, i té levnější, je ale cena oproti i látkovým sedačkám, o plastu raději nemluvě. A to je asi důvod, proč o ní DPMB nechce slyšet. Holt peníze nad pohodlí cestujících.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Ale ta "lepší" koženka má vlastnosti prakticky shodné, jako kůže pravá. Jen je synteticky vyrobena. Ta "horší" je, hlavně v létě, nechutnej lepící se hnus, kterej nedýchá, když si na něj sedneš a pokud na něj chvilku před tím svítilo sluníčko, je to asi, jako kdyby sis sedl na plotnu ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, ona taky není koženka jako koženka. Ostatně i ČD teď, po vzoru ÖBB, prosazují lepší koženku (pořád to není pravá kůže) jako exkluzivní potah do 1. třídy :wink:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Já to naprosto chápu, ale nechápu, jak někdo může tak glorifikovat koženku a povídat, jak jsou plasty fujky ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Karosa: je rozdíl, jestli něčím jedu pár hodin, a tudíž místo pocení upřednostním pohodlnou a měkkou sedačku, oproti cestě v řádu jednotek-desítek minut, kdy si radši sednu na čistější povrch. Čalounění skrývá spoustu tajemství.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Takže jestli to dobře chápu, ve vlacích se každej nad koženkou pohoršuje a do autobusů to chcete natahat a dokonce jako nejpohodlnější řešení? Můžete mi říct, co je na kožence jako z Trabantu pohodlnýho?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pohodlné celokoženkové sedačky má třeba i DPO v B961.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
MartinV: Ano, výlet do Práglu může být v některých ohledech i inspirativní. Doporučoval bych i některým lidem z DPMB, aby viděli, jak mohou vypadat pohodlné a čisté sedačky současně a nevnucovali cestujícím, aby si mezi pohodlím a čistotou museli vybírat (narážím na anketu, která před lety proběhla).


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Když tu byla řeč o sedačkách. Byl jsem teď na návštěvě ve městě, kde zvolili koženku (v autobusech) a myslím, že jsem se nesetkal z žádným autobusem (kategorie 12 nebo 18 metrů), byť sebevíc starším, který by neměl tyto koženkové sedačky.
Paráda.
No a pak se vrátím do Brna..


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Vario1523 píše:
Víme které naftové kloubáky se Slatině zůstanou? Asi jich nezůstane tolik aby Urbany nemusely na noci že?

To je otázkou. Osobně mi přijde jako nejpravděpodobnější, že gS bude nově 100% nízkopodlažní (tedy 116 CNG sól, 44 CNG kloubů + cca 10 naftových Citelisů a 5 naftových Urbin). Do gM by se přesunuly veškeré zbylé vysokopodlažní B961(E) a téměř všechny Citelisy a Urbina. Slatina tedy vypravuje bez potřeby jakékoli logistiky vše NP (nenastává situace "mám 10 VP vozů, tak kam je vůbec můžu a nemůžu poslat?") a Medlánky vše při starém (mírně, ale opravdu jen mírně se navýší podíl NP vozů).
Ve výsledku tak ve Slatině pravděpodobně zůstane jediná vysokopodlažka...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
LADA píše:
Co jse ke mě doneslo, měli by končit všechny Citelis 18m, všechny B941E, Citelis 12m do ev.č. 7650 a B961E 2385-89. To je vše

V zásadě ano. Jako doplnění do dotovaných 60 ks bych ještě dodal B931E r.v. 1999 (7446-50), které budou v příštím roce cca 7 let po GO (ostatní B931E měly GO min. o rok později) a pak nějaké dva další - předpokládám ale, že to ještě není jasné, prostě co dojezdí a bude možno dát na vrub dotaci, to se zruší. Mými favority ale jsou 7651 a 7652 (příští rok 10 let) nebo další dvě B931E. Vyřazování generálkovaných B961(E) z let 2014-2016 mi přijde ještě brzo. Ve výsledku to tedy dělá + 5 kloubových vozů oproti současnosti.
Celým předpokladem ještě může zahýbat avizované VŘ na dalších 10 minibusů. Pokud by se zadařilo vybrat slušné vozy (ne dodávky), bylo by i nějaké to sólo na prodej.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno píše:
No, já tedy upřímně doufám, že po tomto nákupu už v Brně nezůstane jediná kloubová Karosa. Nevidím jediný důvod je zachovávat. Něco jiného je to u sól, těch je pořád víc, než co se má kupovat. Ale u kloubů nevidím jediný důvod pro zachování byť jen jediného vysokopodlažního vozu, ve chvíli, kdy se kupuje víc nových nízkopodlažních vozů, než kolik ještě zbývá těch vozů vysokopodlažních. Tedy s výjimkou případného zachování některého z vozů jako historického. Jediná smůla je, že tak přijde vniveč nedávná GO těch Karos, ale to není důvod pro zachování vysokopodlažních Karos ve chvíli, kdy můžeme mít kloubový vozový park komplet nízkopodlažní.

Já upřímně spíše doufám, že mnohem dřív začne vyřazování sól B931E, neboť některé jsou starší i o 5 let než nejstarší B961E a také jsou mnohem delší dobu po GO a za druhé jsou to sólo vozy. Tyto vozy (B931E) tady budou strašit jak dlouho?


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Co jse ke mě doneslo, měli by končit všechny Citelis 18m, všechny B941E, Citelis 12m do ev.č. 7650 a B961E 2385-89. To je vše

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jestli to tedy já pochopil správně, tak se opravdu za část nových kloubů budou vyřazovat sóla a tedy celkově dojde k navýšení kloubů. Pokud je to tak, pak bych i zachování části kloubových Karos pochopit dokázal.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1893 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 76  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 lis 2024 23:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]