Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 23 z 31    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Inekon se zcela jiste prihlasi pac takovou zakazku si nesmi nikdo nechat ujit...100 vozetek je hodne ale niceho prevratnyho se tu nedockame...jo a ds trojwany budou minimalne v ove v obousmerne verzi jako nahrada za KT ktere jdou vsechny na R.N1...tesit se muzem na Czech Rail Days...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jistota je, že do nynějšího výběrového řízení se přihlásí Škoda, Bombardier a Siemens. Jestli Pragoimex nebo Inekon netuším...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Doufám že nějaký výrobce tramvají (pragoimexu patří urazit pazoury) uplatí brněnské konšely, aby se jim ten nesmysl s trojvanou vykouřil z hlavy. Poslední dobou mě celkem překvapuje že ještě nikdo nepřišel s koncepcí nízkopodlažního autobusu na kvalitním a osvědčeném základě Škody 706 RTO :evil:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jedina vyhoda trojwany je jeji variabilni vyroba ve verzich:
VarioLF (solo) - oznaceni T3RN.(E/P)V nebo T3R.(E/P)LF
VarioLF2 (kloub) - pravdepodobne K2RN.(E/P)V nebo K2R.(E/P)LF
VarioLF3 (dvojkloub) - pravdepodobne K3RN.(E/P)V nebo K3R.(E/P)LF s tim ze trojwana bude v jedno- i obousmernym provedeni...
I kdyz ani unifikace a nizka cena by me osobne k tomuhle neukecala...ale jinak to asi neskonci pokud neco nenabidne Schadewerk...


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Fixi píše:
je to jako VarioK3 :)

Jo, tak dík, ta by se mi líbila taky


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
RIS (původně Richard S..) píše:
Já teda nevím co je trojwana, mohl by mi ji prosím někdo charakterizovat.Jedná se o soupravu 3x wana, nebo co to je zač?


je to jako VarioK3 :)


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Fixi píše:
Trojwanu chci!!!

Já teda nevím co je trojwana, mohl by mi ji prosím někdo charakterizovat.Jedná se o soupravu 3x wana, nebo co to je zač?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
no, já osobně bych byl pro vektru, kdyby přežila v jiné podobě než 14T a měla otočný podvozky
anebo, budiž, 14T s čelama a interiérem od vektry, což není nereálný


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Trojwanu chci!!!


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Mě je to jedno,hlavně když to nebude multikráva (tak říkám nejen já pražské 14T) :roll:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
tak to už radši trojwanu než 14T/Astru/jinou plzeň


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Tak na k-reportu prosaklo nekolik informaci:
Nove tramvaje pro Brno:
- maji mit vsechny podvozky stejne
- nejvetsim kriteriem je cena

Na najakou moderni NP s otocnymi podvozky a jednim schodem nad podvozky (libovolneho vyrobce) muzeme nejspis zapomenout.
=> Bud to bude neco s pevnymi podvozky, nebo nejaka prolezacka typu trojvana


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
adam_r píše:
Na http://www.centralniadresa.cz jiz visi vyberove rizeni na ramcovou smlouvu pro nakup tramvaji. Zadavaci dokumentace neni (zatim) k dispozici online a da se poridit za cenu 100 kc. Predpoklada se dodani az 100 tramvaji (pokud budou penizky).
Ale ty stopro nebudou :roll:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Na http://www.centralniadresa.cz jiz visi vyberove rizeni na ramcovou smlouvu pro nakup tramvaji. Zadavaci dokumentace neni (zatim) k dispozici online a da se poridit za cenu 100 kc. Predpoklada se dodani az 100 tramvaji (pokud budou penizky).


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Do konce brezna bude vyhlaseno vyberove rizeni ktere by melo urcit viteze ktery doda 100ks novyh tramvaji od prelomu let 2006-2007...rocne se bude jednat o 15-20ks vozu...zakazka by mela trvat 5-7let...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Wany budou ve stejnem stylu co ty ostravske 1313-1316 vcetne sberace...po elektricke strance taky stejne-vyzbroj-a jedine dva rozdily jsou skladaci plastove dvere s lepenymi skly od firmy SKD a namisto rucni vyklopne plosiny bude plosina elektricka tusim od firmy Okrinek ci tak nejak...co se tyce vleku podle uspechu vleku s lepenymi skly ktery bude v Ostrave se snad budou lepit okna i u nasich vleku...tento rok mozna prijdou az ctyri kousky...


hm pokud je pravda co se tu pise tak to bude dobry vana s bulvou, jen si to nedokazu predstavit zprazene s necim jinym nez zas s vanou ci vlekem...


No pro my ty skládací dveře jdou překvápko vždycky, zejména když to na nové tramvaji vidím nedovřený, že by těma škvírama prolezla i kočka.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
presne tak, wany budou s lepenyma oknama, bulwa celi ....vsechno dle Ovy jen ty dvere budou skladaci SKD...skoda ze se to prozradilo pro ostatni by to bylo prekvapko jaxvina :lol: :cry:


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
Od známého z DP jsem se matně dozvěděl, že "Wany"by měly být ve verzi "VarioLF" dle Ostravy, jen dveře by měly být skládací. Více podrobností zatím bohužel nevím. Rozhodně to nebude verze "Socka". Naštěstí.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Na místě Drážního úřady bych DP ty papíry od T3 vzal a vyhodil. Kdybych takhle chtěl bastlit svůj IGK, tak mi správní orgány pěkně vytřepou kožich a neschválí nic. Když jsou všechny ty prolízačky (zbastlené na technickém základě z 50.let) tak moderní, proč asi nevyhovují současným normám? Jen doufám, že na DP sedí soudní lidé a že zastupitele města Brna nějaká firma uplatí víc než výrobci těchto obludností. Ještě že už nejsou papíry od 4MT...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Ale nikde jsem ani na Pragoimexu ani na KOS webu nenašel, že by se něco takového mělo dělat...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Bylo by to docela ideál, rozumná cena, moderní všechno co se dá, a vysoká unifikace.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
No u te Var K2 by snad nemel byt problem preci jen jde o modernizaci...a otazkou je jestli jednokloubova verze bude ale podle me trend opravdu smeruje k 30ti metrovym vozum ci k malym 15ti metrovym a neco mezi jako K2 pomalu ztraci vyznam...ale co se tyce trojwany zajimalo by me jak je postaveno homologacni rizeni a jestli by vetsinu Pragoimex nemohl prevzit s tim ze jen skrin je o neco odlisna...tim padem by byla docela sranda co by si DP vybrali...mou duveru ma ale KOS Krnov s CKD pragoimex nebot se rozmohl ve vozech KT8DR.N1/2 a i Pars pri prazske zakazce musel smeknout a stredni clanek vyrabi Krnovaci...co se tyce wan bylo by zajimave mit k dispozici uplne nove tramvaje ve trech modifikacih:
T3RN.EV/PV (solo, 15m, papiry z 1xT3)
K2RN.EV/PV (kloub, 20m, papiry z K2 nebo 2xT3)
K3RN.EV/PV (dvojkloub, 30m, papiry z K2 nebo 2xT3 plus novy NP clanek)


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
Rekneme to takto. Prvne se to bude muset postavit, a pote zhomologovat. K3 uz je zhomologovana.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 lis 2024 14:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]