Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 172 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Jasne, to by vypadalo nejlip.


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Když už, tak bych napsal 12-14 měsíců.
Každý normální ví, že 12 měsíců je rok a 14 měsíců je rok a kósek.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Sekl ses o rok. A rok az rok a dva mesice zni jeste hur.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Staník: Práce začnou letos, trvat mají rok až čtrnáct měsíců.
To je úžasná věta, zní to lépe než dva roky a 2 měsíce. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Oprava Údolní ulice změní polohu zastávek, nová parkovací místa ustoupí stromům
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/oprava-udolni-ulice-zmeni-polohu-zastavek-nova-parkovaci-mista-ustoupi-stromum-20170321.html


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: ne, není to úplně blbost. Sice taky radši používám MHD, ale pokud není čas (aneb jak už tu někdo psal - je libo jet z Kraváku do Kr. pole 10 minut autem, nebo 30 minut MHD?), tak zkrátka radši sedneš do auta a seš tam hned.


Offline
153
07 pro 2016 18:29
Konec zmatkům. Chaotické autobusové nádraží v Brně se vyčistí od reklam
Zdroj: http://brno.idnes.cz/autobusove-nadrazi ... pravy_krut

_________________________________
7052 JE NEJ


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Hlídka městské policie dopadla mladíka, který se pokusil vykrást automat

Vniknout do jízdenkového automatu a násilím z něj získat z něj hotovost, se pokusil mladý muž, kterého si v neděli časně ráno všimla autohlídka městské policie v Osové ulici. Jakmile dotyčný postřehl, že se k němu blíží strážníci, dal se na útěk. Hlídka se proto rozdělila, a zatímco jeden ze strážníků za mužem běžel, druhý mu služebním vozem nadjel a zablokoval mu únikovou trasu. Strážníci pak muže spoutali a přivolané republikové policii ho předali pro podezření ze spáchání trestného činu.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Rozdíl je ale v tom, že tady vidí dopředu, jaká je situace, a mohou operativně reagovat. Když přijede osobák od Malečkovy a vidí dole kolonu u semaforu, tak to řízne rovně. Toho se asi bojí. Řešení je (pokud by bylo nutné to řešit) jednoduché -- Holzovu zjednosměrnit tak, aby od Malečkovy byl zákaz vjezdu (mimo MHD samozřejmě). A nebo tudy obousměrně zakázat průjezd. To by koneckonců mohli iniciovat ti samí, kteří se obávají nárůstu dopravy.

Akorát teda moc nechápu, proč by si tam někdo měl zkracovat cestu. Pokud někdo potřebuje jet k Zetoru, tak mu nepomůže říznout to Holzovou, protože stejně na další křižovatce potřebuje odbočit doleva a -- světe, div se -- tam jsou koleje také.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Podle této úvahy by si obyvatelé Komína radši zajížděli kolem vozovny Komín než aby projeli přejezd u zastávky Branka. ](*,)
Jo sice tam budou signalizace/semafory, ale přeci to nebude jezdit každou minutu.


Offline
153
07 pro 2016 18:29
Stránská skála: lidé se bojí křížení kolejí se silnicí
Zdroj: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 70319.html

_________________________________
7052 JE NEJ


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Richie píše:
ano, auto může být rychlejší (ne však ve špičce a rámci JMK by se taky našly výjimky - po trase exR2 ("R19) a exR5 (R13).

No, zrovna v Jihomoravském kraji po trase R13 mě jaksi výjimky nenapadají. Z Hodonína to autem rychlejší je, ať už po II/380 (a to i když počítáme uvíznutí v zácpě v Tuřanech a Komárově), tak i po D2 přes Břeclav. V Břeclavi je problém hlavně v samotném městě (a ten má i tamní MHD), ale jakmile se dostanete na dálnici jste rychlejší. A dálnici mají i Podivín, Zaječí a Šakvice. U R13 jsou rychlejší spíš cesty mimo JMK, hlavně pak z Břeclavi a Hodonína do Přerova a Olomouce.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Richie píše:
No, zrovna pohodlnost je velice subjektivní, pro mě je pohodlnější veřejná doprava - víc prostoru, můžu si víc užívat volnýho času čtením, posloucháním hudby (ne jako kulisu k řízení) - ano, auto může být rychlejší (ne však ve špičce a rámci JMK by se taky našly výjimky - po trase exR2 ("R19) a exR5 (R13). Navíc ten čas řízení auta je zcela ztracenej, nemůžeš se věnovat čemukoli jinýmu, zatímco když pojedeš normálně, tak můžeš i čas během cestování využít jako příjemný trávení volnýho času ať už tím čtením, posloucháním hudby, vyřizováním něčeho na internetu, zjišťování nějakých informacích, telefonování... Věci, co stejně budeš dělat, ale "zabiješ" tím čas doma, místo efektivního využití času při cestování. Takže argument že je to autem rychlejší je k ničemu ve výsledku.
Když jedeš na stojáka v plné šalině, tak se zajisté můžeš věnovat všem těm věcem...


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
MartinV: Zvýšení kapacity…no, tady bych asi diskutoval, ale…to je teď jedno. Nicméně…jo, jsou to malé kroky, ale aspoň jdou tím správným směrem.
Jasně, tak mít auto na ježdění po městě, to je…doopravdy blbost (unless: velký nákup, obskurní doba, obskurní místo…). Nicméně, stále mi přijde, že i tací se najdou.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: (k závěru) jo, proto si myslím, že opatření v poslední době (zvýšení kapacity na některých linkách, kratší intervaly večer i příspěvek na šalinkartu) nebyla zbytečná a doufám, že jen tak nebudou zrušena. Možná tím moc nesnížíme počet zakoupených aut. Ale pokud člověk uvažuje o nákupu vozu pouze na jízdy po městě, pak si to díky kvalitní síti MHD může rozmyslet.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
IvanM: Ani ne. Plno předpokladů, které…nejsou pravdivé. A odporuje si to.
Fafner: „A tohle je přesně problém nemajitelů aut, že mají dojem, že majitelé aut mají auta na jejich úkor, nebo jako zbytečný luxus, nebo (a to mi přijde už hodně vtipné) aby si museli něco dokazovat.“
Co takoví ti majitelé obrovských aut? Nevyznám se v nich. Tzn. existuje podmnožina majitelů aut, co si musí něco dokazovat. A hádej co. Mít prachy, tak bych si něco dokazoval tím, že bych si koupil komp za 250 000. Nicméně zbytek…ne, to se mě nějak netýká. Auto bych nebral jako luxus ani jako nutnost, spíš jako něco mezi tím. Jdeš nakoupit krámy do Ikey? Tak…asi radši vem auto a netahej to v MHD, jak já minule 22 kg těžkou, obrovskou krabici.
Jenže co ve městě vydím? Jedna pr*el na jedno auto. Jasně, to není moc informací, ale stále vidím to, že co člověk, to auto. Nepřijde mi to v pořádku. Na druhou stranu, sedím v narvané šalině, takže raději držím hubu (částečně).
A co pak takoví ti autysti, co prostě MUSÍ odbočit. Jede tam nějaká šalina? Nas*at. Jedu já, v autě, takže všichni počkají, protože tady jsem JÁ. Radlice na šaliny a prostě to auto projet. Nezááááájem. Nemáš tam co dělat. Jak máš teda odbočit? A co já vím? Je to snad můj problém? Ty chceš odbočit, ne já. Já jen říkám, nepřekážej v cestě.

K větě „Zvážili jste možnost, že auto je prostě rychlejší a pohodlnější nežli prašivá MHD, a že řidiči aut prostě jen využívají možnosti naplno?“ docela sedne věta „…a za takové situace si fakt radši zaparkuju dál a do centra dojdu.“
Aha, takže…auto je rychlejší, ale…jen část své cesty tím autem odjedu, pak to někam hodím, a zbytek cesty dojdu, takže…celkový cestovní čas bude…no, pomalejší, než kdybych tím autem dojel až do cíle.
Auto pohodlnější a rychlejší? Jop. Hele, myslím, že proti tomu nikdo nedává žádné argumenty, to by musel být asi blázen. Ano, auto je pohodlnější a rychlejší. Spokojen? …že to čteš od „militantního“ příznivce MHD? Doufám, že ano. A ne, nedělalo mi problém to napsat, obvykle nemám problém s fakty. Damn, sám jsem si to zažil. Kdysi dávno, dělal jsem otročinu ve Slatině a bydlel v Lískovci. Cesta MHD? 40 až 50 minut. Přímá cesta (později změřena díky E50, která byla zavedla až dlouho poté, kdy nervy přetekly a já jsem vypadl ze Slatiny)? Okolo 20 minut. A jak říkám, E50. Pokud bych jel autem, jsem si jist, že bych se blížil 15 minutám. Oproti standardním 45. Poměr si asi každý vypočte sám.
Jenže…tím tohle téma jaksi nekončí. Musíme jít totiž o krok dál, zeptat se proč je MHD tak pomalá, v jakých úsecích, jak by to šlo zlepšit, co jsou hlavní problémy apod. Tohle by samo o sobě bylo ale téma na dlouho.

„A že stojí auta v ulicích… V Plzni je v centru parkovací dům, kde můžu stát celý den za 60 Kč, za hodinu 10. To je situace, za které se mi nevyplatí kroužit po širším centru a hledat parkovací místo + dojít do centra, strávil bych na tom moc času. Oproti tomu v Brně je to několikanásobek (JD 300 za den nebo 30 za hodinu)…“
OK. Řeknu jen tohle. Plzeň ≠ Brno. Žil jsem tam 2 měsíce, takže myslím, že mohu trochu mluvit. Jasně, není to moc, ale proto taky píšu trochu. V Plzni je méně lidí, méně MHD a nejspíš i méně těch aut. A nastavili tam cenu takovou, jakou nastavili. Jde pak taky o to, jaké parkovací domy srovnáváme. To JD je v podzemí, že jo? To v Plzni je…nadzemní? Nevím, který myslíš (ne že bych měl v hlavě jejich databázi). Ale je nutné taky srovnat pořizovací cenu, kapacitu, apod. Mělo by být parkování levnější? Rozhodně, stále se spíš trochu divím, že parkování není zadarmo, ale budiž.

Na závěr řeknu jediné. Chcete dostat autysti z aut? Na militantní rovnou zapomeňte. Zkvalitněte MHD. Hustější síť, delší vozy, kratší intervaly, vynucování pravidel ohledně pořádku ve voze, moderní vozy apod. Až PAK přijdou ti, kterým je asi i vcelku jedno, jestli auto nebo MHD. A to, že jsem příznivcem něčeho, neznamená, že to nebudu kritizovat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Richie: Pokud stojíš na jedné noze a ne na vlastní a každou zastávku musíš ven a zase dovnitř, tak je to samozřejmě velmi efektivně a příjemně strávený čas, po kterém většina lidí touží.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Někdy je auto potřeba, o tom žádná. Na druhou stranu pro nejzákladnější potřeby stačí rodině jeden vůz. Mohou mít další, pak je ale potřeba řešit parkování, a samozřejmě není řešením odstavit auto na přechodu pro chodce.
Tohle mají dobře vyřešené třeba v Oslu - na krajích chodníků mají krátkou bílou čáru, která ukazuje "potud se smí parkovat, odtud už ne", jasně omezuje prostor kolem křižovatky a zaparkování auta přes čáru jde jednoduše dokázat.

Město může řešit kapacitní parkoviště na okraji města, dále může regulovat cenu parkovného (jak tu už padlo, je vysoké; alespoň ve chvíli, kdy jinde je parkování zdarma). Soukromé subjekty, a už se tak naštěstí děje i v Brně u nových staveb, mohou využít prostoru pod domem ke zbudování podzemní garáže.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Fafner: moc hezky napsáno. :applause:

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Richie píše:
Naxashi, Zolexi, díky, řekl jste to za mě :applause: - ano, lidi nechápou, že auto není nutnost, samozřejmost ale zbytečný luxus.Já osobně auto vnímám obecně jako zlo (škodí přírodě, všude zavazí, zabíjí víc veřejná doprava...) a jeho použití jenom jako nouzovým řešení.


Předpokládám, že bydlíš na samotě u lesa a nevyužíváš luxusu teplé vody, apod. Jaktože jsi vlastně na internetu, to někdo taky může považovat za luxus, ne?

Richie píše:
...zjišťování nějakých informacích, telefonování.....


Ano, za to ti jistě ostatní cestující poděkujou...


Offline
1591
18 led 2009 10:06
No, zrovna pohodlnost je velice subjektivní, pro mě je pohodlnější veřejná doprava - víc prostoru, můžu si víc užívat volnýho času čtením, posloucháním hudby (ne jako kulisu k řízení) - ano, auto může být rychlejší (ne však ve špičce a rámci JMK by se taky našly výjimky - po trase exR2 ("R19) a exR5 (R13). Navíc ten čas řízení auta je zcela ztracenej, nemůžeš se věnovat čemukoli jinýmu, zatímco když pojedeš normálně, tak můžeš i čas během cestování využít jako příjemný trávení volnýho času ať už tím čtením, posloucháním hudby, vyřizováním něčeho na internetu, zjišťování nějakých informacích, telefonování... Věci, co stejně budeš dělat, ale "zabiješ" tím čas doma, místo efektivního využití času při cestování. Takže argument že je to autem rychlejší je k ničemu ve výsledku.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
A tohle je přesně problém nemajitelů aut, že mají dojem, že majitelé aut mají auta na jejich úkor, nebo jako zbytečný luxus, nebo (a to mi přijde už hodně vtipné) aby si museli něco dokazovat. Zvážili jste možnost, že auto je prostě rychlejší a pohodlnější nežli prašivá MHD, a že řidiči aut prostě jen využívají možnosti naplno?

A že stojí auta v ulicích... V Plzni je v centru parkovací dům, kde můžu stát celý den za 60 Kč, za hodinu 10. To je situace, za které se mi nevyplatí kroužit po širším centru a hledat parkovací místo + dojít do centra, strávil bych na tom moc času. Oproti tomu v Brně je to několikanásobek (JD 300 za den nebo 30 za hodinu) - a za takové situace si fakt radši zaparkuju dál a do centra dojdu.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Naxashi, Zolexi, díky, řekl jste to za mě :applause: - ano, lidi nechápou, že auto není nutnost, samozřejmost ale zbytečný luxus.Já osobně auto vnímám obecně jako zlo (škodí přírodě, všude zavazí, zabíjí víc veřejná doprava...) a jeho použití jenom jako nouzovým řešení.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Problém je v tom, že tu je málo parkovacích míst, ano, chtělo by to více podzemního parkování, jak v centru, tak na sídlištích pod baráky.
Problém je pak ale i v té mentalitě lidí dneska. Přijde mi to jako kdyby si museli něco dokazovat, když mají auto, nebo více.
Na druhou stranu…i jako příznivce MHD musím říct, že současná „verze“ není připravená na zvýšení poptávky. Máme všude krátké vozy (jop. Stále to samé, pořád dokola. Stále to nebylo vyřešeno).
Pokud by ten §27 Zákona o provozu na pozemních komunikacích byl ze strany města vynucován, pokutován, apod., tak máme za pár let prachy na novou vozovnu a vozy. Jen z tohohle.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Plošný zákaz je. §27 Zákona o provozu na pozemních komunikacích:
(2) V době od 5.00 do 19.00 hodin je zakázáno stání tam, kde by nezůstal mezi vozidlem a nejbližší tramvajovou kolejnicí volný jízdní pruh široký nejméně 3,5 m.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 20:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]