Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 39    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 39  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Co si mám představit pod rekonstrukcí 7486 na retro vůz? :-) vždyť je v podstatě stále v původním stavu akorát bez původních potahů sedaček z čistě vizuálního hlediska

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
V nějaké B961E na mě mluví nějaká paní. S tím jsem se hodně dlouho nesetkal.


Offline
Uživatelský avatar

87
13 kvě 2014 16:53
Když se tu mluví o vyřazování, byla by možnost odkoupit pár dílů z kabiny řidiče? Jednalo by se o kolébkové spínače, páku retardéru, páku blinkrů popřípadě i volant. Všechny bych potřeboval funkční. Kdyžtak PM. Díky.


Offline
Uživatelský avatar

2075
03 zář 2009 13:18
7425 se používá na prezentaci Muzejní noci. Potkávám ho.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
7425 by měla být co?

7486 je ve fázi rozebírání a vyvařování zkorodovaných součástí.


Offline
Uživatelský avatar

336
20 pro 2010 23:08
Brno-Bystrc
7486 je v dílnách, pracovat se začalo nedávno.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Jak je na tom 7486 a 7425?


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Nemohli byste tuto informaci někdo předat na patřičná místa? Vozu 2381 nefunguje tlačítko stop v prostoru zadního článku hned za kloubem, nevím, jestli tak nebylo uvedeno již v knize poruch, tak proto radši píšu sem. Děkuji. :-)


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Jsem zvědavej, jak dlouho vydrží ještě ta 2389 sarcastic .
Nedivil bych se, když by to tímhle ještě neskončilo...

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Mas nove svicky, ze chytas na prvni otoceni starteru? :wink:


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Ano, udělalo by to škodu již teď dost často přeplněné 70, neboť by se jí navrátili cestující, jenž kvůli pohodlnosti přesedlali do 42 (do kloubáku). Na druhé straně se blíží doba Vánoc, to období, kvůli kterému zrovna ty klouby na 42 jezdily.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
A nutno říct, že na 42 by to zas až tak strašnou škodu neudělalo.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
To je pěkný, nové vozy dorazí asi až za půl roku, ale již je mimo 6 kloub (když počítám i ty odstavený Citelisy). S čím se bude jezdit od září? Nebo se plánují nějaké kloubové linky převést do sól (určitě by se u nás sáhlo po 42)?


Offline
315
01 dub 2007 14:10
2385 už to má také za sebou = odstaven (prasklý rám na vleku)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Vidět to je, ráno byly sóla na linkách, jako 53,61 a 84. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
O tři kousky méně stále nevadí? Jestli takto dopadnou i 2385 a 2389, tak už to snad musí někde chybět... Jaký je technický stav těch dvou zbývajících? Je to aspoň trochu lepší? Aby jim to nechybělo, když klouby přijdou jestli se nepletu až ke ke konci roku...

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Občas mám pocit, že nebýt koroze, tak se těch starých vozidel nikdy nezbavíme. :D

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Ano, mělo by to tak být. Stojí vzadu na place hned vedle 2387 a 2388 s papírem "mimo provoz". V provozu tedy zbývají poslední dvě ne-GO B961E.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Zaslechl jsem něco o odstavení vozu 2386 na špatný stav rámu, obdobně jako 2387 a 2388. Může někdo potvrdit / vyvrátit?


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Není dostatek kloubových autobusů.. Nikdy nebyl biggrin Ale ta sóla se venku objevila i včera (konkrétně 7450 - 2/44 a 7632 - 2/50), ovšem byla za chvíli vyměněna za kloub (podobně, jako dnes).


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Na 44 od výměny Cross. Další důkaz toho, že je nedostatek kloubů (v Medlánkách odstavený již 2 vozy, ve Slatině ten jeden). :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
No, vzhledem k tomu, že v roce 2015 musely být "dotační" vozy zlikvidovány do 30. 9. 2015, lze si to zjednodušit tak, že už od půlky roku 2015 (prázdniny, menší výprava) zde bylo provozních "pouze" 96 kloubů. A vzhledem že jsou od té doby oběhy kloubů zajištěny (a k právě vyřazeným B961 byly i s rezervou), beru to tak, že vozů byl dostatek téměř dva roky. Nyní přichází další obměna (a snad i navýšení), beru to tedy jako naprosto správný krok ve správnou dobu.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Jenže jak dlouho ten navýšený počet kloubů vydržel, 4 měsíce? Pak nastalo vyřazování B941E, takže s tou dostatečnou rezervou to bylo fakt jen na třetinu roku.
Nikdo nechce, aby se najednou hromadně koupilo 30 vozů navyšující stav kloubových vozů v DP. Ale když už se zjistilo, že pro expresní linky bude zájem, tak se mělo něco navíc koupit. Kvůli tomu došlo k omezení okružek a linky 50, což lze považovat za to, že zrovna nějaký velký dostatek vozů není. A to teď odpadly další 2 vozy.
Mimochodem po 15h je také pokrytí zcela linky E50 klouby hodně diskutabilní, když už jsme u té diskutabilnosti posílení linek. Já netvrdím, že se musí posílit velká část linek, kam se nasazují sóla, jenže pár linek už dost na hraně kapacity jezdí, DP to ví (proto v případě nedostatku sól směřují klouby právě tam), jenže není na to teď kde brát ty klouby a tak se na těch linkách dochází k velkým kapacitním vytíženostem spojů anebo k extrémně krátkým intervalům, což potřebuje mnohem větší počet řidičů, ale také větší náklady na pohonné hmoty apod.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Stav vždy ke konci roku:
2012 - 86 kloubů
2013 - 84 kloubů
2014 - 106 kloubů (+22 Urbin)
2015 - 96 kloubů (+14 Urbin, - 24)
2016 - 96 kloubů

Nedá se moc počítat...
Počítat se musí všechno. Fakticky došlo k navýšení stavu o cca 10 vozů, tedy o víc jak 10 % oproti roku 2012 (ustálený stav před a po obměně). Troufám si tvrdit, že vzhledem k tehdejším potřebám to bylo víc než dostačující i s rezervou. Těžko bylo možné v roce 2013 předpokládat, že budou zavedeny expresní linky a že po nich bude poptávka taková, že se začátkem roku 2017 vzroste výprava kloubových vozů tak, že bude rezerva téměř vyčerpána (nevnímám tedy tebou popisovaný nedostatek, to by bylo až doopravdy v případě nasazování sól místo kloubů - to se dnes neděje).
Nemyslím si tedy, že by bylo rozumné (a ekonomické) držet takovou rezervu vozů, aby mohl DP na lusknutí prstu posílit velkou část linek (přičemž u části z nich to je diskutabilní). Dokonce si troufám tvrdit, že by na to nejeden manažer dojel.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Jakub S. píše:
MtM: Pořád se vyměňuje kloub za kloub? Koukni na poslední obnovu (36 Urbin), to byl počet kloubů jednoznačně navýšen.


To se za navýšení nedá moc počítat, protože se změnil stav kloubů z akutního nedostatku (jen si vzpomeňme na sóla na okružkách, 50,60...) na aktuální dostatek v té době (s tím, že přešla do kloubů jen částečně linka 42 a to jen 2 kurzy). Ten dostatek kloubů se držel do loňského prosince, kdy se velké množství kloubů poslalo na E50 a teď zas začíná být nedostatek.
Tímto stylem by v budoucnu do kloubů by nemohla být posílena žádná jiná linka (nepočítám expresní), a že jich tu adeptů máme (třeba 67...). Takhle se to řeší akorát tím, že se intervaly na linkách až mnohdy nesmyslně zkracují (s vypravením sólo vozidel) a tím pádem je potřeba víc řidičů, větší množství nafty apod.
Jinak, co se týče Ciťáků, tak doufám, že ty do ev.č. 7650 půjdou opravdu pryč, protože kvalitou jsou ty další (7651-7671) mnohem lepší, co se týče pohodlnosti za jízdy pro cestující.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 960 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 39  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 16:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]