Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 64 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Bezbariérová zastávka v Adamově? Až 2019


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Muž se dotkl tyčí vedení na železniční trati. Na místě zemřel


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Policie obvinila kvůli pádu dívky z rychlíku průvodčí a vlakvedoucí


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Ťok: Rychlovlak do Brna bude stát až 160 miliard korun
https://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/tok-rychlovlak-do-brna-bude-stat-az-160-miliard-korun-1329118


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Nehodu jeřábu si odpyká zaměstnanec Českých drah. Přijde o čtyři platy


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Staré vagony dostanou kvůli vypadnutí dítěte signalizaci zavření dveří


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Pátek na jihomoravských kolejích: pod koly vlaků zemřeli dva lidé


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Vlak srazil starší ženu v Tetčicích. Vážným zraněním podlehla


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
goldfinger píše:
A bude se ve směru na sever zastavovat u staniční budovy? V jakém stavu tam ten perón je, počítá se s jeho případným upgradem?


Vlaky na Blansko zpravidla odjíždí od 2. nástupiště z 2. koleje.
Od 1. nástupiště se jede do Maloměřic, což je zbytečné (pokud nedochází třeba k předjíždění, nebo není výluka), protože na Hádech se pak musí jet odbočkou.


Offline
61
13 zář 2016 09:04
michalk: navíc pokud se nepletu, tak vlak nemá žádný elektroměr. Platba SŽDC za elektřinu je zahrnuta v platbě za dopravní trasu a počítá se dle typu lokomotivy, hmotnosti soupravy a počtu km. Tj. jestli se ve vlaku svítí nebo ne je ČD jedno, SŽDC budou platit pořád stejně.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Já bych byl radši, kdyby jezdily panťáci (560) radši k nám na Tišnovsko, ale budiž. Co se týče té výluky, tak nepředpokládám, že ta výluka bude nějaká závažná komplikace, jak uvádějí média.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
To je možné, ale minimálně v místech se sníženou viditelností (např. tunely - a zrovna jako na potvoru kolem Brna jsou skoro v polovině směrů) je vhodné, aby svítilo všechno. A pak je na zvážení, jestli má průvodčí (strojvůdce to ze stanoviště neudělá) hlídat, jestli se náhodou neblížíme k takovému místu, aby rozsvítil, nebo je jednodušší, aby se svítilo pořád.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
michalk: Mám pocit, že povinnost svítit přes den je jen ve vlacích vyšší kvality.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
To srovnání kulhá na obě strany (jak už napsal prototyp401, a platí to ale i pro Karosa B732). Víc vozů znamená "výhodu" většího zázemí a víc lidí na údržbu, což pak samozřejmě sežere víc z většího zisku (správně by byl spíš z příjmu), takže nula od nuly pojde. Prostě je principiálně jedno, jestli provozuju 1000 vozidel v jedné vozovně, nebo 2000 ve dvou. Na svícení existuje nějaká vyhláška (či tak něco), která nařizuje svícení i přes den kvůli tunelům apod. A že je přetopeno? V drtivé většině je tak nějak příjemně kolem 20 stupňů, což se o MHD a i autobusech rozhodně nedá tvrdit, ale jestli bereš za "teplotní komfort" model "kačena v -10", tak chápu, že se ti zdá přetopeno :-)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
To je nějaký vtip - že porovnáváš cenu za vzkm vlaku a autobusu? Přepočítej to na osobokm, protože jinak je to zcela zavádějící...
A víc vozidel = větší zisk? Hele, vím, že máš něco proti ČD, ale zkus se na to dívat objektivně, tohle už je hodně mimo...
P.S. to že se svítí zbytečně a občas přetápí zbytečně - toho jsem si všiml taky, ale vzhledem ke spotřebě elektrických lokomotiv jsou to obvykle zanedbatelné položky (takže jsem sice taky proti takovým věcem, ale ne z důvodu šetření).
Když si DPMB pořídí 1200 vozidel, bude mít větší zisk? No, nemyslím si...


Offline
1591
18 led 2009 10:06
No, tak když mám víc vozidel, tak mám větší zisk, ne? A vzhledem k tomu kolik dostávají za vozkm (v JMK to v roce 2016 bylo cca 104 Kč na kilometr), tak by to taky mohlo vypadat jinak, to by ale nesměli ve vlakách přes den svítit, přetápět je apod. například. Regionální autobusoví dopravci jezdí kolem triceti korun za kilometr a DP asi skoro 2x tolik (přesnější údaje získáš žádostí na kraj).

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Navíc jezdí jen v Brně a jen s asi 600 vozidlama. Až ČD budou mít tak málo vozidel, uvidíš, v jakým budou stavu ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
To je věc názoru...


Offline
1591
18 led 2009 10:06
DPMB neprovozuje vozidla v tak žalostným stavu...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Já bych se divil, kdyby ty ses nevyjádřil a nerejpl si. Počkej si, až budou oficiální info. Panťáků 560 už tolik není (turnus je pro 4 jednotky, podle http://www.alanbutschek.cz je jich v současnosti provozních 5), aby pokryly všechny vlaky na severní S2.
Kdyby dráhy dělaly totéž, co Regiojet nebo Leoš, tak nevyjede na R19 ani ta náhradní souprava (neplést s pojmem záloha). Panterů je turnusováno (dle stránek výše) 8 z 10, za normálního stavu optimální záloha. Jako jo, je blbý, že zdechli 3 rypáci, ale furt je to jen technika. Se divím, že nekritizuješ stejnou měrou i vypravenost DPMB, tam taky jezdí za náhrady kde co (a i kapacitně neodpovídající, nejen kvalitativně).


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Mouka píše:
Už to tady bylo v roce 2013. Na linku S2 sever se nasadily výhradně vratné soupravy (tehdy byly k dispozici jen 560, teď je v Brně i několik Panterů). Vlak po výstupu cestujících v Židenicích na 1. koleji odjel za most a pak zas přijel na 2. kolej a jel na Blansko. Bohužel za mostem stál v oblouku (na širé trati), takže toho využívali sprejeři.

Já bychs e nedivil, kdyby zase dali na S2 tyhle šroty, však na R19 (ex R2), kde mají být InterPantery na všech spojích (kromě dvou RailJetů), ale jak známo jim jich teď hodně pochcípalo a protože dělají totéž, za co byl RegioJet kritizovanej, tj. nemají dostatek odpovídajích záloh, tak jsem jel nějakým hnusným starým v nedělu na spoji 868. Ne že tam dali něco ve stylu EC, dají tam hnusný starý špinavý smradlavý kupéčko a ještě si tomu dovolí říkat rychlík vyšší kvality :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
A bude se ve směru na sever zastavovat u staniční budovy? V jakém stavu tam ten perón je, počítá se s jeho případným upgradem?

By mne zajímalo, jak tuhle výluku bude řešit žluťák.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
goldfinger píše:
Kdyby byla šimická stanice nad Bubeníčkovou, byla by polovina problému vyřešena.Takhle to bude s vlaky na 260 velká prča. Jediné, co mne napadá, je pendl stanice-Bubeníčkova-SO a zpět.


Už to tady bylo v roce 2013. Na linku S2 sever se nasadily výhradně vratné soupravy (tehdy byly k dispozici jen 560, teď je v Brně i několik Panterů). Vlak po výstupu cestujících v Židenicích na 1. koleji odjel za most a pak zas přijel na 2. kolej a jel na Blansko. Bohužel za mostem stál v oblouku (na širé trati), takže toho využívali sprejeři.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
prototyp401 píše:
Myslím. že by se měly takové nadpisy zakázat, jako dopravní šílenství - lidi pak nadávají ještě víc, než by musely, protože článek ani nedočtou, jen nadpis a první odstavec a hned mají silně ovlivněný názor... Dopravní šílenství si představuju teda jinak...

Clickbait. Funguje to, tak to novináři dělají. Lidi takto bohužel prostě fungují.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Kdyby byla šimická stanice nad Bubeníčkovou, byla by polovina problému vyřešena.Takhle to bude s vlaky na 260 velká prča. Jediné, co mne napadá, je pendl stanice-Bubeníčkova-SO a zpět.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3623 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 05:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]