Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 68 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mirbrno píše:
A ještě by mne zajímalo, jestli bude T2 po rekonstrukci v továrním barevném schématu, nebo v Brněnském...

Trochu nechápu, co je myšleno tím "brněnským" schématem... jako současný unifik? :)

Cílový stav opravy je počátek 70. let (období po 1. GO), čemuž budou odpovídat i barevné odstíny a rozložení barevných ploch, tedy bez krémových převisů na střešních oblinách, rozdělení šedé a krémové nad čely bude rovné, rozdělení bude začínat u chrličů střešních okapů. Odstín červené nebude standardní dopravní, ale signální, interiér bude v kombinaci bílá (strop), hnusně zelenohnědá (okenní část a dveře zevnitř) a kávová (bočnice). Madla a kabina rovněž v kávové barvě. Podvozky šedé, pantograf červený. Mezi krémovou barvou kolem oken a červenou na boku bude hnědý proužek okolo celého vozu, který bude navazovat na pryžové lišty na čelech.

Aktuálně se stále opravuje karoserie, momentálně boční plechy, žaluzie MG, stykačové skříně pod podlahou, zadní čelo a úchyty zástěr (plent).


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
manil píše:
Vyhnutou nebo upadenou násypku pískovače by měli odhalit mechanici ve vozovně při příjezdech. Zdůrazňuji to slovo měli. Jinak chápu tu Ivanovu nechuť o tom jít informovat řidiče, protože bohužel nadpoloviční většině by to fakt bylo jedno... Ale nejrychlejší cestou k nápravě by doopravdy měl být řidič, případně telefon na dispečink...


A co T2, taky mne zajímá pokrok. :-)

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Vyhnutou nebo upadenou násypku pískovače by měli odhalit mechanici ve vozovně při příjezdech. Zdůrazňuji to slovo měli. Jinak chápu tu Ivanovu nechuť o tom jít informovat řidiče, protože bohužel nadpoloviční většině by to fakt bylo jedno... Ale nejrychlejší cestou k nápravě by doopravdy měl být řidič, případně telefon na dispečink...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To je individuální. Taky jsem už pár věcí hlásil a vždycky v pohodě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Jak se všeobecně doporučuje, aby cestující při zpozorování nějaké závady informovali řidiče, tak co mám tedy zkušenost já, tak většinou řidiči nechtějí vůbec nic řešit a tváří se tak, jakože je jim to na obtíž a “co jako já s tím, proč mi to říkáte?“, i když to takhle přímo narovinu neřeknou.
Např. si pamatuju, jak jednomu dekádnímu nocaři kloubáku přišel cestující oznámit, že vzadu upadl hasičák, který se tam válí pod sedadlem a posouvá se za strany na stranu. Ten se tvářil, jako by se ho to netýkalo, nakonec asi po minutě váhání slíbil, že to půjde později vyřešit. Nešel.
Takže asi tak. Pokud vyloženě nejde o život, že by třeba vozidlo hořelo, tak o drobných závadách bych asi řidiče informovat nešel. Na druhou stranu to nepíšu ani sem nebo na FB DP, jak to dělá část zákazníků.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Jak píšeš, na tohle se přijde večer.. tudíž to není logický, aby mechoši ve svém volném čase řešili kdejakou nepodloženou informaci..


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Sorry stál sem na České, a docela spěchal.... Nějak vážný problem to neni....vim, že se tady objevují i mechoši, tak mi to přišlo logický.... By the way stejně by se asi na to lřišlo večír při kontrole vozu.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
A pokud nevyřeší, může poradit dispečink či výpravna..


Offline
410
29 lis 2014 18:06
mili.hami píše:
Když už jsme u toho, tak je toto vůbec řidičova povinnost znát? Protože například při pohledu na některé doslova elegantní paní řidičky tramvají o tom docela pochybuju.

součástí získání "průkazu drážní způsobilosti" je i technická průprava a zkouška tak, aby byl elementární závady a nedostatky, řidič schopen vyřešit sám.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
mh píše:
informuj příště řidiče, ať to odborně zhodnotí

Když už jsme u toho, tak je toto vůbec řidičova povinnost znát? Protože například při pohledu na některé doslova elegantní paní řidičky tramvají o tom docela pochybuju.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
tailslide píše:
Zdravím. Pro medlánecké mechaniky. Na voze 1920 na předním levém podvozku nedrží přívodní trubice od pískovačů pod kola, plandá div neupadne.


informační kancelář - telefon: 5 4317 4317, e-mail: dpmb@dpmb.cz... nebo ještě lépe - informuj příště řidiče, ať to odborně zhodnotí... tady je to k ničemu...


Offline
14
03 zář 2009 20:52
A ještě by mne zajímalo, jestli bude T2 po rekonstrukci v továrním barevném schématu, nebo v Brněnském...


Offline
14
03 zář 2009 20:52
Něco nového z rekonstrukce T2 ???


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
brnpat píše:
Ukončení provozu kteréhokoli typu přijde líto, když investice do typu vložené se pořádně neošoupou.


Tak se to aspoň nehuntuje...


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Zdravím. Pro medlánecké mechaniky. Na voze 1920 na předním levém podvozku nedrží přívodní trubice od pískovačů pod kola, plandá div neupadne.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
124
18 čer 2015 20:20
Ukončení provozu kterého typu tramvaje je vám nejvíce líto? Ukončení provozu kteréhokoli typu přijde líto, když investice do typu vložené se pořádně neošoupou. Ono je to těžký, když tady technici (i fandové) mají velice omezený prostor poznání, znalost historie techniky u většiny začíná na úrovni poloviny 80. let min. století. Kdo dnes zná různé typy brzd, z velice vzdáleného doslechu snad znají pojem solenoid. O systémech Sperry, nebo podobných, nikdy neslyšeli. V loni při nějaké prohlídce spodku vozu koňky byly objeveny pozůstatky po obecně neznámem typu brzdy (dá se o ní dnes jen dočíst ve starých materiálech z přelomu 19. a 20. století), byla to brzda kotoučová ovládaná elektrickým proudem přes cívky na paknách (neviděl jsem pozůstatky, ani jsem o tomto typu nečetl, tak snad jsem nenapsal při popisu nějako blbost). V materiálech DP (archivu z tehdejších dob), ani mezi pracovníky DP, nebyla ani zmínka. Možná, kdyby dnešní technici nebyli omezení ideou, že vše staré neni k ničemu, tak by LF2 nemusela vozit výzbroj pro jeden podvozek navíc a VV60LF nemusel končit.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Teda, čekal jsem větší náskok RT6 :mrgreen:


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ježiš já si dělal srandu a von to sem fakt dal :mrgreen: :mrgreen: Tak to su zvědavej jak tohle dopadne.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Na návrh z vedlejšího vlákna přidána další z řady subjektivních (až bulvárních :-) ) anket. Takže račte hlasovat :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pro ty, kdo to ještě nezaznamenali: na BMHD vyšel klasický článek s rekapitulací změn ve vozovém parku v uplynulém roce. Nechybí ani výhled na rok letošní.

http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?1379


Offline
34
12 pro 2010 09:50
Tak to je parádní fotka! Vidět desítku na její osudové cestě... Aspoň jsem si tak fotku vyložil ;-)


Offline
821
25 led 2006 09:46
Na fotku vozu 4008 jsem taky koukal jako na možnost. Trochu mě mate, ža na předchozím snímku se zdají být okenní sloupky opršené do krémova. Ale vzpomínám si, že jsem tam v těch Pisárkách v roce 1984 opravdu našel stopy zelené. Na seznamu co mám, je navíc uveden rok likvidace 1978 - což svědčí o tom, že se s tím vozem dělo něco jiného než s ostatními, vyřazenými dříve. A ta likvidace nemusela být uskutečněna, rok likvidace je u všech ostatních vozů také - s výjimkou 4036 a 4040 všechno před rokem 1980 - a vůz skutečně existoval i později.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
124
18 čer 2015 20:20
Ve voze byl sklad, který patřil v době pořízení snímku elektrikáři Osvaldovi Ž., který měl v té době pod sebou služební vozy VS. Povrdit mou vzpomínku by mohl Miloš Tl., který v době tlaku na šrotaci vozu jednal s O.Ž. o předání některých součástek pro Tramvajklub a svou sbírku k.rev.


Offline
16
08 bře 2014 07:15
Vůz 4002 to být nemůže - mj. měl linkové budníky pro levostranný provoz (ale sklad v něm byl - a stál před vraty kovárny).
Borek U. prověřil ve svých záznamech možné vozy a vyšel mu vůz č. 78 (4008). Podoba by seděla, a nakonec to i potvrzuje foto v příloze - se siluetou čísla vlevo na čele. Tímto mu děkuji.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Škoda, že už nežije pan Vl. Černý, ten by to věděl zcela jistě...

Jinak jak sám víš, fotek je málo a blbě se shání. Zatím vyčkávám. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10317 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 lis 2024 15:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]