Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 22 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Na 3502. Oprava taktéž započata.


Offline
Uživatelský avatar

276
31 led 2010 23:09
manil píše:
7273 stále ve stavu opravy hrubé stavby. Už má zpět nápravy a pomalu se tahají rozvody, čeká jej montáž střechy z 5318.
2315 odstaven, čeká na započetí opravy.
7486 od minulého týdne v opravě v Medlánkách, probíhá odstrojování.


Díky za odpověď. Provádí se, krom zmíněných, ještě na něčem "RETRO" úpravy?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
7273 stále ve stavu opravy hrubé stavby. Už má zpět nápravy a pomalu se tahají rozvody, čeká jej montáž střechy z 5318.
2315 odstaven, čeká na započetí opravy.
7486 od minulého týdne v opravě v Medlánkách, probíhá odstrojování.


Offline
Uživatelský avatar

276
31 led 2010 23:09
Jak to vlastně vypadá s rekonstrukcí autobusů na "RETRO" vozy?


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
http://www.k-report.net/discus/obrazky/ ... 168657.jpg
Za druhymi dvermi nahore.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Vyjádření PSOTY ke "kauze" panely:

Bohužel od Solarisu je příprava na malý tablo nahoře na zastávky a dole u dveří za oknem je číslo - to bohužel v IDS JMK není možné, takže jsme zvolili variantu do výšky očí, což je i lépe vidět.

Jak to vyřešili v Olomouci? Nikde jsem nenašel fotku.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Tak u III. generace na to nebylo žádné předem určené místo, ale na té IV. to teda vypadá divně ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
No oproti prvnímu Solarisu se pozice panelu zvedla. Ještě tak 4 Solarisy a bude ten panel tam kde má být sarcastic

http://seznam-autobusu.cz/bmhd-foto/863 ... 1106#photo

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A vážně tomu ten boční panel dali místo do střechy doprostřed předního bočního okna?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Karlos: právě jsem o tom psal do nedostatku evidence.

Ano je to tak, máme ve Znojmě Solaris Urbino 12 IV. generace s klimatizací a poptávkovým otevíráním dveří. A není to půjčený... :dancing:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1084537242

Můžeme Znojmu jen tiše závidět... Snad se to zobrazí i nefacebookařům

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
S tím se asi nějak počítá, u d-8 to tak myslím už dokonce je...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Začal jsem přemýšlet, jestli by se ke konci provozu vysokopodlah (což už fakticky skoro je, ale třeba až tu zbyde pár generálkovaných B961E) měly stále v JŘ označovat garantované NP spoje. Jestli by potom nebylo výhodnější, aby se označilo těch pár vysokopodlažních spojů nebo něco vymyslet na způsob, že může přijet vysokopodlaha a označit to jiným symbolem, protože potom jsou jízdní řády plné symbolů vozíčkáře a potom se to občas u vytížených linek (hlavně tramvajových) skoro ani nevejde do řádku. Potom je jenom problém, že nějaké mamince nebo invalidovi může přijet vysokopodlaha i když není označena, a to by se jim nemuselo líbit :D. Potom je tu právě ta druhá možnost nového symbolu ,,buď a nebo" a bylo by po problému.
Teď asi ještě ne, vysokopodlah je tu u sólo cca 30 kousků a kloubů myslím zhruba pětačtyřicet. Ale až tu zbyde 20 B961, tak myslím, že by se o tom mohlo uvažovat...
Jsem zvědavý, co tomu řeknete :D.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A kdy bude ministerstvo řešit viadukt na Opuštěné? Tam se 3,36 (i víc) zaokrouhluje na 3,1 a nikoho to netrápí. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Je tam podjezd výšky 3,3, ovšem SOR má 3,33. Teď se čeká na vyjádření z ministerstva dopravy, kteří mají na všechno času plno a musí se jim jednoduchá otázka urgovat, jestli je možné, jak někteří tvrdí, 3,33 zaokrouhlovat na 3,3, nebo to je už nad a nesmí tam.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Sorka na lince 64 běžně jezdí, sám jsem s ní linku 64 několikrát jel.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Projede vůbec plynová SORka podjezdem na Šámalově ulici (linka 64), kde je zákaz vjezdu vozidel vyšších než 3,20m?


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Dvoupatrák v jakémkoli provedení se do brněnské MHD nehodí, máme hodně podjezdů kam se nevleze, je to uplnej nesmysl. A to nemluvím o tom, jak by to nahoře po pár službách vypadalo.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ptám se jen teoreticky, Zliner počítám nikdy nic dvoupatrovyho nabízet nebude. Jen mne k otázce inspiroval jeden slovenskej provoz, kde dvoupatraky mají.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Rem píše:
Tak mne napadlo, brání u nás něco provozu dvouposchoďových autobusů v městeské dopravě? Nepočítám tedy podjezdy a tunely. Tohle vypadá celkem mile, a dokonce to žere elekřinu, takže je to eko :)

Nejspis nebrani. Ale dvojposchodak neni v MHD zadne terno - kloubak je uzivatelsky vyrazne prijemnejsi, ma vetsi kapacitu nez 12M dvoupatrak (*) a projede skoro vsude. (*) Ke kapacite: v Irsku a v Anglii se v hornim patre a na schodech nesmi prepravovat stojici cestujici (nebezpeci padu ze schodu) - stat se muze pouze v dolnim patre. Schody navic zabiraji docela velkou cast dolniho patra.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Tak mne napadlo, brání u nás něco provozu dvouposchoďových autobusů v městeské dopravě? Nepočítám tedy podjezdy a tunely. Tohle vypadá celkem mile, a dokonce to žere elekřinu, takže je to eko :)

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Fakt super...


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Mají to, vzhledem k možnosti výskytu pokladny, v dekádě záložáci a ta dekáda je složena z 5x B941E, 2x B961 a 1x B961E. Takže ne vždycky je tam LiAZ biggrin


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Ja sice chapu, ze sehnat o vikendu slusny kloub je problem, ale fakt by neslo na 04002 posilat neco jineho nez Liazky?


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Původní jednoduchý polep byl mnohem estetičtější.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 zář 2024 00:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]