Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 189 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Nejsem stavbař, ale věřím, že to určitě nějak jde,ale jsme v Brně tak se to uděla za tu nejvyšší možnou cenu a tím nejhorším a nejsložitějším způsobem, to je jasné. Nebo udělají paskvil, co bude stát za tarou belu.


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
No tak když jsi takový odborník, tak na to udělej projekt. sarcastic Já stavařině nerozumím natolik, abych vynášel takovéto soudy, ale něco mi říká, že tak jednoduché to opravdu nebude. A beton rozhodně prosakovat může.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Taky si myslim, vykopu díru, položím, betonovou desku aby mi voda neprosakovala zespodu, postavim bocni betonovy stěny a nahoru dam betonový výko, něco jako hloubené metro, to nemůže být extra drahé a nevěřím že tento hranatý betonový tubus by se mi někam propadal, nebo do něj prosakovala voda. To je nemožné.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podzemní voda by problém být mohla. Nicméně, si myslím, že by i tahle varianta za rozpracování a posouzení stála. Ono postavit celou velkou okružku na estakádě plus všechny potřebný rampy taky nebude levná sranda. Nemluvě o následné údržbě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Hlavně u toho metra asi moc jiných možností, jak se dostat přes řeku, nebylo.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
M - jak kolega napsal, jde o cenu a o politickou vůli, a ne o tom, že by to technologicky nešlo. Pražské metro má poněkud jinou prioritu než křižovatka u kamenolomu.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
K tomu tvaru křižovatky do fazole, počkal bych si na nějaký oficiálnější návrh, nebo už rovnou projekt. Z té malůvky se moc vyvodit nedá. Ten tvar může být dán i pozemkovými poměry, atd.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Všechno jde, ale za jakou cenu.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Když nejde malej podjezd u řeky jak sakra postavili tunel pod mořem nebo v Praze pod Vltavou? Nemyslím si, že by to nešlo.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Respektive šlo by, ale bylo by to zřejmě nejdražší možné řešení. Návrh je dobrý, teda až na tu fazoli místo elipsy. Pro řidiče očividně určeno pro trénink otáčení volantem, pro řidiče trolejbusů atp. doslova pecka.


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
M - podpovrchové řešení nelze, blízkost řeky a podzemní vody.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Já bych udělal nahoře klasický kruhový objezd a šalinu bych hodil pod zem - podjezd.


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Naxashi: Ještě bys musel vrchem vést silnici ve směru centrum -> Bystrc, aby ses dostal na ekvivalentní návrh. Na jejich návrhu tam vede pod fazolí díky čemuž tam půjde plynule projet bez kolizních míst. Každopádně vůbec není jasné, jestli ta fazole bude fungovat jako kruháč (i když z obrázku to skoro vypadá, že by se po něm jezdilo obráceně po směru hodinových ručiček) nebo bude celá či zčásti obousměrná.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Šalina do +1 není podle mě vhodné řešení. Delší nájezdové rampy, na rampě nelze mít zastávku, ta by musela být na samotném mostě nad kruháčem, dost možná by to taky vedlo na omezení rychlosti kvůli rozhledovým poměrům. Navíc je evidentně snaha o řešení ne nepodobné tomu, co je na Bauerově u výstaviště (https://mapy.cz/s/1gnBq), akorát je tam ještě šalina navíc. Tradiční kruhový objezd by byl snad horší než to, co je tam teď. Je potřeba z něj oddělit nejzatíženější směr: Bystrc - město. A pak se můžem bavit o dalších intenzitách provozu a z toho vycházející tvar onoho kruháče. Dvojitá může být třeba tím, že (třeba) bude mít kruháč dva pruhy, to z nákresu nejde poznat.

edit: ds mě předběhl...


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: protože dolů nemůžeš, něco musíš dát nahoru. Buď auta, nebo TT. TT v úrovni terénu má výhodu rychlosti šalin v tomto místě, i když samozřejmě takový most by mohl začínat už od předchozích zastávek v každém směru. Otázka je, co je lepší (mít hore šaliny či auta), já na ni neumím odpovědět.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Naxashi: škoda že jsi jeden jeden, neumíš se naklonovat a svou bezbřehou genialitu uplatnit ve více oblastech. Žasnu, jak máš na všechno lepší řešení a všichni okolo jsou pitomci nebo/a kradou...

To navržené řešení je imho mnohem lepší nápad, než obyčejný kruháč, který by pro dopravu do Bystrce měl prakticky nulový přínos. V podstatě to kopíruje Pisáreckou křižovatku - šalina a dominantní směr nezávisle v jednom patře a vše ostatní nad tím. Funguje to a s kapacitní rezervou. Narvat do toho prostoru kapacitně odpovídající kruháč, aby absorboval všechen tranzit Kníničská-Bystrc si dost dobře neumím představit a očividné mi to teda fakt nepřijde...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Ke Kamenolomu:
Jako zcela očividné a naprosto zřejmé řešení mi připadá vést TT vrchem a dole udělat tradiční kruhový objezd kapacitně navržený na provoz, co tam je.Je to zcela jednoduché řešení. Vyžadovalo by to akorát trochu posunout lokaci toho kruháče a případně zastávky. Nic extra.
Já jsem příznivce megalomanských staveb, ale tam, kde jsou potřeba. Mám totiž také rád jednoduché a elegantní řešení, a to není vybudovat patro nad zemí pro auta. Prostě ne. Zbytečné, blbost, nejspíš betonová lobby potřebuje nějaké peníze, nebo jinak si to vysvětlit nedokážu.
A čím je to dvojité, nebo vůbec fazole, to asi raději komentovat nebudu. Protože normální názvy, jako kruhový objezd, asi nejsou dostatečně „senzační“. Ach jo.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Mě by zajímalo, čím je ta fazole dvojitá.

Docela ambiciózní plán, uvažovat o začátku výstavby za rok. Asi nepočítá s tím, že se objeví jako vždy X protestujících a ekoteroristů, co to budou různými způsoby blokovat a brzdit.

Každopádně by bylo super, kdyby se to jakýmkoli způsobem povedlo realizovat. Plynulosti dopravy by to velmi pomohlo.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ok, špatně jsem to napsal - jde mi o to vybočení dovnitř, které dává tvar fazole -> myslím, že s elipsou by tam neměl být problém?


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MartinV - myslím, že to bude jednak kvůli prostorovým možnostem (z jedné strany řeka, z druhý kopec s lomem) a jednak kvůli dopravním intenzitám - malej kruháč rovná se špunt v plynulosti dopravy a kolony až k Jundrovu. Podlouhlý tvar v exponovaném směru centrum - Bystrc napomůže rychlejšímu průjezdu skrze místo.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ke Kamenolomu: dát něco pod zem opravdu nejde kvůli podzemní vodě. Šlo by vést vrchem TT. Jen nějak nechápu, k čemu je dobrý tvar fazole, a ne obyčejný kruh (no, zase tak obyčejný kruháč to už sám o sobě nebude, když bude nad úrovní terénu).


Offline
175
23 led 2011 03:17
včerejší nehoda bus a autem.
http://brno.idnes.cz/opily-ridic-autobu ... pravy_krut


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
O Seniorbus je enormní zájem. Na jízdu lidé čekají i šest týdnů
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/o-seniorbus-je-enormni-zajem-na-jizdu-lide-cekaji-i-sest-tydnu-20161208.html


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Letovice mají nové bezbariérové nádraží. Na jaře přibude i parkoviště


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Tam bude asi problém se Svratkou a podzemní vodou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 05:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]