Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 61 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Když jedeš do školy a 20 minut se díváš na to, jak kolem tebe projíždí jeden narvanej trolejbus za druhým, tak se nad tím nejde nepozastavit ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Se divím, že se ještě nad tím někdo pozastavuje... Nejsou klouby... Kdybyste viděli kolik toho čeká na SO...


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Včera jely dvě za sebou a minimálně jedno doprotivky. Přejezdy z 37 do VH samozřejmě nepočítám.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Karosa B732 píše:
Koho proboha napadlo dát na část kurzů 25/26 sóla ? Včera ráno jsem se vešel do 5. a dneska do 2. trolejbusu, což s sebou přineslo moje v 1. případě 15 a dnes 5 minutové zpoždění. To jako myslí vážně ? Nebo zase řádil jára255, kterému spoje vytížené na 80% připadají prázdné ?

Na 25/26 by žádné sólo být nemělo, takže asi nějaká mimořádnost.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Moje chyba, popsaný systém používá DP Mostu a Litvínova, očekával jsem, že v Brně to bude podobně.


Offline
820
25 led 2006 09:46
Ad brnpat: stačí se podívat na předmět zakázky a vybraného dodavatele - není to DPMB.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Koho proboha napadlo dát na část kurzů 25/26 sóla ? Včera ráno jsem se vešel do 5. a dneska do 2. trolejbusu, což s sebou přineslo moje v 1. případě 15 a dnes 5 minutové zpoždění. To jako myslí vážně ? Nebo zase řádil jára255, kterému spoje vytížené na 80% připadají prázdné ?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
A leccos se dá také vyčíst a odvodit si zde ve zprávě zadavatele:
Rekonstrukce a modernizace 13 ks tramvají T3 na Vario LFR a 9 ks tramvají K2 na Vario LFR2


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
DPMB, výroční zpráva 2014, strana 9, odstavec Výnosy v roce 2014:
Komerční výnosy významněji posílily výnosy z poskytovaných služeb ústředních dílen, a to za
subdodávky spojené s rekonstrukcemi šesti krátkých a šesti kloubových tramvají z projektu Vario.


Offline
124
18 čer 2015 20:20
TMB - vím o problému asi stejně, ale nezdá se mi tvé vysvětlení. Bylo by logické, že to tak je v případě výroby a dodání nového vozu. Ale v případě brněnských Várií se jedná o GO starého vozu, na kterou se nakupují jen nové komponenty, které si kompletuje DP. Takže by bylo logické, že DP koupil licenci (dokumentaci) a jednotlivé komponenty, které si pak ve vlastní režii smontuje dohromady.


Offline
820
25 led 2006 09:46
Já tedy nevím, ale mám za to, že u Varii je finální dodavatel Pragoimex, resp. TWT a DPMB pro ně dělá montáž vozu - tedy že DPMB dostane zaplaceno za práci a pak hradí celou tramvaj.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
prototyp401 píše:
Že to bude SOR nemůže nikdo tvrdit, neboť parciální trolejbusy na českém trhu nabízí také třeba Škoda v kastli Solarisu. Takže si myslím, že VŘ je nutné, ale tak... vlastně... no, Sor...


Otázkou je, co se vlastně bude soutěžit, jestli to třeba nebude kastle+dokumentace, jako u Várií.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
odd píše:
A nezná někdo teda určitě (ne pouze spekulace), kam půjdou trolejbusy s baterkama? Nebo měsíc dodání? Bylo už vůbec zahájeno VŘ?

Pokud mi nic neušlo, tak VŘ ještě vypsáno nebylo(teď jsem to kontroloval). Nelze tedy nic jiného než spekulovat. Mimochodem finální rozhodnutí ohledně rozdělení minulý rok dodaných 31Tr padlo až na poslední chvíli. Neočekával bych v tomto případě něco jiného.
Co se týče toho konkrétního vozu, co byl seskládán v Komíně a následně prezentován na Czechbusu v Praze, u toho je předpoklad zprovoznění a zkoušek v Brně. Vzhledem k tomu, že je v majetku SORu, nelze tedy úplně jednoduše tvrdit, že je pro Brno (kór není-li VŘ). I přes nápadnou podobnost s brněnskými standardy.
Zatím jde tedy stále o záměr...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Na 3064 už se začalo dělat. Zatím teda jenom já a zatím jenom demontáží interiéru, ale brzy sundám kontyš s výzbrojí a bude to ve veselejších barvách.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Takže jestli se příští rok dodá deset nových trolejbusů, tak se v následujících letech 2018,19 dodá ještě dalších 25 trolejbusů? 14 Tr by mělo být 35, a ty už snad déle než do roku 2019 nevydrží, pokud se tedy nerozpadnou ještě dřív. V poslední době jich postupně ubývá pro různé závady nebo dojíždí kilometry, není nedostatek sól? Už se tady mluvilo o tom, že se na 27 musely posílat klouby.
Vím, že se teď zprovozní další 4 21 Tr, ale to taky hned nebude, na 3064 se ani nezačalo dělat.
A nezná někdo teda určitě ( ne pouze spekulace), kam půjdou trolejbusy s baterkama? Nebo měsíc dodání? Bylo už vůbec zahájeno VŘ?

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K.: to možná ano, přesto pokud budou s bateriemi, tak by byla blbost je vozit jen jako zátěž.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mě přijde o dost pravděpodobnější, že těch 10 nových trolejbusů nahradí nejhorší čtrnáctky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
83
04 říj 2011 22:53
Vzhledem k tomu, že nedávno bylo veřejně oznámeno získání dotace na výstavbu trol. trati Novolíšeňská - Jírova (odkaz) tipl bych si, že nové vozy opravdu půjdou na prodlouženou t-27, ta bude však prodloužena až do Mariánského údolí a bateriový provoz se využije až v úseku od Jírovy do údolí.

Případně, kvůli cyklonosičům, které na trolejbus nasadit nelze, by se dalo uvažovat o a-58 do MÚ s cyklonosiči na zádi a t-27 na baterky z Jírovy do smyčky Líšeň, hřbitov.

Vždycky jsem si říkal, jak vyřešit vedení linek ve staré Líšni po dostavbě trol. trati na Jírovu a tohle mi konečně dává smysl, všechny ostatní alternativy, které mě napadly, by byly míň efektivní než současný stav.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, jsem zvědav na ty busy příští rok, ale kdybych si měl tipnout, kam půjdou na linku, tak nejspíš prodloužení z Pálavského náměstí na Jírovu, čili prodloužená T-27 (SO - Pálavské nám. - Novolíšeňská - Jírova), nebo možná něco, jak býval před pár lety dopolední provoz A-26/46, na dojezd na Haškovu by to mohlo kapacitně stačit a ráno na trolejbusovou posilu by se to mohlo hodit, i když je fakt, že do letošních oběhů to nesedí, pokud vím, tak ale jezdí ranní posily z A-57 Provazníkova - Mendlák. Na letiště se to možná hodí, ale na to se kupovaly busy nedávno včetně investice do validátorů, takže mi to přijde míň pravděpodobné, i když pod Slatinou je možné i tohle nasazení, nebo ta uvažovaná T-31/33 jako obnova parku místo starých čtrnáctek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Nejlíp to zastavěli do trejsiny. Akorát ten výkon toho agregátu je skutečně pouze na nouzový pojezd. Na druhou stranu, myslím že to není ani tak problém spalovacího motoru, jako spíš velikostně toho generátoru.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
A kam bys u toho chtěl narvat elektrickou výzbroj a zároveň agregát? To se všechno dozadu jednoduše nevejde. Navíc se zaváděním novějších a novějších emisních norem jsou motory / agregáty prostorově náročnější a náročnější (viz třeba 2658 s větším komínem oproti ostatním jezevčíkům). Docela pěkně to bylo popsáno v Dopraváku 3/2016 v článku právě o baterkových trolejbusech pro Salzburg.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Já to viděl v tom Zlíně se rozjíždět ze zastávky a to byla hrůza a pak jsem viděl se to plížit do kopce a to byla hrůza na entou, v Plzni to byla totální katastrofa, to bylo jakoby tam ten řidič měl šlapadlo aby jel a ten řev, hrůza. Je asi hodně poznat, že je to jen nějaký nouzový malý agregát, že to neni klasický motor, kdyby v tom byl klasický motor, hlavně v tom Citelisu by přeci mohl být plnohodnotný motor, ale to by asi byl pak duobus že? Ale byla by to jiná písnička, toto mi přijde jako opravdu hodně nouzové řešení. Nevím jak je to u Solarisu jestli něco takového dělá a jak to funguje. Vlastně dělá, a to pro Salzburg. Byl jsem tam mnohokrát,ale vše jezdilo pod drátama, na diesel jsem neviděl jet nic, asi jsem nebyl na správném místě, takže fakt nevím. Také nechápu, proč Sor montuje ten mnotor mezi třetí a čtvrté dveře a ne dozadu do motorové věže, bylo by to přeci praktičtější. Tomu Soru se taky často vyčítá že ta motorová věž na tom kole zabírá mega místo pro cestující, ale skutečnost přeci je, že zabírá místo jen pro 4 lidi = 4 sedadla. Ví někdo proč ten motor nemá
sor vzadu jak bus? Každopádně bateriový dojezd mi přijde 100x lepší než tahat dieselmotor a to u všech výrobců.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Ve Zlíně mají všechny 24+25 Tr nejvýkonnější agregát, který se v tu dobu nabízel - o výkonu 100kW (Kirsch APU 100 IPME). Tyto vozy těch 50 km/h v pohodě jezdí (no - v pohodě, tak po cca rovinných úsecích, do kopců samozřejmě pomaleji, ale není nic, co by nevyjeli na těch tak 30 km/h - alespoň ve Zlíně, a to byly testovány i na autobusových linkách). Jasně, při rozjezdu si to zařve, ale pak už docela v pohodě - ono to chce tomu přizpůsobit jízdu a snažit se opravdu co nejvíc využít setrvačnosti. Je to pomalejší, než na baterky nebo přímo z troleje, ale že by se to táhlo jako šnek, to zas ne.
Ale vím, že do některých jiných měst byly dodávány jiné typy agregátů, takže zde hodně záleží na tom, co kdo požaduje...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Hezké, jen jsem se tam nedočetl jak rychle jede ten trolejbus s dieselem, protože ať jsem to viděl kdekoli, jak škoda 21 tak Citelis ci citybus, táhlo se to na diesel jak snek, hucelo to jak kdyby to jelo mega rychle,ale šnek by to předběhl. Sor v Bratislavě nevím jak jede na diesel, neviděl jsem to na vlastní oči, jen video, kde to nebylo moc poznat. Na baterie je jasné, že pojede bez problému maximální rychlostí. Jinak jak tu byla řeč o Jírove, myslím, že kdyby 25 končila na Pálaváku, 26 na Novolíšeňské a 27 jezdila na Jírovu, uplně by to stačilo. A kdyby se z E76 stala trolejbusová linka, tak by na toto byly tyto vozy taky ideální, od nádraží až na Řípskou pod trolejama a dál ten kousek na baterky.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
prototyp401 píše:
Že to bude SOR nemůže nikdo tvrdit, neboť parciální trolejbusy na českém trhu nabízí také třeba Škoda v kastli Solarisu. Takže si myslím, že VŘ je nutné, ale tak... vlastně... no, Sor...
Před několika měsíci byly dva bateriové 26Tr dodány do Zlína, zde je zpracována zpráva jednou řidičkou/dispečerkou "Zkušenosti s provozem parciálního trolejbusu", asi 15 stran v pdfku, jsou tam i dojezdy na baterky, cenové srovnání provozu, porovnání s trolejbusy s dieselagregátem atp. Jen, kdyby někoho zajímaly detaily i ohledně jiné značky než Sor a nějaké praktické poznatky z provozu.


no něco takovýho sem hledal... díky


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5825 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 18:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]