Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 86 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
zajímavé by taky bylo vědět jak budou koleje vypadat dál za muzeem... kde bude zastávka (nástup, výstup), jak budou vypadat a jak dlouhé budou odstavné koleje, jak tam bude vypadat napojení stávající objízdné koleje kolem technického muzea (dají se v místě toho "nádražíčka" kde se kvůli nedostatku místa kolej DP a objízdná kolej kolem muzea obě výhybky - sjížděcí i rozbočovací na vnitřní objízdnou kolej patřící muzeu - nebo bude některá z nich slepá)?

případně by mě zajímalo které koleje tech. muzea budou elektrifikované - výtažná kolej (na obrázku oblasti u muzea ta prostřední slepá u výjezdu), objízná kolej kolem muzea (kolej dp povede ještě vně vedle), případně aspoň nějaká i v hale muzea? tzn. zda pro vyjetí nějakého historičáku z muzea (pokud bude nějaký pojízdný) bude nutné posunovací vozidlo, nebo jestli bude aspoň z nějakých kolejí možné odjet do běžného provozu pod elektrickými dráty?

snad časem přibudou nějaké další plánky, ale pokud někdo náhodou ví, budu rád za ukojení zvědavosti :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Na vizualizaci není vidět splitka, resp. kolej na úzký rozchod, se kterou se uvažuje pro provoz muzejních vozů od konečné na Stránskou skálu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Kdo chce vidět nové fotky vizualizace tratě k muzeu tak v odkazu:
http://www.brno-lisen.cz/obnovena-tramv ... brna/t5410

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Maleček je fakt dáreček. Bohužel tento člověk mluví i do územního plánu na kraji a nejspíš souzní s Anderem, který se v posledním vydání Metropolitanu dal slyšet, že je pro D43 boskovickou brázdou.
Abych nebyl obviněn z off-topic, tak Dolfova dálnice přes Bastr by zlidštila i trať v sídlišti, protože by byla v jedné rovině a území by se sjednotilo, bo dálnice by byla schovaná v umělém tunelu a šalina v rovině s terénem. Tohle považuju za jednoznačně nejlepší řešení.
D43 boskovickou brázdou je pitomost, bo by vznikl kapacitní špunt mezi Ostrovačicemi a Troubskem (souběh D1 a D43).


Naposledy upravil xcav8 dne 05 dub 2017 11:11, celkově upraveno 1
upraveno protože slovo fuckt místo fakt je krajně nevhodné


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Neměl by, prosím, někdo fotky MUVky, která byla zapůjčena na rekonstrukci tramvajové trati do Modřic?
Nevíte, kde by se daly najít?


Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Já když kolikrát slyším ty CNG zázraky (hlavně Urbany), tak to není taky žádná tichá hitparáda. Když jedou občas u nás večer třeba záložku, tak ten vůz poznám jen dle sluchu a to mám tu silnic od baráku asi 300m. [-X


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Protože starosta zřejmě utrpěl úraz hlavy. [-( (Zkrátka nedokážu pochopit odpor ke kolejové dopravě - jasně, přinese to hluk, ale autobusy jsou přímo čichovou lahůdkou).


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
A Lesná furt nic...


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
V dubnovém vydání Brněnského metropolitanu se píše, že dne 20. dubna proběhne veřejné projednání projektu prodloužení tramvaje do Líšně ze Stránské skály. Po dohodě s místními obyvateli vybuduje město obslužnou komunikaci vedle kolejí, aby se lidé dostali do svých domů i ze zadní strany, jak jsou zvyklí. Tam, kde je zástavba, budou PHSky a koleje budou odhlučněny. Tak snad se fakt letos kopne do země :pray:

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Napíšu to lehce jinými slovy - kéž by se rekonstrukce Merhautovy od zdravky po ŠČ využila k současné opravě (rozšíření) mostu přres trať 250 a položení kolejí do Čertovy rokle.


Naposledy upravil chat-maniac dne 10 bře 2017 23:31, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Já bych spíš naivně chtěl doufat, že Lesnická se začne opravovat až ve chvíli, kdy bude hotové prodloužení ze Štefánikovy čtvrti...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Lesnická a Merhautova jsou skutečně v naprosto dezolátním stavu a jenom proto, že sítě pod nimi ještě nejspíš drží, se do nich zatím nekoplo. Spousta bočních ulic však už generálkou prošla a doufám, že brzo přijdou na řadu obě hlavní ulice. Samozřejmě ne současně, ale postupně. Při uzávěře Merhautovy předpokládám odklon d5 na Zemědělskou.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Může mi někdo vysvětlit, proč se letos mají rekonstruovat cancourky jako křižovatka Semilasso, Vranovská, ale delší úsek mezi Jugoslávskou (9/11/N93) a Zemědělskou se rekonstruovat nebude? Čekám, kdy tam něco vykolejí, přijde mi ta trať v horším stavu, než "rozbouřené moře" před zastávkou Šumavská z centra, pak taky čekám, kdy se úplně propadne ten panel na samém začátku Štefánikovy za křižovatkou Pionýrská x Lidická.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Poslední solitér na ulici Plotní převeden na město, takže předpokládám jeho brzkou demolici:
https://mapy.cz/zakladni?x=16.6187108&y ... d=11363858

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Kolem roku 1998, kdy byly zároveň dohotoveny Husovické tunely.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

567
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Netuší někdo, kdy byly položeny koleje v Merhautově ulici pro plánované prodloužení TT na Lesnou?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7590
17 pro 2006 22:32
Brno
V lednovém Zpravodaji se psalo o výběru a zahájení letos.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
830
25 led 2006 09:46
Asi 2016. Ale následuje doslova opsaná tisková zpráva MMB z 13.12.2016. Takže buď se opravdu termíny o rok posunuly, nebo někdo opravil jenom začátek a neopravil konec textu.


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
TMB: Píšou tam, že na konci loňské roku to Rada města schválila. To byl tedy který rok?


Offline
830
25 led 2006 09:46
Tak já budu rád, když se vůbec někdy začne. Nicméně ten článek v Šalině možná "příštím" rokem myslí rok letošní. Ten shodný text už jsem viděl vloni - není to tisková zpráva MMB? K výběru zhotovitele a zahájení stavby opravdu mělo dojít letos. Ono taky prostavět 30% z nějaké 1,7 mld Kč dotace do konce roku 2018 není jen tak.


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Já se obávám, že budem rádi, když se příští rok začně. Zatím ani není zhotovitel.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Ve vydání únorové šaliny, je zahájení obnovy tratě do Líšně až v roce 2018.
Myslel jsem, že už tento rok se začne něco dělat, nebo je to tisková chyba?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Zda jde o VPS se řídí především ÚPD, nicméně stavby většiny drah budou od 1.4.2017 VPS ze zákona (novela 316/2016 Sb.).


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Veřejný zájem neurčuje soud. Existují předpisy, podle kterých se veřejná prospěšnost, potažmo vyvlastnění řídí. Soud jen rozhoduje spory a v případě podání žaloby určuje, zda došlo k naplnění podmínek stanovených těmi předpisy. Situace trati do Líšně mi nepřijde vůbec jako analogie Bystrce a Hitlerovy dálnice, ty situace jsou navzájem dost odlišné (stojící trať vs. neexistující dálnice někde na mapách). Jinak ten text s šalinou v obýváku je pořádný úlet.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Proč do toho montuješ Křenku? Hladíkova/Zvonařka/Opuštěná snad zůstává otevřena, ne? A nepsal jsem všechno tahat Masnou a Novou Agrozet. Tudy pouze místní, tranzit by bylo záhodnější tahnout přes Heršpickou. Samozřejmě to všechno za přepokladu, že chci zachovat šalinu na Plotní/Dornychu bez dlouhodobější výluky.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 27 pro 2024 04:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]