Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 71 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
124
18 čer 2015 20:20
manil píše:
Sedadla v T2 byly vždy hnědé. Nejprve v uspořádání 1+2 s prošíváním, po 1. GO 1+1 neprošívané. Ale vždy hnědé.

Paměť je zrádná, ale v uspořádání 1+2 byly ty sedačky hnědé, ale tmavší než po GO na T2R. Stejně jak s obložením interiéru byly 2 typy prošívání, prvně tam bylo víc švů (sedák byl prošíván snad po cca 10 cm), u pozdějšich sérií těch švů bylo podstatně míň (možné u posledních /co měly vrch čela laminátový/snad i bez prošívání).
Červenou koženku měly první T3 (asi do 510)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Tak si to pamatuju dobře, lidi, díky moc.M.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Sedadla v T2 byly vždy hnědé. Nejprve v uspořádání 1+2 s prošíváním, po 1. GO 1+1 neprošívané. Ale vždy hnědé.


Offline
Uživatelský avatar

1901
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jestli si to kamoš neplete s pražskou T3 6102, která je má červené.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Mám malej dotaz, v tramvajích T2 bývaly kožené sedačky, byly hnědé, dobře si je pamatuju, byly někdy i červené?Jí tvrdím že ne,ale mám kamoša, co říká , že jo. Díky za nějakou odpověď, pokud víte.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
215: To je paráda! Už se moc těším, až bude vlečňák dokončen a až mu "ukážu" jeho 8x menšího kolegu. :)
Proč vlastně v Brně byly vleky tak odlišné od motoráků? Že soupravy nepůsobily uceleně.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ano, pokud se TMB podaří jejich T2 opravit (získat na její opravu penízky), pak tady ta možnost bude.


Offline
Uživatelský avatar

1901
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Mnohočlen a zásuvky chválím. V budoucnu je tak teoreticky možná souprava 1435+1473.
(A mě by se tak splnil sen vidět v reálu soupravu jednookých T2.)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
](*,) no jo vidiš, trapas. Možná jsem se měl zeptat jinak, zdá se, že v soupravě bude moci jezdit, a přepínač mnohočleného řízení asi nebude původní ta tyčka dole u předních dveří za plentou že?


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A co jsou podle tebe ty fotky zásuvek mnohočlenného řízení včetně popisku ?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Manil: ještě že tě tu máme :-) super fotky. Nevím, zda se to tu řešilo či ne, bude mít T2 zásuvky pro provoz v soupravě či ne?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
A když už jsem u těch obrázků, tak přikládám pár aktuálních k 215.

Skříň po laku:
Příloha:
DSC_0305a.jpg


Vnitřní strana čelních plechů a sloupky mezi okny jsou nalakovány technikou fládrování (imitace dřeva pomocí barvy):
Příloha:
DSC_0302a.jpg


Pokládka nové podlahy:
Příloha:
DSC_0353a.jpg


Vstupy do vozu:
Příloha:
DSC_0598a.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ad renovace T2:
Jak nastínil mh, tak probíhá karosařina: na počátku listopadu byla celá tramvaj otryskaná (kromě bočních plechů, které byly v neobyčejně dobrém stavu). Postupně se probíhá - oprava a úprava čel, doplnění bedny zadního transparentu, oprava plechů střechy, oprava okenních sloupků a momentálně se mění schody. Paralelně probíhá oprava, úprava nebo výroba různých dílů (elektrická výzbroj + kabeláž, sedadla, zástěna kabiny řidiče, pískovače atd. atd.)

Pár obrázků:

Tryskání skříně:
Příloha:
DSC_0862a.jpg


Téměř aktuální celkový pohled:
Příloha:
DSC_0997a.jpg


Nový pantograf podle původního vzoru:
Příloha:
DSC_0338a.jpg


Zcela zkorodované schody:
Příloha:
DSC_0370a.jpg


Vyříznuté prostřední schody, které budou nahrazeny novými:
Příloha:
DSC_0519a.jpg


Přeplátované díly stropu:
Příloha:
DSC_0529a.jpg


Budoucí kabina zevnitř:
Příloha:
DSC_0524a.jpg


Nově vyrobený podpodlahový hlavní pískovač:
Příloha:
DSC_0961a.jpg


Zásuvka mnohočlenného řízení:
Příloha:
DSC_0590a.jpg


Zrenovovaná boční výklopná okna:
Příloha:
DSC_0590a.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
MKzB píše:
Pohledem na fotky od Heinze Heidera se nabízí otázka: Do kdy se v Brně používala talířová spřáhla a jak probíhal přechod na spřáhla pražská?
Předpokládám, že za to může začátek provozu dvojčat T2 a T3.

Na pražské hlavy se přecházelo postupně od počátku 70. let. První období spřahování T2 se odehrávalo ještě s talířovými spřáhly (několik let v 60. letech).

PS: 1435 bude mít spřáhlo s pražskou hlavou. :)


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
metroman: https://www.facebook.com/DopravniPodnik ... 6197615625

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
Všimli jste si, že především pisárecké vozy začaly na svých čelech vozit žluté komety? :-) Viz foto.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1901
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Pohledem na fotky od Heinze Heidera se nabízí otázka: Do kdy se v Brně používala talířová spřáhla a jak probíhal přechod na spřáhla pražská?
Předpokládám, že za to může začátek provozu dvojčat T2 a T3.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Co jsem naposledy viděl, tak se dělá kastle, vyvařování, atd.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Maulincio píše:
Jak to vypadá s T2?

To by mne taky zajímalo.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

278
31 led 2010 23:09
Jak to vypadá s T2?


Offline
80
05 dub 2015 22:52
Starý Lískovec
ds: Dvou? Já tedy ráno (cca čtvrt na devět) napočítal cestou od zubaře sóla tři... Jedno Vario, jedna starší T3 a jedna T3R.PV. Čisla bohužel z hlavy nedám... :-( Jen podotknu, že Vario a T3 jely za sebou.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ondra K. píše:
Ta Anitra tam nejspíš byla protože něco zdechlo, a vozovna zrovna neměla k dispozici nic jinýho, nebo něco zdechlo a v čase odjezdu zdechlé tramvaje se na d-1 poslala první tramvaj, která jela kolem. Tak, či tak ta Anitra, nebo obecně tramvaj s nižší přepravní kapacitou je mnohem lepší, než kdyby jel bus, který neobslouží všechny zastávky a stejně má nižší kapacitu, nebo nejelo vůbec nic.


vzhledem k tomu, že ta Anitra tam dnes od rána straší znovu, tak to asi bude spíše systémové zdechnutí... Každopádně něco je rozhodně špatně, když se z jedné vozovny navyšuje kapacita na d-2 vypravením 13T a zároveň druhá vozovna posílá na d-1 Anitru. A to nemluvím o těch dvou sólech na d-4, které jsou tam i dnes :-(

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Naxashi:
půl sedmá byla myšlena večer, tj. 18:30 ;-) .

Předpokládám, že to byla náhlá náhrada za zdechlinu. Pevně doufám, že schválně to nikdo nevypravil. Každopádně, pokud bych použil metodiku, kterou používá MD na objednávané rychlíky, tak by to byl neodjetý spoj (nepobralo to obvyklé množství lidí) a jako takový by tedy nebyl uhrazen.
Ona i Anitra na d-3 nebyla žádná výhra, na tu jsem měl "štěstí" po cestě z práce zase já. Na České jsme se vešli jen taktak (zvlášť když d-3 jezdí permanentně pozdě a d-11 víceméně včas).


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ondra K.: Jako jo, já s tebou souhlasím, já se jen směju. :D A jsem rád, že jsem tam nebyl.
Na druhou stranu, v 06:30 je pro mě půlnoc, takže jsem asi v pohodě.

Není to ale ukazatel toho, jak moc špatný současný stav je?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1654
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Prosím ony chytré lidi, jež nadávají, že si Pisárky dovolují vypravovat vozy s nižší kapacitou, nechť se v ranních či odpoledních hodinách podívají, co stojí na place. 1801, 1605, 1617, 1126, 1039, 1079 a o moc víc tam toho nenajdete...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10317 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 lis 2024 16:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]