Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 27 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
michalk píše:
MartinV: Autobusák IDS se má přesunout též k Malé Americe :-).

No a to je to, co mě na těch plánech na nádraží pod Petrovem nejvíc děsí. Hlavním důvodem pro stavbu ÚAN bylo odvedení autobusové dopravy z centra. Ze stejného důvodu se terminál u Grandu přestal používat i pro MHD. A teď nějací magoři, paradoxně z řad ekologických hnutí, chtějí ty autobusy, ale i individuální dopravu, přisunout zpět do centra? Já říkám: děkuji, nechci. Místo, aby se tu diskutovalo o tom, jak konečně zrušit žluté autobusy, které dnes jezdí ke Grandu a zahušťují dopravu před nádražím i za ním, tak se tu diskutuje o tom, jak do centra přivést ještě více autobusů a aut. Nechápu tyto myšlenkové pochody.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Z autobusáku se normálně vyjíždí buď za barákem magistrátu na Koliště, nebo k bývalému Tuzexu, stačí se podívat na mapu. Je tam kolizní křížení u platanu, ale ošetřené značkou. Nelegální (z neznámého důvodu) je akorát odbočení vlevo na Benešovu zpět k nádraží.

Ulice Za divadlem a Rooseveltova je méně zasekaná, než Koliště. Problém nastává až na Moraváku.Při cestách ze severu/ na sever by navíc odpadl nepříjemný úsek od Maliňáku po Zvonařku.

Pro cesty na jih (a vlastně i západ a východ) je výhodnější excentricky položená Zvonařka.

Jo, zdržuju se převážně v severní části města, ale pár zastávek jsou dvě, to mám o něco delší.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Nevim o tom, ze by se dalo vyjet z autobusaku podel saliny, minimalne jsem tam nikdy nic vyjizdet nevidel a z Benesky doprava dolu na Koliste to taky legalne nejde.
A psalo se o IDSce, ta sice jinam jet nepotrebuje, ale to o zasekanych ulicich pro ni plati.
Vis, na tobe je videt, ze bydlis v Brne, krom obcasnych cest do Prahy jinam nejezdis, a bydlis par zastavek od Grandu.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Proč řešíte Grand a Zvonařku, když ani na jednom místě autobusák zůstat nemá?

Varianta Řeka: http://europointbrno.cz/wp-content/uplo ... nahled.jpg
Varianta Petrov: http://europointbrno.cz/wp-content/uplo ... nahled.jpg


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Výjezd směrem k ulici Za divadlem je zabarikádovaný? Kudy ty busy teda dnes jezdí? Výjezd ze Zvonařky na sever přes Úzkou, Dornych a Koliště je dnes ještě větším důvodem k radosti.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Tak na tohle snad nema ani smysl reagovat. Vyjezd je uplne super, ovsem jen jednim smerem, takze se zasekas na Dornychu, Plotni, popr. Krence. Tem ulicim to uz asi neublizi, ale lidi v busech budou vyskat radosti. Prestup na dalkove linky (dle navrhu na Zvoncu) zniceny, uz tak prehustenemu centru by pridali na krase stovky cestujicich. Zazemi jiste neni treba, k cemu taky. Kazdemu konci prace ci skola tak, aby dorazil ke Grandu tesne pred odjezdem, vzdyt to nekterymi smery jezdi co hodina-dve, to je pohoda...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
ÚAN je desetiletí přežívající rozpor mezi formou a obsahem. To, že něco nazvu tak bombasticky,automaticky neznamená, že tím skutečně je. Příjezd ke grandu je krkolomný, zázemí nulové, ale dostupnost bezkonkurenční.
Btw k čemu potřebuju zázemí? Na bus jdu s prezervou 5-10 min, nastoupím a jedu. Po příjezdu nemám důvod se tam zdržovat a plynule odcházím. Potřebuje-li někdo kvůli navazujícímu spoji počkat na odjezd, zázemí je v baráku naproti na Benešově.

Rozdíl úrovně mezi Benešovou a Kolištěm by umožnil vybudování většího dvoupatrového (nebo i více patrového) terminálu. Zbylo by dostatek místa i na zázemí a odstavení vozů (CD Palác asi dlouho nebude). Tak by se mohly vrátit do centra busy ze severního segmentu IDS, které stejně musí přes Koliště. Ne všechny busy se pod viadukt nevejdou, navíc by mohl být vjezd do spodního patra pravým odbočením z Koliště.

Výjezd je cajk.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Jojo, pidinadrazicko s mizernym prijezdem a jeste horsim odjezdem, bez zazemi a s nulovym prostorem k odstavovani, to je to prave misto, kam nahnat desitky a stovky autobusovych spoju.
Pak uz bych jen prosil udelat nocni rozjezdy z Podstranske, aby to bylo dokonale.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Terminál myslíš ten, na kterej mají problém se vejít autobusy Student Agency a na kterej není pořádně kudy vjet?

Tak teď to dává hned větší smysl.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Aha, problém bude tedy někde jinde. Ona je totiž Zvonařka už nějaký ten pátek ÚAN.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Autobusákem jsem myslel samozřejmě terminál u Grandu, Zvonařku za ÚAN nepovažuju.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
goldfinger píše:
Vazba autobusáku na vlakáč je už dnes
Ajo.
Příloha:
a.png


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Vazba autobusáku na vlakáč je už dnes - dokonce by to šlo i bezbariérově Navíc místa u grandu na velkorysejší rekonstrukci je (teoreticky) více než dost - vím, pozemky patří někomu jinému, ale šlo by tam postavit dvoupatrový terminál. Jediným problémem by zůstal příjezd - ten se však dá zlepšit akorát zásadní změnou uspořádání přednádražního prostoru.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Michalk: po přesunu šaliny do Plotní se zlepší obsluha ÚAN, které si říká o přestavbu na nádraží s kusými nástupišti a odbavovací halou podél TT.

Je pravděpodobnější, že SJKD bude postavený při variantě přesunu nádraží, a jak psal xcav8, znamenal by velký přínos pro většinu území města.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Mimochodem severojižní diametr by naopak byl velkým přínosem.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
MartinV: Autobusák IDS se má přesunout též k Malé Americe :-). Na Zvonařce by teoreticky mohly zůstat jen nezaintegrované dálkové linky, a to kdo ví jestli.
To, že můžu vystoupit z expresu a po přestupu na osobák vystoupit na zastávce, není argument pro přesun. To lze i dnes a nijak masově se to neděje. Přesouvat se po Brně vlakem je totiž výhodné jen pro lidi, co mají cíl přímo u zastávky, jinak vždy vítězí MHD - kratší jízdní dobu vlaku převáží výrazně lepší interval MHD (5 vs 15 minut ve špičce, 10 vs 60 minut v sedle). Pokud mám někde na zastávce přestupovat znovu na MHD, tak ztráta času při přestupu vymaže rychlost vlaku. Pokud ty lidi chceš nahnat do vlaku, tak se ti to povede jedině způsobem, že jim znevýhodníš MHD - třeba právě tím přesunem k Řece.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Michalk: ok, co třeba blízkost vlakového a autobusového nádraží v případě přesunu? To mi taky přijde jako výhoda.

Jasně, že v Židenicích nebude stavět dálkový vlak. Ale pokud přijedeš např. EC na hlavas, bude pro tebe lepší jet vlakem (S) do Židenic nebo na jinou zastávku, což je vhodné pro lidi bydlící v blízkosti těchto stanic.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Johny Fontane: Hlavní argumenty neodsunovačů rozhodně nejsou nějaké pozemky, s tím už se stejně nedá nic dělat. Hlavní argumenty jsou provozní parametry nového nádraží a náklady města, které budou lepší, než v případě odsunuté varianty.

MartinV: By mě zajímalo, kde se tu pořád berou názory, že nádraží Pod Petrovem bude mít menší kapacitu. Již několikrát vyvrácený omyl. IAD se dá v pohodě přivést z druhé strany od Tesca, místa tam je na to dost. Navíc projekt říká cosi o parkovišti u Malé Ameriky.

Robert: Jenže to zatím navržené řešení MHD při odsunuté variantě se moc od té TOI-TOIky neliší (jedna linka na dnešní hlavák a další na Nové Sady se opravdu nedají srovnat s dnešní obsluhou - a to i když si vezmu jen relevantní směry).

Zastávky v Židenicích apod. jsou nerelevantní pro dálkovou dopravu, jak už bylo zmíněno.
Dvě nádraží nejdou propojit regionální dopravou, protože by byly vedle sebe (teda jdou, ale pak se ta propojka nazývá severojižní diametr). To by byl největší průšvih, co by mohl vzniknout. Srovnatelný snad jen s zastávkou VRT v Heršpicích, jak už tu zaznělo.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Srovnavas provizorni reseni s budouci novou vystavbou casti mesta. Prijde mi to jako srovnavat TOI-TOIku s novym socialnim zarizenim.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Jaká demagogie? Ten přestup navíc a prodloužení cesty na Rosickou je většinově jistý - víc než 2 linky by na Dolní tak jako tak nejely, protože by se pak nestíhala obsluha historického centra a víc vozů by nepobraly tratě.

Už vidím EC, jak zastavují v Šimicích s tou bezvadnou návazností tak maximálně na Kaufland. Ani v cajzlohradu EC nestaví v Libni...

Dvě role jsou nesmysl - kumulují nevýhody obou variant.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
MartinV: Brno-střed pro regionální dopravu jsem tu už kdysi dávno navrhoval, ale někdo měl správnou připomínku, že v tom případě by se narušily přestupy z regionálních na dálkové spoje (protože obě nádraží by byla vedle sebe).

Hlavně v kontextu VRT teď přemýšlím, jestli když už odsun, tak pořádný, aby zastávka Brno-VRT nezdržovala na trase Berlín-Praha-Vídeň. Takže nádraží Brno-VRT by bylo někde v Heršpicích a na Brno-střed by jezdil příměstský expres (který by mohl pokračovat dál jako osobák). A možná by se jedna dvojice kolejí mohla obětovat pro tramvaj, která by se někde u Malé Ameriky oddělila a pokračovala do města.

Ale když už někdo jede přes půl Evropy, pár minut v Brně nějak přežije. A naopak -- a to je pro VRT v ČR podstatnější, aby vůbec měla potenciál přitáhnout dost českých cestujících -- by měly být minimalizovány časy Brno-Praha, Ostrava-Praha, Brno-Vídeň, Brno-Ostrava. A tím se mi myšlenka nádraží v Heršpicích přestává líbit.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zlatoprst: a kde se vzalo dogma, že musím vystoupit na role? Však máme i jiná nádraží, kde lze vystoupit, existují tam nástupiště, a vlaky v nich zastavují (Řečkovice, Židenice). Mohlo by jich být víc, snad budou. A škoda, že se neuvažuje o variantě Brno-střed pro regionálky a posunuté hlavní pro mezinárodní vlaky (i ty regionální).
Nazval bych ji zlatou střední cestou, spojuje výhody nádraží v centru i odsunu.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Jasne, neexistuje salina, neexistuje vlastne nic, ale bude to ukazovat na vsechny nevyhody odsunu. Skvela demagogie.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Johnny Fontane: kdyby bylo nádraží v centru pod zemí a kapacitnější se všemi náležitostmi (dobrá dostupnost všemi druhy dopravy - pěší, MHD i automobilové)... jenže narážíme práv na tu kapacitu potenciálního nádraží v centru, a dostupnost IAD.

Mimochodem s Jižním centrem se začne něco dělat až v případě, kdy bude jasno o novém nádraží. Do té doby to bude vypadat, jak to vypadá (autopůjčovny, bazary, nevyužité plochy).


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Už za tři týdny si budete moci na vlastní kůži na čtyři metry vyzkoušet výhodu odsunuté polohy. Sice ne úplně na čisto (nemáme zatím šalinu v Plotní a Dokoupilovitz bulvár inspirovaný Ceaucesovou Bukureští taky ještě nestojí, ale i po nich zůstanou křižovatky na Nových sadech a u viaduktu (ta by byla možná komplikovanější o obnovené levé odbočení d8? z Křenové na Dornych.
Bude jistě zajímavé sledovat, jak se změní ppočet odbavených cestujících. Za sebe můžu odpovědně prohlásit, že mne na Dolní nedostanou ani párem volů a pro výstup už radši ty Šimice, jestli tam bude rozumná, tedy do 10 min. návaznost směr Kénik.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 16:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]