Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 111 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Já to tady stále čtu s tou Bráfovou pro E56, a…upřímně vás nechápu. Bráfova je jedna z nejzbytečnějších zastávek v Brně (Janáčkovo divadlo, to by měli zrušit napořád rovnou, pak výstaviště, G2). Jezdíval jsem tam a obvykle nikdo nevystupoval. A vy chcete nahradit Pisárky, přestupní uzel, kde jezdí plno spojů, Bráfovou, kde jezdí 1, která jezdí i na Pisárkách? Ne, tohle nedává smysl, to je úplná blbost.
Dávat tam Čtvrtě? Ne! Vždyť to jezdí na Nemocnici Bohunice, kde jezdí vše, co jezdí na Čtvrtě, mimo 26, kterou ale kopíruje 25 nebo 50 (podle toho, kam chcete jet). A jestli někomu vadí, že si zajede jednu zastávku dál, a pak zase jednu zpět, tak… Ach jo. Přenes se přes to.
Spíš si říkám, jestli by se tam nepřidala Tylova (na znamení), kvůli návaznosti na 1. Ale musím si sám odpovědět, že tohle není dostatečné.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ještě by to chtělo obnovit zastávku Petřvaldská, aby to zahrádkáři neměli daleko.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Bráfova by tento problém řešila.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jestli ony tam ty Pisárky nejsou z taktických důvodů. Kdyby tam totiž nebyly, musela by tam být poznámka, že linka projíždí zónou 100, která se počítá. Umím si představit tupouny, kteří by se hádali v případě kontroly...


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Nad tím už jsem se taky pozastavoval. Stejně tak jsem navrhoval zastávku Bráfova (z) a zastávku Čtvrtě ve směru ke kampusu a naopak zrušit Pisárky alespoň ve směru do Kr. Pole, neboť ji považuju za zbytečnou zajížďku.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mě by spíš zajímalo, proč E56 nezastavuje u Semilassa. Myslím, že je to dostatečně významná zastávka na to, aby zastavování expresní linky na ní bylo opodstatněné a hlavně by vytvořilo přestup mezi E56 a d-1, ale také přestupy hrana-hrana na autobusy a trolejbusy, což u nádraží prostě nejde.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Aha, já jsem pochopil, že po 10 minutách na Mendlák a pak po 5 minuách jako linka 7 do Pisárek. A na Vídeňku nic.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kapacitní vozy: je pravda, že v poslední době bývá víc vytížená 4, než 5.

E56: Zdražení 5 minut mně přijde ještě hodně dobré, i tak se cestování Kr. pole - Bohunice poměrně značně zkrátilo.


Offline
97
29 srp 2007 17:26
Robert píše:
Pětku rozhodně nezkracovat, Ústřední hřbitov je dost významný dopravní uzel a odříznout jej od Mendláku a Čáry považuji za nesmysl.

Co se a-E56 týče, vadila by něčemu zastávka Bráfova?


Nemyslel sem úplně zkrátit, jen ke Hřbitovu nechat celodenně Po 10 min. místo pěti, kyž už tam budou větší vozy.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Měl jsem na mysli spojení Tech Parku s Bystrcí, ale je fakt, že a-53(d-12)/t30 je asi lepší varianta. Jen mě to tak napadlo, že se jede kolem, zastavení by skoro nic nestálo...


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
A k čemu by ten přestup na jedničku do Bystrce byl dobrý? Kdo jede z Kr.Pole, může jet rovnou třicítkou s lepším intervalem; kdo z Bohunic, má 50/E50 (ani čas by asi neušetřil, protože i na E56 by se musel nějak dostat, pokud by nejel přímo od nemocnice).

Nebyly ty zastávky dřív než dálnice nebo normy? V tom případě by začala sranda při první rekonstrukci, až by musely vyhovět novým normám.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Minimálně je tam solidní přestup na jedničku do Bystrce, což považuju za větší benefit než přístup do Žabin, kde po několikaminutové chůzi musím nastoupit na šalinu, abych se někam dostal, nejdu-li na místo v pěším dosahu bývalé zastávky a-44.
Mimochodem, normy by řešily co, když jsou zastávky na D4 u Mníšku pod Brdy, nebo na silnici pro motorová vozidla, jež slouží jako přivaděč k dálnici D5 u Plzně? Neříkám, že mi nejsou proti srsti, především narvaný kloubák šinoucí se ze zastávky na D4 je fantastická věc.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Tak krom toho, že je téměř uprostřed ničeho... Zajímavá by byla zastávka přímo nad Horovou, ostatně jak jsme tu onehdá diskutovali. Vzhledem k tomu, že byla zrušena s opravou této části okruhu, tak smolec pacholec, znovuvybudování je téměř nereálné (finančně nákladné, není politická síla a normy asi taky nebudou pro).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Pětku rozhodně nezkracovat, Ústřední hřbitov je dost významný dopravní uzel a odříznout jej od Mendláku a Čáry považuji za nesmysl.

Co se a-E56 týče, vadila by něčemu zastávka Bráfova?


Offline
97
29 srp 2007 17:26
Tak sem dnes jel tou a-e56 a docela vytížená na to, ze je první den. Akorát ty zácpy na Žabovřeské jsou zdržení aspoň 5 min.. Jinak chybí zastávka v Žabinách. Celkově ale dobrej nápad.

Naopak nasazení 13T na d-5 je kravina, tam bohatě stačí K2 apod., ty vozy tam jezdí poloprázdný. Daleko lepší by byly na d-4, ta jezdi minimálně v centru města dost plná, daleko víc než d-5, navíc d-5 jede v soběhu ze spoustou linek, kde je hodně NP vozů(d-2,3,6,9). Naopak d-4 je v dlouhých úsecích jediná. Kdyžmusí být na d-5, tak bych nechal interval na 10 min. a pouze Štef.čt-Mendlák a to jen ve špičce v int.5min.(třeba pod číslem 7 z prodloužením do Pisárek).


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Čtyři stratosy, z toho 3 garantované.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Jojo tři stratosy a jedna vysokopodlaha, celkem tedy čtyři sola z Medlánek. Stratos "ukraden" z víkendové 46, od zítřka tedy na 46 bez midibusů v denní dobu.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
ThePonti... Pokud lze věřit webu jrbrno.cz, tak by tam Stratosy měly o víkendu jezdit i nadále...


Offline
39
12 bře 2016 00:43
Neví někdo co bude od zítřka o víkendu jezdit na 64, když je teď prodloužena až do Komárova? To tam pořád budou Stratosy?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Tak panely by nevadily, tam už nějaká jistota je..


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
mh: To není úplně pravda. Třeba já když mám někde n minut čekat a další zastávka je méně než n x 100 m (n hm :)), tak jdu zpravidla na další. Je proto fajn, když ty spoje navíc jsou aspoň na LED panelech a v iRisu.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
609
24 čer 2005 20:56
peno píše:
S pravděpodobností asi úplně stejnou, jako na regionálních linkách IDS JMK, kde znak invalidního vozíku v záhlaví spoje také znamená jen informaci o to, že by tam mělo být nízkopodlažní vozidlo, nikoliv však, že tam doopravdy bude.

Toto platí jen v případě Zbojemska a MHD Břeclav. Na ostatních regionálních linkách IDS JMK je to závazné a pokud dopravce nenasadí NP vůz, může to být ze strany objednavatele pokutováno.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Pro lidi, co si chteji cestu naplanovat, je spoj bez zaruky k nicemu. Takze ho vyuziji realne jen ti, kteri zrovna stoji na zastavce. A pro ne je to v jr k nicemu.
..


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
peno: Super. :-)
Ale ne, jako dobrý. Je to v podstatě to samý, jak jsem navrhoval se zanesením neveřejných spojů, co berou lidi, do JŘ. Je to nad rámec JŘ, takže… „nejspíš to pojede“ status u toho mi přijde OK.
Nic, jen vidím paralelu…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
S pravděpodobností asi úplně stejnou, jako na regionálních linkách IDS JMK, kde znak invalidního vozíku v záhlaví spoje také znamená jen informaci o to, že by tam mělo být nízkopodlažní vozidlo, nikoliv však, že tam doopravdy bude.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 15:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]