Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 180 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Každopádně zodpovědnější by bylo připustit, že stavba TT se o něco prodraží z nějakého důvodu, než vymýšlet zcestné projekty lanovek. V Brně opravdu může být jen jako turistická atrakce na Špilas, jinde je její využití zbytečné.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Jakej přestup? Jede tramvaj normální, dojede pod kopec, řidič to hodí na hever, urychleně přezuje kola na ozubená kola a jede se dál sarcastic
Samozřejmě jsem předpokládal smíšený pohon s ozubnicí jen na strmých svazích. Je to sci-fi, ale kdyby bylo, dobře by se uplatnilo.

Jak to udělat technicky nevím, protože klasické ozubené kolo uprostřed nápravy by dost překáželo nízké podlaze. Leda vyfrézovat zuby z vnější strany kola a ozubnici přidělat k vnější hraně kolejnice. Nebo ozubený okolek a ozubnici do žlábku.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Metro, to je ten správnej prostředek, probourat se oborou do Kohoutovic, pak k vozovně do Pisárek a rovnou bulvárem od výstaviště až k nádraží. sarcastic :lol: Pak už by chyběl jen Severo-jižní diametr. :D

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tin: taková šalina ti ale neodbourá problém s přestupem. Protažení šaliny kdekoliv není jen otázka rychlejší a kapacitnější dopravy, ale i toho (byť jen jednoho) přestupu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Tady se naříká, jako kdyby ten tunel měl byt dlouhý několik kilometru.Skala je pro ražbu nejjednodušší.
Ale kdyz to projde na Kamechach, mohly by se ozvat Vinohrady...
Bastru bych ale nevycházel moc vstříc, dokud ne přehodnotí svůj postoj k D43.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
A co taková ozubnicová tramvaj? A když už by ta technologie jednou byla, mohla by se postavit i tramvaj Pisárky -- Kampus a Vinohrady -- Stará osada.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
No určitě po současné trase linky 52, takže Odbojářskou. Rakoveckou a tu novou lokalitu by mohla obsloužit závlekem linka 303 nebo nějaká nová minibusová linka. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Jenže pak nastává problém v trasování, jestli Obvodovou, Rakoveckou a Páteřní nebo Odbojářskou. :D


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Myslím, že klouby by to vyřešily, pokud by se rozdělila 52 a 54 zas na 2 úseky, přičemž 52 by jezdila z Ríšové na Mendlák a 54 by jezdila z Bartolomějské k ZOO (a jezdily by na ní klouby). :-)


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Jenže co místo šalin? Lanovka je nesmysl a autobusy nestačí a nevyřeší to klouby.
Co tu ještě nepadlo, tak je metro a trolejbus. sarcastic


Offline
325
21 dub 2009 20:30
Podle toho, co vím, se věc na Kamechách má následovně:

Když se dají na jednu hromadu normy a předpisy, geologická situace v místě (skála, to je jen mediální zjednodušení) a reálně disponibilní pozemky, tak vyjde technické řešení nové tramvajové trati natolik drahé, že prostě není ekonomicky obhajitelné.

Lanovka je pochopitelně nesmysl, ale říct na rovinu "autobusy for ever" není takto narychlo politicky přijatelné.

Takže žádné šotozednářské spiknutí, ale prachy a politika.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Jedinou smysluplnou lanovku bych viděl tu na Špilberk jako turistickou atrakci. Vše ostatní ...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Kravina na kvadrát, výplod šílence, debilní paskvil...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
6 m/s.

Je to úplná kravina. Dá se tam úplně krásně postavit šalina, aby lidi mohli jezdit do města bez přestupu. Nevím, proč se zase hledá milion důvodů, proč to nejde. Něco jinýho jsou třeba takový Vinohrady. Tam šalina vést nemůže a taková lanovka ze Staré osady by tam byla ideální. Bylo by to rozhodně rychlejší než to objíždění trolejbusem.


Offline
1476
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
To jako budu dom jezdit lanovkou?????? To určitě. Co to je zase za kravinu. Jakou rychlost má taková lanovka? A proč vůbec, vede tady normální silnice, to už ať sem vede radši trolejbus po trase linky 54.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Ohánět se špatným podložím, je pouhopouhý alibismus.
Naopak, ražba ve skále je ideální, stačí si vzpomenout na tunely Dobrovského a tam jaké byly náročné podmínky.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Tam nejde ani tak o hluk, jako spíš o kopec. Dozadu směrem k Žebětínu je průměrný sklon svahu zhruba 100 promile, to už je adhezně za hranou. Tak se těch několik přebývajících výškových metrů řeší zářezem (je tam přirozená rokle) a dále pod silnicí a vrcholem kopce tunelem... Stejně se mi nezdá, že by s případnou skálou v trase měl být takový problém. Spíš mi to přijde, že se nechce, než že to nejde. :-( S poslední větou souhlas.


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Proč vůbec musí na Kamechách šalina pod zem, nešlo by to povrchově? Případně s protihlukovými stěnami. Ale opět, prvně se nechá postavit sídliště a pak se řeší, jak tam vést dopravu.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Agresivního cestujícího vyvedla hlídka z nočního autobusu silou, teprve potom se zklidnil

Dispečink dopravního podniku se o víkendu obrátil s žádostí o pomoc na brněnské strážníky kvůli agresivnímu a silně opilému muži, jehož se prý marně pokoušel v Palackého třídě vykázat z vozidla řidič nočního autobusu. U toho údajně musel čelit sprostým nadávkám, což se hlídce potvrdilo i přímo na místě. Pětadvacetiletý mladík totiž pokračoval v urážkách řidiče i po jejím příjezdu. Strážníci ho tedy opakovaně důrazně vyzvali, aby z autobusu vystoupil, on ale místo toho dál stupňoval svou agresivitu. Hlídka nakonec musela použít proti muži donucovací prostředky, a teprve v tu chvíli si svoje chování rozmyslel a začal spolupracovat. Případ potom strážníci předali ke správnímu řízení, kde mladíkovi za pořádkový přestupek hrozí pokuta do patnácti tisíc korun.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
To ať tam radši nechají autobus. Největší bonus šaliny by bylo odstranění přestupu. Není mi jasné, kudy ji chtějí táhnout, aby to k něčemu vedlo a nevedlo to lidem hned před okny. A mám obavu, že pokud by to mělo mít nějaké mezilehlé stanice, tak to nebude problém předběhnout. Zas takový kopec tam není.
Už teď, když na Ečerově autobus odjede před přijíždějící šalinou na dohled (nebo další jede za více než 4 minuty), se časově nevyplatí čekat na další. Na většinu Kamech je to pak rychlejší pěšky.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
No, pokud má mít kapacitu 5000 osob za hodinu, tak bude zcela určitě oběžná. Kyvadlové se používají v místech se špatnými podmínkami (příliš členitý terén, potřeba velkých rozpětí mezi sloupy...). To není případ Kamech.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Má to být oběžná, nebo kyvadlová?


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Pisárky - kampus lanovkou méně než 10 minut, linkou E56 4 minuty a trolejbusem 8 minut a to se strašně vyplatí ](*,) Sice to může být zajímavé z toho pohledu, že tam bude P+R, ale to má být na kampusu taky.
No a na Kamechy nechápu kam by to mělo vést, na Ečerovu nebo na smyčku Rakovecká? Trochu pochybuji, že to bude rychlejší než autobus, že to bude mít víc zastávek a obecně, že to bude mít oproti autobusu nějakou výhodu.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Panebože, a to jsem si myslel, že Onderkou to skončilo. Jako turistická atrakce dobrý, třeba na ten hrad. Ale pro pravidelnou dopravu, když ten kopec není kdovíjaký..


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Na Kamechy může vést lanovka. Stavbu tramvajové tratě totiž komplikuje podloží

Vyšší platy řidičů: dopravci věří v pomoc od kraje, ten se obává porušení zákona


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 21:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]