Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 24 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
TMB: Máš pravdu, ten rozdíl mi ušel. :)

mechoš píše:
Neívm jak to bylo v minulosti, ale za 11 let co jsem u podniku (nepočítám-li občasné změny místa ať už vně či mimo podnik) to na T3R a předpokládím, že ani na T6 nefungovalo.
Vyjímku tvořila (a myslím že stále tvoří) samary...

T3R při první VP dostaly mokrou hadru (Trav-l-cool) kdežto T6 měly z výroby plnohodnotnou klimatizaci Hagenuk, která narozdíl od travlu opravdu fungovala a funguje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
810
25 led 2006 09:46
Prostě u T6A5 a T3R propojku na 600 V DPMB nepožadoval. Pochybuji, že kvůli klimatizaci - to by na celkovou cenu moc vliv nemělo.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
sominus píše:
Děkuji pánové za informace. Teď jsem se na Káčku dozvěděl další zajímavou informaci: T6A5 prý neměly a nemají 600V propojku, protože se místo ní koupila klima do kabiny A vozu. Je to pravda?


Neívm jak to bylo v minulosti, ale za 11 let co jsem u podniku (nepočítám-li občasné změny místa ať už vně či mimo podnik) to na T3R a předpokládím, že ani na T6 nefungovalo.
Vyjímku tvořila (a myslím že stále tvoří) samary...


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Děkuji pánové za informace. Teď jsem se na Káčku dozvěděl další zajímavou informaci: T6A5 prý neměly a nemají 600V propojku, protože se místo ní koupila klima do kabiny A vozu. Je to pravda?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
810
25 led 2006 09:46
Tak už si jistý jsem. Ta dveřní křídla u 1018 a 1066 a u dalších K2R si Ondro dobře prohlídní. Rozdíl uvidíš.


Offline
810
25 led 2006 09:46
Takt to bych si právě nebyl jist. Momentálně jen lovím v paměti, musím se podívat na fotky. Ale dveře BODE si asi DPMB vybral pro reko K2R a proto je chtěl mít i u T6A5.
Jenže byly opravdu pomalé a při zahájení provozu T6A5 i zdrojem problémů. Tuším, že dveře BODE mají skla protažená až k vnitřní hraně křídel (ve středu dveří) a křídla IFE u K2R z PARSu tak byly jen nalakovány černou barvou, aby vypadaly stejně.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Všechny K2R mají dveře stejné, takže jestli byl v něčem rozdíl, tak jen v pohonech.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
810
25 led 2006 09:46
Jen pro upřesnění (doufám, že si to pamatuji dobře), tak protože dveře BODE byly problematičtější a pomalé, tak "sériové" K2R už měly dveře IFE, stejně jako RT6.


Offline
810
25 led 2006 09:46
Protože brněnské tramvaje měly dveře i mechanismy BODE, zatímco pražské IFE.


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
Jenže to byla T3R, nikoli T6A5


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Pražská 8205 měla také dveře v brněnském designu.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
sominus: netuším, ale možná to mělo něco málo společného s T3R 1615 kterej byl rřív, možná i s prototypem K2R aby byly dveře shodné? Třeba ne, netuším.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zatím to tu neproběhlo. 1203 byla začátkem července předána do generální opravy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Měl bych dotaz - Jak se u brněnských T6A5 přišlo k odlišnému designu dveří?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

243
02 zář 2014 12:02
Brno
1215 dnes sólo na 10.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
adam_r píše:
Hlavni duvod, proc "A" maji jiny STM, nez "B" je v tom, ze na "A" vozech je klimatizace. Bez klimy by nejspise meli vsechny vozy STM vzor "B".

Ten důvod je mi samozřejmě znám ;-) Bonusem je pak asynchronní ventilátor PM, když už jdeme do detailů.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
MKzB píše:
Mám za to, že brněnské béčkové T6A5 v továrním provedení měly místo staťáku MG.

Rozhodně ne. B vozy T6A5 měly od výroby STM od ČKD (s výkonem tuším 2,3 kW). To je to, co na Bčkách bzučí takovým tím vysokým tónem. Stejné staťáky měly originálně i KT8 před rekonstrukcí nebo všechny starší série T6A5 (Košice, Bratislava, Ostrava), všechny T6B5 atd.

B T6A5 po GO mají Cegelec STMK 6,3 kW.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Demon píše:
Přesnou cenu ti neřeknu, ale 50% to vážně neni.
T6A5.3 byla vzorová rekonstrukce vozu T3 s použitím nové skříně z T6, ale reálně tam bylo z vozu T3 použito minimum dílů (v podstatě motory, brzdy, převody - vše navíc s úpravami).
Nová T6 se nekoupila, protože se to stavělo částečně vlastními silami a bylo to tak levnější, hlavně se vše hradilo z "pytlíku na opravy" a ne z investic.

Díky za odpověď, teď mi to dává smysl!


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mh píše:
Sice nejsem takovej pamětník, ale pochybuju, že by se něco předělávalo. I v originální dokumentaci z roku 1995 je u B vozu STM (jedná se o měnič ČKD 600/24Vss)..


Hlavni duvod, proc "A" maji jiny STM, nez "B" je v tom, ze na "A" vozech je klimatizace. Bez klimy by nejspise meli vsechny vozy STM vzor "B".


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
jara255 píše:
Při této příležitosti by mně zajímalo, kolik procent ceny šaliny T3 nebo T6A5 dělají kompletně vybavené podvozky. Ptám se na to v souvislosti s pražskou T6A5.3, což byla de facto nová šalina T6A5 s TV14, podvozky z T3 a byla udávána jako rekonstrukce T3. Hlava mi to moc nebere, proč dělali tohoto kočkopsa a nekoupili novou T6A5. Jedině, kdyby podvozky dělaly 50% ceny šaliny, tak bych to chápal. Proto se ptám zasvěcených na jejich cenu.

Přesnou cenu ti neřeknu, ale 50% to vážně neni.
T6A5.3 byla vzorová rekonstrukce vozu T3 s použitím nové skříně z T6, ale reálně tam bylo z vozu T3 použito minimum dílů (v podstatě motory, brzdy, převody - vše navíc s úpravami).
Nová T6 se nekoupila, protože se to stavělo částečně vlastními silami a bylo to tak levnější, hlavně se vše hradilo z "pytlíku na opravy" a ne z investic.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Sice nejsem takovej pamětník, ale pochybuju, že by se něco předělávalo. I v originální dokumentaci z roku 1995 je u B vozu STM (jedná se o měnič ČKD 600/24Vss)..


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Mám za to, že brněnské béčkové T6A5 v továrním provedení měly místo staťáku MG.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
mh píše:
Nevim jak v Praze, ale nase B jezdi normalne, statak tam je, jen jinej nez u A(nema stridavy vystup).

Citoval jsem Wikipedii, kde je popsán stav vozů B v Brně, kde uvádí, že nemají staťák. Je-li tam tato informace, případně další mylně uvedeny, možná by stálo za úvahu je tam opravit.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V Praze se T6 nikdy na A a B nerozlišovaly. Akorát v posledních letech některé vozy přišly o jedno poloautomatické spřáhlo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Nevim jak v Praze, ale nase B jezdi normalne, statak tam je, jen jinej nez u A(nema stridavy vystup).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1389 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 říj 2024 08:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]