Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 88 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
101
13 zář 2007 19:58
Třeba tady: Hlučnost tramvajové tratě na ulici Milady Horákové se snížila o 35 %

Citace:
Kontrolní měření prokázalo, že po rekonstrukci jsou limity splněny s velkou rezervou ve dne i v noci.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
No, ne, že bych byl fanoušek hluku, to spíš naopak, ale jsem toho názoru, že by se předpisy měly upravit. Jde o veřejně prospěšnou stavbu, která pomůže celému Brnu (více šalin). A přijde mi poněkud… absurdní tohle zastavit na tom, že „to jde slyšet“.
A samozřejmě pak naprosto souhlasím s tím, co píše goldfinger. Ten pozitivní dopad něčeho takového by byl poměrně velký.
Nedělají se náhodou nějaké kolejnice a/nebo pražce, co jako nějak snižují hlučnost? Nebo…nějaká krytina? Tuším, že jsem tady něco takového četl, znalejší mě jistě opraví.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Za další nezanedbatelný přínos husovické vozovny s druhým výjezdem na Bubeníčkovu se dá považovat posílení dopravy na/ z SO v ranních a večerních hodinách vyjíždějícími/ zatahujícími spoji, jak to známe Z Pisoárek a Medlánek a samozřejmě nemalá úspora jalových vozokm.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tohle je s dnešními předpisy nereálné stavět v zástavbě. Podívej se na Plotní, kde budou protihlukové stěny...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Navíc naproti je Zbrojovka, kde by se dalo udělat rozšíření vozovny.
Koleje se natáhnou od Vojenské nemocnice, takže máme vyřešenou obsluhu plánované Nové Zbrojovky, plus druhý vjezd do vozovny.
První by byl tam kde býval.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
xcav8: Hmm. Jo, vidím tu logiku za tím. Šaliny tam už jednou byly, koleje tam vedou, dá se odtam dostat na spoustu dalších linek…
Naopak, trolejbusy tam musí pokaždé zajíždět, takže ty přesunout jinam. Jo. Mně se ten nápad líbí. Vozovna by to nejspíš nebyla nijak velká (nevím), ale v současné době by se mělo brát cokoliv.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Je to utopie, ale pořád si myslím, že nejlepší místo pro šaliny, by byla vozovna Husovice.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Já bych vozovnu umístil na Stránskou skálu za smyčku, nejlépe do areálu Zetoru. Jenže v tom místě je testovací polygon, kterého se Zetor asi nevzdá. Navíc by se eliminovala možnost odříznutí při havárii na Křenové.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
xcav8: ghj, dobrej název obrázku. :-D
Ale jinak jo, souhlasím.
prototyp401: Bosonohy jsou lehce zabedněné, mi přijde. Ano, bude to na jejích území, ale bude to dál od obytných prostor, takže…co je za problém. Navíc, vozovna jim přidá dost na důležitosti. Je to navíc území u R23, aneb hluk produkující komunikace. Co tam chtějí dát? Vozovna je ideální. Vše, co produkuje hluk (i když u vozovny bych se toho tak nebál) bude u sebe.
Tady by se hodila diktatura odborníků. Lidi, co tomu rozumí a mají zájem o pozitivní dopad by prostě určili, jak by to bylo. Hotovo. Městské části se to nelíbí? Městská část to musí překousnout. Jednou bude vděčná.
Btw, nedaleko odtam jsem 3 roky bydlel. A zpětně si říkám, že by bylo super tam mít vozovnu. Ale to jsem asi jen já. :D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Myslím, že pravděpodobnost je tak 1/Googol.
Bosonohy to totiž odmítly a nesouhlasí s tím na svém území...

EDIT: no a nebo jak píše xcav8 :D. Moje pravděpodobnost se stejně limitně blíží nule.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Naxashi píše:
Ha! Takže nejsem jediný, kdo o tomhle ví. Už jsem si začínal myslet, že vozovna v Lískovci je výplod mé mysli, protože jsem si myslel, že jsem to kdysi kdesi viděl, ale nemohl jsem za boha najít kde. Tady to je, to je ono. Paráda.
Takže taky díky.
Jak reálné to je, btw? Na stupnici 10^-100 až 10^-90.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Ha! Takže nejsem jediný, kdo o tomhle ví. Už jsem si začínal myslet, že vozovna v Lískovci je výplod mé mysli, protože jsem si myslel, že jsem to kdysi kdesi viděl, ale nemohl jsem za boha najít kde. Tady to je, to je ono. Paráda.
Takže taky díky.
Jak reálné to je, btw? Na stupnici 10^-100 až 10^-90.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
prototyp401 & xcav8: Velký dík oběma!


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Ještě tady je něco: http://www.knesl-kyncl.com/cs/project/73.html#panepos0


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Našel jsem jenom webové stránky: http://www.kcas.cz/?page=dopravni_inzenyring/projekty
Netušil jsem, že by to byla i trolejbusová vozovna.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Zdravím, před pár lety jsem na internetu (byla to stránka nějakého designéra) viděl vizualizaci tramvajové vozovny ve Starém Lískovci i s novým řešením nejbližšího okolí. Nemáte někdo odkaz na tuto stránku nebo přímo stažené ty vizualizace? Já to nemůžu nikde najít. Díky


Offline
124
18 čer 2015 20:20
Obnova svršku možná probíhá intenzivněji, ale jsou úseky, které jsou stále zanedbávané z hlediska obnovy svršku. O obnově svršku na Podstránecké se zprávy ven z DP zatím nedostaly.


Offline
808
25 led 2006 09:46
Obnova trati do Líšně je projektována od dnešních zastávek u Zetoru vč. smyčky s použitím otevřeného svršku s kolejnic S49. Zbylý úsek za Podstránskou logicky musí následovat. A obnova svršku obecně (bohudíky) probíhá intenzivněji, než před pár lety.


Offline
124
18 čer 2015 20:20
Myslím, že tehdy nebyl problém v nepodbití trati, ale v ojetí kolejnic pod přípustnou míru. To znamenalo výměnu kolejnic na pražcích VUS-62 s upevňovadly na kolejnice NP (pata 180mm). Tehdy pravděpodobně takové kolejnice nebyly v dostatečné délce k dispozici, upevňovadel se asi ještě pár našlo, takže se jen nejhorší úseky vyměnily. Nevím, jak dnes, ale řekl bych že stará upevňovadla jsou už k nepotřebě a nové, které by se daly na VUS použít, asi nejsou. Takže by asi bylo nutné vyměnit celý svršek (kolejnice i pražce)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Ta trať až tak v katastrofálním stavu není, je pravda, že to tam houpe, ale stačilo by celou část podbít.
V současné době tam není až takový provoz a předpokládám, že díky rekonstrukci trati do Líšně opraví i tento úsek.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
124
18 čer 2015 20:20
goldfinger píše:
Super zpráva, ...
Dalo by se polemizovat, zda je to super, ale nebudu. Spíš bych laicky nahodil jiný problém, neboť jsem se do oblasti Černoviček a SS nedostal snad už desetiletí. V době, kdy v Brně ještě sídlila pobočka DÚ, tak trať z roku 1969 v úseku Černovičky - SS měla na mále, DÚ vyhrožoval zákazem provozu z důvodu stavu trati, DP neměl na opravu peníze a uvažoval se trati zbavit (prý dokonce ji nabízel TM). Od té doby, pravděpodobně, se toho moc neopravilo, bylo vyměněno pár kolejnic "vygumovaných" kolejnicovými brzdami v prostoru zastávek a pár kolejnic ve smyčce SS. Uvažuje někdo, že i zbytek trati od sjezdové výhybky linek 8 a 10 do smyčky bude asi potřeba rovněž generálkovat? Nebo bude trať SS- Líšeň, bývalé muzeum MHD, a na trati Černovičky - SS bude zakázán provoz pro stav trati?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Super zpráva, zejména když si vzpomeneme, jak neproveditelně obnove Líšeňky ještě před několika málo roky vypadala. Konečně bude mít d10 smysluplnější využití a východní část Lösch dostane další rozvojový impuls.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Jasný, vezmu šampus. :mrgreen:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
xcav8 píše:
To je snad jasné, že tam musí být určitá časová rezerva, kdyby se cokoliv stalo.
Každopádně příští rok stavíme. pripitek

Půjdeme slavnostně položit první kolejnice?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
M píše:
A taky se tam píše: Jednou z nich je zprovoznit tuto tramvajovou trať pro městskou hromadnou dopravu k využití veřejnosti nejpozději k datu 31. prosince 2024. sarcastic


To je snad jasné, že tam musí být určitá časová rezerva, kdyby se cokoliv stalo.
Každopádně příští rok stavíme. pripitek

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 15:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]