Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 18 z 76    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 76  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
likin: Díky! Ještě bych se zeptal, dojde k navýšení počtu vozů případně ke zvětšení podílu kloubů?


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Vario1523 píše:
Zdravím, podle evidence je nyní ve Slatině 48 kloubů a nových CNG-ček má být 44. Víme které naftové kloubáky se Slatině zůstanou? Asi jich nezůstane tolik aby Urbany nemusely na noci že? :-k Ohledně vyřazování starších vozů, podle popisu projektu EU jsem vytvořil takovou tabulku, může mi někdo znalý potvrdit jestli to sedí?

7486 vyřazena nebude, je to budoucí retro exponát. Úplně skončí řada B941E a postupně kloubové Citelisy, sníží se stav Citelisů 12M do vozu 7652 na dotace (a možná bude snaha část novějších prodat?) a sáhne se zřejmě i po nejstarších generálkách B931E.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
No situace je asi taková, že tu máme vozy, které se rozpadají a je potřeba je nahradit a Karosy po nedávné GO k nim nepatří. S uvedeným počtem vozů není možné vyřadit B961(E) a zároveň Citelisy s tím, že ty Citelisy se stejně budou muset brzy nahradit (jelikož GO se údajně finančně naprosto nevyplatí)...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
410
29 lis 2014 18:06
peno píše:
No, já tedy upřímně doufám, že po tomto nákupu už v Brně nezůstane jediná kloubová Karosa. Nevidím jediný důvod je zachovávat. Něco jiného je to u sól, těch je pořád víc, než co se má kupovat. Ale u kloubů nevidím jediný důvod pro zachování byť jen jediného vysokopodlažního vozu, ve chvíli, kdy se kupuje víc nových nízkopodlažních vozů, než kolik ještě zbývá těch vozů vysokopodlažních. Tedy s výjimkou případného zachování některého z vozů jako historického. Jediná smůla je, že tak přijde vniveč nedávná GO těch Karos, ale to není důvod pro zachování vysokopodlažních Karos ve chvíli, kdy můžeme mít kloubový vozový park komplet nízkopodlažní.

tak to tě rovnou zklamu, dva roky generálkované B961E se opravdu vyřazovat nebudou. V klidu si doslouží ještě pár let na nějakých Sokolnicích, Veverské Bítýšce, zálohách, nocích atp. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, já tedy upřímně doufám, že po tomto nákupu už v Brně nezůstane jediná kloubová Karosa. Nevidím jediný důvod je zachovávat. Něco jiného je to u sól, těch je pořád víc, než co se má kupovat. Ale u kloubů nevidím jediný důvod pro zachování byť jen jediného vysokopodlažního vozu, ve chvíli, kdy se kupuje víc nových nízkopodlažních vozů, než kolik ještě zbývá těch vozů vysokopodlažních. Tedy s výjimkou případného zachování některého z vozů jako historického. Jediná smůla je, že tak přijde vniveč nedávná GO těch Karos, ale to není důvod pro zachování vysokopodlažních Karos ve chvíli, kdy můžeme mít kloubový vozový park komplet nízkopodlažní.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Zdravím, podle evidence je nyní ve Slatině 48 kloubů a nových CNG-ček má být 44. Víme které naftové kloubáky se Slatině zůstanou? Asi jich nezůstane tolik aby Urbany nemusely na noci že? :-k Ohledně vyřazování starších vozů, podle popisu projektu EU jsem vytvořil takovou tabulku, může mi někdo znalý potvrdit jestli to sedí?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
chat-maniac: Asi před třemi lety se navýšil počet revizorů z cca 40 na 90. Mám za to, že se to někde psalo, každopádně mi to říkali, když jsem s revizory brigádoval. Od té doby vidím kromě starých tváří - které jsem měl už dost okoukané, ale stále pracují a vídávám je - stále další nové lidi, proto mě to empiricky vede k myšlence, že jich asi přibylo ještě dále. A sami revizoři mi říkali, že někteří kolegové raději vystoupí, než aby museli nějakého bezďáka vyhodit. Tak to jen tak pro ilustraci.
To, že DP nechce vymyslet způsob častějšího praní látkových potahů (třeba spoluprací s nějakou firmou na nové sedadla s jednodušší výměnou podsedáků), není důvod, abychom jako cestující za stejnou cenu dostávali horší služby. Osobně jsem taky zažil mokrou sedačku je jedinkrát, a sice politou od piva.
Co se týče hygieny, jsem z oboru a můžu vás ubezpečit, že v MHD se běžným kontaktem předává tolik mikrobů, že látkové sedačky už to nezhorší (a plastové nespasí).
Vy jste asi řidič, takže Vám nové vozy asi přinesly lepší pracovní podmínky, pohodlnější sezení apod - a já Vám to přeji - ale nám cestujícím přinesly tvrdší sezení a v zimě i dosti chladné. A to se mi moc nelíbí, platím pořád stejně, ale dostávám horší služby.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
M: V tom případě bych nechtěl vidět spotřebu, když se s vozem takto nakládá.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Zajímavé, že v Itálii a Rakousku se běžně setkávám s autobusy s otevřenýma oknama, na konečné s otevřenýma všema třema či čtyřma dveřima a klimatizace i přesto funguje a je tam krásný chládek a vůbec dovnitř nejde žádný horko a vůbec chod klimy a vnitřní teploty není nijak omezen či ovlivněn.


Offline
61
13 zář 2016 09:04
peno: tak paničky zase nebudou mít čtyřhran, aby si to okno otevřely:) mě ten čtyřhran připadne jako docela dobrej nápad - není to sice 100%, ale množství jedinců, co otevírají okýnka to výrzaně zredukuje. Navíc na takového jedince lze vyvinout i účelnější nátlak, ať to neotevírá, protože je evidentní, že dělá něco co nemá - zatímco když je okénko normálně otevírací, může se ten člověk cítit "v právu".


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ano, v některých autobusech ty okna zamknout jdou. Ale takové zamykání je stejně obvykle řešeno na čtyřhran a známe z vlaků, že co je zamykáno čtyřhranem, dlouho zamknuté stejně nezůstane. Ostatně, odemčená okna v klimatizovaných vagonech, která rozhodně neodemkl průvodčí, jsem už taky zažil.
Existuje samozřejmě i řešení, že se vůz objedná bez otevíratelných oken, jenže to pak vyžaduje, že při nefunkční klimatizaci bude vůz okamžitě vyměněn, což také není příliš praktické, zejména u linkové dopravy. DPMB by nepochybně byl schopen toto zajistit, ale pochybuji, že například ČSAD Tišnov bude řešit okamžitou výměnu autobusu s nefunkční klimatizací někde u Mikulova.

Mouka: Což o to, to bych ještě i pochopil, ale nedokážu pochopit ty myšlenkové pochody, kdy zrovna to jedno její okno tu klímu znefunkční natolik, že jí najednou nebude vadit. O případném znepříjemnění cesty spolucestujícím nemluvě. Ale to už bych asi po takových paničkách chtěl moc, aby přemýšleli o důsledcích svého jednání.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Stačí když bude mít okno možnost uzamčení a v případě poruchy klimatizace okna odemknout.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Dělá-li některým spoluobčanům dobře dusit se ve vlastní šťávě, ať si potom počkají na následující spoj. Vozů bez klimy bude (bohužel) pořád výrazná většina. Nebylo by na škodu, kdyby ta okna byla obtížněji otevíratelná.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Některým lidem to holt nedělá dobře, co naděláš... ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Klima a okna do kořán, to znám taky. A některým to nevysvětlíte. I když, možná by pomohly nálepky na oknech, upozorňující na neúčinnost klimatizace při otevřeném okně. Většina busů s klimou je bohužel postrádá.
Ale nejhorší jsou stejně takový, co to dělají schválně. Zažito na vlastní kůži, kdy si panička přede mnou otevře okno. Tak ho zavřu. Ona ho otevře znovu. Já ho znovu zavřu a upozorním ji, že vůz má klimatizaci. Ona mi řekne, že právě proto to okno otvírá, aby klimatizace nefungovala, protože ona ji nemůže vystát. To člověk nepochopí toto.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Prosim tě, na těhdle linkách si ani lístky koupit neumí, tak něco tak složitýho jako je klimatizace, to jde totálně mimo většinu z nich :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Když už se tu probírají okna, nejvíc mě dokáže dojmout, když je v busu celovozová klima a cestující si stejně při zaplé klimě otevírají okýnka, než aby je radši zabouchli, pak je klima samozřejmě na ho*vno. (zkušenost s E6 Crosswayem na příměstu v horkém létě někdy v červenci).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Někdy prostě čekáš na tramvaj, nastoupíš a sedneš si do totálně promočené sedačky, máš z toho mokrý kalhoty. Ze zdravotního hlediska to taky není dobrý. Zkus si to.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Někdy prostě sedíš na té konečné, po jízdě zašvihaným městem úplně vyplej, čumíš do blba, knížky nebo mobilu, pípne ti to a ty jak robot jedeš. Zkus si to.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Nechci dělat z řidičů blbce, neříkám, že to ignorují všichni, ale bohužel jsem se s tím přístupem už setkal. Tramvaj stojí na konečné, začne pršet, řidič si hoví v kabině a následně přijede na nástupní zastávku s durch promočenýma sedačkama.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
přesně tak, každej řidič na konečné okna zavře když začne pršet nebo prší, ale během jízdy to nejde a většinou cestující ty okna nepozavírají, nebo si zavřou jen to jedno nad sebou aby na ně nepršelo a zbytek nechají otevřený.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Mouka: nedělej z řidičů zas takové blbce prosím... Stačí se podívat, kolik cestujících napadne pozavírat okna, když začne pršet. Opravdu nebudeme chodit ty okna zavírat po trase, na konečné se pak člověk diví, kolik oken je otevřených a samozřejmě je zavíráme...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
61
13 zář 2016 09:04
peno: tak souhlasím s tebou, že zveličené to určitě je, protože té známé se to stalo ještě když jsem chodil na SŠ a maturoval jsem v roce 2004. Nicméně tato historka člověka docela dost znechutí. A v kombinaci s tím, že vidím, jaký individua mnohdy do MHD lezou, a tak nějak všichni víme, že pro viry, bakterie, parazity a další je látková sedačka podstatně lepší podhoubí než plastová/dřevěná... Třeba taková žloutenečka (stále aktuální téma) nemá ráda sluníčko, takže u plastové sedačky stačí, že na ni nějakou dobu peče přes okno slunko a je pryč. V látkové se ti bude za stejných podmínek držet několikanásobně delší dobu. Takže já na materiálech typu plast nevidím nic špatného ani sockoidního - pro účely MHD optimální, a má je např. i metro ve Vídni.

mouka: tak pokud přijde déšť podobné intenzity, jako tento víkend, tak k "vytopení" salonu bohatě stačí chvilka jízdy, takže penova zkušenost vůbec nemusí nic vypovídat o tom, že řidič je ignorant.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
peno: Je docela smutné, že řidič má přestávku, hoví si v kabině, ale že mu prší do salonu, to ho nezajímá, on tam přece nesedí. Nějaké nařízení, podle něhož by řidič musel okna pozavírat, jestliže na konečné začně pršet, by nebylo na škodu.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Johny Fontane píše:
peno: tak ono to není jenom o to. kamarádka si takto jednou sedla na sedačku, která byla pomočená... a to prostě není na látce vidět.

Toto slyším věčně, ale za těch víc jak dvacet let co látkové sedačky existují, se toto nestalo ani mě, ani nikomu z mých známých. To nejhorší, co se mi na látkové sedačce stalo, bylo to, že někdo nezavřel okno při dešti a ona zmokla. Proto mi to nedá, než že si myslím, že podobné případy jsou poněkud zveličené. Nepopírám, že se to ve výjimečných případech nemůže stát, ale fakt, že se na netu podobné historky objevují nereálně hojně, mne vede k přesvědčení, že jsou účelové, aby opodstatnili sockizaci veřejné dopravy. Já si nemůžu pomoct, ale zkušenosti mé i mého okolí jsou prostě jiné, než co čtu věčně na netu a mám tendenci věřit spíše svým osobním zkušenostem.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1893 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 76  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 00:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]