Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 85 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

567
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Ad Valchařská: Nebylo deklarováno že při výstavbě VMO (se kterou tato rekonstrukce souvisí) bude provoz d-4 zachován?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jakmile na té trati vzroste provoz, tak si myslím, že je jen otázkou času, než někoho napadne, že by se v depozitáři mohlo nocovat. Ostatně, není tajemství, že se nocování na Jírové osvědčilo.

Osobně, bych se nebál jít ještě dál. Depozitář kompletně předat DPMB, ať si tam udělá vozovnu. A pro exponáty TMB upravit některý z pavilonů na výstavišti. Rozšířit kolejiště na výstavišti, případně ho elektrifikovat včetně vlečky na Poříčí by nebyl žádný závratný problém.

Ve výsledku by na tom vydělali všichni. DP by získal prostor pro odstavení vozů s výhodnou polohou. Našlo by se smysluplné využití pro část výstaviště a hlavně by TMB získalo mnohem atraktivnější a dostupnější prostor pro svoje exponáty. Protože poloha stávajícího areálu v Líšni je pro běžné turisty nešotouše těžce neatraktivní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Jinak mimo aktuální téma... V září 2017 začne rekonstrukce ulice Valchařská (dotčená bude "4" - úsek Cacovická až Maloměřický most). Reko samozřejmě projde i tramvajová trať až za Maloměřický most. Stavební práce, při nichž bude ulice zcela uzavřena, mají trvat 14 měsíců, ND za "4" zajistí samozřejmě busy (stojící v koloně na ulici Karlova)... A to z druhého konce "čtverku" omezí zřejmě zároveň i reko Údolní... No už se těšíme...


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
na objízdné koleji kolem muzea teď žádné exponáty nejsou takže by mohla sloužit jako ta jedna průjezdná kolej a koneckonců rovnou i jako odstavná ;) ve směru k městu napravo od muzea bude kolej dp v celé délce mimo muzeum, takže na této straně muzea budou po celé délce areálu vedle sebe dvě koleje (podle té vizualizace dokonce 3 protože objízdné koleje v areálu muzea jsou tam nakreslené dvě vedle sebe)... blokování normálního provozu by tudíž nehrozilo ;) pokud by se naznalo že stačí plot a být tam dráty tak se tam tak 10 kachen vejde ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Mouka: I kdyby se teoreticky našlo jedno místo (což je samozřejmě málo, protože těch souprav tam bude nocovat více viz. Jírova), tak jedna kolej v hale by musela být průjezdná.
Pochybuji nějaké šibování v hale tipu couvání atd. protože riziko případného poškození exponátů by bylo několikanásobně větší.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Já to myslel tak, že když tam hala jednou je, tak by se mohla využít. Místo pro jednu soupravu by se nenašlo?


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Třeba styl Olomouc Nová ulice

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Nocovat může venku na smyčce, v hale stejně není místo.
Otázka je, jak by to s ochranou šaliny, aby nebyla do rána posprejovaná.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Nebylo by na škodu, kdyby se TMB a DPMB dokázali domluvit, že tam třeba tramvaj bude nocovat v hale, aby nemusela přes celý město do vozovony.
Ale nedělám si iluze, že by byli schopní se domluvit...


Offline
830
25 led 2006 09:46
Ono hlavně, mimo smlouvy o předání trati, žádná dohoda o využití Areálu MHD ze strany DPMB zatím není. Podmínky ze strany TMB byly sice celkem jasně formulovány už před rokem, ale vše je zatím otázka dalšího jednání. Konstruktivní přístup byl spíše jen ze strany projektanta, ale ten je vázán specifikacemi DPMB, který projekt zadal.
Já si sice myslím, že prvně měla být dohoda mezi TMB a DPMB o podmínkách a následně měl DPMB zadat projekční práce, ale holt to funguje jinak.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
To kolejové uspořádání umožňuje nerušený tramvajový provoz i pokud bude traktor tahat exponáty klidně celý den, mohlo by to asi být i horší? Přinejmenším vyjetí nebude vyžadovat výluku :) Jakž takž rozumné mi připadá připojení levé příjezdové koleje smyčky dp (výstupní zastávka), kde se tím pádem dá v klidu udělat připojení exponátu k drátům (i když mít zadrátovaných aspoň pár metrů muzejní vnitřní koleje i na druhé straně haly než je výstupní zastávka by bylo taky fajn, tam je podle vizualizací taky výhybka pro přejezd na normální trať a při jejím použití by jednosměrné vozy umístěné v hale čelem k městu nemusely až k SS couvat nebo se nějak složitě otáček, tak snad to tam nebude úplně bez drátů?).

Přijde mi akorát trochu škoda, pokud by se nezatrolejovala aspoň jedna deponovací kolej muzea (a napojení na výjezd), aby aspoň jeden dva funkční exponáty mohly vyjet jednoduše... Ale časem třeba :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Když to napíšu hodně blbě: Objízdná kolej smyčky okolo muzea zatrolejovaná bude ne? A těch pár metrů z haly na tu objízdnou kolej se to prostě dotlačí. Buďme rádi za aspoň za to málo, co se chystá....
I když, otázka je proč v rámci dohody TMB vs. DP kdy "my vám dáme trať k dispozici ale bude tam občas jezdit s muzejkama" nedodali "a zatrolejujete nám komplet depozit"

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky jsem si myslel, že zatrolejování depozitáře byla součást dohody mezi TMB a městem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
TMB: Myslel jsem, že při rekonstrukci tratě a zatrolejování smyčky se napojí rovnou i muzeum.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
830
25 led 2006 09:46
hahaha hahaha hahaha b) je správně. Koleje muzea budou elektrifikovány, až si to TMB někdy zaplatí. Ale to se dá dělat postupně.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Mouka: moje uvaha byla v duchu cim min vyhybek tim mensi naklady a vetsi sance realizace... ze to nejak jde jsem tusil :) kdyz se resilo jestli vubec aspon 1 kolej, tipovsl bych ze zaplatit vic jak 1 atyp vyhybku se nikomu chtit nebude :(

Vizualizace zajimava, diky :) bude nejaka cast koleji muzea elektrifikovana nebo se normalrozchody budou ven tahat traktorem? :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Co řešíte za problémy s výhybkama? Když to jde v Liberci, šlo by to i v Brně.


Offline
830
25 led 2006 09:46
Na úzký rozchod do tratě zapomeňte. Ono vůbec to jednání s DPMB a jeho přístup je na dlouhé povídaní u piva. Sám jsem zvědav, jak to dopadne.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Vizualizace konečné (zdroj DPMB).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Se to udělá tak, jak je přece v Brně zvykem - pravidelná výluka na lince 10: z důvodu provozu historických vozidel bude v sobotu linka 10 ukončena ve smyčce Stránská skála. ](*,)
A v pracovních dnech, kdy se na 10 interval sníží, se to vyřeší taky jednoduše - žádné historické vozy v pracovní dny :-)


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Myslím, že bude úspěch, když trať bude mít po celé délce dřevěné pražce nebo jiné pražce, na které bude možné v budoucnu přidat další kolejnice pro úzké rozchody.

Ostatně ona by stačila splítková kolej jen pravá ve směru do centra s tím, že by na Stránské skále úzký rozchod uhnul bokem mimo hlavní trať. Úzkorozchodný vlak se dá poslat na SS souběžně s vlakem d-10, ale návrat by se musel načasovat tak, aby nebyl v kolizi s dalším spojem d-10 do centra. Případně by ten spoj d-10 chvíli počkal v Líšni na návrat úzkorozchodného vozidla.
Ovšem to by se dalo provozovat v současné situaci, kdy má d-10 interval 30 min. Až bude interval v pracovní dny 10 min. bude to problém.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
goldfinger píše:
Na vizualizaci není vidět splitka, resp. kolej na úzký rozchod, se kterou se uvažuje pro provoz muzejních vozů od konečné na Stránskou skálu.


Jsem myslel, že provoz muzejních šalin v trase Muzeum - SS bude jen na 1435 mm a ty úzkorozchodky budou mít jen pár metrů kolejí v areálu, jak naznačuje v plánku modrá barva "kolejiva" v areálu oproti bežné červené vyznčující novou 1435 mm trať.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Informaci o splítce jsem zatím taky nikde nezaregistroval. Má úvaha vychází z faktu, že splítka v jedné traťové koleji by byla úplně k ničemu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Pokud myslíš ukončení úzkorozchodky u stránské skály, tak pokud by měly být úzkorozchodky v obou kolejích, udělal bych tam kusou kolej bokem od hlavní trati jenom pro úzkorozchodku... pak by úvraťová výhybka úzkorozchodu nedělala bordel v normálněrozchodné trati (křížení tratí je přeci jen jednodušší) a taky by nebylo potřeba řešit vedení úzkorozchodky v místě výhybky normálního rozchodu (to by taky mohl být problém, vnitřní kolejnice by nsměla být výhybkou přerušená).

Edit: Ale o tom že by měl být splítka v obou kolejích jsem nikde nic neviděl, tak se bojím, že bude jenom v jedné koleji (pokud vůbec půjde dál od muzea)...?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Stejně tak by bylo zajímavé vědět jak bude vyřešeno ukončení splítky na Stránské skále.

Osobně, bych za rozumný kompromis, který by umožňoval solidní provoz úzkorozchodných vozů, považoval splítku 1435/1000/760 na obou traťových kolejích a někde u napojení nové trati na stávající udělat třetí odstavnou kusou kolej pro obrat a odstavení vozů. Pokud by byla napojená jako třetí kolej na Komenského náměstí, nemusela by být rozjízdná výhybka na kusou a opačně sjížděcí na hlavní trať úzkorozchodná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 pro 2024 06:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]