Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 10 z 43    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 43  Další
Autor Zpráva
Offline
2
28 říj 2015 23:31
Měl bych dotaz ... pořád tu nebylo jasně řečeno jestli K3 dojezdily úplně nebo jestli se ještě někdy v provozu alespoň jedna z nich objeví... ví o tom někdo něco ? Nebo je to zatím nejisté asi tak jako osud RT6 :D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
DPMB je NEJ píše:
Proč byl vlastně vůz 1039 odstaven? :-(

Stojí na sjeté kolové obruče. Při předpokladu jejího vyřazení/darování nemá smysl ji "přezouvat".


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
K3 jsou stejně užitečné jako třeba RT6. Tak se nedivte stejnému osudu.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Vsak v Plzni se prvnim dvema K3 prezdivalo Vrzalka a Skripalka, ne? ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Tomáš N. píše:
To jsi mi připomněl: Když jsem jel naposledy K3 (asi 1752) na 3, tak si pamatuji na jednu matku s malým děckem. Dítě říkalo, že to je pěkná šalinka a ona odvětila, že je nová. sarcastic

No, když já jsem tím jel naposledy, tak to vrzalo, až to hezké nebylo. Úplně konkrétně vrzal druhý kloub a bohužel jsem seděl hned za ním. Ale nevím které evidenční číslo to bylo. Ale bylo to někdy loni v únoru, od té doby jsem s tím už nejel.
Ale jinak souhlas s ostatními, na jednu stranu je jich škoda, byly to dobré tramvaje, na druhou stranu chápu i snahu DPMB eliminovat počet typů a zrovna K3 mají svých problémů dost. Sice ne tolik, jako RT6, ale stejně, problémy s nimi jsou a chápu, že se to už asi nevypltí udržovat.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Robert píše:
A co krom evidaku se pri wanizaci zuzitkuje?

Jak kde. V případě Brna jsou to spíš drobnosti typu komponenty RIS, transparenty, brzdiče mechanické brzdy a možná ještě něco.
Zlaťák píše:
A nejde na jejich papírech postavit Vario LF3?

To by LF3 musela být schválená jako rekonstrukce K3 a to určitě není.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
A nejde na jejich papírech postavit Vario LF3?


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
A co krom evidaku se pri wanizaci zuzitkuje?


Offline
38
04 dub 2012 16:28
Wanizace je přestavba na Varia


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Pořád platí, že K3 je komfortem cestování nejlepší vůz. Bohužel má však výrazné slabiny jinde.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Stále si myslím, že vyřazovat K3 je špatný nápad. Mají dobrou kapacitu a interiér, jsou „NP“, takže spíš zprovoznit všechny 4 a poslat je do provozu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Já bych byl taky pro jejich zprovoznění : )
Peno: co je prosím tě ta wanizace?

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
To jsi mi připomněl: Když jsem jel naposledy K3 (asi 1752) na 3, tak si pamatuji na jednu matku s malým děckem. Dítě říkalo, že to je pěkná šalinka a ona odvětila, že je nová. sarcastic


Naposledy upravil Tomáš N. dne 03 led 2017 23:54, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já bych byl pro je vrátit do provozu. Tyhle šaliny co do komfortu pro cestující kaštanstvo zase tak špatné nejsou. Co do přelouskání technických oříšků je to samozřejmě horší.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jediné smysluplné řešení by bylo z K3 vytěžit použitelné díly a zbytek poslat do Remetu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
odd píše:
Když už se s nima kvůli snižování počtu typů nepočítá, tak mě napadlo jedno alternativní řešení. Nešlo by vyhodit střední NP článek a tím by vznikla K2R?

K2 jsou pomalu nahrazovány 13T a wanizovány a v této situaci vyrábět z nízkopodlažní dlouhé tramvaje krátkou vysokopodlažní, která není potřeba, to mi opravdu nedává smysl. Jedině kdy by to mohlo dávat smysl, je, pokud by se hned po takové úpravě poslaly na wanizaci, ale myslím, že i na wanizaci je zatím K2 dost a vyrábět další netřeba.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondra K - tak jestli byla 1039 v době svého odstavení perspektivní tramvaj, to je otázka vzhledem k její pokročilé kanibalizaci. To tehdy byl malej zázrak, že se ještě zkompletovala a dokonce i vyjela. K3 na kanibalku snad netrpí, tedy 1752 a 4, nicméně perspektiva nasazení pouze dvou šalin jedné typy nebude moc pozitivní.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Janatak píše:
To chce trpělivost, 1039 svého času za plotem prostála šest let a nakonec ještě vyjela :mrgreen: Co to je pár měsíců odstávky...
Tak, 1039 byla i v době odstavení pořád perspektivní tramvaj, která po skompletování a následné VP dokázala relativně spolehlivě odjezdit spoustu kilometrů, což se o K3 tvrdit nedá. Mimochodem, taková 1753 odstála už 7 let. :-)
DPMB je NEJ píše:
Proč byl vlastně vůz 1039 odstaven? :-(

Nedostatek náhradních dílů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
153
07 pro 2016 18:29
Proč byl vlastně vůz 1039 odstaven? :-(

_________________________________
7052 JE NEJ


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
To chce trpělivost, 1039 svého času za plotem prostála šest let a nakonec ještě vyjela :mrgreen: Co to je pár měsíců odstávky...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

94
08 črc 2015 19:33
Olšany
Začínám v tom mít trošku mrdník :D 1752 a 54 dojezdily taky úplně? když se teda s K3 nepočítá. Sice se tu pořád tvrdí, že nejsou kapacity na opravy, ale taková 1752 se moc za tím plotem netváří, že bych chtěla ještě někdy vyjet.


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Když už se s nima kvůli snižování počtu typů nepočítá, tak mě napadlo jedno alternativní řešení. Nešlo by vyhodit střední NP článek a tím by vznikla K2R?

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Tam totiz min zavazi..


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
No a 1752 nakonec skončila v Pisárkách, kde doteď stojí.


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
1752 byla dnes venku, viděl jsem ji kolem půl třetí na Palackého směr město surprised

_________________________________
HC KOMETA BRNO


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1069 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 43  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 12 lis 2024 17:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]